Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

30 Тра 2018

УКР
Проведено чергову комплексну актуалізацію «Умов і Правил».

 

1. До розділу «Загальне – Загальні положення – Відповідальність сторін» додано новий підпункт 1.1.5.36:
«У разі програшу Банком арбітражного процесу при оскарженні транзакції в Міжнародних платіжних системах, ініційованій Клієнтом, згідно п.1.1.2.2.15 Умов та Правил, Клієнт сплачує Банку штраф в розмірі, еквівалентному 500 доларів США за комерційним курсом ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» на день оплати, а також відшкодовує Банку додаткові витрати, понесені Банком в процесі оскарження транзакції. Платежі Клієнта, передбачені цим пунктом, Клієнт доручає Банку списати з його поточного рахунку в дату виникнення у Банку таких вимог до Клієнта (здійснити договірне списання).»

2. До розділу «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Умови обслуговування» додано новий підпункт 2.1.1.2.19 (через що зміщено подальшу нумерацію в пп. 2.1.1.2):

«Для власників преміальних карток (Platinum або MasterCard World Black Edition або MC World Elite або VISA Infinite) доступна послуга «Користування кімнатою перемовин». У рамках послуги VIP-клієнт Банку для проведення перемовин може скористатись кімнатою перемовин у відділенні Банку, де є підрозділ з VIP-обслуговування.

Тривалість користування кімнатою не більше 1 години та не виходить за межі робочого графіку відділення.

Надання супутніх банківських послуг при користуванні кімнатою перемовин здійснюється по відповідним тарифам.

Для отримання послуги необхідно звернутися до свого персонального менеджера або в "Консьєрж-сервіс" за номером +380929000002.

Банк має право відмовити в наданні послуги, в тому числі без пояснення причин, за таких умов (але не виключно):

- якщо в бажаний час та/або місце вільна кімната відсутня;

- якщо Клієнт перевищує встановлену тривалість користування кімнатою;

- якщо Клієнт на думку Банку зловживає послугою та/або використовує її з метою, що заборонено законодавством та/або внутрішніми банківськими правилами

- за наявності інших обставин на розсуд Банку».

 

3. З розділу «Юридичним особам – Інше» повністю видалено 3.12.14 «Митне брокерське обслуговування».

 

4. У розділі «Загальне – Загальні положення – Додаткові положення» додано новий абзац до підпункту 1.1.7.23:

«Клієнт надає Банку свою згоду на подання інформації, в тому числі з обмеженим доступом та банківську таємницю, необхідну для виконання органами Антимонопольного комітета України завдань, передбачених законодавством у випадках звернення останніх.»

 

5. До розділу «Юридичним особам – Інше – Договір про надання послуг на інтернет-платформі Zakupivli24 – Інші умови» додано новий підпункт 3.12.24.8.5:

«Клієнт надає Банку свою згоду на подання інформації, в тому числі з обмеженим доступом та банківську таємницю, необхідну для виконання органами Антимонопольного комітета України завдань, передбачених законодавством у випадках звернення останніх.»

 

6. «Фізичним особам – Картки – Використання картки» додано новий підпункт 2.1.4.33:

«При підозрі на шахрайство по відношенню до Клієнта Банк має право без попереднього узгодження з Клієнтом змінити PIN-код по картці Клієнта, надіславши новий PIN-код через смс-повідомлення на фінансовий номер телефона Клієнта.»

 

7. У розділі «Фізичним особам – Картки» підпункти 2.1.1.10.6 (у пп. «Кредитні картки – Використання Картки»), 2.1.2.10.6 (у пп. «Карта для виплат – Використання Карти») та 2.1.4.10 (у пп 2.1.4 «Використання картки») викладено в такій редакції:

 

«Якщо оплачені по Карті товар / послуга повернені або не отримані, Держатель картки повинен отримати від працівника торгової фірми Фіскальний касовий чек видачі коштів (розрахунковий документ), який містить номер карти й суму, що підлягає поверненню. Повернення вартості товару / послуги здійснюється торговою фірмою шляхом зарахування суми на Картрахунок Держателя протягом 45 днів після оформлення Фіскального касового чеку видачі коштів.

