Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

14 Січ 2014

Актуалізовано розділи «Загальне» та «Фізичним особам».

- Повністю видалено підпункт 2.1.1.8.8.

- Замінено номер телефону 0 800 500 003 на 3700 у підпунктах 1.1.2.10, 1.1.2.29.1, 1.1.2.29.4.1, 1.1.2.29.13, 2.1.1.9.10, 2.1.1.9.11, 2.1.1.6.1, 2.1.1.5.11, 2.1.4.8, 2.1.1.13.3, 2.1.4.9, 2.1.4.13, 2.2.1.15, 2.2.3.6.3, 2.4.2.5, 2.4.3.2.4 і 2.6.1.4.

- Нижченаведені підпункти викладено у таких редакціях:
1.1.5.20. При порушенні Клієнтом строків платежів по будь-якому з грошових зобов'язань, передбачених цим договором, більш ніж на 30 днів, Клієнт зобов'язаний сплатити Банку штраф у відповідності до встановлених тарифів з урахуванням нарахованих та прострочених відсотків і комісій.

1.1.5.32. При порушенні Клієнтом строків платежів по будь-якому з грошових зобов'язань, передбачених цим договором, більш ніж на 30 днів, Клієнт зобов'язаний сплатити Банку штраф у відповідності до встановлених тарифів з урахуванням нарахованих та прострочених відсотків і комісій.

2.1.1.2.16. Бонусний рахунок - спеціальний рахунок, що відкривається Банком для обліку в електронному вигляді бонусів Держателя карти за попередньо здійсненими операціями з платіжною карткою. Бонусний рахунок функціонує для обліку кредиторської заборгованості Банку перед ТСП-партнерами Банку в сумі наданих знижок Держателю картки "Універсальна" в валюті гривня та не є поточним рахунком. Бонуси виникають за рахунок надання ТСП-партнерами Банку знижки Клієнту при здійсненні покупки, а також за участю Клієнта в інших акціях. ТСП-партнери об'єднані в мережу "Бонус +", витратити нараховані бонуси можливо тільки в рамках цієї мережі. Банк перераховує грошові кошти в сумі нарахованих бонусів ТСП-парнери в разі звернення власника Платіжного Засоби «Бонус Плюс» і наявності необхідної суми бонусів для здійснення покупки. Актуальний список ТСП-партнерів "Бонус +", умови Акцій, визначених у п.п. 2.1.1.2.17-2.1.1.2.19. цих Умов, але не виключно, розміщені на Internet-сайті Банку. У разі, якщо по бонусному рахунку Клієнта не здійснюються операції (поповнення або трата бонусів), Банк має право на винагороду за обслуговування рахунку відповідно до встановлених тарифів. Клієнт доручає Банку здійснити списання коштів з бонусного рахунку в розмірі винагороди в односторонньому порядку.

2.1.1.12.6.1. У разі виникнення прострочених зобов'язань на суму вiд 100 грн., включаючи зобов”язання, обумовленi пп 2.1.1.12.6.2., 2.1.1.12.8.1. Умов та правил, Клієнт сплачує Банку пеню, у відповідності до встановлених тарифів. Сторони погодили, що розмір пені, може бути на розсуд Банку зменшений. У разі зменшення банком розміру пені, зазначеної в цьому пункті Договору, Банк за своїм вибором телекомунікаційного способу доставки інформації, повідомляє Позичальника узгодженими Сторонами способами телекомунікацій протягом 5 днів з дати прийняття рішення про зменшення розміру пені. Узгодженими Сторонами способами телекомунікацій є: система дистанційного обслуговування "Приват24", СМС -повідомлення, термінали самообслуговування та ін При цьому, додаткові узгодження Сторін не потрібні.

2.1.1.7.6. При порушенні Клієнтом строків платежів за будь-яким з грошових зобов'язань, передбачених цим Договором, більш ніж на 30 днів Клієнт зобов'язаний сплатити Банку штраф у відповідності до встановлених тарифів з урахуванням нарахованих та прострочених відсотків і комісій. Штраф обліковується на окремому рахунку і підлягає сплаті в першу чергу.

