Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

20 Гру 2017

Новини 20.12.2017

 

Проведено чергову комплексну актуалізацію «Умов і Правил».

 

1. У розділі «Загальне – Послуги партнерів» комплексно оновлено та переіменовано підпункт 1.2.3 «Надання послуг страховими компаніями – партнерами банку з укладання договорів страхування».

 

2. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредитний ліміт» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

 

3.2.1.1.4. Банк припиняє оплату розрахункових документів Клієнта за рахунок кредиту: при надходженні розрахункових документів на примусове списання (стягнення) коштів з поточного рахунку Клієнта; при арешті коштів Клієнта; при припиненні витратних операцій по рахунку Клієнта; при забороні виконання операцій по рахунку Клієнта; у випадках порушення Клієнтів зобов'язань, встановлених п.3.2.1.2.2.9 справжніх Умов і правил. Відновлення проплат за платіжними документами Клієнта за рахунок кредитних коштів здійснюється після зняття арешту або після виконання(повернення) платіжної вимоги, або після закінчення дії призупинення операцій по рахунок, або виконанні Клієнтом своїх зобов’язань.

 

3.2.1.2.2.9. Надавати Банку не пізніше 25 чисел місяця, що йде за звітним кварталом, і 28 лютого того, що йде за звітним роком, фінансову інформацію(баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до звітів в об'ємі, передбаченому законодавством для відповідних звітних періодів для відповідних суб'єктів господарської діяльності, а також сумарні надходження на усі рахунки, що належать позичальникові, за три останні місяці в розрізі кожного місяця), а також іншу інформацію на вимогу Банку, в т. ч. про майно, належному Позичальникові на праві власності або повного господарського ведення. На дату встановлення Кредитного ліміту надати у Банк інформацію про структуру власності із зазначенням кінцевого беніфіціарного власника. У випадку, якщо в період дії Кредитного ліміту структура власності Клієнта або визначений(і) ним кінцевий(ві) бенефіціарний(ні) власник(и) [контролер(и)] змінились, протягом 10 днів з моменту змін, надати актуальну інформацію про структуру власності та кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) [контролера(ів)]".

 

3. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» оновлено підпункт 2.2.1.36:
«Якщо депозит оформлено у відділенні банку – вклад можна розірвати тільки у відділенні.»

 

4. У розділі «Фізичним особам – Картки» актуалізовано таблицю «Основні параметри послуги "Стандарт безподатковий для пенсіонерів, одержувачів зарплати і соціальних виплат" (далі послуга «Стандарт»)» у підпункті 2.1.10 «Послуга "Стандарт безподатковий для пенсіонерів, одержувачів зарплати і соціальних виплат»:

Термін угоди

1,3, 6, 12 місяців

Валюта

Гривня

Які кошти можуть бути зараховані на рахунок незнижуваного залишку?

Зарплата, пенсія, стипендія, соціальні виплати, які надійшли на рахунок в Приватбанку

Можливість збільшення незнижуваного залишку

Так, у вигляді зарплати, пенсії, стипендії, соціальних виплат надійшли на рахунок в Приватбанку.

Максимальна сума поповнення

Без обмежень

Кількість послуг, які може оформити клієнт

До однієї цільової картки можна оформити тільки одну послугу "Стандарт"

Автоматичне продовження

Так.

Порядок скасування незнижуваного залишку до закінчення терміну угоди

Термін угоди 1 міс. -% нараховуються за ставкою вкладу «До запитання» 

Термін угоди 3, 6, 12 міс. -% нараховуються за ставкою за ставкою вкладу «До запитання». Якщо клієнт вже отримав відсотки, нараховані за повною ставкою, то зайво виплачені відсотки віднімаються з суми вкладу.

