Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

28 Вер 2015

  1. У розділі «Фізичним особам – Картки – Картка для виплат – Умови обслуговування» змінено формулювання підпункту 2.1.2.2.3:
    «Виплати зарплати, стипендії, пенсії, авансів, а так же соціальних допомог визначаються як цільові виплати та здійснюватися:
    - для зарахувань зарплати, авансу - на Зарплатну карту для виплат;
    - для пенсій на Пенсійну карту для виплат;
    - для стипендії на Студентську Карта для Виплат;
    - для соціальних допомог на Соціальну Карта для Виплат;»

     

  2. У розділі «Юридичним особам – Інше – Тестування на поліграфі» було додано новий тариф до таблиці «Тарифи»:

Найменування послуги

Вартість

Вартість послуги поліграфологічного тестування для зовнішніх клієнтів

  1. 400 грн (у т. ч. ПДВ)

 

  1. У розділі «Юридичним особам – Документарні операції – Міжнародні документарні акредитиви» було оновлено додатки:
    - Заява про відкриття документарного акредитива;
    - Додаток №1 до заяви про відкриття документарного акредитива;
    - Заява про внесення змін в умови документарного акредитива.

     

  2. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг» у підпунктах 3.7.1.1, 3.7.1.2.2.12, 3.7.1.2.2.29, 3.7.1.2.2.38, 3.7.1.2.2.40, 3.7.1.3.2.12.1, 3.7.1.3.2.12.2, 3.7.1.3.2.12.8 і 3.7.1.3.2.12.9 до списку сервісів було додано новий сервіс «DCC».
     

  3. У розділі «Фізичним особам – Картки» до підпунктів 2.1.1.2.9 (пп. 2.1.1 «Кредитні картки») та 2.1.2.2.11 (пп. «Картка для виплат») було додано новий абзац:
    «Для обмеження доступу до коштів Клієнта довіреним особам, Клієнту необхідно закрити основний рахунок.»

     

  4. До розділу «Загальне – Загальні положення – Додаткові положення» додано новий підпункт 1.1.7.61:
    «Для власників платіжних карток, що підтримують стандарт NFC, Банк організовує спеціальний сервіс при організації прийому до оплати таким платіжним засобом послуг метрополітену в м. Києві. А саме, при оплаті клієнтом зазначеним платіжним засобом послуг метрополітену у Києві, – клієнт зобов'язує Банк опротестувати кожну 10-ту (десяту) транзакцію оплати послуг метрополітену в м. Києві. При цьому під однією транзакцією в умовах дії цього спеціального сервісу розуміється вартість однієї поїздки. Період дії описаного спеціального сервісу починаючи з 00 годин 00 хвилин 01.07.2015 р. по 23 години 59 хвилин 31.12.2015 р.»

     

  5. У розділі «Загальне – Додатки – Правила надання послуг» до Додатку 1 було додано інформацію про розмір винагороди:

напрямок

вартість

умови взаєморахунків

Переоформлення Втрати роботи на Страхування кредитного ліміту (копія 042542) (043550)

4,5 грн

Бонус виплачується за оформлений договір Страхування кредитного ліміту 

 

  1. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено формулювання підпункту 2.2.1.10 і додано новий підпункт 2.2.1.32:
    2.2.1.10. Процедура автоматичного продовження вкладів "Стандарт", "Стандарт строковий", "Депозит Плюс", "Депозит Плюс строковий":
     - в гривні терміном 3, 6 місяців та 366\367 днів;

- в іноземній валюті (долар США і євро) терміном 366 \ 367 днів з мінімальним терміном 366 \ 367 днів.»

