Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

01 Кві 2014

Актуалізовано розділ «Загальне – Загальні положення».

До підпункту 1.1.2 «Права та обов'язки клієнта» додано нові підпункти:
«1.1.2.29. Зобов’язується своєчасно встановлювати доступні оновлення операційної системи і програмного забезпечення на свій телефон/пристрій, який використовується для підключення фінансового телефону. Використовувати на телефоні/пристрої сучасне антивірусне програмне забезпечення та своєчасно встановлювати на нього оновлення антивірусних баз.

1.1.2.30. Зобов’язується не встановлювати на телефон/пристрій, який використовується для підключення фінансового телефону клієнта або використовується для підключення до системи Internet-banking, неліцензійних операційних систем, так як це відключає захисні механізми, закладені виробником мобільної платформи.

1.1.2.31. Для запобігання компрометації своєї фінансової інформації зобов’язується не користуватись системою Internet-banking через Інтернет-браузер того мобільного пристрою, на який Банк відправляє SMS-повідомлення з підтверджуючим одноразовим паролем. Для мобільних пристроїв існує спеціально розроблене Банком програмне забезпечення. Інформація про нього та способи його встановлення розміщена на офіційному сайті Банку.

1.1.2.32. Зобов’язується не встановлювати на мобільний телефон або пристрій, на який Банк надсилає SMS-повідомлення з підтверджуючими одноразовими паролями, програмне забезпечення за посиланнями, отриманими з невідомих Клієнту джерел.

1.1.2.33. Зобов’язується не підключатись до системи MobileBanking та Internet-banking через Wi-Fi точки публічного доступу, які не потребують ідентифікації при підключенні (введення для підключення персонального імені та пароля).

1.1.2.34. Для виключення несанкціонованого використання послуг MobileBanking та Internet-banking зобов’язується не залишати свій телефон/пристрій, який використовується для підключення фінансового телефону клієнта або для підключення до Internet-banking, без нагляду.»

З огляду на появу нових підпунктів у частині обов'язків Клієнта зміщено нумерацію підпунктів, які регламентують права Клієнта.