Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

28 Сер 2018

1. У розділі «Юридичним особам – Кредити» комплексно оновлено підпункт 3.2.9 «Умови та Правила надання кредиту "Теплі кредити для ОСББ"», що включає підпункти 3.2.9.1–3.2.9.14.
 

2. У розділі «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – SMS-банкінг» оновлено підпункт 2.3.3.11:

«Правила підключення послуги SMS-інформування, для інформування Клієнтів про стан його рахунку:
- Для Клієнтів-власників карток "Універсальна", "Ключ до рахунку", карти GOLD, корпоративних карток, паливних карт - підключається режим SMS інформування по всіх операціях по карті на суму від 1 000 грн / 30 євро / 40 доларів, на основний (фінансовий) телефон Клієнта;
- Для Клієнтів-власників карток для виплат, цільових карт, розрахункових карт - підключається режим інформування тільки по операціях зарахування на картку на суму від 1 000 грн / 30 євро / 40 доларів, на основний (фінансовий) телефон Клієнта. Підключити отримання повідомлень по всіх операціях можна безкоштовно в Приват24 або відправити SMS-повідомлення с текстом “SMSON“ на номер 10060;
- Для Клієнтів-власників депозитних карт - підключається режим інформування тільки по операціях зняття з карти на суму від 1 000 грн / 30 євро / 40 доларів, на основний (фінансовий) телефон Клієнта. Підключити отримання повідомлень по всіх операціях можна безкоштовно в Приват24 або відправити SMS с текстом “SMSON” на номер 10060;
- Для Клієнтів-власників картки Юніора - підключається режим інформування по всіх операціях по карті на суму від 0,01 грн / 0,01 Євро / 0,01 долари, на основний (фінансовий) телефон дитини і на основний (фінансовий) телефон батьків;
Послуга підключається відразу після призначення ПІН-коду карти.

Інформування про операції на будь-які суми без обмежень Клієнти можуть отримувати через мобільний додаток Приват24. Змінити канал можна самостійно в Інтернет-банку Приват24, розділ «Усі послуги» - «Налаштування» - «Управління комунікаціями».»

3. До розділу «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування» додано новий підпункт 3.1.1.10.2.6 (пп. 3.1.1.10 «Права та обов’язки Сторін»), а також оновлено підпункт 3.1.1.12.1 (пп. 3.1.1.12 «Тарифи»):

3.1.1.10.2.6. Банк має право припинити обслуговування Клієнта за наявності заборгованості по сплаті комісії за попередніми операціями до повного погашення заборгованості.

 

3.1.1.12.1. Порядок оплати: договірне списання. Списання комісій проводиться з поточного рахунку Клієнта в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» не пізніше 28 числа місяця, наступного за звітним. В разі нестачі коштів неоплачена частина враховується на рахунках заборгованості.

4. До розділу «Юридичним особам – РКО – Умови та правила на розрахунково-касове обслуговування розпорядників/одержувачів бюджетних коштів, що знаходяться на казначейському обслуговуванні» додано 3 нових підпункти:

3.1.5.3.2.8. Банк має право припинити обслуговування Клієнта за наявності заборгованості по сплаті комісії за попередніми операціями до повного погашення заборгованості.

 

3.1.5.7. Порядок розрахунків.
 

3.1.5.7.1. Клієнт доручає Банку здійснювати списання коштів, які підлягають сплаті в якості винагороди за надання послуг за цим Договором, з рахунку Клієнта, відкритого в Банку у розмірах, передбачених Тарифами Банку (здійснювати договірне списання), у строк, не пізніше 28 числа місяця, наступного за звітним.

