Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

01 Січ 2015

  1. У розділі «Загальне – Загальні положення – Додаткові положення» змінено формулювання підпункту 1.1.7.19:

«Клієнт погоджується з тим, що Банк має право на зберігання і обробку, в тому числі автоматизовану, будь-якої інформації, що відноситься до персональних даних Клієнта, а також відомостей про банківські рахунки, і будь-якої іншої, наданої Банку інформації або отриманої Банком при здійсненні банківських операцій інформації, у тому числі містить банківську таємницю, включаючи збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення, використання, поширення (у тому числі передачу), знеособлення, блокування, знищення персональних даних, наданих Банку у зв'язку з укладенням Договору з метою виконання договірних зобов'язань, а також розробки Банком нових продуктів і послуги та інформування Клієнта про ці продукти і послуги.»

  1. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Овердрафтовий кредит» додано умови щодо застави майнових прав за договором поточного рахунку.
     

  2. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» рядок таблиці «Тарифи» «Використання Картки ЮНІОРА» подано у такій редакції:

Послуга


 

Бізнес


 

Вид платежу


 

Сума/розмір


 

Використання Картки ЮНІОРА


 


 

http://privatbank.ua/karta-juniora/

  1. До розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов'язки банку» додано новий підпункт 1.1.3.1.16:

«Банк забезпечує збереження банківської таємниці та відповідає за її незаконне розголошення або використання відповідно до діючого законодавства України
 

  1. До розділу «Загальне – Додатки» було додано новий підпункт 1.3.26 «Заява про розкриття банком інформації, що містить банківську таємницю».
     

  2. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредит за послугою "Гарантовані платежі"» комплексно актуалізовано такі підпункти: 3.2.2.2, 3.2.2.4, 3.2.2.5.1, 3.2.2.6.12, 3.2.2.8.3, 3.2.2.9.7, 3.2.2.12.2 та 3.2.2.12.5.
     

  3. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування з видачі заробітної плати, авансів на відрядження, виплат за договорами цивільно-правового характеру та інших платежів з використанням платіжних карт» було актуалізовано підпункти 3.1.2.8.8 і 3.1.2.8.9, додано новий підпункт 3.1.2.9.24, а також видалено підпункти 3.1.2.8.8.1 і 3.1.2.8.8.2:

    3.1.2.8.8. Банк на підставі відомості розподілу заробітної плати, наданої згідно з п. 3.7.8.5, і платіжного доручення організації на перерахування заробітної плати та інших видів виплат згідно з п. 3.1.2.8.7, передбачених чинним законодавством України, зараховує кошти на відкриті поточні або карткові рахунки співробітників організації протягом двох годин але не пізніше одного операцiйного дня.

    3.1.2.8.9. Клієнт дає дозвіл Банку використовувати торгові марки, логотипи, емблеми, зображення, право інтелектуальної власності на які належать Клієнту шляхом нанесення їх на платіжні картки з індивідуальним дизайном Співробітникам Клієнта.
    Клієнт гарантує, що володіє правами інтелектуальної власності, в тому числі правом на використання торгової марки, логотипу, емблеми, виключним правом дозволяти використання торговельної марки, логотипу, емблеми, для чого надає Банку документи, що підтверджують вищевказані права (свідоцтво на торговельну марку, екземпляр поданої заявки на реєстрацію торгової марки, копію ліцензійного договору, патент на промисловий зразок на емблему та ін.). Банк одноосібно приймає рішення про можливість випуску карт з індивідуальним дизайном за умови якщо такий дизайн не порушує права людини на таємницю її особистого і сімейного життя, завдає шкоди громадському порядку, здоров'ю та моральності населення, не суперечить вимогам оформлення платіжної картки, встановленими правилами платіжних систем.