2.2.1.32. Кількість одночасно відкритих діючих депозитних рахунків на ім'я одного клієнта, включаючи послугу накопичення «Копилка» та «Приват-вклад», не повинно перевищувати 30 договорів. Вклади «до запитання», відкриті згідно п.п. 2.2.1.10.1 2.2.1.10.2 даних «Умов і правил» та послуга "Стандарт безподатковий для пенсіонерів, одержувачів зарплати і соціальних виплат" (п. 2.1.10 даних «Умов і правил») в розрахунок загальної кількості депозитних рахунків не включаються. Якщо Клієнт бажає відкрити новий вклад, після досягнення кількості відкритих рахунків більше 30 рахунків, треба закрити будь-який з діючих депозитів.
 

  1. У підпункті 3.2.1.1.11 (розділ «Юридичним особам – Кредити – Кредитний ліміт») період безперервного користування «кредитним лімітом на поточному рахунку» було зменшено до значення «не більше 30 днів».
     

  2. До розділу «Юридичним особам – Інше» було додано новий підпункт 3.12.14 «Митне брокерське обслуговування (Умови та правила митного брокерського обслуговування ПриватБанку)», що включає підпункти 3.12.14.1–3.12.14.10.5, а також Додаток 1 «Тарифи з митного брокерського обслуговування».
     

  3. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг» було змінено формулювання пп. 3.7.1.9.3, а також додано 4 нових підпункти – 3.7.1.2.2.45, 3.7.1.2.2.46, 3.7.1.10.2.6.1, 3.7.1.10.2.6.2:

    3.7.1.2.2.45. Використовувати ручне введення номера Платіжного Засобу тільки в разі проведення операцій, передбачених Інструкцією, яка розташована в пункті 1.3 Умов та правил. Інформацію про власників Платіжних Засобів, яка більше не буде використовуватися в процесі одного робочого циклу при обслуговуванні клієнта (від преавторізаціі до завершення продажу), слід негайно видаляти.В Угоді, підписаній з тримачем Платіжного Засоби, повинні чітко читатися такі дані: назва Торговця, адреса,номер телефону Торговця, ім'я Держателя Платіжного Засобу (як воно зазначено на платіжному засобі); адреса Держателя Платіжного Засобу; послуга, яка була надана; номер Платіжного Засобу; чітка вказівка Держателя Платіжного Засобу, про дозвіл використовувати номер Платіжного Засобу для проведення відповідних розрахунків, а також дозвіл обробити платіжний чек без підпису Держателя Платіжного Засобу; перелік послуг, за які може бути виставлений рахунок, після від'їзду Держателя Платіжного Засобу.

    3.7.1.2.2.46. У Торговця є можливість у «Приват24 для бізнесу» створити акції двох видів:
    - акції на певний товар/послугу з можливістю його онлайн-купівлі на сайті;
    - акції на весь асортимент торгової точки для осіб, які зареєстровані на сайті Дисконтного клубу «ПриватБанк VIP».
    Торговець, який створив акцію, автоматично бере на себе зобов’язання: Торговець-партнер, який створив акцію, зобов’язаний проводити оплати за терміналом ПриватБанку та надавати заявлену в Акції знижку Клієнтам ПриватБанку, які зареєструвалися в Акції. У разі ненадання заявленої в Акції знижки Торговець зобов’язаний відшкодувати кошти Клієнту у розмірі ненаданної знижки. В Акції з можливістю онлайн-купівлі товару/послуги Торговець зобов’язаний зазначити розрахунковий рахунок для перерахування коштів за фактом оплати товару/послуги. Ідентифікація онлайн-оплати товару/послуги відбувається за звіренням наданого Клієнтом промокоду з промокодом в призначенні платежу зарахованих коштів, після чого товар/послуга надається клієнту.

Приймаючи оплату на сайті Дисконтного клубу, Торговець автоматично погоджується з правилами платіжного сервісу LiqPay.

 

3.7.1.9.3. Подана клієнтом заявка на підключення до послуги" Еквайринг" / "Оплата Частинами" через Систему Internet Banking Приват- 24 або передача динамічного пароля співробітнику Банку для проведення реєстрації послуги " Еквайринг " / " Оплата Частинами " в програмних комплексах Банку, прирівнюється до підписання договору на паперовому носії. Подаючи заявку клієнт ознайомлений з цими Умовами та Правилами надання банківських послуг.

