Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

26 Лют 2018

Проведено чергову комплексну актуалізацію «Умов і Правил».

1. У розділі «Юридичним особам – Платежі» повністю оновлено підпункт 3.3.6 «Організація приймання платежів».

 

2. У розділі «Загальне – Додатки» виставлено актуалізовану анкету-заяву про приєднання до правил організації приймання безготівкових платежів (пп. 1.3.8).

 

3. До розділу «Фізичним особам – Грошові перекази» було додано два нових підпункти: 2.4.10 «Система переказів Welsend» та 2.4.11 «Система переказів MEEST».

 

4. У таблиці тарифів у розділі «Юридичним особам – РКО» було актуалізовано тариф № 42:

№ тарифу

Бізнес

Назва послуги

Тариф

Примітка

42

Малий і Середній бізнес / Корпоративного бізнесу

Тарифний пакет “IT-expert”* Проведення розрахунків по рахунках клієнта у національній валюті з використанням систем віддаленого доступу, незалежно від кількості відкритих рахунків; Перерахування на особисту картку (через "Приват24 для бізнесу); Особиста картка рівня Gold (щомісячний платіж)

50 грн на місяць 0,35% 0,00 грн

* Підключається новим клієнтам IT-галузі – автоматично при відкритті рахунку (діючим клієнтам через подачу заявки). Клієнти IT – це підприємці, які займаються на ринку розробкою програмного забезпечення, додатків ігор тощо.Основним ідентифікатором клієнтів IT є один з наступних видів діяльності (основний КВЕД): – 58.21 Видання комп'ютерних ігор; – 58.29 Видання іншого програмного забезпечення; – 62.01 Комп'ютерне програмування; – 62.02 (72.10.0) Консультування з питань інформатизації; – 62.09 Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп'ютерних систем; – 63.11 Обробка даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність; – 72.21.0 Розроблення стандартного програмного забезпечення; – 72.22.0 Інші види діяльності у сфері розроблення програмного забезпечення; – 72.40.0 Діяльність, пов'язана з базами даних.

 

5. До таблиці тарифів у розділі «Юридичним особам – Інкасація – Інкасація для клієнтів (Умови та Правила користування послугою інкасації.)» було додано новий тариф № 21:

№ тарифу

Бізнес

Назва послуги

Тариф

Примітка

21

Малий і середній бізнес

Вартість щоденного під’їзду до торгової точки

1500 грн. в місяць з торгової точки

У разі порушення умов замовлення розмінною грн. ("кратності") Філія залишає за собою право самостійно змінити суми підкріплюваних номіналів (підсумкова сума не змінюється). Объем одного стандартного пакету / мішку 0,25 грн або 0,50 грн станговить 500 грн. Банк надає розмінну монету у стандартних пакетах або мішках, Клієнт може замовити монету тільки номіналом 0,25 грн і 0,50 грн згідно тарифів. Попередньо в момент подачі заявки на розмінну монету, Клієнт повинен вказати сумму на майбутній місяць у розрізі номіналів 0,25 грн і 0,50 грн. Також заявка на доставку розмінної монети за один під`їзд не повинна перевищувати чотирьох стандартних пакетів або мішків номіналом 0,25 грн або номіналом 0,50 грн, загальна вага яких становить 20,3 кг.


6. У розділі «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – Система Internet Banking Приват-24 – Порядок взаємодії Сторін – При здійсненні покупки/продажу валюти на МВРУ і термінових переказів» було оновлено підпункт 2.3.2.4.3.2, а також додано абсолютно новий підпункт до нього 2.3.2.4.3.2.1:

2.3.2.4.3.2. Клієнт доручає Банку здійснити купівлю/продаж іноземної валюти на МВРУ від імені Клієнта з оформленням усіх необхідних документів, у межах сум, які підлягають оплаті Банку або третій особі в разі, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку по (по курсу МВРУ для цієї операції на дату її проведення), з відшкодуванням ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» витрат на оплату зборів, комісій та вартості наданих послуг, та наданням Банку відповідної суми в гривневому еквіваленті. Курс купівлі/продажу іноземної валюти, який існує на момент ініціювання процедури купівлі/продажу , може не збігатися з курсом, який існуватиме на момент її завершення. У цьому випадку Банк за узгожденням з Клієнтом або купує йому іноземну валюту в межах наданої йому Клієнтом суми в національній валюті, або очікує від Клієнта додаткових коштів для купівлі заявленої Клієнтом суми. Подання Клієнтом заявки на купівлю/продаж іноземної валюти може бути в тому числі підтверджено OTP — паролем, введеним Клієнтом в системі Приват-24.

2.3.2.4.3.2.1. У разі повернення товару / послуг, на рахунок Клієнта зараховується сума в українських гривнях, що еквівалентна сумі вартості товару/послуг в іноземній валюті за курсом купівлі такої іноземної валюти, встановленим Банком для карток, на момент конвертації суми вартості поверненого товару / послуги. Банк зобов'язаний здійснити конвертацію протягом 3 робочих днів, з моменту здійснення повернення вартості товару / послуги постачальником такого товару / послуги.

 

7. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Умови та Правила надання кредиту "Теплі кредити для ОСББ"» повністю оновлено підпункт 3.2.9.1.3:

«Сторони погодили, що частина суми кредиту відшкодовується Держенергоефективності  шляхом перерахування бюджетних коштів на рахунок Банка (із урахуванням додаткових особливостей розрахунку відшкодування, встановлених Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо ефективного використання енергетичних ресурсів та енергозбереження, затвердженого Постановою КМУ)  в таких розмірах:

- на цілі, передбачені п. 3.2.9.1.2.1. – у розмірі від 40 до 70 відсотків суми кредиту, але не більш як 14000 гривень в розрахунку на одну квартиру багатоквартирного будинку за одним кредитним договором

У разі коли позичальником є об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельний кооператив, у багатоквартирних будинках яких зареєстровані (фактично проживають) фізичні особи, яким в установленому законодавством порядку призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, відшкодування такому позичальнику частини суми кредиту на здійснення заходу, передбаченого підпунктом 3 пункту 3 цього Порядку, здійснюється одноразово в розмірі, що розраховується за такою формулою (але не більш як 14000 гривень в розрахунку на одну квартиру багатоквартирного будинку за одним кредитним договором):
P = 40% х (Nз – Nс)/Nз + 70% х Nс/Nз,
Nз – загальна кількість квартир багатоквартирного будинку
Nс – кількість квартир багатоквартирного будинку, в яких зареєстровані (фактично проживають) фізичні особи, яким в установленому законодавством порядку призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.»