Якщо трата була у точці-партнері програми "Бонус Плюс" - сума повертається Клієнту без урахування бонусів, що були зараховані при оплаті за товар. Бонуси залишаються на бонусному рахунку. При частковому поверненні товару торгова точка вказує суму для повернення з урахуванням бонусів, що були нараховані Клієнту, які залишаються на його бонусному рахунку.»

 

8. До розділу «Загальні положення – Терміни та поняття» додано новий підпункт 1.1.1.15.1:

«Бонусний рахунок - спеціальний рахунок, що відкривається Банком для обліку в електронному вигляді бонусів Держателя картки за попередньо здійсненими операціями з платіжною карткою. Бонусний рахунок функціонує для обліку кредиторської заборгованості Банку перед ТСП-партнерами Банку в сумі наданих знижок Держателю картки "Універсальна" в валюті гривня та не є поточним рахунком. Бонуси виникають за рахунок надання ТСП-партнерами Банку знижки Клієнту при здійсненні покупки, а також за участю Клієнта в інших акціях. ТСП-партнери об'єднані в мережу "Бонус Плюс", витратити нараховані бонуси можливо тільки в рамках цієї мережі.»

 

9. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Умови обслуговування» повністю видалено підпункт 2.1.1.2.20.1 і додано новий підпункт 2.1.1.2.22:

«Банк перераховує грошові кошти в сумі нарахованих бонусів ТСП- парнеру в разі звернення Держателя картки «Бонус Плюс» і наявності необхідної суми бонусів для здійснення покупки. У разі, якщо по бонусному рахунку Клієнта не здійснюються операції (поповнення або трата бонусів), Банк має право на винагороду за обслуговування рахунку відповідно до встановлених тарифів. При цьому Клієнт доручає Банку здійснити списання коштів з бонусного рахунку.»

 

10. У розділі «Юридичним особам – Інше – Надання послуг на платформі ПриватМаркет – Надання послуг на платформі ПриватМаркет (b2c)» було оновлено підпункт 3.12.13.1.3.3 та додано Додаток 2 (обидві правки у російськомовній версії сторінки):

 

3.12.13.1.3.3. Банк имеет право:

- получить плату за свои услуги;

- приостановить или прекратить предоставление услуг по настоящему Договору в случаях нарушения Клиентом сроков оплаты услуг и/или в случае выявления несоответствия информационных материалов требованиям Приложения 1 «Требования к оформлению прайс-листов»;

- осуществлять проверку предоставленных Клиентом информационных материалов на соответствие требованиям Условий и Правил, а также Приложения 1 «Требования к оформлению прайс-листов» как до начала предоставления услуг, так и в любой момент после начала предоставления услуг;

- отказать в финансовых претензиях Клиенту в случае, обращение в Банк на срок более 90 дней с момента получения товара грузополучателем. Подтверждением нарушения срока считается товарно-транспортная накладная курьерской службы.

- на основании ст.634 Гражданского кодекса Украины в любой момент по своему усмотрению внести изменения в Условия и Правила.

 

Приложение 2. Правила модерации карточек товара.

2.1 Требования к компонованию (линковке) карточек товара:

- при привязке товарная позиция должна однозначно соответствовать выбранной карточке товара;

Банк оставляет за собой право модерации (удалять, редактировать, не публиковать на сайте и т.д.) созданной Клиентом линковки.

2.2 Требования к созданию карточки товара:

- наименование товара должно содержать только производителя и модель;

- должна присутствовать информация только про сам товар. Описание не должно содержать ссылок, телефонов, адресов, предложений услуг, цен,картинок, видеообзоров и т. д.;

- фото товара качественное, без водяных знаков;

- отсутствие рекламы собственного магазина (сайта) в т.ч. без ссылок, упоминаний о себе;

- отсутствие индивидуальных условий акций и правил продажи товара (эта возможность, есть при передаче в прайсе);

- не создавать карточки для товаров, которые запрещенны, согласно закону Украины о защите прав потребителей.

Банк оставляет за собой право модерации (удалять, редактировать, не публиковать на сайте и т.д.) созданных Клиентом карточек товара.

 

11. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Умови обслуговування» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

 

2.1.1.2.17. Послуга «LoungeKey» - доступна Держателям карток Visa / Mastercard Platinum, Mastercard World Black Edition, Mastercard World Elite і Visa Infinite. Являє собою право доступу в зали підвищеної комфортності міжнародних аеропортів - учасників програми компанії LoungeKey *.

