Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

21 Тра 2015

  1. До розділу «Фізичним особам – Платежі (умови та правила здійснення платежів через Банк)» додано 2 нових підпункти 2.6.9 «Мобільний додаток «Заправки.Яндекс» і 2.6.10 «Списання цільових зарахувань з карти іншого банку на Карту для виплат регулярним платежем».
     

  2. До розділу «Загальне – Загальні положення – Персональні дані» додано 2 нових підпункти:

1.1.8.2. Клієнт дає дозвіл Банку надавати повністю або частково відомості щодо існуючої в Банку інформації (у тому числі що містить банківську таємницю / персональні дані) про нього третім особам. Дозвіл може бути підтверджено в тому числі за допомогою SMS-повідомлень, поштових листів, телеграм, голосових повідомлень, повідомлень по електронній пошті, введенням в мережі Інтернет отриманого від Банку пароля та інших засобів комунікації.

Механізм отримання згоди від Клієнта за допомогою введення в мережі Інтернет отриманого від Банку ОТР пароля:

Крок 1:

-Клієнт Банку (далі - Клієнт) звертається до сервісу партнера Банку, запитуючи послугу, надання якої вимагає отримання його (Клієнта) достовірних персональних даних. Вказує свій номер мобільного телефону.

-Сервіс партнера Банку передає за допомогою системи API Ідентифікації "id.privatbank.ua" номер телефону Клієнта та перелік полів персональних даних Клієнта, які потрібні партнеру Банку.

Перелік допустимих полів персональних даних Клієнта:

1. ПІБ

2. Дата народження

3. Паспортні дані:

- Серія, номер, ким виданий, дата видачі

4. Фотографія Клієнта

5. ІПН

6. Підпис Клієнта

7. Мобільний телефон

8. Домашній телефон

9. Робочий телефон

10. Додатковий телефон

11. Адреса народження

12. Фактична адреса

13. Юридична адреса

14. Ім'я на картці

15. Паспорт

16. Довідка ІПН

17. Свідоцтво про народження

18. Закордон. паспорт

19. Військовий квиток

Банк за допомогою системи API Ідентифікації "id.privatbank.ua" обирає поле підтвердження, виходячи з набору запитаних партнером Банку полів та історії запитів персональних даних цього Клієнта, і повертає ім'я цього поля сервісу партнера. Також передається набір полів персональних даних Клієнта, які є в базі (із запитаних партнером).

Крок 2:

-Якщо Набір полів, наявних у базі за даним Клієнту, задовольняє потреби сервісу партнера Банку, партнер запитує у Клієнта Банку значення поля підтвердження, Клієнт Банку повідомляє його.

-Сервіс партнера Банку передає зазначені поля підтвердження в Банк за допомогою API Ідентифікації "id.privatbank.ua"

Крок 3:

-В разі успішної перевірки поля підтвердження API Ідентифікації "id.privatbank.ua" генерує OTP-пароль і відправляє його Клієнту в тілі SMS-повідомлення c зазначенням переліку полів персональних даних, запитаних партнером Банку і назвою сервісу партнера.

-У випадку, якщо Банк погоджується надати доступ до своїх персональних даних, він передає через сервіс партнера OTP-пароль.

-Сервіс відправляє OTP-пароль в Банк за допомогою API Ідентифікації "id.privatbank.ua", де OTP-пароль звіряється.

- У разі збігу пароля з відправленим Клієнту, API Ідентифікації "id.privatbank.ua" перевіряє номер мобільного телефону Клієнта, а саме: чи зареєстрований він в системі Приват24 і / або MobileBanking. У випадку, якщо номер мобільного телефону зареєстрований, то Банк допомогою API Ідентифікації "id.privatbank.ua" передає партнеру Банку персональні дані Клієнта згідно зі списком полів, зазначеним у першому запиті.

Крок 4:

-Партнер Банку, отримавши персональні дані Клієнта, надає Клієнту запитану їм послугу.

1.1.8.3. Клієнт надає Банку свою згоду на обробку всіх його персональних даних відповідно до визначеної мети їх обробки без обмеження терміну зберігання та обробки персональних даних. Банк також має право на зберігання і обробку персональних даних Клієнта, отриманих із загальнодоступних джерел.

Метою обробки персональних даних Клієнта є забезпечення реалізації відносин у сфері надання банківських послуг, забезпечення реалізації комерційної діяльності Банку, ідентифікація клієнтів за допомогою сервісу BankID, дотримання вимог чинного законодавства України, в т.ч. вимог Закону України «Про банки і банківську діяльність», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму», Правил зберігання, захисту, використання та розкриття банківської таємниці, затверджених Постановою Правління Національного банку України № 267 від 14.07.2006 р та інших нормативно-правових актів, що регулюють банківську діяльність.