5. З розділу «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Банк має право» підпункт 2.1.1.4.11 перенесено (через що зміщено подальшу нумерацію в пп. 2.1.1.4) до розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку – Права банку» під номером 1.1.3.2.46:

«Обслуговування представників підприємств/установ будь-яких форм власності (в тому числі з урахуванням афільованих/підпорядкованих структур), які проводять з Банком спільні проекти та/або маркетингові програми та/або з якими Банк має намір проводити спільні проекти, та інших Клієнтів, критерії яких визначає Банк, Банк має право здійснювати за Тарифами, що діють для цих категорій Клієнтів на дату надання послуги. При цьому віднесення Клієнтів до зазначених категорій визначається Банком на підставі внутрішніх документів та є правом, а не обов'язком Банку.»

6. У розділі «Юридичним особам – Кредити» повністю оновлено підпункт 3.2.8 «Умови та правила надання кредиту «Кредит КУБ», що включає підпункти 3.2.8.1–3.2.8.12.5.

 

7. З розділу «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» видалено підпункти 2.1.1.12.16 (через що зміщено подальшу нумерацію в пп. 2.1.1.12), 2.1.1.14.2–2.1.1.14.9, а нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

2.1.1.14. Кредити «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка»
 

2.1.1.14.1. Держатель кредитної картки має право користуватися споживчими кредитами «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка» в торгово-сервісних підприємствах та/або інтернет-магазинах, з якими Банк уклав договір про співпрацю, а також клієнт має право отримати кошти на картку у відділенні Банку та/або через канали самообслуговування. Вартість покупки / послуги знаходиться в межах розрахованого Банком кредитного ліміту. Детальніше про умови кредитів описано в п. 2.7.6. Оплата частинами і Миттєва розстрочка.

 

8. У розділі «Фізичним особам – Кредити» комплексно оновлено підпункт 2.7.6 та перейменовано його із «Сервіс Миттєва розстрочка» на «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка».

 

9. У розділі «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку – Права банку» оновлено підпункт 1.1.3.2.38:
«У разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв'язку з Клієнтом персональними комунікаційними та/або поштовими каналами зв'язку. У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв'язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунки згідно з нормативно-правовими актами НБУ та внутрішньою обліковою політикою Банку.»

 

10. У розділі «Загальне – Загальні положення – Персональні дані» до підпункту 1.1.8.3 додано новий другий абзац:
«Клієнт також надає свою згоду Банку отримувати у Оператора телекомунікаційних послуг, що надає Клієнту телекомунікаційні послуги та оброблює дані, що пов'язані з наданням таких послуг, інформацію про телекомунікаційні послуги Клієнта, необхідні для наступної мети обробки даних в Банку. Відповідному Оператору Клієнт дає згоду на обробку та передачу такої інформації.»

 

11. У розділі «Юридичним особам – Кредити» комплексно оновлено підпункт 3.2.2 «Кредит за послугою «Гарантовані платежі», що включає підпункти 3.2.2.1–3.2.2.17.

 

12. У розділі «Фізичним особам – Інше» повністю оновлено підпункт 2.8.15 «Сервіс «Інформаційно-консультаційні послуги з використання терміналів самообслуговування (ТСО)»:

2.8.15. Сервіс «Інформаційно-консультаційні послуги з використання терміналів самообслуговування (ТСО)».

 

2.8.15.1. Банк здійснює обслуговування Клієнтів за межами приміщення Банку (філії /відділення), надаючи консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку та переваг використання ТСО для швидкого і зручного здійснення платежів за послуги, товари і у випадку іншої необхідності;

 

2.8.15.2. Клієнт підприємства торгівлі, сфери послуг, що бажає здійснити операцію з переказу грошових коштів, може звернутися до працівника Банку за інформацією щодо наявних можливостей для здійснення операції, а працівник Банку надає йому таку інформацію, роз'яснюючи можливі варіанти здійснення платежу, а також надає іншу необхідну інформацію;

 

2.8.15.3. В разі якщо серед можливих варіантів здійснення операцій з переказу Клієнт вибере операцію по переказу грошових коштів за допомогою ТСО, працівник Банку, за бажанням Клієнта, роз'яснює йому порядок і правила користування ТСО, надає інформацію про місцезнаходження найближчого з них.