    3.1.2.9.24. Розрахункові документи що надійшли в банк на виконання зовнішніх переказів (переказ на інший банк) що пов'язані з уплатою податків в казначейство приймаються цілодобово. Виконання таких переказів здійснюється першим робочим днем системи електронних платежів НБУ. При цьому зарахування заробітної плати на карти  проводитися в день отримання розрахункових документів на проведення зовнішніх платежів.
     

  4. До розділу «Фізичним особам – Інше – Банківські сейфові комірки» додано новий підпункт 2.8.1.1 «Загальні терміни»:
    «Предхранилище/кімната переліку цінностей – приміщення знаходиться перед сховищем/депозитарієм, яке використовується Клієнтом(-тами) для роботи з цінностями. Предхранилищем може вважатися приміщення депозитарію, в разі якщо в ньому знаходяться тільки депозитарні шафи, а не стійки з сейфовими скриньками.»
     

  5. У розділі «Фізичним особам – Інше – Банківські сейфові комірки» до підпункту 2.8.1.2 «Порядок надання у користування сейфової комірки» додано таку інформацію:
    «Для запобігання шахрайських операцій, як з боку Банку, так і з боку Клієнта, в усіх приміщеннях депозитарію встановлені відеокамери, окрім предхранилища / кімнати перерахунку цінностей. Камери відеоспостереження встановлюються:

- Одна – при вході в депозитарій для фіксації особи вхідного клієнта.

- Одна або декілька – в депозитарії для фіксації номера відчиняємої Клієнтом сейфової скриньки.

- Решта – для перегляду коридору перед депозитними скриньками.

Відеозаписи зберігаються в Банку не менше одного року.»

 

  1. У розділі «Фізичним особам – Інше – Банківські сейфові комірки – Права та обов’язки сторін» змінено формулювання підпункту 2.8.1.3.1 «Обов’язки Клієнта(-ів) (його довіреної особи)» в частині, де регламентується поводження клієнта у разі виникнення проблем з ключем або коміркою:
    «Впродовж трьох робочих днів повідомити Банк про втрату ключа або про пошкодження сейфа, які сталися з вини Клієнта або його довіреною особи. Клієнт зобов’язаний звернутися в VIP контакт-центр по тел. +380929000002 і замовити дублікат ключа для відкриття сейфової скриньки.»
     

  2. У розділі «Фізичним особам – Інше – Банківські сейфові комірки» змінено формулювання підпункту 2.8.1.3.3 «Обов’язки Банку» в частині, де регламентується доступ клієнта в депозитарій:
    «Допуск клієнта в депозитарій проводиться тільки в присутності відповідального співробітника або Персонального банкіра. При цьому співробітник залишається в кімнаті при відкритті / закритті депозитарного шафи / сейфовой скриньки і супроводжує Клієнта в предхранилище / кімнату перерахунку цінностей або в кімнату переговорів – для подальшої роботи Клієнта з цінностями.

Після звернення клієнта з питання втрати ключа Банк зобов’язується надати дублікат ключа від сейфової скриньки в продовж десяти робочих днів. Дублікат ключа надається клієнтові після сплати штрафу за втрату ключа згідно з тарифами Банку.»

 

  1. Було комплексно актуалізовано підпункт 2.1.2 «Картка для виплат», повністю видалено інформацію про послугу «Екстрені гроші» і виключено підпункти «Платіжна картка» та «Кредитний ліміт на картці для виплат».
     

  2. До розділу «Юридичним особам – Еквайринг – Права і обов'язки торговця» було додано три нових підпункти:

    3.7.1.2.2.39. Допускати уповноважених Банком співробітників і третіх осіб у приміщення Торговця для виконання зобов'язань за цим Договором.

    3.7.1.2.2.41. Використовувати рекламну продукцію Банку, інформацію про Банк, а також будь-яку інформацію з сервісу «Оплата частинами / Миттєва розстрочка в інтернет» (логотип, банери та інша інформація), за умови укладення договору інтернет – еквайрингу та в порядку погодженому з Банком. Розміщувати достовірну інформацію про сервіс «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка» (розмір комісії, логотип «Оплати частинами» при роботі з сервісу «Миттєва розстрочка» та інше). У разі виявлення порушення даного пункту Банк залишає за собою право в односторонньому порядку відключити Торговця від сервісу.