Оплата вартості відвідування залів підвищеної комфортності LoungeKey здійснюється Клієнтами власниками карток Visa / Mastercard Platinum, Mastercard World Black Edition, Mastercard World Elite і Visa Infinite.

* Банк не несе відповідальності за послуги посередників, в тому числі компанії LoungeKey.

 

2.1.1.2.17.1. Клієнт доручає Банку здійснювати переказ грошових коштів з Карткового рахунку на оплату послуги LoungeKey за фактом * відвідування Клієнтом залів підвищеної комфортності - учасників програми LoungeKey. Плата за відвідування залу підвищеної комфортності згідно тарифів компанії LoungeKey за 1 відвідування за 1 людину становить по карткам Mastercard Platinum, Mastercard Black Edition, Mastercard World Elite - еквівалент 30 доларів США за курсом, установленим Банком для операцій, що здійснюються із використанням карток поза відділеннями Банку, на час здійснення такої операці, що діє на дату проведення списання. Період проведення списання плати за відвідування становить до 100 днів від дати відвідування Клієнтом залу підвищеної комфортності.

За картками Visa Platinum і Visa Infinite вартість відвідування за 1 людину становить еквівалент 27 доларів США за курсом, установленим Банком для операцій, що здійснюються із використанням карток поза відділеннями Банку, на час здійснення такої операці, що діє на дату проведення списання. Списання плати за відвідування відбувається миттєво при відвідуванні залу.

* Фактом відвідування Клієнтом залу підвищеної комфортності LoungeKey вважається пред'явлення Клієнтом адміністрації залу підвищеної комфортності міжнародного аеропорту платіжної картки Platinum, МasterCard World Black Edition, Mastercard World Elite або Visa Infinite при вході в зал.

 

12. У розділі «Юридичним особам – Кредити» комплексно оновлено підпункт 3.2.2 «Кредит за послугою «Гарантовані платежі», що включає підпункти 3.2.2.1–3.2.2.17.

 

13. У розділі «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – “Консьєрж-Сервіс”» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

 

2.3.4.1. Для надання якісного сервісу VIP-клієнтам Банку, допомоги в організації комфортного відпочинку, ділових зустрічей, покупці авіа / залізничних квитків і виконання інших особистих замовлень, для власників преміальних карток Platinum, Mastercard World Black Edition, Mastercard World Elite і Visa Infinite в ПриватБанку створена цілодобова служба «Консьєрж-Сервіс».

 

2.3.4.2. Цілодобова служба «Консьєрж-Сервіс» надає консультаційні послуги для всіх власників преміальних пластикових карток з питань, що стосуються послуг Банку, надає підтримку і консультування по Картках / Рахунках Клієнтів (інформація про залишок, рух по картках, блокування карток у разі втрати, зміна ліміту видаткових операцій і т.п.), а також виконує замовлення, пов'язані з преміальними послугами в залежності від рівня преміальної картки клієнта.

 

2.3.4.3. Держателі преміальних карток (як основних так і додаткових, в т.ч. і додаткових карток рівня Gold) отримують доступ до пакетів послуг Консьєрж-сервісу, які регламентуються Банком, в залежності від рівня преміальної картки:

Для Держателей Platinum та додаткових карток Gold - пакет "Comfort",

для Держателей World Black Edition - пакет "Travel", для власників World Elite - пакет "Elite", для Держателей Visa Infinite - пакет "Luxury".

 

2.3.4.4. Послуги служби "Консьєрж-сервіс" доступні Держателям преміальних карток (як основних, так і додаткових), а також додаткових до преміальних карт рівня Gold. При відсутності преміальної картки, але наявності великого вкладу, Клієнт отримує доступ до послуг Консьєрж-сервісу на рівні Platinum з пакетом "Comfort".

 

2.3.4.5. Для Держателей преміальних карток, при необхідності оплати замовленої в службі «Консьєрж-сервіс» послуги, персональним банкіром може бути відкрита «Internet card». «Internet card» оформляється без стягнення додаткової комісії, карта стає активною автоматично, після її випуску. Переказ коштів на «Internet card» клієнта здійснюється персональним банкіром або співробітником «Консьєрж-Сервіс» за дорученням Клієнта.