3.7.1.10.2.6.1. Подана клієнтом заявка на підключення сервісів "Оплата частинами" і "Миттєва розстрочка" через Систему Internet Banking Приват-24 прирівнюється до підписання договору на паперовому носії. Поданням заявки клієнт підтверджує, що ознайомився і згоден з цими Умовами та Правилами надання банківських послуг.

3.7.1.10.2.6.2. Подана клієнтом заявка на підключення сервісів "Оплата частинами" і "Миттєва розстрочка" через систему "Робочий стіл співробітника" і введення одноразового паролю-підтвердження, що прийшов на фінансовий телефон клієнта, прирівнюється до підписання договору на паперовому носії. Поданням заявки клієнт підтверджує, що ознайомився і згоден з цими Умовами та Правилами надання банківських послуг.

  1. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» нижчезазначені підпункти було викладено у таких редакціях:

    2.2.1.9. Процедура автоматичного продовження вкладів.
    Дана процедура застосовується для всіх вкладів за винятком вкладів, зазначених у п.2.2.1.10.

    2.2.1.9.1. У разі, якщо після закінчення терміну депозиту вклад не затребуваний Клієнтом, Клієнт доручає Банку перерахувати кошти з депозиту на вклад "до запитання" Клієнта. Гроші з депозитів, які виступають забезпеченням по кредиту і з депозитів померлих клієнтів на вклад "до запитання» не перераховуються.

    2.2.1.9.2. Якщо після закінчення 3-х календарних днів після надходження коштів на вклад "до запитання" сума вкладу або її частина не затребувані Клієнтом, Клієнт доручає Банку перерахувати всю суму з вкладу "до запитання" на депозит того ж найменування і терміну, з якого раніше кошти надійшли на вклад "до запитання".
    При цьому процентна ставка за вкладом відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на депозитний рахунок.
    Додатково на новий термін вкладу Банк збільшує процентну ставку за вкладом на 0,5% річних. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження коштів на депозит з вкладу "до запитання".
    Якщо Клієнт вимагає закрити вклад «до запитання», то зобов'язання Банку за депозитним вкладом припиняються, і вклад повертається Клієнту.

    2.2.1.10. Процедура автоматичного продовження вкладів строком на 1 міс, Приват-вклада та ряду вкладів старих типів, оформлення яких проводилось до 2014 року.

    2.2.1.10.1. У разі, якщо після закінчення терміну вкладу, Клієнт не заявив Банку про відмову від продовження терміну вкладу, і Банк не заперечує проти продовження вкладу на новий термін, вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін , зазначений у Заяві. Термін вкладу продовжується неодноразово без явки Клієнта в Банк . При цьому числення нового терміну вкладу починається з дня , наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу. У тому випадку, якщо БАНК заперечує проти продовження вкладу, він письмово або через sms повідомляє про це КЛІЄНТА за реквізитами, вказаними в клієнтській базі ПриватБанку, не пізніше, ніж за 2 календарних дні до закінчення терміну вкладу. При оформленні депозитів за допомогою систем дистанційного банківського обслуговування, у випадку, якщо після закінчення терміну вкладу Клієнт не подав дистанційне розпорядження Банку про закриття вкладу, вклад автоматично вважається продовженим ще на один термін , зазначений у дистанційному розпорядженні на відкриття депозиту. Термін вкладу продовжується неодноразово без подачі Клієнтом дистанційного розпорядження про закриття вкладу. При цьому, обчислення нового терміну вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього терміну вкладу

    2.2.1.10.2 . При продовженні терміну вкладу розрахунок відсотків на кожний новий термін вкладу здійснюється за процентною ставкою, що діє в БАНКУ для депозитних вкладів даного найменування та строку на день закінчення попереднього терміну вкладу, без укладення додаткових угод до цього договору. Наступне продовження вкладу здійснюється в такому ж порядку.

