Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

20 Чер 2014

  1. До розділу «Загальне – Загальні положення – Додаткові положення» було додано новий підпункт 1.1.7.40.1:

    «Клієнт дає свою згоду на здійснення Банком при зверненні на клієнтську підтримку Банку збереження телефонного запису, зберігання Банком запису надалі, запису телефонних розмов можуть бути використані як докази в процесуальних діях, передбачених цим Договором.»

  2. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Умови та правила надання споживчого кредиту» було змінено формулювання підпункту 2.7.7.5.5:

    «Згідно зі ст. 212, 611, 651 Цивільного кодексу України у разі порушення Позичальником строків погашення заборгованості, які зазначено в цій Генеральній угоді, Умовах і правилах більш ніж на 31 день, за зобов’язаннями, строк яких не настав, Сторони погодили, що строком повернення кредиту вважається 32-ий день з моменту виникнення порушення. Заборгованість за Кредитом, починаючи з 32-го дня порушення, вважається простроченою. Позичальник сплачує Банку штраф у розмірі суми прощення.»

  3. До розділу «Юридичним особам – РКО – Комплексне банківське обслуговування суб’єктів господарювання» було додано новий підпункт 3.1.3.7 «Закриття рахунків»:

    «Поточні рахунки клієнтів закриваються :
    - На підставі заяви клієнта;
    - На підставі рішення відповідного органу , на який за законом покладено функції щодо припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи підприємця
    - За заявою ліквідатора , голови або члена ліквідаційної комісії , управителя майна ;
    - По зверненням спадкоємця , у разі смерті власника рахунку ;
    - За ініціативою банку , у випадку якщо у клієнта відсутні операції по рахунку / рахунках протягом 1 (одного ) року і більше. При наявності залишку грошових коштів на рахунку клієнта банк має право змінити порядок обліку коштів за недіючим рахунком шляхом перерахування залишку коштів з рахунку клієнта на рахунок Банку (недіючі рахунки ) .
    Якщо протягом 12 місяців після закриття рахунку від клієнта не надійшло розпорядження про перерахування залишку коштів на інші рахунки то такі залишки клієнт доручає зарахувати в дохід Банку.»

  4. У розділі «Загальне – Загальні положення – Додаткові положення» було змінено формулювання підпункту 1.1.7.30:

    «Сторони домовились, що усі спори, розбіжності або вимоги, які виникають з даного Договору та інших договорів між Банком та Клієнтом або у зв’язку з ними, у тому числі такі, що стосуються їх виконання, порушення, припинення або визнання дійсними, підлягають вирішенню в одному із зазначених судів (за вибором сторони, яка ініціює звернення до суду):

- Постійно діючий третейський суд при Асоціації „Дніпровський банківський союз” (адреса суду: 49000, м. Дніпропетровськ, пр. К.Маркса, 60; спір розглядається одноособово призначеним Головою Третейського суду суддею);

- Постійно діючий третейський суд при Асоціації „Юридичні компанії України” (адреса суду: 49000, м. Дніпропетровськ, пр. ім. Газети „Правда”, буд. 29, оф.413; спір розглядається одноособово призначеним Головою Третейського суду суддею);

- суд загальної юрисдикції.

Сторони  домовились, що усі спори стосовно  визнання даного Договору та інших Договорів між Банком та Клієнтом  недійсними підлягають вирішенню в  одному із зазначених судів (за вибором  сторони, яка ініціює звернення до суду):   

- Постійно діючий третейський суд при Асоціації „Дніпровський банківський союз” (адреса суду: 49000, м. Дніпропетровськ, пр. К.Маркса, 60; спір розглядається одноособово призначеним Головою Третейського суду суддею);

- Постійно діючий третейський суд при Асоціації „Юридичні компанії України” (адреса суду: 49000, м. Дніпропетровськ, пр. ім. Газети „Правда”, буд. 29, оф.413; спір розглядається одноособово призначеним Головою Третейського суду суддею);

- суд загальної юрисдикції.»

