2.2.1.1. Умови відкриття та обслуговування вкладу
2.2.1.1.1. Клієнт передає, а Банк приймає грошові кошти (далі Вклад) у розмірі та на строк, зазначені в Договорі. Банк для зарахування суми вкладу відкриває Клієнту вкладний рахунок (ідентифікатор вкладного рахунку зазначений в Договорі) і зобов'язується виплатити проценти, нараховані на суму вкладу згідно з узгодженими Сторонами умовами Договору.
2.2.1.1.2. Кількість одночасно діючих договорів одного Клієнта, включаючи послугу накопичення «Скарбничка» та «Приват-вклад», не повинно перевищувати 30.
Якщо Клієнт бажає відкрити новий вклад, після досягнення 30 відкритих рахунків, треба закрити будь-який з діючих вкладів.
2.2.1.1.3. Клієнт має право поповнювати вкладний рахунок без укладання додаткових угод до Договору. Поточна сума вкладу відображається у виписці за вкладом, з якою Клієнт може ознайомитись у відділенні Банку або у доступних дистанційних каналах (інтернет-банк, мобільні додатки та ін.).
Банк має право встановити максимальну суму поповнення вкладу протягом певного періоду часу, а також кількість таких поповнень. Загальна сума поповнення не повинна перевищувати суму, встановлену Банком. Ця інформація доступна Клієнтам у відділенні або на сайті Банку на сторінці pb.ua/depozit.
2.2.1.1.4. Банк має право надати Клієнту можливість встановити умови автоматичного поповнення свого вкладного рахунку зі свого поточного рахунку шляхом підключення послуги «Автоплатежі», умови якої визначено підрозділом 2.6.1.Умов та Правил, якщо інший порядок умов поповнення не визначений у відповідному Договорі між Банком та Клієнтом. Банк має право обмежити кількість підключених автоматичних поповнень до одного вкладу.
Якщо на дату виконання платіжної операції за послугою «Автоплатежі» залишок коштів на поточному рахунку менше суми встановленого платежу, Банк виконує платіжну операцію у сумі доступного залишку на поточному рахунку.
2.2.1.1.5. Клієнт має право скласти заповідальне розпорядження за вкладом.
2.2.1.1.6. Клієнт протягом строку розміщення вкладу зобов'язується без письмової згоди Банку не передавати вклад в забезпечення виконання зобов'язань перед третіми особами, а також відчужувати вклад третім особам іншим не забороненим способом.
2.2.1.1.7. В разі, якщо Клієнт дізнався про несанкціоноване списання коштів з вкладного рахунку (в тому числі за допомогою SMS-інформування від Банку, або інших електронних повідомлень Банку), Клієнт зобов'язаний негайно повідомити про це в Банк, звернувшись до відділення Банку або зателефонувавши на номер 3700 (цілодобово) чи +38 (073) 716 11 31 (для дзвінків із-за кордону).
2.2.1.1.8. Вклади на суму, еквівалентну 50 тис. доларів США і більше (за курсом НБУ), оформляються тільки у вигляді договорів банківського вкладу без можливості дострокового розірвання (строкові) або Приват-вкладів.
2.2.1.1.9. Банк зобов'язується здійснювати обслуговування Клієнтів у відповідності з чинним законодавством України та Тарифами Банку, що діють на момент здійснення операції.
2.2.1.1.10. При виконанні операцій у Терміналах самообслуговування (ТСО) ПриватБанку Банк має право стягувати комісію за поповнення вкладу іншої особи, якщо Банк надає таку послугу, згідно з діючими Тарифами. Поповнення свого вкладу готівкою проводиться з підтвердженням особи Клієнта-власника рахунку за Електронним платіжним засобом (карткою), або іншим, встановленим у Банку для таких операцій способом. Операція готівкового поповнення без підтвердження особи власника рахунку, кваліфікується як поповнення вкладу іншої особи.
2.2.1.1.11. Банк має право достроково розірвати Договір і повернути кошти на поточний рахунок Клієнта (картку), відкритий Клієнтом в ПриватБанку, повідомивши про це Клієнта не пізніше, ніж за два робочих дні до дати розірвання в одному з каналів: e-mail, у Системі «Приват24», за допомогою SMS або через інші дистанційні канали за реквізитами, вказаними у клієнтській базі Банку.