     

  2. До розділу «Фізичним особам – Депозити – Вклади, що оформлюються» додано новий підпункт 2.2.2.6 «Вклад «Депозитний сертифікат», що регулює відносини сторін щодо одноіменного депозиту.
     

  3. У розділі «Фізичним особам – Інше – Банківські сейфові комірки» додано нові уточнення:
    1) Дотримуватися правил перебування і час відвідування в сховищі не більше 5 хвилин (пп. 2.8.1.3.1 «Обов’язки Клієнта(-ів) (його довіреної особи)»);
    2) При розірванні договору в строк до 31 дня - застосовується штраф у розмірі 50 % до діючого тарифу за використаний період оренди сейфової скриньки (пп. 2.8.1.4 «Оплата винагороди за користування сейфовою скринькою»);
    3) У разі надання в користування сейфовою скринькою двом клієнтам Банк зобов'язується допускати до роботи з сейфовою скринькою тільки двох Клієнтів одночасно. Оформлення нотаріальних довіреностей на даного типу договори не розповсюджується (пп. 2.8.1.3.3 «Обов’язки Банку»);
    4) Не допускати до роботи з сейфовою скринькою осіб, які не мають довіреності, посвідченої нотаріусом.

Банк має право обмежити прийом нотаріальних довіреностей до одного договору - не більше трьох (пп. 2.8.1.3.4 «Права Банку»).

  1. У розділі «Фізичним особам – Інше – Банківські сейфові комірки» до таблиці «Тарифи» було додано новий штраф:
    Штраф за несвоєчасне погашення нарахованої комісії за договором оренди сейфової скриньки — 5,00 грн на добу.

     

  2. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг» змінено формулювання підпункту 3.7.1.5.15:
    «У разі виникнення у Торговця заборгованості за операціями «повернення товару», фіксованої комісії, претензій платіжної системи, Банк має право відкрити Торговцю рахунок дебіторської заборгованості на суму боргу. Розмір пені що нараховується Банком на рахунок дебіторської заборгованості розраховується за ставкою НБУ від суми боргу за кожен день прострочення.»

     

  3. До розділу «Фізичним особам – Картки – Акції Банку для власників карток, емітованих Банком» додано новий підпункт 2.1.7.5:
    «Держатель Платіжного Засобу, який залишив свої дані на сайті Дисконтного клубу «ПриватБанк VIP», дозволяє опрацьовувати особисті дані, необхідні для участі в Акціях Дисконтного клубу «ПриватБанк VIP». Держатель Платіжного Засобу, який здійснив онлайн-купівлю послуги на сайті Дисконтного клубу «ПриватБанк VIP», для отримання послуги зобов’язаний пред’явити у торговій точці промокод, що надіслано йому за фактом оплати на розрахунковий рахунок Торговця. Для отримання знижки в інтернет-магазині Держатель Платіжного Засобу зобов’язаний зазначити на сторінці оплати промокод, що надіслано йому на електронну адресу.»

     

  4. До розділу «Юридичним особам» додано 3 нові підпункти щодо послуги «Еквайринг» у пп. 3.7.1 «Еквайринг» (3.7.1.3.2.12.14, 3.7.1.5.19, 3.7.1.5.20) і 2 нові підпункти у пп 3.7.3 «Інтернет-еквайринг» (3.7.2.4.1.20, 3.7.2.8.13):

    3.7.1.3.2.12.14. В разі виявлення Банком нестандартної активності у ТСП, Банк має право здійснити перевірку регіона проживання Клієнта, зв'язатися із ним для уточнення інформації, і на підставі отриманих даних, за наявності підстав вважати, що термінал знаходиться на території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, вжити заходів для блокування терміналу.

    3.7.1.5.19. В разі виявлення Банком термінала, який знаходиться на території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, Клієнт доручає Банку замінити рахунок відшкодування Торговця на рахунок Банка.