3.7.1.2.2.42. Інформувати клієнтів, згодних на використання послуги «Оплата Частинами», «Миттєва розстрочка» про графік списань щомісячних платежів та комісії за використання кредитних коштів.

  1. Комплексно актуалізовано таблицю «Тарифи» в розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки».
     

  2. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування з видачі заробітної плати, авансів на відрядження, виплат за договорами цивільно-правового характеру та інших платежів з використанням платіжних карт» було додано 2 нові підпункти 3.1.2.1.7 і 3.1.2.2.3.11 та актуалізовано ряд інших підпунктів:
    3.1.2.1.5. Банк надає додатково до зарплатного проекту сервіси:
    «Розрахункові листи», «Зарахування заробітної плати на картки інших банків України».

    3.1.2.1.6 Банк проводить зарахування заробітної плати на картки інших банків України, лише за наявності у юридичної особи зарплатного проекту, а також надання в банк даних за реквізитами співробітників для зарахувань:
    - ПІБ
    - Дата народження

- ІПН
- Номер картки іншого банку України.

3.1.2.1.7 Якість обслуговування повинно відповідати законодавству України, нормативним актам НБУ, регулюючим порядок надання банківських послуг.

3.1.2.2.1.3. Скористатися Додатковими сервісами до зарплатного проекту:
«Розрахункові листи», «Зарахування заробітної плати на картки інших банків України», «Облік робочого часу».

3.1.2.2.3.11. Сплачувати Банку комісійну винагороду за зарахування на картки інших банків України відповідно до тарифів з зарахуванню заробітної плати в рамках зарплатного проекту.

  1. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Права Банку» змінено формулювання підпункту 2.1.1.4.10:
    «Кошти, отримані від Позичальника для погашення заборгованості за Кредитом, при реалізації Банком права на стягнення неустойки, згідно розділу Відповідальність сторін Умов і правил, насамперед, направляються для погашення штрафів згідно розділів 2.1.1.7.6., 2.1.1.12.8.1. і 2.1.1.16.1. цих Умов, далі - комісій, далі -пені згідно розділу 2.1.1.12.6.1. цих Умов, далі - відсотків по овердрафту, тіла овердрафту, далі - штрафів згідно розділів 2.1.1.12.6.2. і 2.1.1.12.7.4. цих Умов, далі - простроченого тіла кредиту, далі - відсотків до сплати по кредиту, далі - тіла кредиту до оплати, частина суми (в т. ч. суми, наданої Позичальником понад суми щомісячного платежу) спрямовується на погашення заборгованості за Кредитом. Остаточне погашення заборгованості за Кредитом виконується не пізніше дати, зазначеної в Заяві, Умовах та правилах. Сума остаточного погашення заборгованості може відрізнятися від суми щомісячного платежу. Під реалізацією права Банку щодо стягнення неустойки згідно з розділом "Відповідальність Сторін" цих Умов Сторони погодили дії Банку по розподілу грошей, отриманих від Позичальника для погашення заборгованості, згідно черговості погашення заборгованості, вказаної в цьому пункті Умов. При цьому, Сторони погодили, що додаткові вимоги до Позичальника, щодо реалізації Банком свого права по стягненню неустойки, не потрібні.

    У випадку, якщо Банк не реалізує своє право щодо стягнення неустойки згідно з розділом Відповідальність Сторін цих Умов, Банк за своїм вибором телекомунікаційного способу доставки інформації, погодженими Сторонами способами телекомунікацій, повідомляє Позичальника про таке, протягом 5 днів з дати отримання грошей від Позичальника. Узгодженими Сторонами способами телекомунікацій є: система дистанційного обслуговування "Приват24", СМС-повідомлення, термінали самообслуговування та ін.»
     