Банк має право на передачу персональних даних клієнта розпорядникам баз персональних даних Банку, а також третім особам, якщо цього вимагає захист прав і законних інтересів суб'єкта персональних даних або інших осіб, без додаткового повідомлення суб'єкта персональних даних.

Згода Клієнта може бути підтверджено, крім іншого:

- документом на паперовому носії з реквізитами, що дозволяють ідентифікувати цей документ і фізична особа, в тому числі згода (анкета-заява) суб'єкта персональних даних на приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг;

- здійсненням Клієнтом банківських операцій, отриманням банківських послуг, яке супроводжується оформленням касових документів;

- відміткою на електронній сторінці документа або в електронному файлі, що обробляється в інформаційній системі на основі документованих програмно-технічних рішень.

Клієнт надає свою згоду на використання Банком його персональних даних для проведення статистичних досліджень. Результати таких досліджень можуть бути опубліковані будь-яким засобом, а також передані третім особам без розкриття персональних даних Клієнта.

Банк має право запитувати і отримувати від третіх осіб інформацію про Клієнта без використання при цьому даних, що дозволяють конкретно ідентифікувати Клієнта (персональних даних).

У разі обробки персональних даних (що включає в себе передачу персональних третім особам за згодою Клієнта, отриманого в порядку, встановленому цими Умовами і Правилами) з метою ідентифікації такого Клієнта за допомогою сервісу BankID, Клієнт своєю згодою підтверджує, що персональні дані є відповідними і актуальними на день їх передачі. Клієнт своєю згодою підтверджує, що він повідомлений про третю особу, якій передаються персональні дані і його послуги на сайті, де встановлений сервіс BankID.

  1. До розділу «Юридичним особам – Еквайринг» додано новий підпункт 3.7.1.3.1.3.2:
    «Банк має право здійснювати списання коштів у рахунок погашення дебіторської заборгованості клієнта з усіх доступних рахунків клієнта в тому числі і з корпоративних карток.»

     

  2. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг» було змінено формулювання підпункту 3.7.1.5.15:
    «У разі виникнення у Торговця заборгованості за операціями «повернення товару», фіксованого комісії, претензій платіжної системи, Банк має право відкрити Торговцеві рахунок дебіторської заборгованості на суму боргу. Розмір пені нараховується Банком по рахунку дебіторської заборгованості розраховується за ставкою НБУ від суми боргу за кожен день прострочення.»

     

  3. До розділу «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» додано новий підпункт 2.1.1.2.24:
    «Для власників преміальних карток (Platinum або MC World Elite або VISA Infinite) доступна послуга «сервіс Security». У рамках послуги VIP-клієнтам банку, членам їх сімей (дружина, чоловік, діти) при виникненні екстрених ситуацій Банком надається правова та практична допомога. В обласних центрах України при необхідності, можливий виїзд Банку на місце події і надання допомоги в контактах зі співробітниками правоохоронних органів. Для отримання послуг необхідно звернутися в "Консьєрж-сервіс" за тел. 0929000002. При завідомо неправдивому виїзді Банка в рамках «сервісу Security» клієнт зобов'язаний сплатити комісію, згідно діючих тарифів. Завідомо неправдивим вважається навмисно видаваємий за дійсний виклик.»

     

  4. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» до таблиці «Тарифи використання Преміальних карток» додано 2 нових тарифи:

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

Використання Преміальних карток

Тариф

 

Завідомо неправдивий виклик Банку VIP-клієнтом на місце події для надання правової та практичної допомоги

1 000 грн з ПДВ

 

Виклик Банку VIP-клієнтом на місце події для надання допомоги третім особам, які не є членами сім’ї VIP-клієнта (дружина (чоловік), діти)

  1. 000 грн з ПДВ

  1. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» змінено формулювання підпункту 2.1.1.7.6:
    «При порушенні Клієнтом строків платежів по кожному з грошових зобов'язань, передбачених цим Договором, більш ніж на 30 днів Клієнт зобов'язаний сплатити Банку штраф у розмірі 500 грн. (в еквіваленті 500 грн за кредитними картками, відкритим у валюті USD) + 5% від суми.
    Штраф нараховується на окремий рахунок і підлягає оплаті в зазначені банком терміни.»