 

2.8.15.4. Консультаційно-інформаційні послуги вважається наданою, якщо Клієнт здійснить операцію з переказу грошових коштів за допомогою ТСО. За бажанням і на розсуд Клієнта, зазначена операція може бути здійснена за допомогою працівника Банку, який спрямовує дії Клієнта безпосередньо в процесі здійснення ним платежу через ТСО.

 

2.8.15.5. Операція з переказу грошових коштів Клієнтом за допомогою ТСО вважається наданою також у тому випадку, якщо грошові кошти Клієнта внесе до ТСО уповноважений працівник Банку. У цьому випадку, Клієнт передає працівнику Банку готівкові грошові кошти, які підлягають внесенню до ТСО, а працівник Банку за допомогою наявних у нього програмно-технічних інструментів здійснює миттєве зарахування грошових коштів на рахунок одержувача, за рахунок ресурсів, наданих йому Банком. Перерахування коштів на рахунок одержувача підтверджується відповідним документом встановленого зразка, який видається Клієнту.

 

2.8.15.6. Після здійснення безготівкового переказу грошових коштів на рахунок одержувача і видачі Клієнту підтверджуючого документа, працівник Банку самостійно вносить до ТСО готівкові грошові кошти, отримані ним від Клієнта, перераховуючи їх на рахунок Банку для покриття витрат Банку, пов'язаних із здійсненням платежу в інтересах Клієнта.

 

2.8.15.7. У разі технічного збою терміналу самообслуговування, у випадку коли при авторизації в терміналі вказано номер телефону, який не належить Клієнту банку, Банк має право емітувати електронні гроші на суму, яка була внесена в купюроприймач, відкрити Наперед оплачену картку для Користувача вказаного номеру телефону при авторизації та зарахувати на Наперед оплачену картку внесену суму.

13. У розділі «Юридичним особам – Кредити» комплексно оновлено підпункт 3.2.1 «Кредитний ліміт на поточний рахунок».

 

14. До розділу «Юридичним особам – Кредити – Кредитний ліміт на поточний рахунок фізичної особи-підприємця “Підприємницький – Права та обов'язки Сторін – Банк має право» додано новий підпункт 3.2.10.2.3.17:

«Відмовити у закритті поточних рахунків Клієнта у Банку в будь-якій валюті, якщо Клієнт має непогашені грошові зобов’язання, встановлені цим Договором.»

15. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

3.7.1.1. ПРЕДМЕТ ДОМОВЛЕНОСТІ

Згодою Торговця про проведення транзакцій з використанням програми iPay є його реєстрації в додатку iPay. Порядок активації, реєстрації та використання програми iPay розміщений на сайті https://pos.liqpay.com Згодою Торговця про проведення транзакцій з використанням програми miniPOS є його реєстрації в кабінеті користувача miniPOS.

 

3.7.1.2.2.10. При втраті або розкраданні устаткування, наданого Банком, впродовж 3 робочих для Банку днів сповістити Банк про втрату банківського устаткування і відшкодувати вартість Банківського устаткування у розмірі 5000 грн.за POS-термінал або miniPOS-терминал і 500 грн при псуванні/втраті периферійних пристроїв (блок живлення, пін-пад), в строк не пізніше 10 робочих для Банку днів з моменту виставлення рахунку Банком.

 

3.7.1.2.2.11. При виникненні несправностей устаткування повідомити Банк у момент їх виявлення. При несправності або фізичному пошкодженні устаткування, яке виникло з вини Торговця, Торговець зобов'язаний відшкодувати збитки, які поніс Банк за псування/втрату устаткування у розмірі 5000 грн.за POS-термінал, або miniPOS-терминал і 500 грн при псуванні/втраті периферійних пристроїв (блок живлення, пін-пад), в термін не пізніше 10 робочих для Банку днів з моменту виставлення рахунку Банком.