 

5. До розділу «Юридичним особам – Інкасація – Інкасація для клієнтів (Умови та Правила користування послугою інкасації.)» додано шаблон Акту приймання-передачі цінностей на зберігання (пп. 3.9.1.9.7), новий підпункт 3.9.1.3.15, а нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

 

3.9.1.3.2. Перед вкладенням до пакету готівки Касир Клієнта заповнює супровідну відомість (чек) на POS - терміналі, до кожного пакету і підписує кожний примірник, потім заклеює пакет з готівкою захисною стрічкою, і здає інкасатору тільки після перевірки електронного службового посвідчення - бейджа з фотографією в електронному вигляді на смартфоні інкасатора, пред'явлення доручення на інкасацію готівки. Після цього Касир Клієнта звіряє підпис інкасатора на супровідній відомості (чеку) зі зразком його підпису на електронному службовому посвідченні (бейджі на смартфоні) і довіреності, перевіряє наявність печатки дільниці інкасації і одержує від інкасатора порожній пакет. Після проведення інкасації дані про проведену операцію автоматично зберігаються в електронну явочну картцу і зберігаються в базах Банку.

У разі здійснення інкасації в "Два ключа", перед вкладенням готівки Касир Клієнта заповнює супровідну відомість (чек) на POS - терміналі, до кожного пакету і підписує кожний примірник, потім заклеює пакет з готівкою захисною стрічкою. Пакет з готівкою знаходиться в сейфі, відкрити який можна тільки за допомогою двох ключів: ключа касира і ключа інкасатора. Передача пакета інкасатору здійснюється після відкриття сейфа касиром і інкасатором. Касир здає пакет з готівкою інкасатору тільки після перевірки електронного службового посвідчення - бейджа з фотографією в електронному вигляді на смартфоні інкасатора, пред'явлення доручення на інкасацію готівки. Після цього Касир Клієнта звіряє підпис інкасатора на супровідній відомості (чеку) зі зразком його підпису на електронному службовому посвідченні (бейджі на смартфоні) і довіреності, перевіряє наявність печатки дільниці інкасації і отримує від інкасатора порожній пакет. Після проведення інкасації дані про проведену операцію автоматично зберігаються в електронній явочній картці і зберігаються в базах Банку.

 

3.9.1.3.15. Передача інкасатору другого ключа(-ів) від сейфу(-ів) здійснюється при першій інкасації торгової точки згідно Акту прийому-передачі (в двох примірниках) після перевірки ключа. Ключ повинен бути обов'язково з біркою, на якій вказана адреса розташування сейфу.

 

3.9.1.4.3. Після узгодження заявки Клієнт здійснює перерахування коштів на рахунок з маскою № 2909* Банку в розмірі узгодженої загальної суми заявки і за узгодженою заявкою Банком, перераховує комісійну винагороду за монети на рахунок з маскою № 6510*, розраховане за вартістю, наведеною в Додатку 1. Реквізити на оплату вказуються Банком в підтвердженої заявці.

 

6. У розділі «Юридичним особам – Інше – Надання послуг на платформі ПриватМаркет – Розміщення повідомлень і проведення тендерів / торгів на інтернет-платформі ПриватМаркет (b2b)» змінено підпункт 3.12.13.2.3.3:

 

«Банк має право:

- отримати плату за свої послуги;

- призупинити або припинити надання послуг за цим Договором у випадках порушення Клієнтом строків оплати послуг і / або в разі виявлення порушення Клієнтом при використанні платформи вимог законодавства (підтвердження замовлень більше 3х днів, прайс-лист не відповідає дійсності, продаж товарів, заборонених чинним законодавством, надання завідомо неправдивої інформації про товари, інші порушення умов Договору або законодавства);

- на підставі ст.634 Цивільного кодексу України в будь-який момент на свій розсуд внести зміни до Умов та Правил.»

 

7. У розділі «Юридичним особам – Інше – Надання послуг на платформі ПриватМаркет – Надання послуг на платформі ПриватМаркет (b2c)» змінено підпункт 3.12.13.1.3.3:
 

«Банк має право:

- отримати плату за свої послуги;

- призупинити або припинити надання послуг за цим Договором у випадках порушення Клієнтом строків оплати послуг і / або в разі виявлення невідповідності рекламних матеріалів вимогам Додатка 1 «Вимоги до оформлення прайс-листів»;

- призупинити або припинити надання послуг за цим Договором у випадках підозри або виявлення шахрайських дій Клієнта, спрямованих на отримання вигоди шляхом використання вузьких місць або технічних несправностей Інтернет-платформи ПриватМаркет / кур'єрської служби.