     

  2. Внесено ряд змін, пов’язаних з обслуговуванням Картки ЮНІОРА.

- До розділу «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» додано новий підпункт 2.1.1.8.8:
«При підписанні Заяви одного з батьків про випуск на ім’я дитини Картки Юніора Клієнт надає згоду на здійснення дитиною будь-яких операцій з використанням платіжної картки, передбачених Договором, відповідно до порядку використання платіжних карток, зазначеному в розділі 2.1. цих Умов.»

 

- У підпункті 2.3.2.2.1 (розділ «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – Система Internet Banking Приват-24») змінено визначення терміну «2 група»:
«Фізичні особи - Клієнти Юніор-ПриватБанку, власники Карт, емітованих Банком, які у відповідному порядку пройшли Ідентифікацію при відкритті Карт, рахунків у Банку і про яких у Банку є вся інформація, необхідна для надання фінансових послуг. Клієнти даної категорії після згоди одного з батьків (опікуна) і Верифікації мають право здійснювати будь-яку із запропонованих Системою операцій.

Клієнтам даної групи відкриваються 3 додаткові рахунки: у національній валюті гривні (UAH) , в доларах США (USD) , в євро (EUR).»

- Змінено формулювання останнього абзацу в підпункті 2.3.2.12.1 «Додаток 1. Порядок підключення до Системи і відкриття системних рахунків» (розділ «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – Система Internet Banking Приват-24»):
«Після реєстрації Клієнту в Системі додається платіжна картка ЮніорБанку.»

 

  1. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено формулювання підпункту 2.2.1.8 і додано новий підпункт 2.2.1.31:
    2.2.1.8. Якщо вклад закінчується у вихідний або святковий день і Клієнт не бажає продовжувати вклад на новий строк , то виплата суми вкладу та процентів проводиться в перший робочий для Банку день.

    2.2.1.31. У разі дострокового розірвання валютного вкладу виплата коштів з вкладу, згідно з нормативними документами Національного банку України, може проводитися в національній валюті за курсом купівлі іноземної валюти банком (курс ”для карток і для поповнення вкладів”) на день проведення операції.
    Розірвання депозиту протягом 5 календарних днів з дати старту нового терміну вкладу вважається розірванням по терміну. Всі інші розірвання депозитів вважаються достроковими.

     

  2. У розділі «Загальне – Додатки» повністю оновлено підпункт 1.3.18 «Заява на видачу кредиту "Кредит під депозит"» і актуалізовано тарифи в таблиці «Інші наявні форми та види кредитування ПриватБанку».
     

  3. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» нижчезазначені підпункти було викладено в таких редакціях:
    2.1.1.7.6. При порушенні Клієнтом строків платежів по кожному з грошових зобов'язань, передбачених цим Договором, більш ніж на 30 днів Клієнт зобов'язаний сплатити Банку штраф розмір якого встановлено тарифами договору.

    2.1.1.12.2. За користування Кредитом, наданим Держателю, Держатель сплачує Банку фіксовану процентну ставку в розмірі, визначеному в Тарифах.

    2.1.1.12.6. За користування Кредитом і Овердрафтом Банк нараховує відсотки в розмірі, встановленому Тарифами Банку, з розрахунку 365 (триста шістдесят п'ять) календарних днів на рік, якщо інше не передбачено п. 2.1.1.12.13 (пункт не застосовується для Преміальних карток Platinum, МС World Elite і VISA Infinite).


    2.1.1.15.2. Термін проведення програми з 18.03.2014 р до закінчення антитерористичної операції (АТО) на Південному Сході України.

    2.1.1.15.3. Умови програми "Кредитні канікули": клієнту необхідно вносити щомісяця Мінімальний обов'язковий платіж (розмір якого встановлений тарифами договору) до 1-го числа місяця наступного за звітним.

     

  4. У розділі «Фізичним особам – Картки – Картка для виплат» змінено формулювання підпункту 2.1.2.11.11:
    «За користування Кредитом Банк нараховує відсотки в розмірі, встановленому Тарифами Банку, з розрахунку 365 (триста шістдесят п'ять) календарних днів на рік.»

     

  5. У розділі «Фізичним особам – Картки – Овердрафт, заборгованість за рахунком картки» змінено формулювання підпункту 2.1.6.9:
    «За користування Кредитом Банк нараховує відсотки в розмірі, встановленому Тарифами Банку, з розрахунку 365 (триста шістдесят п'ять) календарних днів на рік.»