 

3.7.1.2.2.18. Протягом 2-х робочих для Банку днів надавати Банку за його запитом документи, що підтверджують факт проведення Транзакції, за POS-терміналом або miniPOS-термінал, який встановлений у торговій точці незалежно від еквайєра : копії Чеків Терміналу (Сліпів Імпринтера), копії документів товарно-касового обліку (чеків реєстраторів розрахункових операцій, записів з товарно-касової книги і інші необхідні документи).У разі надання документів з ушкодженнями, нечітко відбитими даними або непредставлення Торговцем вказаних документів, що не дозволяють показати обгрунтованість і правомірність списання засобів по оспорюваній операції, сума фінансової претензії CHARGEBACK по вказаній Транзакції або Претензії клієнта по Платіжних Засобів Приватбанку погашається за рахунок Торговця. Сума утримується з сум наступних Відшкодувань Торговцеві або перераховується Торговцем на рахунок Банку, вказаний в листі "Повідомлення про фінансову претензію CHARGEBACK".

 

3.7.1.2.2.34. В разі проведення Торговцем транзакцій з використанням додатку iPay, miniPOS, Торговець зобов'язується здійснювати операції з платіжними засобами в суворій відповідності до порядку, встановленому п. 3.7.1.1 цих Умов. При проведення Торговцем транзакцій з використанням додатку iPay, з ручним введенням реквізитів Платіжної картки, Торговець зобов'язується надати можливість введення реквізитів Платіжної картки Держателю Платіжної картки. У разі втрати / викрадення у Торговця ПК, та / або пристрою та / або телефону, за допомогою яких Торговцем проводяться Транзакціі з використанням програми iPay, miniPOS, Торговець зобов'язується негайно повідомити про це в Банк.

 

3.7.1.2.2.47. Торговець зобов'язаний мати фінансові кошти на відкритому поточному рахунку АТ КБ ПриватБанк або в обороті по еквайрингу в достатньому розмірі для покриття заявки на повернення поданої через POS термінал, miniPOS-термінал.

 

3.7.1.3.1.25. Встановлювати нестандартну комісію за розрахункове обслуговування операцій. У випадку якщо зворот по терміналу в місяць менше 10000 грн. з Торговця буде списано стандартна комісія (без розрахунку знижки) в розмірі вказаному в таблиці «Тарифи».

 

3.7.1.4.5. Комісія за розрахункове обслуговування Торговця за операціями з Платіжними засобами з використанням програми iPay, miniPOS, сервіса безконтактних платежів «AirPay», встановлена в Тарифах.

 

3.7.1.5.7. У разі встановлення факту відмови торговця від обслуговування за POS-терміналом, miniPOS-терміналом, який буде підтверджений, Банк має право ініціювати розірвання договору. За умови встановлення факту перевищення ціни товару (послуги) при оплаті Платіжним Засобом в порівнянні з ціною при оплаті готівкою Торговець несе відповідальність у розмірі штрафу, виставленого Платіжною системою, але не менше 50 гривень.

 

3.7.1.9.9. У разі розірвання договору Торговець зобов'язаний передати обладнання в Банк протягом 10 днів. Фактом передачі обладнання Банку є підписання акту прийому-передачі обладнання. Торговець відповідає за збереження обладнання і при виникненні спірних ситуацій на вимогу Банку зобов'язаний надати акт прийому-передачі обладнання , згідно якого обладнання передане в Банк . У разі відсутності акту прийому-передачі обладнання Банк має право списати суму вартості обладнання з розрахункого рахунку Торговця. У разі відсутності акту прийому - передачі обладнання Банк має право списати суму вартості обладнання вказану в п.3.7.1.2.2.10 з розрахункового рахунку Торговця. За відсутності коштів на розрахунковому рахунку Банк має право відкрити Торговцеві рахунок дебіторської заборгованості.

16. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг» до таблиці «Тарифи» додано нові тарифи:

54

БРТП

Еквайринг

2% з кожної транзакції +1800 грн одноразова комісія за рік. З 7-го місяця 300 грн/міс за POS-термінал з обігом меньше 10000 грн.

 

Платник - Торговець.

 

55

БРТП

miniPOS

2.75% з кожної транзакції + 100 грн (щомісячна фіксована комісія) за кожну одиницю обладнання miniPOS-термінал / мініпринтер

Платник - Торговець.

56

БРТП

miniPOS

2.75% з кожної транзакції + 200 грн (щомісячна фіксована комісія) за кожну пару обладнання miniPOS-термінал + мініпринтер

Платник - Торговець.

57

БРТП

miniPOS

2.75% з кожної транзакції + 3000 грн одноразова комісія за підключення до сервісу за один miniPOS-термінал

Платник - Торговець.

58

БРТП

miniPOS

2.75% з кожної транзакції + 5000 грн одноразова комісія за підключення до сервісу за пару miniPOS + мініпринтер

Платник - Торговець.

59

БРТП

Використання сервісу Оплата частинами

14.6

Платник - Торговець. Без урахування комісії з еквайрингу %, при кількості платежів 7



17. У розділі «Фізичним особам – Інше» комплексно оновлено підпункт 2.8.2 та перейменовано його із «Поточні рахунки та умови розміщення вкладу на вимогу» на «Поточні рахунки».

18. До розділу «Юридичним особам – РКО – Овердрафтовий кредит» додано новий підпункт 3.2.4.2.2.17, а нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

A.2. Кредитний ліміт овердрафту за Договором (далі - Ліміт) встановлюється в Заявці на отримання кредиту (далі - Заявка) і може змінюватися Банком відповідно до Умов і правил, у тому числі для оплати витрат, передбачених для пп. 3.2.4.2.2.14, 3.2.4.2.3.15, 3.2.4.4.8 Договору.

Забороняється використання кредитних коштів для виплати дивідендів, надання матеріальної допомоги.

Сторони домовилися, що Ліміт може як збільшуватися, так і зменшуватися відповідно до п. А.2.1 і А.2.2 Договору, про що Банк направляє керівникові виконавчого органу та головному бухгалтеру Позичальника (у разі їх відсутності - особам, які виконують їх обов'язки) повідомлення одним з наступних способів на вибір Банку: через встановлені засоби електронного зв'язку Банку і Позичальника: системи "клієнт-банк", систему інтернет-банку "Приват24", SMS-повідомлення на останні відомі банку номера телефонів, надані Банку при ідентифікації та актуалізації даних Позичальника, або іншими способами (далі - повідомлення Банку) із зазначенням дати вступу змін в силу.

 

А.2.2. Розмір Ліміту може бути зменшений або збільшений в межах суми Ліміту, зазначеної в п.А.2 цього Договору, необмежену кількість разів без підписання договорів про внесення змін до Договору відповідно до розрахунку ліміту, що зазначено в п.3.2.4.1.3. Договору, про що Банк направляє Позичальнику Повідомлення Банка у встановленому п.А.2 порядку. Ліміт може бути збільшений необмежену кількість разів, але в будь-якому випадку не більше суми Ліміту, зазначеної в п.А.2 цього Договору.

 

А.7. Сторони разом домовилися, що будь-яка істотна умова кредитування, передбачена Розділом "А" даного Договору, може змінюватися протягом терміну дії Договору у випадку настання будь-якої з наведених нижче умов:

- належному виконанні Позичальником взятих на себе зобов'язань по даному Договору;

- збільшенні або зменшенні оборотів грошових коштів на поточних рахунках Позичальника, відкритих в Банку або в іншому банку;

- подання в Банк заяви або клопотання Позичальника про зміну умов Договору;

- зміни кредитоспроможності або платоспроможності Позичальника (в бік погіршення або поліпшення);

- зміни кредитних процедур та інших внутрішніх документів Банку, які регламентують порядок та умови надання кредитів;

- порушення Позичальником будь-яка з умов даного Договору;

Сторони визначили, що зміни, які стосуються істотних умов кредитування можуть здійснюватися в тій же формі, в якій укладено даний Договір, або без підписання Сторонами договору про внесення змін до даного Договору шляхом направлення Банком Позичальнику повідомлення в будь-якій формі на розсуд Банком: письмово, через "Приват 24", електронну пошту, факс, мобільним зв'язком через напрямок смс-повідомлення на мобільний телефон керівника та головного бухгалтера Позичальника, іншими способами електрозв'язку.