 

14. У розділі «Юридичним особам – РКО» комплексно оновлено підпункт 3.1.8 «Гарантовані платежі», що включає підпункти 3.1.8.1–3.1.8.14.

 

15. У розділі «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку» оновлено підпункт 1.1.3.2.10:

«Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація
додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна Умов та правил надання банківських послуг, інформування про розмір заборгованості за кредитом, інформування про здійснені Клієнтом фінансові операції та рух коштів на його рахунку, проведення банком акцій, проведення опитування про якість обслуговування, дистанційне обслуговування, оформлення платіжних документів тощо, у тому числі отримання згоди клієнта на вищезазначені дії) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку: відправлення СМС-повідомлень на мобільний телефон клієнта; відправлення повідомлення за допомогою мобільного додатка “Viber” (з номера +38067523137, у разі встановлення мобільного додатку "Viber" для телефону, номер якого клієнт передав Банку під час його ідентифікації, і статусу "online" в мобільному додатку "Viber"), авторизація за допомогою мобільного телефону та OTP-пароля; поштовий лист; телеграма; повідомлення електронною поштою; повідомлення в банкоматах і терміналах самообслуговування; друк інформації на чеках в POS-терміналах; IVR-обдзвін; комунікації у мобільному додатку Приват24, в тому числі в чаті з персональним менеджером “Чат Sender”, а також за допомогою інших мобільних додатків Банка та інших засобів комунікації. При цьому в Умовах та правилах умови комунікації Банку з клієнтом за допомогою СМС-повідомлень, СМС-паролів, СМС-підтверджень передбачають в тому числі використання повідомлень у додатку "Viber". Банк має право встановлювати контакт з клієнтом, використовуючи зазначені канали зв’язку, на постійній основі, якщо Клієнт не відмовився від отримання вищезазначених повідомлень.
Механізм отримання згоди від клієнта шляхом авторизації за допомогою мобільного телефону та OTP-пароля такий: Банк генерує OTP-пароль і надсилає його клієнтові в тілі СМС-повідомлення/повідомлення мобільного додатка "Viber" із зазначенням інформації, яка буде ним підтверджуватися. Для підтвердження згоди клієнт передає у відповіді отриманий OTP-пароль або вводить цей пароль у відповідному рядку використовуваного сервісу.
У разі збігу пароля з відправленим клієнту Банк перевіряє номер мобільного телефону клієнта, а саме: чи зареєстрований він в системі Приват24 і/або Mobile Banking. Якщо номер мобільного телефону зареєстрований і збігається з номером телефону клієнта, вважається, що Клієнт прийняв умови публічного договору, розміщеного у відповідному розділі Умов та правил, згідно з яким клієнту надаватимуться затребувані ним послуги. Сторони визнають ОТР-пароль, що збігся, електронним підписом клієнта.
Під час здійснення платіжних операцій в системах дистанційного обслуговування: банкоматі, терміналі самообслуговування, на сайті http://www.privat24.ua - виконання в програмних комплексах маніпуляцій, спрямованих на успішне завершення платежу, прирівнюється до електронного підпису клієнта.
Згода клієнта може бути підтверджена, крім іншого:
- документом на паперовому носії з реквізитами, що дозволяють ідентифікувати цей документ і фізичну особу, в тому числі згоду (анкета-заява) суб'єкта персональних даних на приєднання до Умов та правил надання банківських послуг;
- здійсненням клієнтом банківських операцій, отриманням банківських послуг, яке
супроводжується оформленням касових документів;
- позначкою на електронній сторінці документа чи в електронному файлі, що обробляється в інформаційній системі на основі документованих програмно-технічних рішень.»

 

16. У розділі «Юридичним особам – РКО – Овердрафтовий кредит» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

А.2.2. Розмір Ліміту може бути зменшений або збільшений в межах суми Ліміту, зазначеної в п.А.2 цього Договору, необмежену кількість разів без підписання договорів про внесення змін до цього Договору відповідно до розрахунку ліміту, що зазначено в п.3.2.4.1.3. цього Договору, про що Банк направляє Позичальнику Повідомлення Банка у встановленому п.А.2 порядку. Ліміт може бути збільшений необмежену кількість разів, але в будь-якому випадку не більше суми Ліміту, зазначеної в п.А.2 цього Договору.