  2. У розділі «Фізичним особам – Картки – Вимоги безпеки» додано новий підпункт 2.1.3.12:
    «Клієнт доручає Банку оформити платіжну картку з індивідуальним дизайном відповідно до запиту його роботодавця, з яким Банк уклав договір про розрахунково-касове обслуговування.»
     

  3. До розділу «Юридичним особам – Еквайринг – Права і обов'язки банку» було додано новий підпункт 3.7.1.3.1.24:
    «Залучати уповноважених третіх осіб для виконання зобов'язань за даним договором, зокрема, але не виключно, для сервісного обслуговування обладнання.»
     

  4. До розділу «Фізичним особам – Картки» додано новий підпункт «Умови використання «ВАШОЇ КАРТИ».
     

  5. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг» нижчезазначені підпункти було викладено у таких редакціях:

    3.7.1.1. ПРЕДМЕТ ДОМОВЛЕНОСТІ

Предметом домовленості на надання послуги Еквайрингу є відносини між Торговцем і Банком з проведення платежів та розрахунків, що здійснюються з використанням електронного платіжного засобу (далі Платіжний Засіб), встановлення загальних принципів діяльності Сторін щодо використання сервісу «Оплата частинами», «Миттєва розстрочка» та реалізації програми «Бонус Плюс», з організації обслуговування та проведення розрахунків за операціями, здійсненими з використанням платіжних засобів" «Бонус Плюс», що володіє додатковими властивостями накопичення бонусів і / або знижок, «AirPay», що дозволяє здійснювати безконтактну оплату, а так ж реалізації сервісу «Поповни Тут!», «Облік робочого часу».

Згодою Торговця про проведення транзакцій з використанням програми iPay є його реєстрації в додатку iPay. Порядок активації, реєстрації та використання програми iPay розміщений на сайті https://pos.liqpay.com

Згодою Торговця про участь в платному пакеті програми «Бонус Плюс» - «Бонус Плюс Elite». Порядок реєстрації та використання програми «Бонус Плюс Elite» розміщений на сайті http://bonus.privatbank.ua/ua/stat-partnerom-bonus-plus, тарифи в Додатку 1 до пункту 3.7.1. Еквайринг.

3.7.1.3.2.12.3. При наданні "Оплата частинами" з повним відшкодуванням забезпечувати проведення Авторизації операцій проведених Торговцем з сервісу «Оплата частинами», а також надавати Торговцю всі необхідні консультації, що стосуються проведення операції.

  1. У розділі «Юридичним особам – Картки – Корпоративні платіжні картки» змінено формулювання підпункту 3.5.1.47:
    «Сума витрат, здійснених у національній валюті країни, де мала місце операція, списується з карткового рахунку клієнта у валюті карткового рахунку за обмінним курсом для платіжних карток ПриватБанку на день здійснення операції.»
     

  2. У розділі «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на депозитах приватних підприємців, у тому числі з використанням технології дистанційного відкриття рахунків депозиту через Приват24» змінено формулювання підпункту 3.6.3.2:
    «ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ НА ВКЛАДІ «СТАНДАРТ».
    Валюта вкладу: гривня, долар, евро.

Термін вкладу: 1, 3, 6, 12 місяців.

Мінімальна сума для відкриття рахунку: 1000 гривень, 200 доларів, 200 євро.

Виплата процентів: щомісячно або в кінці строку. Перераховуються виключно на поточний рахунок КЛІЄНТА, зазначений в Акцепті КЛІЄНТА.

Можливість поповнення: КЛІЄНТ має право збільшувати розмір коштів на вкладі.

Максимальна сума поповнення вкладу 50 000 гривень (або 5000 дол США, 5000 євро) протягом кожного календарного місяця. Якщо початкова сума вкладу перевищує 50 000 грн. (5 000 дол.США, 5 000 євро) максимальна сума довкладень протягом календарного місяця не повинна перевищувати початкову суму вкладу.

Можливість автоматичного продовження: на вибір клієнта.