Будь-які повідомлення, запити та кореспонденція за цим Договором або у зв'язку з ним повинні бути в письмовій формі, можуть передаватися по електронній пошті, за умови, що оригінали юридично важливої кореспонденції і документації повинні передаватися визнаної в Україні кур’єрською службою або вручатися особисто. Будь-яке таке повідомлення повинно бути адресовано одержувачу на його адресу, що вказана нижче, або за іншою адресою, яка може час від часу повідомлятися в письмовій формі одержувачем відправнику як адреса одержувача. Для доказу вручення повідомлення або документа буде достатнім довести, що доставка була здійснена особисто або що конверт, що містить повідомлення або документ, мав вірно вказану адресу і був відправлений (відповідно до вимог даного пункту, і всі поштові витрати були повністю оплачені), або що повідомлення електронною поштою було відправлено на адресу електронної пошти відповідної сторони. Адреса Банку, згадана для обміну повідомленнями, така: вул. Набережна Перемоги, 50, м. Дніпро, 49094, Україна Електронна пошта: help@pb.ua.

 

3.2.4.1.1. Банк за наявності вільних грошових ресурсів, згідно ст. 212 ЦКУ при настанні обставин, зазначених в п. 3.2.4.2.2.17. Договору, зобов'язується здійснити овердрафтове обслуговування Позичальника, яке полягає у проведенні платежів Позичальника понад залишок коштів на його поточному рахунку, відкритому в Банку, номер якого зазначено у Заявці, за рахунок кредитних коштів в межах Ліміту, встановленого відповідно з п. 3.2.4.1.3 Договору, шляхом дебетування поточного рахунку. При цьому утворюється дебетове сальдо.

Овердрафт (далі - кредит) надається для поповнення обігових коштів та здійснення поточних платежів Позичальника.

Якість послуг має відповідати законодавству України, нормативним актам НБУ, що регулюють кредитні правовідносини.

Овердрафтове кредитування Позичальника здійснюється Банком в межах Ліміту і терміну, відповідно згідно п.п. 3.2.4.1.3, 3.2.4.1.4 Договору, з періодом безперервного користування кредитом згідно з п. А.4 Договору шляхом перенесення дебетового сальдо з поточного рахунку Позичальника на його позичковий рахунок. Виконання Банком розрахункових документів Позичальника здійснюється шляхом перерахування кредитних коштів з позикового рахунку на поточний рахунок Позичальника. Зазначений спосіб овердрафтового кредитування здійснюється Банком з моменту направлення Позичальнику відповідного повідомлення способом, визначеним на розсуд Банку, і зазначеним в п. А.2 Договору, до моменту його відміни Банком в порядку, визначеному цим пунктом.

 

3.2.4.1.3. Ліміт за умовами Договору - сума грошових коштів, в межах якої Банк зобов’язується оплачувати розрахункові документи Позичальника понад залишку грошових коштів на його поточному рахунку. Ліміт розраховується за затвердженою внутрішньо-банківської методикою на підставі даних про рух грошових коштів на поточному рахунку з урахуванням кількості контрагентів, балансу підприємства та звіту про фінансові результати на останню звітну дату, показника ліквідності діяльності, співвідношення власних і позикових коштів, платоспроможності, кредитної історії, на підставі непогашеної/их відкритої/их вантажної/их митної/их декларації/й, очищеної/их від передоплати, з урахуванням якості роботи Позичальника з експорту та інших показників відповідно до внутрішньо-банківськими нормативами і нормативними актами НБУ.