     

  6. У розділі «Фізичним особам – Картки – Використання картки» змінено формулювання підпункту 2.1.4.32:
    «Протягом 30 календарних днів з моменту публікації вступає в дію умова:
    "Заблокованою сумою на картці вважається сума, на яку була проведена операція (видаткова) за участю карти, але яка не списана в платіжній системі Visa и Mastercard.

Якщо на заблоковану суму протягом відведеного терміну (до 30 днів) не приходить фінансового підтвердження, заблокована сума автоматично розблокується і стає знову доступною для використання.

Якщо торговець з яких-небудь причин скасував власнику картки замовлення і направив відповідне повідомлення, Власник картки може звернутися в банк - емітент для розблокування суми незавершеною транзакції.

Для розблокування суми власнику картки необхідно надати документи (копії рахунків і листів від торговця) в банк-емітент".»

 

  1. У розділі «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – Система Internet Banking Приват-24» нижчезазначені підпункти було викладено в таких редакціях:
    2.3.2.4.4.1. Для виконання безготівкових переказів Клієнта у валюті відмінній від валюти рахунку Клієнта Банк має право здійснювати купівлю/продаж іноземної валюти на МВРУ від імені та за дорученням Клієнта згідно процедури, встановленної чинним законодавством на дату проведення операції, з відшкодуванням за рахунок Клієнта витрат на сплату зборів, комісій та вартості наданих послуг. При цьому, ідентифікований Клієнт, який не має поточний рахунок в національній/іноземній валюті, доручає Банку відкриття такого рахунку для здійснення переказу з нього.

     

2.3.2.4.4.2. Клієнт доручає Банку здійснити купівлю/продаж іноземної валюти на МВРУ від імені Клієнта з оформленням усіх необхідних документів, у межах сум, які підлягають оплаті Банку або третій особі в разі, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку по (по курсу МВРУ для цієї операції на дату її проведення), з відшкодуванням ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» витрат на оплату зборів, комісій та вартості наданих послуг, та наданням Банку відповідної суми в гривневому еквіваленті. Курс купівлі/продажу іноземної валюти, який існує на момент ініціювання процедури купівлі/продажу , може не збігатися з курсом, який існуватиме на момент її завершення. У цьому випадку Банк за узгожденням з Клієнтом або купує йому іноземну валюту в межах наданої йому Клієнтом суми в национальній валюті, або очікує від Клієнта додаткових коштів для купівлі заявленої Клієнтом суми.

Подання Клієнтом заявки на купівлю/продаж іноземної валюти може бути в тому числі підтверджено OTP — паролем, введеним Клієнтом в системі Приват-24.
 

  1. До розділу «Юридичним особам – Еквайринг» додано 2 нових підпункти:
    3.7.1.3.1.28. За результатами моніторингу операцій оплати з використанням Карт призупинити здійснення таких фінансових операцій, в тому числі проведення процесингу транзакцій та здійснення відшкодувань Торговцеві, у разі якщо вони здійснюються в населених пунктах, що не контролюються українською владою.

    3.7.1.5.17. У разі використання Торговцем терімінала в населених пунктах, що не контролюються українською владою, в тому числі, надання завідомо неправдивої інформації про місцезнаходження торгової точки, Торговець сплачує Банку штраф у розмірі 100% від суми Транзакції, проведеної в зазначених населених пунктах. Торговець доручає утримувати Банку зазначений штраф з сум відшкодувань за вказаними Транзакціях.

     

  2. До розділу «Юридичним особам – Інше» додано новий підпункт 3.12.13 «Розміщення повідомлень», який регламентує використання інтернет-платформи «ПриватМаркет» і включає ряд підпунктів 3.12.13.1–3.12.13.9.5.
     

  3. У розділі «Юридичним особам – Кредити» комплексно оновлено підпункти 3.2.1 «Кредитний ліміт» та 3.2.4 «Овердрафтовий кредит».
     

  4. У підпункті 1.3.17 «Правила надання послуг» (розділ «Загальне – Додатки») комплексно оновлено Додаток 1 і Додаток 3.
     

  5. До розділу «Загальне – Загальні положення – Додаткові положення» додано новий підпункт 1.1.7.57:
    «Сторони погодили переважні умови виконання розрахункових документів Клієнта/ переказу коштів Клієнта: міжбанківський переказ коштів Клієнта виконується Банком в строк до трьох операційних днів; внутрішньобанківський переказ коштів Клієнта виконується Банком до двох операційних днів.»
    Відповідно, нумерацію наступних за ним підпунктів було зміщено.