Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

01 Кві 2014

Актуалізовано розділ «Загальне – Загальні положення – Права та обов'язки банку».

У підпункті 1.1.3.2 «Права банку» змінено формулювання підпункту 1.1.3.2.19:
«Банк має право надавати відповіді на звернення (заяви, зауваження, пропозиції, клопотання, скарги ) клієнтів, у тому числі шляхом спрямування письмової відповіді за допомогою сервісів: Система Internet-Banking «Приват24», SMS-повідомлення, банкомат, E-mail, зазначеного клієнтом в анкеті про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг чи інакше зручному для клієнта каналу, термінали самообслуговування, у тому числі надавати письмові відповіді на звернення клієнтів через термінали самообслуговування з відображенням аналога підпису відповідального співробітника банку та електронного відбитка печатки. У разі направлення відповіді за допомогою перерахованих вище сервісів Банк зобов'язується повідомити про це клієнта шляхом направлення останньому SMS-повідомлення на номер мобільного телефону, зазначеного клієнтом в Анкеті про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.»