Умови дострокового розірвання: за неповний термін вкладу проценти виплачуються за ставкою 2% річних за фактичну кількість днів, що пройшли з дати оформлення вкладу до дня розірвання договору. Якщо клієнт за неповний термін вкладу отримав проценти, нараховані за повною ставкою, то зайво виплачені проценти віднімаються з суми вкладу.

Цей вид депозиту БАНК пропонує для вкладів зі строком розміщення від 30-ти календарних днів.

Умови і правила надання послуг вкладу «Стандарт» наведені в підрозділах 3.6.3.3.-3.6.3.4. цього Порядку.»

  1. У розділі «Загальне – Загальні положення – Права та обов'язки банку – Права банку» було поширено уточнення щодо права банку на встановлення контакту з клієнтом у підпункті 1.1.3.2.9:
    «Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна Умов та Правил надання банківських послуг, інформування про розмір заборгованості по кредиту, інформування про проведені банком акціях, дистанційне обслуговування, оформлення платіжних документів і т.д., в тому числі отримання згоди Клієнта на вищезазначені дії) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку: …»
     

  2. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Умови обслуговування» було змінено формулювання підпункту 2.1.1.16.3:
    «Клієнт доручає Банку здійснювати списання грошових коштів з рахунків Клієнта, відкритих в інших банках, у валюті кредитного ліміту у межах сум, що підлягають сплаті Банку за цим Договором при настанні термінів платежів (здійснювати договірне списання). При цьому Клієнт надає Банку реквізити Карти, емітованої іншим банком, та іншу необхідну інформацію для здійснення Банком договірного списання. Надання Банку реквізитів Картки та іншої інформації, необхідної Банку для договірного списання, є підтвердженням Клієнта про його доручення Банку здійснювати списання коштів з рахунків Клієнта, відкритих в інших банках.
    Зазначене доручення може бути оформлене як у відділенні Банку, так і шляхом дистанційного обслуговування (Приват24, банкомати, термінали самообслуговування тощо), у тому числі із підтвердженням електронним підписом у вигляді ОТП-пароля.»
     

  3. Підпункти 1.1.7.1–1.1.7.8 перенесено до розділу 2.1.5 «Використання Карти», а підпункт 1.1.7.9 повністю видалено.
     

  4. У розділі «Фізичним особам – Картки» змінено структуру:
    2.1.1 Кредитні картки
    2.1.2. Картка для виплат (до цього підпункту включено підпункти «Обмеження та особливості випуску та обслуговування окремих видів дебетних карток у продуктах», «Кредитний ліміт на картці для виплат», «Розрахункова картка»)
    2.1.3. Платіжна картка
    2.1.4. Вимоги безпеки
    2.1.5. Використання картки
    2.1.6. Картковий рахунок
    2.1.7. Овердрафт, заборгованість за рахунком картки.
     

  5. Підпункти 2.1.1.16–2.1.1.18 перенесено до підпункту 2.1.1.12 того ж розділу.
     

  6. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено формулювання підпункту 2.2.1.10:
    «Процедура автоматичного продовження вкладів «Стандарт» і «Депозит Плюс»:

- в гривні терміном 3, 6 місяців та 366\367 днів;

- в іноземній валюті (долар США і євро) терміном 366 \ 367 днів з мінімальним терміном 366 \ 367 днів.»
 

  1. У розділі «Загальне – Загальні положення – Додаткові положення» додано новий підпункт 1.1.7.30:
    «У разі смерті або банкрутства Боржника Банку за кредитним договором або заміни Боржника Банку внаслідок правонаступництва та / або переведення боргу на третю особу (нового боржника), поручитель приймає на себе зобов'язання і згоден відповідати за виконання кредитного договору за Боржника Банку, а також будь-якого іншого боржника (нового боржника) при настанні зазначених у даному пункті обставин, у зв'язку з чим, Поручитель надає поручительство перед Банком за виконання новим боржником зобов'язань за кредитним договором у розмірі та порядку, визначеному умовами даного Договору. При цьому, будь-які додаткові узгодження з Поручителем не потрібні.»
     