2.2.1.1.12. В разі, якщо Клієнт має прострочену заборгованість за кредитом, наданим Банком, або Клієнт є поручителем за кредитом, за яким існує прострочена заборгованість, для здійснення дебетового переказу за рахунок коштів, що розміщені на вкладному рахунку Клієнта, Банк має право на свій розсуд:
- після закінчення строку вкладу перерахувати вклад і нараховані проценти на поточний рахунок Клієнта та в подальшому використовувати їх для погашення заборгованості або
- в односторонньому порядку достроково розірвати Договір банківського вкладу. Вклад і нараховані проценти перераховуються на поточний рахунок Клієнта та в подальшому використовуються для погашення заборгованості. Нарахування процентів проводиться за фактичну кількість днів з внесення / продовження вкладу за ставкою «До запитання».
Про це Банк надсилає Клієнту повідомлення не пізніше, ніж за 2 робочих дні за реквізитами, вказаними в клієнтській базі Банку в одному з каналів: через e-mail, систему «Приват24», за допомогою SMS або повідомленням через інші дистанційні канали із зазначенням дати розірвання Договору.
2.2.1.1.13. При настанні форс-мажорних обставин, не залежних від Клієнта і Банка (пожежа, повінь, землетрус, військові дії, громадські заворушення, епідемії, нормативні акти органів влади, які впливають на виконання зобов'язань та ін.), строки виконання зобов'язань за Договором відсуваються. Ці зобов'язання підлягають негайному виконанню після припинення дії форс-мажору.
2.2.1.1.14. У разі порушення однією із сторін умов Договору вона несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.
2.2.1.1.15. Банк інформує Клієнта про стан рахунку та про інші операції за Договором в одному з каналів: через e-mail, Систему «Приват24», за допомогою SMS або повідомленням через інші дистанційні канали за реквізитами, вказаними в клієнтській базі Банку.
2.2.1.1.16. Днем відкриття вкладного рахунку є дата укладання Договору.
2.2.1.1.17. Клієнт зобов’язаний повідомляти Банк про всі зміни щодо своїх паспортних даних, адреси реєстрації місця проживання/місця перебування, номеру телефону та інших контактних даних не пізніше 15 календарних днів з моменту їх зміни.
2.2.1.2. Нарахування та виплата процентів
2.2.1.2.1. Порядок нарахування та виплати процентів зазначено у відповідній Заяві про приєднання (індивідуальній частині Договору).
2.2.1.2.2. Сума нарахованих процентів за цілу кількість строків вкладу, що пройшли з дати набрання чинності / продовження Договору, виплачується в повному обсязі.
2.2.1.2.3. Якщо на день перерахування процентів по вкладу Клієнт не обрав варіант виплати процентів, проценти залишаються на вкладному рахунку. Нарахування процентів на цю суму не проводиться.
2.2.1.2.4. Якщо поточний рахунок (картка), який Клієнт обрав для перерахування процентів, на день перерахування закрито або заблоковано, Банк може додати проценти до суми вкладу, якщо умови вкладу передбачають таке зарахування. Якщо ці проценти не додані до суми вкладу, нарахування процентів на цю суму не проводиться.
2.2.1.2.5.Процентна ставка за вкладом є незмінною протягом кожного строку вкладу, крім випадків де за відповідним вкладом Заявою про приєднання передбачено інше.
Банк має право до закінчення строку вкладу змінювати розмір процентної ставки за вкладом на вимогу «До запитання».
2.2.1.2.6.Оподаткування доходу у вигляді процентів за користування вкладом здійснюється відповідно до законодавства України.
2.2.1.3. Автоматичне продовження вкладу
2.2.1.3.1. Якщо після закінчення строку вкладу Клієнт не заявив Банку про відмову від продовження вкладу або не затребував суму вкладу чи її частину і Банк не заперечує проти продовження вкладу, вклад автоматично продовжується ще на такий самий строк. При цьому Банк має право переглядати процентну ставку за вкладом на новий строк відповідно діючих ставок із залучення вкладів (в порядку узгодженому у Заяві про приєднання). Строк вкладу продовжується неодноразово, автоматично, без явки Клієнта в Банк та без укладення додаткових угод до Договору.
2.2.1.3.2. Якщо Банк заперечує проти продовження вкладу, він інформує Клієнта про це в одному з каналів: через e-mail, Систему «Приват24», за допомогою SMS або повідомленням через інші електронні канали за реквізитами, вказаними в клієнтській базі Банку, не пізніше ніж за 2 робочих дні до закінчення строку вкладу.
