2.2.3. Послуга накопичення «Скарбничка»

2.2.3.1. Загальні положення

2.2.3.1.1.  Клієнт дає розпорядження Банку на відкриття вкладного рахунку та здійснення договірних списань коштів зі свого поточного рахунку (картки) (далі - Умови накопичення) на вкладний рахунок.

2.2.3.2. Умови вкладу

2.2.3.2.1. Сума, строк, процентна ставка та інші умови вкладу узгоджуються Сторонами у Заяві.

2.2.3.3. Права Клієнта:

2.2.3.3.1. Клієнт має право безготівково поповнювати вкладний рахунок зі свого поточного рахунку (картки) з урахуванням встановленої Банком максимальної суми поповнення у відділенні Банку або через надані Банком дистанційні канали, без укладання додаткових угод до Договору.  Банк має право самостійно переглядати доступні способи поповнення вкладного рахунку.  Поточна сума вкладу відображається у виписці за вкладом, з якою Клієнт може ознайомитись у відділенні Банку або у доступних дистанційних каналах (інтернет-банк, мобільні додатки та ін.).

Максимальну суму поповнення вкладу можна дізнатися у відділенні або на сайті Банку pb.ua/depozit.

2.2.3.3.2. Клієнт має право у відділенні Банку або самостійно у доступних дистанційних каналах змінити або скасувати  Умови накопичення, а саме визначити:

- суму коштів, що підлягає перерахуванню на вкладний рахунок; 

 - свої поточні рахунки (картки) з переліку доступних, звідки кошти підлягають перерахуванню на вкладний рахунок;

- вибрати з наданих Банком варіантів умови, при настанні яких кошти підлягають перерахуванню на вкладний рахунок.

Сторони погодили, що доручення Клієнта про підключення або скасування Умов накопичення вступає в силу в день його надходження до Банку.

2.2.3.3.3.3. Клієнт має право повернути частину або всю суму вкладу раніше закінчення строку дії вкладу.

2.2.3.3.3.4. Клієнт має право отримувати інформацію про вклад, процентні ставки і умови накопичення у відділенні Банку, через Систему «Приват24» або інші доступні дистанційні канали.

2.2.3.4. Обов'язки Клієнта:

2.2.3.4.1. В разі, якщо Клієнт дізнався про несанкціоноване списання коштів з вкладного рахунку (в тому числі за допомогою SMS-інформування від Банку, або інші електронні повідомлення Банку), Клієнт зобов'язаний негайно повідомити про це в Банк, звернувшись до відділення Банку або зателефонувавши на номер 3700 (цілодобово) чи +38 (073) 716 11 31 (для дзвінків із-за кордону). 

2.2.3.4.2. Клієнт зобов’язаний повідомляти Банк про всі зміни щодо своїх паспортних даних, адреси реєстрації місця проживання/місця перебування, номеру телефону та інших контактних даних не пізніше 15 календарних днів з моменту їх зміни.

2.2.3.4.3. Клієнт зобов'язується не передавати без письмової згоди Банку вклад в забезпечення виконання зобов'язань перед третіми особами, а також не відчужувати вклад (майнові права за Договором) третім особам будь-яким іншим способом.

2.2.3.5. Обов’язки Банку:

2.2.3.5.1. Банк зобов'язується виплатити Клієнту суму вкладу та проценти на неї на умовах та в порядку, встановленому Договором.

2.2.3.5.2. Банк зобов'язується здійснювати обслуговування Клієнта відповідно до чинного законодавства України, умов цього Договору та Тарифів Банку, що діють на момент здійснення операції.

2.2.3.6. Права Банку:

2.2.3.6.1. В разі, якщо Клієнт має прострочену заборгованість за кредитом, наданим Банком, або Клієнт є поручителем за кредитом, за яким існує прострочена заборгованість, для здійснення дебетового переказу за рахунок коштів, що розміщені на вкладному рахунку Клієнта, Банк має право на свій розсуд:

- після закінчення строку вкладу перерахувати вклад і нараховані проценти на поточний рахунок Клієнта та в подальшому використовувати їх для погашення заборгованості або

- в односторонньому порядку достроково розірвати Договір банківського вкладу. Вклад і нараховані проценти перераховуються на поточний рахунок Клієнта та в подальшому використовуються для погашення заборгованості. Нарахування процентів проводиться за фактичну кількість днів з внесення / продовження вкладу за ставкою «До запитання».

Про це Банк надсилає Клієнту повідомлення не пізніше, ніж за 2 робочих дні за реквізитами, вказаними в клієнтській базі Банку в одному з каналів: через e-mail, систему «Приват24», за допомогою SMS або повідомленням через інші дистанційні канали із зазначенням дати розірвання Договору.

2.2.3.6.2. Банк має право отримувати винагороду за виконання доручення Клієнта на виконання підключених умов накопичення  відповідно до умов цього Договору та Тарифів.

2.2.3.6.3. Банк має право закрити рахунок вкладу:

 - якщо на дату закінчення строку вкладу залишок вкладу нульовий,

 - або у разі відсутності надходжень коштів на вклад з моменту його відкриття, якщо Клієнт не має у Банку відкритих карткових продуктів для фізичних осіб або якщо з моменту відкриття вкладу минуло 12 місяців та більше,

 - або в порядку та на умовах, визначених Розділом 1.1. «Загальні положення» цього Договору.

2.2.3.6.4. Банк має право на свій розсуд переглядати доступні Клієнту Умови накопичення. Доступні Умови накопичення відображаються на сайті Банку на сторінц pb.ua/depozit. Про настання недоступності в майбутньому вже підключених Клієнтом Умов накопичення Банк інформує Клієнта не пізніше, ніж за 15 календарних днів в одному з каналів, зазначених у п.2.2.3.11.2. цих Умов та Правил.

2.2.3.7. Порядок виплати процентів за вкладом

2.2.3.7.1. Після закінчення кожного строку вкладу нараховані проценти за вкладом зараховуються до суми вкладу. Проценти за кожний новий строк вкладу з першого дня нового строку нараховуються на суму коштів на рахунку, включаючи проценти, нараховані за попередній строк вкладу. При цьому за день, коли вклад виплачується Клієнту, проценти не нараховуються.

2.2.3.8. Продовження вкладу на новий строк

2.2.3.8.1. При продовженні строку вкладу Банк має право змінити рахунок вкладу без укладення додаткових угод до Договору. При цьому новий ідентифікатор вкладного рахунку буде відображатися у виписці по вкладу.

2.2.3.9. Повернення вкладу

2.2.3.9.1. Операції з повернення частини або всієї суми вкладу здійснюються через використання відповідного сервісу у відділенні Банку або у дистанційних каналах Банку, де реалізований такий сервіс в порядку передбаченому у Заяві про приєднання.

2.2.3.9.2. Операції зняття частини або всієї суми вкладу в усіх каналах підтверджуються електронним підписом Клієнта.

2.2.3.10. Відповідальність Сторін

2.2.3.10.1. В разі порушення однією із Сторін умов цього Договору вона несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.

2.2.3.11. Інші умови

2.2.3.11.1. Оподаткування за вкладом здійснюється згідно чинного законодавства України.

2.2.3.11.2. Банк інформує Клієнта про стан рахунку та про інші операції за Договором в одному з каналів: через e-mail, Систему «Приват24», за допомогою SMS або повідомленням через інші дистанційні канали за реквізитами, вказаними в клієнтській базі Банку.