    3.7.1.5.20. В разі виявлення Банком Торговця, який здійснює діяльність на території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, Торговець сплачує Банку штраф у розмірі 1 000 000 грн., який доручає Банку списати з його поточного рахунка (здійснити договірне списання).

    3.7.2.4.1.20. Банк має право проводити аналіз діяльності Підприємства. В разі виявлення Банком Підприємства із реєстрацією ІР адреси на території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, оборот якого перевищив 500 тис.грн., або Підприємства, на користь якого здійснюються платежі з більше ніж 6 карт за добу і більше 15 карт за місяць з ІР адреси на території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, таке Підприємство доручає Банку здійснити закриття свого поточного рахунку, а також виконати списання коштів зі свого поточного рахунку на користь Банку.

    3.7.2.8.13. В разі виявлення Банком Підприємства, яке здійснює діляьність на території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, Підприємство сплачує Банку штраф у розмірі 1 000 000 грн., який доручає Банку списати з його поточного рахунка (здійснити договірне списання).

     

  5. У розділі «Юридичним особам» комплексно оновлено зміст пункту 3.9 «Інкасація».

 

  1. До розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку» додано новий підпункт 1.1.3.2.12.1:
    «Банк має право проводити договірне списання з усіх відкритих в Банку рахунків Клієнта для погашення заборгованості Клієнта перед банками , з якими у Банка встановлені кореспондентські відносини. Списання проводиться на підставі платіжної вимоги банку - отримувача коштів. Списання здійснюється за умови надання одержувачем документів, що підтверджують безперечність його вимог до Клієнта на підставі невиконання дійсних зобов'язань Клієнта ( кредитний договір, розрахунок заборгованості).»

     

  2. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» змінено формулювання підпункту 3.1.1.72.2:

«Регламент зарахування виручки на рахунок клієнта:

- торгова виручка, внесена через касу банку до 17:45, зараховується поточним днем;

- торгова виручка, внесена через ТСО до 21:00, зараховується поточним днем.»

  1. У розділі «Юридичним особам – Приват24 – Тарифи і регламенти виконання операцій» було змінено Регламент у пп. 3.8.3.9 «Платежі по Україні»:
    «Регламент:

Платежі приймаються банком до опрацювання цілодобово, 7 днів на тиждень.
Проведення:
- на рахунки в ПриватБанку – з 00:01 до 23:59 щодня (платежі з рахунків з кредитним лімітом/овердрафтом до 22:30);
- на рахунки в інших банках – з 08:30 до 18:00 в операційні дні (режим роботи СЕП НБУ).»

 

  1. У розділі «Юридичним особам – Платежі» було переіменовано підпункт 3.3.1 «Платежі по телефону» на «Платіж телефоном», а також замінено назву послуги по всьому тексту.
     

  2. До розділу «Загальне – Додатки – Правила надання послуг» було додано 2 нові тарифи у Додатку 1:
    1) Напрямок: Регулярний платіж (підключення)
    Вартість: 1 грн
    Умови взаєморозрахунків: Підключення регулярних платежів на суму від 5 грн
    2) Напрямок: Регулярний платіж (підключення)
    Вартість: 4 грн
    Умови взаєморозрахунків: Винагорода за друге списання на суму від 5 грн

     

  3. До розділу «Юридичним особам – Еквайринг – Терміни Угоди та умови припинення її дії» додано новий підпункт 3.7.1.7.11:
    «Торговець не має права розірвати підписану Заяву для участі в програмі «Дисконтний клуб «ПриватБанк VIP» раніше ніж через 90 днів з моменту підключення до програми. Торговець має право понизити розмір знижок, які надає клієнтам банк у рамках програми «Дисконтний клуб», не більше ніж на 3% з періодичністю 1 раз протягом 90 днів.»