В період дії Договору Ліміт перераховується Банком не менше одного разу на місяць не пізніше 10 числа кожного місяця, а також в разі настання умов, викладених в п. 3.2.4.2.3.4 Договору. Ліміт змінюється без підписання договорів про внесення змін до Договору (якщо інше не буде погоджено Сторонами), про що Банк направляє Позичальнику повідомлення Банку із зазначенням розміру і дати зменшення або збільшення Ліміту.

На момент подачі Заявки на отримання кредиту Ліміт становить суму, зазначену в п. А.2 Договору.

 

3.2.4.2.2.13. Позичальник зобов'язується письмово повідомляти Банк про незгоду із запропонованим Банком відповідно до п. 3.2.4.2.3.2. Договору Лімітом в строк не пізніше 2 (двох) днів з дати отримання повідомлення Банку про перерахунок Ліміту.

У випадку отримання Банком від Позичальника письмового повідомлення про незгоду, або у випадку незгоди з величиною пропонованого Банком Ліміту, отриманого внаслідок щомісячного перерахунку, Банк має право припинити овердрафтове обслуговування Позичальника у рамках Договору, про що Банк зобов'язується направити Позичальнику Повідомлення Банка за 3 (три) дні до припинення кредиту. Надалі Банк має право відновити овердрафтове обслуговування у рамках цього Договору у випадку отримання згоди від Позичальника на встановлення нового ліміту або розірвати цей Договір у встановленому законом порядку.

 

3.2.4.2.2.17. Позичальник зобов'язується належно оформити договір поруки у забезпечення виконання зобов'язань за цим Договором. Під "належним оформленням договору поруки” Сторони розуміють підписання Поручителем договору поруки.

 

3.2.4.6.7. Позичальник надає Банку згоду на збір, зберігання, використання та поширення інформації про себе в бюро кредитних історій відповідно до чинного законодавства України, а саме: в Товариство з обмеженою відповідальністю «Українське бюро кредитних історій», код в ЄДРПОУ 33546706, що знаходиться за адресою: 01001, м. Киев, вул. Грушевського, 1-Д. До інформації про позичальника належать:

а) відомості, що ідентифікують Позичальника: повне найменування, місцезнаходження, дата і номер державної реєстрації, відомості про орган державної реєстрації, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, прізвище, ім'я та по батькові, паспортні дані керівника і головного бухгалтера, основний вид господарської діяльності, відомості, що ідентифікують власників, які володіють 10 і більше відсотками статутного капіталу юридичної особи, для фізичних осіб - власників - прізвище, ім'я та по батькові, паспортні дані, ідентифікаційний номер та місце проживання, для юридичних осіб - власників: повне найменування, місцезнаходження, дата і номер державної реєстрації, відомості про орган державної реєстрації, ідентифікаційний код;

б) відомості про грошові зобов'язання Позичальника:

відомості про кредитний правочин та зміни до неї (номер і дата укладання, сторони, вид правочину);

сума зобов'язання по укладеним кредитним правочином;

вид валюти зобов'язання, строк і порядок виконання кредитної угоди, розмір погашеної суми та остаточну суму зобов'язань по кредитній угоді, дата виникнення прострочення зобов'язання, її розмір і стадія погашення;

припинення кредитної угоди і спосіб її припинення (зокрема за згодою Сторін, в судовому порядку, гарантом і ін.), визнання кредитної угоди недійсною та підстави такого визнання.

Під кредитною угодою розуміються умови даного Договору, Анкети-заяви про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг і Заявки на отримання кредиту, оформленої в системи інтернет-банк Приват24, що регламентують порядок надання, повернення кредиту та інші умови, що регулюють кредитні правовідносини сторін.