- здійснювати перевірку наданих Клієнтом інформаційних матеріалів на відповідність вимогам Умов та Правил, а також Додатка 1 «Вимоги до оформлення прайс-листів» як до початку надання послуг, так і в будь-який момент після початку надання послуг;

- на підставі ст.634 Цивільного кодексу України в будь-який момент на свій розсуд внести зміни до Умов та Правил.»

 

8. До розділу «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Права Банку» додано новий підпункт 2.1.1.4.10:
 

«Відмовити в безкоштовному оформленні картки "Універсальна" або картки "Універсальна" рівня GOLD в разі, якщо за останні 30 днів клієнтом вже було оформлено десять або більше карток для виплат, карток для виплат рівня GOLD, карток "Універсальна", карток "Універсальна" рівня GOLD.»

 

9. До розділу «Фізичним особам – Картки – Карта для виплат – Права Банку» додано новий підпункт 2.1.2.4.5:
 

«Відмовити в безкоштовному оформленні картки для виплат або картки для виплат рівня Gold у разі, якщо за останні 30 днів клієнтом вже було оформлено десять або більше карток для виплат, карток для виплат рівня Gold, карток «Універсальна», карток «Універсальна» рівня Gold.»

 

10. У розділі «Юридичним особам – Приват24 – Тарифи і регламенти виконання операцій» актуалізовано таблицю 3.8.3.9 «Платежі по Україні»:

 

Регламент:

Тарифи:

 

Платежі приймаються банком до обробки цілодобово, 7 днів на тиждень.

Платежі на рахунки в ПриватБанку:

з 00:01 до 23:59 (платежі з рахунків / на рахунки з кредитним лімітом / овердрафтом до 22:30) – виконуються поточним днем;

після 23:59 – виконуються наступним днем.

Платежі на рахунки в інших банках виконуються з 08:30 до 19:00 в операційні дні (режим роботи СЕП НБУ).

 

 

 

- перерахування коштів на рахунок одержувача в ПриватБанку – безкоштовно

- перерахування коштів на рахунок одержувача в іншому банку – 3,00 грн

Додатково:

- 0,2% від суми платежу за проведення в післяопераційний час (після 16:30) (не застосовується для бюджетних платежів);

- 3% від суми платежу при перерахуванні за рахунок кредитного ліміту на свої рахунки, будь-які карти, для погашення кредитів

 

 

11. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

 

2.1.1.2.1. Для надання послуг Банк видає Клієнту Картку. Її тип визначено в Договорі, частиною якого є Анкета-заява про приєднання до Умов та Для надання послуг Банк видає Клієнту Картку. Її тип визначено в Договорі, частиною якого є Анкета-заява про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в ПриватБанку.
Датою укладення Договору є дата отримання Карти, зазначена в Заяві.
Договір укладається строком на двадцять років. При цьому, Сторони узгодили, що строк договору спливає в останній день відповідного місяця останнього року дії строку договору.
Якщо за місяць до закінчення строку дії Договору жодна зі сторін письмово не відмовилася від Договору, він продовжується на такий же строк.
При відсутності відмови Клієнта від Договору, Банк має право самостійно на підставі аналізу платіжної і кредитної історії прийняти рішення про можливість продовження строку дії договору. Про це клієнт повідомляється каналами комунікаційного зв’язку.

 

2.1.1.12.4. Строк внесення мінімального обов'язкового платежу по Кредиту (далі - «Платіж»), а також овердрафту - до 1-го числа місяця, наступного за розрахунковим, в розмірі, розрахованому згідно Тарифу від суми поточних боргових зобов'язань. Складові мінімального обов'язкового платежу визначаються з урахуванням черговості погашення боргових зобов'язань, встановлених цими Умовами.
Строк користування кредитом становить 20 років.
Строк користування кредитом для Преміальних карт становить: для Platinum та МС World Elite 1 рік, для VISA Infinite 2 роки, для МС World Black Edition 20 років.
Сторони узгодили, що відповідно до умов п.2.1.1.2.1 цього Договору датою повернення кредиту є останній день відповідного місяця останнього року дії строку договору.
Банк має право пролонгувати строк користування кредитом на аналогічний строк.
Для Преміальних карт додатковою умовою лонгації є погашення поточної заборгованості в повному обсязі. При невиконанні додаткової умови держателем Преміальної карти, Банк має право самостійно на підставі аналізу платіжної і кредитної історії прийняти рішення про можливість продовження терміну повернення кредиту. Про це клієнт повідомляється каналами комунікаційного зв'язку.
Термін повернення Овердрафту в повному обсязі - протягом 30 днів з моменту виникнення Овердрафту; Термін погашення відсотків по овердрафту - щомісячно за попередній місяць до 1-го числа. (Цей пункт не діє для Преміальних карток).