 

3.2.4.1.3. Ліміт, стосовно цього Договору, є сумою грошових коштів, у межах якої Банк зобов'язується здійснювати сплату розрахункових документів Позичальника понад залишок грошових коштів на його поточному рахунку. Ліміт розраховується згідно із затвердженою внутрішньобанківською методикою на підставі даних про рух грошових коштів по поточному рахунку, з урахуванням кількості контрагентів, балансу підприємства і звіту про фінансові результати на останню звітну дату, показника ліквідності діяльності, співвідношення власних і позикових коштів, платоспроможності, кредитної історії, на підставі непогашеної(их) відкритої(их) вантажно-митної (их) декларації(ій), очищеної(их) від передплати, з урахуванням якості роботи Позичальника по експорту, та інших показників відповідно до внутрішньобанківських нормативів і нормативних актів НБУ.

У період дії цього Договору перерахунок Ліміту по цьому Договору здійснюється Банком не менше одного разу на місяць у строк не пізніше 10 числа кожного місяця, а також у випадку настання умов викладених в п. 3.2.4.2.3.4 цього Договору. Зміна Ліміту по цьому Договору проводиться без підписання договорів про внесення змін до цього Договору, про що Банк направляє Позичальнику Повідомлення Банка із зазначенням розміру та дати зменшення або збільшення Ліміту по цьому Договору.

На момент подачі Заявки на отримання кредиту Ліміт становить суму, зазначену в п. А.2 Договору.

 

3.2.4.2.2.8. Надавати Банку не пізніше 28 числа місяця, що настає за звітним кварталом, та 28 лютого наступного за звітним року, фінансову звітність та інформацію (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до звітів в обсязі, передбаченому чинним законодавством України для відповідних звітних періодів для відповідних суб'єктів господарської діяльності, та у випадку, якщо сукупна заборгованість Позичальника перед Банком за всіма активами становить 200 млн. грн., або більше, надавати річну фінансову звітність, що підтверджена аудитором та має безумовно позитивний або умовно позитивний висновок аудиторського звіту. До річної фінансової звітності надавати розшифрування даних рядку 2000 «Звіту про фінансові результати» за видами економічної діяльності згідно з Класифікацією ДК 009:2010 та рядків 2010, 2120 «Звіту про фінансові результати». Також надавати сумарні надходження на усі рахунки, що належать Позичальнику, за три останні місяці, у розрізі кожного місяця), а також іншу звітність та інформацію на вимогу Банку, у т.ч. про майно, що належить Позичальнику на праві власності або повного господарського ведення" ку на праві власності або повного господарського ведення.

 

3.2.4.2.3.4. При настанні будь-якої з наступних подій:

- неотриманні від Позичальника згоди на збільшення розміру процентної ставки за користування кредитом, зміну періодичності порядку сплати платежів по кредиту;

- неотриманні від Позичальника згоди на зміну Ліміту по цьому Договору,

- порушенні Позичальником будь-якого із зобов'язань, передбачених умовами цього Договору, у т.ч. у випадку порушення цільового використання кредиту,

- відкриття господарським/цивільним судом справи про банкрутство Позичальника або про визнання недійсними установчих документів Позичальника, або про відміну державної реєстрації Позичальника,

- прийняття власником або компетентним органом рішення про ліквідацію Позичальника;

- смерть Позичальника;

- порушення кримінальної відповідальності відносно керівництва Позичальника;

- невідповідність дійсності відомостей, що містяться у п. 3.2.4.2.2.11 цього Договору;

- відсутність у Банку вільних грошових коштів, про що Банк направляє повідомлення Банку Позичальнику;

- наявності судових рішень, що набули законної сили, про стягнення грошових коштів з поточного рахунку Позичальника, наявності арешту на поточних рахунках, що належать Позичальнику, наявності платіжних вимог про примусове списання та інших обставин, які явно свідчать про те, що наданий Позичальнику кредит не буде повернений своєчасно;

- у випадку, коли здійснення ідентифікації та/або верифікації Позичальника, у тому числі встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), є неможливим; якщо у суб’єкта первинного фінансового моніторингу виникає сумнів стосовно того, що особа виступає від власного імені; у випадку відмови Позичальника у наданні інформації щодо структури власності, з якої можливо встановити кінцевих бенефіціарних власників (контролерів);

 