 

  1. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг – Терміни угоди та умови припинення її дії» нижчезазначені підпункти було викладено у таких редакціях:

3.7.1.7.3. Розірвання співпраці по еквайрингу з ініціативи Банку проводиться в три етапи:

1-й етап: Повідомлення про бажання призупинити співпрацю по еквайрингу з подальшим розірванням угоди;

2-й етап: Передача устаткування в і Призупинення дій з еквайрингу;

3-й етап: Фактичне розірвання угоди.

Про бажання розірвати угоду Банк повідомляє Торговця за 10-ть днів до моменту розірвання угоди будь-яким із способів: в письмовій формі, через встановлені засоби електронного зв'язку Банку і Клієнта (системою клієнт банк, інтернет клієнт банк, sms-повідомлення або інші).

Після направлення (отримання) повідомлення Торговець повертає Банку обладнання, але не пізніше 5 днів з моменту направлення (отримання) повідомлення.

З моменту зняття і передачі обладнання в Банк угода вважається призупиненим на термін 180 днів. Протягом цього терміну Сторони зобов'язані виконати свої зобов'язання за умовами і правилами надання послуги еквайрингу і провести остаточні взаєморозрахунки.

У разі відсутності невиконаних зобов'язань і претензій Сторін один до одного угода вважається розірваним через 180 днів з моменту передачі обладнання в Банк.

3.7.1.7.4. Угода може бути розірвана достроково з ініціативи Торговця. При цьому Торговець направляє в Банк письмове повідомлення, в якому вказує дату (не раніше 30 днів від моменту отримання Банком повідомлення) з якої припиняє операцій з використанням Платіжних Засобів.

3.7.1.7.7. Торговець може направити в Банк пропозицію про зміну вказаних умов і правил з надання послуги еквайринг в письмовій формі. Рішення у відповідь має бути прийняте Банком протягом 30 днів.

  1. У розділі «Загальне – Терміни та поняття» було змінено формулювання підпункту 1.1.1.125:
    «Ефективний POS-термінал – обладнання, встановлене банком на торгову точку, по якому були проведені транзакції на суму понад 5 тис. грн/місяць.»

  2. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг – Фінансові умови» було змінено формулювання підпункту 3.7.1.4.8:
    «Торговець доручає Банку списувати з поточного рахунку Торговця відкритого в ПриватБанку фіксовану комісію в порядку та розмірі, зазначених в «Анкеті-заяві на підключення до послуги« Еквайринг».

У разі відсутності на поточному рахунку коштів, необхідних для списання фіксованої комісії або якщо рахунок Торговця відкритий не в ПриватБанку, Банк відкриває Торговцю рахунок дебіторської заборгованості, на якому обліковується фіксована комісія, в порядку та розмірі, зазначених в «Анкеті-заяві на підключення до послуги «Еквайринг».

  1. У розділі «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування» повністю актуалізовано підпункт 2.3.2 «Система Internet Banking Приват-24».

  2. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» було змінено формулювання підпункту 2.2.1.7:
    «По закінченні кожного періоду нарахування процентів, що пройшов з моменту укладення договору, в перший робочий день, наступний за датою оформлення договору, після 15-00 нараховані проценти за вкладом зараховуються на картку\рахунок клієнта.»

  3. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Вклади, що оформляються з 15.03.2013 р.» до підпунктів 2.2.2.1 «Вклад «Стандарт» і 2.2.2.2 «Вклад «Депозит плюс» було додано таблиці «Умови дострокового розірвання».

  4. Комплексно оновлено інформацію за сервісами «Миттєва розстрочка» та «Оплата частинами».

  5. Оновлено тарифи в розділах «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» і «Юридичним особам – Картки – Корпоративні платіжні картки».

  6. Видалено підпункт  1.3.2 «Тарифи з телефонного обслуговування».

  7. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредитний ліміт» нижчезазначені підпункти було викладено у таких редакціях:

  1. 3.2.1.1.11. Періодом безперервного користування кредитом є період часу, протягом якого безперервно існувало дебетове сальдо на поточному рахунку. Початком періоду безперервного користування кредитом вважається перший день, починаючи з якого безперервно існувало дебетове сальдо на поточному рахунку Клієнта при закритті банківського дня. Зменшення або збільшення заборгованості за кредитом в цей період не впливають на зміну дати закінчення періоду безперервного користування кредитом. Датою закінчення періоду безперервного користування кредитом вважається день, по закінченні якого на поточному рахунку зафіксовано нульове дебетове сальдо. Період безперервного користування «кредитним лімітом на поточному рахунку» - не більше 35 днів.