  2. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредитний ліміт – Відповідальність сторін» змінено формулювання підпункту 3.2.1.5.8:
    «При порушенні Клієнтом строків платежів по будь-якому з грошових зобов’язань по кредиту, більш ніж на 30 днів, що спричинило за собою звернення Банку в судові органи, Клієнт сплачує Банку штраф, який розраховується за такою формулою: 1 000,00 гривень + 5% від суми встановленого в п. 3.2.1.1.6 ліміту».
     

  3. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Кредит "Розстрочка" – Відповідальність сторін» змінено формулювання підпункту 2.7.1.5.5:
    «При порушенні Позичальником термінів платежів по кожному з грошових зобов’язань, передбачених договором, більш ніж на 90 днів, Позичальник зобов’язаний сплатити Банку штраф у розмірі 500 грн. + 5% від суми заборгованості.»
     

  4. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Відповідальність сторін» змінено формулювання підпункту 2.1.1.7.6:
    «При порушенні Клієнтом строків платежів по кожному з грошових зобов’язань, передбачених цим Договором, більш ніж на 30 днів Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штраф у розмірі 500 грн. (в еквіваленті 500 грн за кредитними картками, відкритим у валюті USD) + 5% від суми.»
     

  5. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення) – Гарантовані платежі» змінено формулювання підпункту 3.1.1.75:
    «Після отримання Банком за допомогою системи дистанційного обслуговування Заявки, Банк розглядає її на предмет надання або відмови в наданні Послуги, у разі відсутності у платника власних коштів та/або недостатньої інформації по кредитоспроможності платника. Банк має право вимагати у клієнтів додаткову інформацію, що підтверджує виконання грошових зобов’язань за господарськими договорами, що укладаються між Клієнтом та його контрагентами (договори/контракти, рахунки, податкові накладні, акти і т.п.). У разі відмови Клієнта у наданні додаткової інформації, або наявності недостовірної інформації в документації, Банк має право відмовити в наданні Послуги "Гарантовані платежі".»
     

  6. До розділу «Загальне – Загальні положення» додано новий підпункт 1.1.10.1 «Обмін інформацією» та ряд нових підпунктів до нього:

 

1.1.10.1.1. В рамках цих Умов та Правил відповідно до ЗУ « Про банки і банківську діяльність» № 2121- III від 07.12.2000 р Банк і Клієнт здійснюють обмін інформацією в електронному вигляді за допомогою веб-ресурсу http://pb.ua/notariat/.

 

1.1.10.1.2. Для авторизації на веб-ресурсі http://pb.ua/notariat/ використовується динамічний ОТП-пароль присланий Банком у вигляді смс-повідомлення на фінансовий телефон Клієнта.

 

1.1.10.1.3. Сторони погодили, що підтвердження електронного запиту Клієнта здійснюється ОTП-паролем, надісланими у вигляді смс-повідомлення на фінансовий мобільний телефон. Сторони визнають співпав ОТР-пароль електронним підписом Клієнта

 

1.1.10.1.4. За фактом надходження запиту в разі мотивованої підозри про можливий ризик розкриття інформації неуповноважених особі, Банк залишає за собою право додатково зажадати у Клієнта підписання запиту ЕЦП

 

1.1.10.1.5. Банк має право залишити без виконання запит до виконання Клієнтом умов передбачених п. 1.1.10.1.6. цих Умов та Правил.

1.1.10.1.6. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за Договором, якщо вони доведуть, що це невиконання стало наслідком форс-мажорних обставин, а саме пожежі, повені, землетруси, військових дій, змін у законодавстві та ін. За умови, що дані обставини безпосередньо вплинули на виконання зобов'язань за Договором та підтверджені відповідними документами уповноважених органів. У цьому випадку термін виконання договірних зобов'язань буде продовжений на час дій зазначених обставин.