     

  4. У розділі «Юридичним особам – Інкасація» додано посилання з підпункту 3.9.9.5 «Шаблон Анкети приєднання до Умов та Правил» на Заяву на надання послуг інкасації організації/підприємству.
     

  5. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування з видачі заробітної плати, авансів на відрядження, виплат за договорами цивільно-правового характеру та інших платежів з використанням платіжних карт – Предмет договору» змінено формулювання підпункту 3.1.2.1.3:
    «Порядок обслуговування і взаєморозрахунків сторін здійснюється відповідно до Порядку роботи з видачі заробітної плати, виплат за договорами цивільно-правового характеру та інших платежів через платіжні картки Банку та відповідно до Тарифів Банку за відкриття та обслуговування карткових рахунків для виплат.»

     

  6. У розділі «Юридичним особам – Картки – Корпоративні платіжні картки» до таблиці «Тарифи» внесено такі зміни:
    1) Повністю видалено комісії:
    - Комісія за зняття власних грошових коштів у будь-яких банкоматах і пунктах видачі готівки України, а також пунктах видачі готівки і банкоматах Приватбанку в Росії, Грузії, Латвії, Італії і Португалії по корпоративним платіжним карткам Classic (за наявності активного додаткового банківського продукту: Зарплатний проект, інкасація, еквайринг, договір на прийом платежів, депозит);
    - Комісія за зняття власних грошових коштів у будь-яких банкоматах і пунктах видачі готівки України, а також пунктах видачі готівки і банкоматах Приватбанку в Росії, Грузії, Латвії, Італії і Португалії по корпоративним платіжним карткам Electron (за наявності активного додаткового банківського продукту: Зарплатний проект, інкасація, еквайринг, договір на прийом платежів, депозит);
    - Комісія за зняття власних грошових коштів у будь-яких банкоматах і пунктах видачі готівки України, а також пунктах видачі готівки і банкоматах Приватбанку в Росії, Грузії, Латвії, Італії і Португалії по корпоративним платіжним карткам "Корпоративна митєва" (за наявності активного додаткового банківського продукту: Зарплатний проект, інкасація, еквайринг, договір на прийом платежів, депозит);
    - Комісія за зняття власних грошових коштів у будь-яких банкоматах і пунктах видачі готівки України, а також пунктах видачі готівки і банкоматах Приватбанку в Росії, Грузії, Латвії, Італії і Португалії по корпоративним платіжним карткам "Корпоративна митєва" (за наявності активного додаткового банківського продукту: Зарплатний проект, інкасація, еквайринг, договір на прийом платежів, депозит).

    2) Додано нову комісію:
    Комісія за проведення безготівкового платежу з карток "Ключ до рахунку" на будь які картки/рахунки за рахунок кредитного ліміту на поточному рахунку – 3% від суми.

    3) Змінено формулювання комісій:
    - Комісія за зняття власних грошових коштів у будь-яких банкоматах і пунктах видачі готівки в Україні, а також пунктах видачі готівки у банкоматах Приватбанку в Латвії, Італії і Португалії по платіжних картках "Ключ до рахунку" будь якого рівня (за наявності активного додаткового банківського продукту: Зарплатний проект, інкасація, еквайринг, договір на прийом платежів, депозит);
    - Комісія за зняття власних грошових коштів у будь-яких банкоматах і пунктах видачі готівки в України, а також пунктах видачі готівки у банкоматах Приватбанку в Латвії, Італії і Португалії по корпоративних платіжних картках будь якого рівня (за наявності активного додаткового банківського продукту: Зарплатний проект, інкасація, еквайринг, договір на прийом платежів, депозит);
    - Комісія за зняття власних грошових коштів у будь-яких банкоматах і пунктах видачі готівки України, а також пунктах видачі готівки та банкоматах ПриватБанку в Латвії та Португалії (Без наявності активного додаткового банківського продукту: Зарплатний проект, інкасація, еквайринг, договір на прийом платежів, депозит).