 

12. До розділу Фізичним особам – Грошові перекази (умови і правила здійснення переказів у Банку)» додано нові підпункти:
2.4.8 «Система переказів TYME», що включає підпункти 2.4.8.1–2.4.8.2.4.5;

2.4.9 «Система переказів INTEL EXPRESS», що включає підпункти 2.4.9.1–2.4.9.2.3.5.

 

13. До розділу «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – Система Internet Banking Приват-24 – Порядок взаємодії Сторін – У разі оплати автобусних і залізничних квитків (проїзних документів)» додано 2 нових підпункти:

 

2.3.2.4.6.7. Розмір комісії (сервісного збору) при купівлі квитка на автобус складає від 0–10 грн.

2.3.2.4.6.8. Комісія за повернення квитка на автобус складає 5 грн.

 

14. До розділу «Фізичним особам – Операції у відділеннях – Касове обслуговування» додано 2 нових тарифи:

№ тарифу

Бізнес

Назва послуги

Тариф

Примітка

9

Бізнес платежів та переказів

Розмір комісії (сервісного збору) при купівлі квитка на автобус

0–10 грн

 

10

Бізнес платежів та переказів

Комісія за повернення квитка на автобус

5 грн

 

 

15. У розділі «Загальне – Додатки» повністю оновлено такі підпункти:

1.3.7. Договір приєднання до Умов та правил надання банківських послуг (кредит під депозит).

1.3.15. Договір приєднання до Умов та правил надання банківських послуг (застава депозиту).

1.3.16. Заява на видачу кредита "Кредит під депозит".

 

16. У розділі «Фізичним особам – Картки – Овердрафт, заборгованість за рахунком картки» змінено підпункт 2.1.6.13:

 

«По кредитних картках, Картках для виплат, інтернет-картках, елітних картках (Platinum, MC World Black Edition, World Elite, Infinite) допускається авторизація понад доступний залишок (визначений сумою власних коштів, залишком заборгованості і розміром кредитного ліміту) в межах встановленого технологічного ліміту:
- гранична межа суми перевищення доступного залишку по кредитних картках, інтернет-картках, елітних картках (Platinum, MC World Black Edition, World Elite, Infinite) (розмір технологічного ліміту ) визначається для кожного Клієнта індивідуально (на підставі платіжної і кредитної історії клієнта);
- заборгованість клієнта, що сформувалася за рахунок використання технологічного ліміту по кредитних картках, Картках для виплат, інтернет-картках, елітних картках (Platinum, MC World Black Edition, World Elite, Infinite) враховується як санкціонований овердрафт зі сплатою відсотків у розмірі базової процентної ставки, встановленої по кредитному ліміту, встановленому на кредитну, Картку для виплат, інтернет-картку, елітну картку (Platinum, MC World Black Edition, World Elite, Infinite) і підлягає погашенню в пріоритетний порядок (встановлюється черговий щомісячний платіж по кредитній картці + уся сума заборгованості по технологічному ліміту);
- з метою інформування клієнта про факт перевищення доступного залишку по кредитній картці, Картці для виплат, інтернет-картці, елітній картці (Platinum, MC World Black Edition, World Elite, Infinite) йому додатково після транзакції спрямовується SMS або повідомлення в мобільному додатку «Приват24».»

 

17. У розділі «Фізичним особам – Картки» комплексно оновлено підпункт 2.1.8 «Умови використання “Наперед оплаченої картки”».