2.1.1. Кредитні картки.
Тарифи:
Використання картки Юніор
http://privatbank.ua/ua/karta-juniora/
Пеня
Базова процентна ставка за договором / 30 (нараховується за кожен день прострочення кредиту) + 50 грн (при кожному виникненні прострочення) при виникненні прострочення за кредитом або відсотками на суму від 100 грн.
Пеня
Базова процентна ставка за договором / 30 ( нараховується за кожен день прострочення кредиту) + 100 грн (при кожному виникненні прострочення) при виникненні прострочення за кредитом або відсотками на суму від 100 грн другий місяць поспіль і більше.
Надання клієнтам банку "Довідок про стан позикової заборгованості":
- фізична особа - 0 грн, Юрособа- 200 грн. (двісті гри.).
Кредитні Gold:
http://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold/

2.1.7.13. У разі виникнення прострочених зобов'язань, Клієнт сплачує Банку:
- пеню відповідно до встановлених тарифів, або
- штраф, розмір якого встановлюється в Тарифах.

2.5.1. Правила касового обслуговування клієнтів.
Тарифи
Надання клієнтам банку «Довідок про стан позикової заборгованості»
- Фізособа - 0 грн. Юрособа-200 грн. (двісті грн.).

2.6.3. Дублікати квитанцій.
- Комісія за надання дубліката квитанції по платежу здійсненого раніше: 0 грн.

2.7.1. «Житло у кредит» для клієнтів-фізичних осіб.
- Копія кредитного / страхового договору / графік погашення за договором: 0
Листи про погашення 0
- На МРЕВ + копія кредитного договору з відміткою «кредит погашений»: 0
- Виписки-довідки : 0
- До податкової про сплачені відсотки:
0 грн (в будь-якому відділені Банку)
0 грн (у системі інтернет-банкінгу Приват24)
- Про списання платежу на страхову компанію та копії квитанцій: 0
- Про стан позичкової заборгованості 0
- Довідка про повне погашення кредит 0
Запрос : 0 грн (в любом отделении Банка)
Выписка по действующему потребительскому кредиту : 0 грн (в системе интернет-банкинга Приват24).

2.7.2. Автокредитування з умовами страхування – для клієнтів-фізичних осіб
Тарифи
- Копія кредитного / страхового договору / графік погашення за договором 0
- Листи про погашення 0
- На МРЕВ + копія кредитного договору з відміткою «кредит погашений» :
100 - у клієнта є діючі кредитні продукти банку (77 тип-не термінові)
150-у клієнта є діючі кредитні продукти банку (60 тип - термінові)
500 - інші клієнти
Виписки-довідки 0
- До податкової про сплачені відсотки : 0 грн (в будь-якому відділені Банку)
0 грн (у системі інтернет-банкінгу Приват24)
- Про списання платежу на страхову компанію та копії квитанцій 0
- Про стан позичкової заборгованості 0
- Довідка про повне погашення кредиту 0
Запрос 0 грн (в любом отделении Банка)
Выписка по действующему потребительскому кредиту: 0 грн (в системе интернет-банкинга Приват24)

2.7.6. Кредит про всяк випадок.
- Вартість надання довідки про заборгованість 0 грн.
- Вартість надання виписки по карті у відділенні банку за поточний період (поточний місяць + 1 попередній місяць) 0 грн
- Вартість надання виписки по карті у відділенні банку за попередні періоди (більш поточного місяць + 1 попередній місяць): 0 грн
- Комісія за отримання балансу на чек в банкоматах ПриватБанку (крім чека операції зняття готівки): 1 грн

2.7.6.12.5.1. У разі виникнення прострочених зобов'язань, включаючи прострочені зобов'язання, передбачені пп. 2.7.6.12.5.2., 2.7.6.12.8.1. Умов і правил, Клієнт сплачує Банку пеню відповідно до встановлених тарифів. Сторони погодили , що розмір пені, може бути на розсуд Банку зменшений. У разі зменшення банком розміру пені , зазначеної в цьому пункті Договору , Банк за своїм вибором телекомунікаційного способу доставки інформації , повідомляє Позичальника узгодженими Сторонами способами телекомунікацій протягом 5 днів з дати прийняття рішення про зменшення розміру пені . Узгодженими Сторонами способами телекомунікацій є: система дистанційного обслуговування " Приват24 " , СМС -повідомлення , термінали самообслуговування та ін При цьому , додаткові узгодження Сторін не потрібні.