 

  1. У розділі «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування» до підпункту 2.3.2 «Система Internet-Banking Приват24» додано новий підпункт «У разі оплати квитків на літак».
     

  2. У розділі «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – SMS-банкінг» по тексту підпункту підпункту 2.3.3.11 змінено тарифи з 20 на 50 грн.
     

  3. У розділі «Фізичним особам – Операції у відділеннях – Касове обслуговування» актуалізовано тарифи:

Послуга

Бізнес

Вид платежу

Сума/розмір

Залізничний квиток

Напрям «Роздрібний бізнес»

Обслуговування клієнтів через канали банку

комісія формується динамічно на кожен квиток 
від 0,00 грн до 15 грн

Розмір комісії визначається залежно від дня тижня, часу покупки, типу поїзда, типу вагона, обраного місця, наявності обраних додаткових послуг (чай, постіль, перевезення багажу).

Комісія банку не береться:

  • при купівлі квитка з ознакою "Дитячий",

  • при вказівці студентського квитка,

  • при відмови клієнта від постільної білизни.

  1. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» актуалізовано такі тарифи: внесення грошової виручки, створення платежів за телефоном, видача готівкових грошових коштів з каси банку, видача готівкових коштів в день замовлення без попереднього бронювання та оформлення чекової грошової книжки.
     

  2. У розділі «Загальне – Додатки – Правила надання послуг» актуалізовано текст Заяви на видачу кредиту.
     

  3. До розділу «Фізичним особам – Інше – Банківські сейфові комірки» додано новий підпункт 2.8.1.7 «Відповідальності сторін»:
    «Жодна із сторін не може нести відповідальності за невиконання своїх зобов’язань(в тому числі відшкодування збитків) у зв’язку із факторами, що знаходяться поза контролем цієї сторони, які не можна передбачити або яким не можна запобігти, такими як стихійні лиха (пожежа, повінь, землетрус, аварії, тощо), соціальні конфлікти (страйки, громадянська війна, тощо) прийняття законів, що суттєво обмежують або забороняють виконання зобов’язань сторонами за цим договором.»
     

  4. Підпункт 3.1.3.7 «Закриття рахунків» було перенесено до іншого розділу «Юридичним особам – Рахунки – Поточний рахунок cуб’єкта господарювання та самозайнятих осіб» під номером 3.4.1.20.
     

  5. У зв’язку зі збільшенням процентних ставок за овердрафтовим обслуговуванням в розділі «Юридичним особам – Кредити» комплексно актуалізовано підпункт 3.2.4 «Овердрафтовий кредит».
     

  6. У розділі «Юридичним особам – Картки» комплексно актуалізовано таблицю тарифів у підпункті 3.5.1 «Корпоративні платіжні картки».
     

  7. У розділі «Фізичним особам – Інше – Банківські сейфові комірки» актуалізовано такі рядки таблиці тарифів:

Послуга

Бізнес

Вид платежу

Сума/розмір

Правила надання в оренду сейфової скриньки

Бізнес із обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

Винагорода за користування сейфовою скринькою

на добу – 6,00 грн за 10 000 см3, але не менш 10,00 грн

   

Витрати, пов’язані із виготовленням ключа

згідно з рахунком підприємства-виробника, не менш 3 000,00 грн

   

Штраф  

    1. 000,00 грн

  1. У розділі «Фізичним особам – Картки – Акції Банку для власників карток, емітованих Банком» нижчезазначені підпункти було викладено у таких редакціях:
    2.1.11.2.2. Строк та умови, визначені умовами акції, доводяться до клієнта через SMS-повідомлення/ТСО/АТМ/Приват24 та інші канали комунікації.
    Виплата бонусів за підсумками акції проводиться після її закінчення до 15 числа наступного календарного місяця.

    2.1.11.3.1. Максимальна сума заохочення становить 300 (триста) гривень і мінімальна сума заохочення становить 5 (п’ять) гривень за Звітний період за вирахуванням податку на доходи фізичних осіб.