Для пільгового користування лімітом (розрахунок відсотків здійснюється за процентною ставкою в розмірі 0% річних від суми залишку непогашеної заборгованості) клієнт повинен:

- У разі, якщо дебетове сальдо на поточному рахунку утворилося з 1-го до 20-го (включно) числа поточного місяця, то обнулення повинно проводитися по кінцю дня в будь-який з днів по 25-е число поточного місяця.

- У разі, якщо дебетове сальдо на поточному рахунку утворилося з 21-го до кінцевого числа поточного місяця, то обнулення повинно проводитися по кінцю дня в будь-який з днів по 25-е число наступного місяця.

Якщо дебетове сальдо не було обнулити згідно умов описаних вище, то з 26 числа на залишок заборгованості починають нараховуватися відсотки за користування кредитом за ставкою 36 % річних.

  1. 3.2.1.4.1.1. За період користування кредитом з моменту виникнення дебетового сальдо до дати обнулення дебетового сальдо в одну з дат до 25 -го числа поточного місяця, якщо дебетове сальдо на поточному рахунку утворилося з 1 -го до 20 -го (включно) числа поточного місяця або до 25 -го числа наступного місяця, якщо дебетове сальдо на поточному рахунку утворилося з 21- го до кінцевого числа поточного місяця (далі - « період , в який дебетове сальдо підлягає обнулення » ), розрахунок відсотків проводиться за процентною ставкою у розмірі, 0 % річних від суми залишку непогашеної заборгованості.

  2. 3.2.1.4.1.2 .У випадку необнулювання дебетового сальдо в одну з дат періоду , в якому дебетове сальдо підлягає обнулюванню, на протязі 90 днів* з кінцевої дати періоду , в якому дебетове сальдо підлягало обнулюванню, Клієнт сплачує Банку за користування кредитом відсотки в розмірі 24 (двадцять чотири) % річних, починаючи з останньої дати періоду, в яку дебетове сальдо підлягало обнулюванню.

  3. Виправлено неправильну нумерацію: підпункт 3.2.2.4.1.3 став 3.2.1.4.1.3.

Додано новий підпункт 3.2.1.4.1.6:
«Клієнт аграрного сектора економіки (основний вид економічної діяльності підприємства відповідає значенню з секції «А» Класифікатора видів економічної діяльності України і дана приналежність підтверджена документарно) у випадку необнулювання дебетового сальдо в одну з дат періоду , в якому дебетове сальдо підлягає обнулюванню, на протязі 270 днів* з кінцевої дати періоду , в якому дебетове сальдо підлягало обнулюванню, Клієнт сплачує Банку за користування кредитом відсотки в розмірі 24 (двадцять чотири ) % річних , починаючи з останньої дати періоду, в яку дебетове сальдо підлягало обнулюванню.У разі непогашення кредиту впродовж 270 днів * з дати закінчення періоду , в який дебетове сальдо підлягало обнулюванню , починаючи з 271 -го * дня після дати закінчення періоду , в який дебетове сальдо підлягало обнулюванню, кредит вважається простроченим, а грошові зобов'язання клієнта з погашення заборгованості вважаються порушеними. При порушенні Клієнтом будь-якого з грошових зобов'язань Клієнт сплачує Банку відсотки за користуванням кредитом у розмірі 48 ( сорок вісім ) % річних від суми залишку непогашеної заборгованості. У разі порушення Клієнтом будь-якого з грошових зобов'язань і при реалізації права Банку на встановлення іншого терміну повернення кредиту, передбаченого Умовами та правилами надання Банківських послуг, Клієнт сплачує Банку пеню в розмірі 0,1315 % від суми залишку непогашеної заборгованості за кожен день прострочення. Сплата пені здійснюється з дня , наступного за датою порушення зобов'язань.»