2.2.1.3.3. У разі отримання Банком інформації про смерть Клієнта (надано свідоцтво про смерть або рішення суду), Банк продовжує обліковувати вклад на вкладному рахунку та нараховувати передбачені договором проценти, але виключно до спливу строку вкладу, чинного на дату отримання інформації про смерть Клієнта. Після спливу вказаного строку, договір вкладу не підлягає пролонгації, Банк припиняє нарахування процентів, закриває вкладний рахунок та обліковує кошти Клієнта на відповідних банківських рахунках згідно вимог законодавства України.
2.2.1.3.4. При продовженні строку вкладу Банк має право змінити рахунок вкладу без укладення додаткових угод до Договору. При цьому новий ідентифікатор рахунку буде відображатися у виписці по вкладу.
2.2.1.3.5. Якщо на дату закінчення строку вкладу залишок вкладу буде менше встановленої Банком суми, яка відображена на сайті Банку на сторінці pb.ua/depozit, Банк має право скасувати автоматичне продовження вкладу без додаткових повідомлень Клієнту.
2.2.1.3.6 Банк може надати Клієнту можливість дистанційно або у відділенні Банку відмовитися від продовження вкладу протягом одного місяця або за більший термін до закінчення строку вкладу. Про таку можливість Клієнт може дізнатися в будь-якому відділенні Банку або дистанційно у Системі «Приват24» чи додатку «Мої вклади». У останній день вкладу сервіс відмови від продовження вкладу надається до 16:00.
2.2.1.3.7. Банк має право на власний розсуд без додаткового узгодження із Клієнтом збільшити процентну ставку за вкладом (далі - Надбавка). Розмір стандартної Надбавки за продовження вкладу і види вкладів, за якими встановлюється Надбавка, відображені на сайті Банку на сторінці pb.ua/depozit.
Продовження вкладів «Стандарт» строком на 3-12, 18 та 24 міс. через вклад «До запитання».
2.2.1.3.8. Банк має право без додаткового погодження з Клієнтом застосовувати або припиняти автоматичне продовження вкладу на такий самий строк через вклад «До запитання» у разі, якщо відповідним видом вкладу передбачене таке продовження . У разі застосування такого порядку автоматичного продовження, по закінченні строку вкладу кошти перераховуються на вклад «До запитання», а через 3 календарні дні, якщо Клієнт не затребував всю суму вкладу або її частину, автоматично повертаються на той самий строковий вклад. Якщо Банк не використовує автоматичне продовження вкладу через вклад «До запитання», продовження строку вкладу здійснюється відповідно п.п.2.2.1.3.12 -2.2.1.3.14.
2.2.1.3.9. Вклад «До запитання» відкривається без укладення додаткових угод одночасно з строковим вкладом виключно для зарахування коштів в період продовження строкового вкладу на новий строк. Вклад «До запитання» відкривається на невизначений строк, який дорівнює строку дії договору строкового вкладу, з урахуванням можливості продовження строкового вкладу на новий строк. Поповнення вкладу «До запитання» самостійно Клієнтом не передбачається (за виключенням 3-х денного періоду продовження вкладу). Дія вкладу «До запитання» припиняється після розірвання строкового вкладу та виплати всієї суми строкового вкладу разом із процентами.
За період перебування коштів на вкладі «До запитання» нараховуються проценти з розрахунку за ставкою, яка діє для даного виду вкладу. По закінченні кожного періоду нарахування процентів, в перший робочий день, наступний за датою оформлення договору нараховані проценти за вкладом «До запитання» зараховуються на вклад, для продовження якого був відкритий цей рахунок.
2.2.1.3.10. Вклади, які виступають забезпеченням по кредиту, або на яких заблоковані всі, або частина коштів, продовжуються без перерахування на вклад «До запитання». У разі накладення арешту в період знаходження коштів на вкладі «До запитання» продовження вкладу припиняється без додаткових повідомлень про це Клієнта.
2.2.1.3.11. Новий строк вкладу починається з дати надходження коштів на депозит з вкладу «До запитання».
Процентна ставка за вкладом на новий строк дорівнює ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на вкладний рахунок без укладання додаткових угод до Договору. Наступне продовження вкладу здійснюється в такому ж порядку.
Продовження вкладів без перерахування на вклад «До запитання»: вклади «Джуніор», «Стандарт 1-2 міс.»,«Приват вклад» та інші.