Банк, на свій розсуд, має право:

а) змінити умови цього Договору – зажадати від Позичальника дострокове повернення кредиту, сплати процентів за його користування, виконання інших зобов'язань за Договором у повному обсязі шляхом відправлення Повідомлення Банка. При цьому згідно зі ст. 212, 611, 651 ЦКУ за зобов'язаннями, терміни виконання яких не наступили, терміни вважаються такими, що наступили у зазначену у Повідомленні Банка дату. У цю дату Позичальник зобов'язується повернути Банку суму кредиту у повному обсязі, проценти за фактичний термін його користування, повністю виконати інші зобов'язання за цим Договором;

або:

б) розірвати цей Договір у судовому порядку. При цьому в останній день дії цього Договору, Позичальник зобов'язується повернути Банку суму кредиту у повному обсязі, проценти за фактичний термін його користування, повністю виконати інші зобов'язання за цим Договором;

або:

в) достроково розірвати цей Договір та вимагати повернення коштів/погашення заборгованості у разі, коли здійснення ідентифікації та/або верифікації Позичальника, у тому числі встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), є неможливим; якщо у суб’єкта первинного фінансового моніторингу виникає сумнів стосовно того, що особа виступає від власного імені; у випадку відмови Позичальника у наданні інформації щодо структури власності, з якої можливо встановити кінцевих бенефіціарних власників (контролерів).

або:

г) згідно зі ст. 651 ЦКУ ст. 188 Господарського кодексу України здійснити одностороннє розірвання цього Договору з відправленням Позичальнику Повідомлення Банка. У зазначену у Повідомленні Банка дату цей Договір вважається розірваним. При цьому в останній день дії цього Договору Позичальник зобов'язується повернути Банку суму кредиту у повному обсязі, проценти за фактичний термін його користування, повністю виконати інші зобов'язання за цим Договором. Одностороння відмова від цього Договору не звільняє Позичальника від відповідальності за порушення зобов'язань за цим Договором.

 

17. У розділі «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки клієнта» повністю видалено підпункт 1.1.2.1.23, додано новий підпункт 1.1.2.1.41 та оновлено підпункти 1.1.2.1.22 й 1.1.2.1.24:

 

 

1.1.2.1.22. Надати Банку документи і відомості, необхідні для з'ясування його особи, суті діяльності, фінансового стану (в тому числі встановлення ідентифікаційних даних кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), факт належності Клієнта або особи, що діє від його імені, до національних, іноземних публічних діячів та діячів, що виконують політичні функції в міжнародних організаціях (далі – публічні діячі) під час здійснення ідентифікації, верифікації та у процесі їх обслуговування, а також те, чи є вони кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами) або керівниками юридичних осіб. У разі ненадання Клієнтом необхідних документів чи відомостей або умисного подання неправдивих відомостей про себе, Банк відмовляє Клієнту в обслуговуванні.

У разі ненадання Клієнтом (представником Клієнта) документів, необхідних для здійснення ідентифікації та/або верифікації (в тому числі встановлення ідентифікаційних даних кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), аналізу фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, рахунок не відкривається, договори не укладаються, фінансові операції не здійснюються.

 

1.1.2.1.24. У разі зміни реквізитів фізичних осіб у той же день повідомити про такі зміни Банк.
У разі внесення змін до відомостей про Клієнта, які містяться в в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) (у тому числі до установчих документів юридичних осіб та щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів)), у 10-ти денний термін від внесення відповідних змін повідомити про такі зміни Банк.

1.1.2.1.41. Клієнт, представник Клієнта зобов'язані подати інформацію, офіційні документи, необхідні для ідентифікації, верифікації, вивчення Клієнта, уточнення інформації про Клієнта (в тому числі інформацію та/або документи, що підтверджують наявність структури власності Клієнта та ідентифікаційні дані кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), аналізу фінансових операцій, належності Клієнта або особи, яка діє від його імені, до публічних осіб, до осіб близьких або пов'язаних із публічними особами (діячами) та інші передбачені законодавством документи та відомості, які витребує Банк з метою виконання вимог законодавства у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

 

18. У розділі «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку» оновлено підпункти 1.1.3.1.12, 1.1.3.2.27, 1.1.3.2.41, а також додано нові підпункти 1.1.3.2.43–1.1.3.2.45:

 

1.1.3.1.12. Банк зобов’язаний здійснювати ідентифікацію, верифікацію Клієнта (представника Клієнта), вивчення Клієнта та уточнення інформації про Клієнта у випадках, встановлених законом.

Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції у разі, коли здійснення ідентифікації та/або верифікації Клієнта є неможливим, коли Клієнт не подав відповідну інформацію (офіційні документи та/або належним чином засвідчені їх копії) необхідні для вивчення/уточнення інформації про Клієнта та/чи з`ясування суті/мети фінансової операції , в тому числі встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), або якщо у Банку виникає сумнів стосовно того, що особа виступає від власного імені.

Відмовити Клієнту в обслуговуванні (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) у разі встановлення факту подання ним під час здійснення ідентифікації та/або верифікації Клієнта (поглибленої перевірки Клієнта) недостовірної інформації або подання інформації з метою введення в оману Банк.

 

1.1.3.2.27. У разі непроходження Клієнтом ідентифікації або неповної ідентифікації Банк має право призупинити розрахунки за карткою до повної ідентифікації Клієнта. Банк повідомляє Клієнта про необхідність проходження ідентифікації у відділенні Банку під час здійснення операції, шляхом обдзвону, відправлення повідомлення в банкоматі, терміналі самообслуговування, Приват24.

У разі, коли Клієнт не подав відповідну інформацію (офіційні документи та/або належним чином засвідчені їх копії) необхідні для вивчення/уточнення інформації про Клієнта та/чи з`ясування суті/мети фінансової операції Банк має право відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин).

 

1.1.3.2.41. У разі відсутності операцій за рахунком Клієнта протягом 12 місяців, Банк має право розірвати договір банківського рахунку, а кошти перевести на рахунок 2903 «Кошти клієнтів банка за недіючими рахунками.

 

1.1.3.2.43. Банк має право витребовувати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для ідентифікації, верифікації, вивчення Клієнта, уточнення інформації про Клієнта, а також для виконання інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, в тому числі з метою встановлення кінцевого бенефіціарного власника (контролера) - інформацію та/або документи, що підтверджують наявність структури власності такого Клієнт, факт належності Клієнта або особи, яка діє від його імені, до публічних осіб, до осіб близьких або пов'язаних із публічними діячами.

 

1.1.3.2.44. Банк має право відмовитися:
- від проведення фінансової операції у разі, якщо фінансова операція містить ознаки такої, що згідно з цим Законом підлягає фінансовому моніторингу;
- від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції у разі ненадання Клієнтом необхідних для вивчення Клієнтів документів чи відомостей або встановлення Клієнту неприйнятно високого ризику за результатами оцінки чи переоцінки ризику.

1.1.3.2.45. Банк має право відмовитися від проведення фінансових операцій (обслуговування) у разі, коли Клієнт на запит Банку щодо уточнення інформації про Клієнта не подав відповідну інформацію (офіційні документи та/або належним чином засвідчені їх копії).

 

19. У розділі «Юридичним особам – Рахунки» повністю оновлено підпункт 3.4.1 «Поточний рахунок cуб'єкта господарювання та самозайнятих осіб» та перейменовано його на «Поточний рахунок cуб'єкта господарювання та осіб, які здійснюють підприємницьку та незалежну професійну діяльність».

 

20. До розділу «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Банк має право» додано 2 нові підпункти:

2.1.1.4.13. Банк має право відмовити в оформленні додаткової картки “Універсальна”, “Універсальна GOLD”, картки преміального класу (Platinum, World Black Edition, World Elite, Infinite), на довірену особу в разі, якщо на цю особу, на момент проведення операції, вже оформлено три і більше карток цих же типів.

2.1.1.4.14. Банк має право відмовити в безкоштовному оформленні картки преміального класу (Platinum, World Black Edition, World Elite, Infinite) в разі, якщо Клієнтом вже було оформлено п'ять або більше карток відповідного рівня.

 

21. До розділу «Фізичним особам – Карта для виплат – Загальні положення – Права Банку» додано новий підпункт 2.1.2.4.6:
«Банк має право відмовити в оформленні картки для виплат, картки для виплат GOLD на довірену особу в разі, якщо на цю особу, на момент проведення операції, вже оформлено три і більше карток цих же типів.»