 

3.2.4.7.2. При виконанні своїх зобов'язань за цим Договором, Сторони, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються застосованими для цілей цього Договору законодавством, як дача/отримання неправомірної вигоди, підкуп, провокація підкупу, а також дії, що порушують вимоги чинного законодавства та міжнародних актів про протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом.

 

3.2.4.7.4. У письмовому повідомленні Сторона зобов’язана послатися на факти або надати аргументи про можливість порушення будь-яких положень змісту цього Договору, іншою Стороною, її афілійованими особами, працівниками або посередниками виражається в діях, які кваліфікуються чинним законодавством України, як дача або одержання неправомірної вигоди, підкуп, провокація підкупу, а також дії, що порушують вимоги чинного законодавства України та міжнародних актів щодо протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.

 

3.2.4.7.11. Сторони дійшли згоди про визнання Угоди про захист інформації з обмеженим доступом та забезпечення політики інформаційної безпеки (Угода), яке опубліковано за адресою: https://privatbank.ua/ru/poleznyje-dokumenty, складовою частиною цього договору. У випадку будь-яких протиріч між умовами цього договору та Угодою, пріоритет мають умови Угоди.

 

19. У розділі «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – Система Internet Banking Приват-24» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

 

2.3.2.4.6.1. Після успішного виконання оплати квиток автоматично відображається у Архіві квитків.

 

2.3.2.4.6.2. Розмір комісії за прийняття платежу на рахунок оплати квитка на поїзд складає від 0-20 грн і залежить від вартості квитка і каналу прийняття платежу*.

 

2.3.2.4.6.3. Розмір комісії за прийняття платежу на рахунок оплати квитка на автобус складає від від 0-10 грн.

 

2.3.2.4.6.4. Комісія за проведення платежу у разі повернення квитка на автобус складає 5 грн.

 

2.3.2.4.6.5 Розрізняють залізничні квитки:
• електронні (з QR-кодом) - пасажиру не потрібно обмінювати посадковий документ в касі вокзалу на паперовий, досить пред'явити електронний квиток провіднику разом із посвідченням особи під час посадки в поїзд.
• код замовлення треба обміняти на звичайний квиток в автоматизованій (наявність комп’ютерного обладнання) касі залізничного вокзалу не пізніше, ніж за годину до відправлення поїзда. Незалежно від того, скільки квитків було оформлено за один раз, замовленню присвоюється тільки один код. У касі вокзалу цей код обмінюється на ту кількість квитків, яка була в замовленні.

 

2.3.2.4.6.6. Клієнт отримує в квитковій касі замовлені проїзні документи особисто або через третю особу, якій Клієнт передав номер замовлення, пред'явивши паспорт. При цьому Клієнт несе повну відповідальність за збереження номера замовлення.

 

2.3.2.4.6.7. Послуга замовлення пільгових, безкоштовних, військових проїзних документів та документів за залізничними формами не надається.

 

2.3.2.4.6.8. Квитки на автобус розрізняють двух видів:
• електронні - достатньо роздрукувати квиток з архіву та показати водію для здійснення проїзду;
• квитки з кодом замовлення - потрібно обміняти на оригінал в касі автостанції відправлення.
Детальна інформація вказана у PDF-бланку квитка.

 

20. З розділу «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – Система Internet Banking Приват-24» видалено неактуальні тарифні таблиці щодо купівлі квитків і додано нову таблицю з актуальною інформацією:

Комісія за прийняття платежу на рахунок оплати квитка на поїзд

 

Канал

Комісія

Вартість квитка

0–60 грн

60–100 грн

100–200 грн

200–500 грн

500–1 000 грн

>1 000 грн

Додаток Приват24 (Android/IOS)

0

5

12

15

17

20

Сайт bilet.pb.ua

0

5

11

11

12

20

Приват24 фіз. осіб

0

5

11

11

12

20

Приват24 юр. осіб

0

5

11

11

12

20

ТСО

0

3

5

9

12

20

3700

0

5

11

11

12

20

Відділення Банку

0

3

5

9

12

20