2.2.1.3.12. Продовження таких вкладів проводиться без перерахування на вклад «До запитання». Вклад автоматично продовжується ще на один такий самий строк без укладення додаткових угод. Порядок продовження зазначений у Договорі / Заяві про приєднання.
2.2.1.3.13. Новий строк вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього строку вкладу.
2.2.1.3.14. Процентна ставка за вкладом на новий строк відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку, на день закінчення попереднього строку вкладу без укладання додаткових угод до Договору. Наступне продовження вкладу здійснюється в такому ж порядку.
2.2.1.4. Повернення вкладу
2.2.1.4.1. Якщо умови Договору передбачають можливість дострокового повернення вкладу, Банк та Клієнт мають право достроково розірвати Договір, повідомивши про це один одному за 2 робочих дні до дати розірвання Договору.
2.2.1.4.2. Якщо строк дії вкладу закінчується у вихідний або святковий день і Клієнт не бажає продовжувати вклад на новий строк, то виплата суми вкладу та процентів проводиться в перший робочий для Банку день.
2.2.1.4.3. Підставою для процедури припинення вкладних правовідносин з померлим Клієнтом може бути виключно інформація, що міститься в формальних документах (свідоцтво про смерть, рішення суду), які подані до Банку офіційними каналами зв`язку.
2.2.1.5. Довіреність на розпорядження вкладом
2.2.1.5.1. Клієнт в порядку, передбаченому чинним законодавством, має право надати довіреність іншій особі на розпорядження вкладом.
2.2.1.5.2. Довіреність на право розпорядження Вкладом може бути складена у Банку та засвідчена уповноваженими особами Банку. При цьому довіреність оформляється тільки в електронному вигляді, бланк довіреності не роздруковується і для виконання операцій довіреною особою за такою довіреністю надання бланку довіреності не потрібне.
2.2.1.5.3. Клієнт зобов’язаний негайно в письмовій формі або через запропоновану Банком форму електронної заявки повідомляти Банк про скасування виданої ним довіреності на право розпорядження Вкладом іншим особам.
Якщо до вкладу була оформлена небанківська довіреність, то Клієнту необхідно додатково звернутися до нотаріуса для виключення її із загального державного реєстру. У іншому випадку довіреність буде залишатися в реєстрі як легітимна і довірена особа на її підставі матиме змогу здійснювати операції по вкладу.
У випадку невиконання Клієнтом цього обов’язку Клієнт несе відповідальність за вчинення довіреними особами дій щодо розпорядження Вкладом як за свої власні. Банк звільняється від відповідальності за вчинення операцій по вкладному рахунку на підставі такої довіреності.
2.2.1.6. Гарантії за вкладами
2.2.1.6.1. Фонд гарантування вкладів фізичних осіб гарантує Клієнту відшкодування коштів, що розміщені на його рахунках у розмірі та у порядку, визначеному чинним законодавством України.
2.2.1.6.2. Клієнт погоджується на отримання довідки про систему гарантування вкладів фізичних осіб не рідше ніж один раз на рік в Інтернет мережі на сайті Банку pb.ua в розділі «Фонд гарантування вкладів», де Клієнт може ознайомитися з нею.
№ тарифу | Бізнес | Назва послуги | Тариф | Примітка |
---|---|---|---|---|
1 | Роздрібний бізнес | Зарахування коштів з вкладу на Картку для виплат | не тарифікується | |
2 | Роздрібний бізнес | Переказ коштів з картки «Універсальна», елітної картки, поточного рахунку фізичної особи, віртуального рахунку, інтернет-картки та вкладу «До запитання» на «Приват-вклад» | 1% від суми | |
3 | Роздрібний бізнес | Поповнення «Приват-вкладу» або «Слава Героям» за довіреністю (банківською або нотаріальною) готівкою або безготівковим платежем (тариф стягується з одержувача) | 0,5% від суми поповнення | |
4 | Роздрібний бізнес | Поповнення послуги «Скарбничка» з картки «Універсальна», «Універсальна Gold», картки Юніора, та Елітних карток | 1% від суми, окрім переказу коштів за умовою накопичення «Округлення витрати», «Округлення залишку на картці наприкінці дня» | |
5 | Роздрібний бізнес | Оформлення/зміна заповідального розпорядження | не тарифікується | |
6 | Роздрібний бізнес | Оформлення довіреності | не тарифікується |
Ви знайшли помилку в тексті: