Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

02 Лис 2017

1. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» видалено підпункт 2.1.1.12.2.2, додано новий підпункт 2.1.1.12.7.1.2, а нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

 

2.1.1.2.1. Для надання послуг Банк видає Клієнту Картку. Її тип визначено в Договорі, частиною якого є Анкета-заява про приєднання до Умов та Для надання послуг Банк видає Клієнту Картку. Її тип визначено в Договорі, частиною якого є Анкета-заява про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в ПриватБанку.

Датою укладення Договору є дата отримання Карти, зазначена в Заяві.

Договір укладається терміном на двадцять років.

Якщо за місяць до закінчення терміну дії Договору жодна зі сторін письмово не відмовилася від Договору, він продовжується на такий же термін.

При відсутності відмови Клієнта від Договору, Банк має право самостійно на підставі аналізу платіжної і кредитної історії прийняти рішення про можливість продовження терміну дії договору. Про це клієнт повідомляється каналами комунікаційного зв'язку.

 

2.1.1.2.3. Після отримання Банком від Клієнта необхідних документів, а також Заяви, Банк проводить перевірку наданих документів і приймає рішення про можливість становлення кредитного ліміту на кредитну карту. Клієнт дає свою згоду на те, що кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити або анулювати) кредитний ліміт. Кредит надається у вигляді кредитної лінії* шляхом встановлення кредитного ліміту на кредитній картці Клієнта в порядку та на умовах, визначених даними Умовами та Правилами.

* Кредитна лінія – вид кредиту, надання якого здійснюється повністю або частинами в узгоджені сторонами строки протягом строку кредитування. При цьому може бути передбачено право споживача отримати кредит у межах встановленого кредитного ліміту у разі часткового або повного погашення кредиту протягом строку кредитування, визначеного в даних Умовах та Правилах.

 

2.1.1.4.9. Кошти, отримані від Позичальника для погашення заборгованості за Кредитом, при реалізації Банком права на стягнення неустойки, насамперед, направляються для погашення відсотків по овердрафту, далі - відсотків по Технологічному кредитному ліміту, далі - тіла овердрафту, далі - тіла Технологічного кредитного ліміту, далі – прострочених відсотків по кредиту, далі - простроченого тіла кредиту, далі - відсотків до сплати по кредиту,

далі - тіла кредиту до оплати, далі - штрафів згідно розділів 2.1.1.7.6., 2.1.1.12.8.1. цих Умов, далі - комісій, далі -пені згідно розділу 2.1.1.12.6.1. цих Умов.

Остаточне погашення заборгованості за Кредитом виконується не пізніше дати, зазначеної в Заяві, Умовах та правилах.

 При цьому, Сторони погодили, що додаткові вимоги до Позичальника, щодо реалізації Банком свого права по стягненню неустойки, не потрібні.

У випадку, якщо Банк не реалізує своє право щодо стягнення неустойки згідно з розділом Відповідальність Сторін цих Умов, Банк за своїм вибором телекомунікаційного способу доставки інформації, погодженими Сторонами способами телекомунікацій, повідомляє Позичальника про таке, протягом 5 днів з дати отримання грошей від Позичальника.

Узгодженими Сторонами способами телекомунікацій є: Інтернет-банк Приват24, у тому числі мобільний додаток «Приват24», SMS-повідомлення, термінали самообслуговування та ін.

 

2.1.1.12.2.1 У разі виникнення прострочених зобов’язань за Договором, Клієнт сплачує Банку плату за користування кредитом у розмірі подвійної місячної процентної ставки від розміру загальних боргових зобов’язань Клієнта за договором, в т.ч. тих, строк сплати яких не настав.

 

2.1.1.12.4. Термін внесення мінімального обов'язкового платежу по Кредиту (далі - «Платіж»), а також овердрафту - до 1-го числа місяця, наступного за розрахунковим, в розмірі, розрахованому згідно Тарифу від суми поточних боргових зобов'язань. Складові мінімального обов'язкового платежу визначаються з урахуванням черговості погашення боргових зобов'язань, встановлених цими Умовами.

Термін повернення кредиту становить 20 років.

Термін повернення кредиту для Преміальних карт становить: для Platinum та МС World Elite 1 рік, для VISA Infinite 2 роки, для МС World Black Edition 20 років.

Банк має право пролонгувати термін повернення кредиту на аналогічний термін.

Для Преміальних карт додатковою умовою лонгації є погашення поточної заборгованості в повному обсязі. При невиконанні додаткової умови держателем Преміальної карти, Банк має право самостійно на підставі аналізу платіжної і кредитної історії прийняти рішення про можливість продовження терміну повернення кредиту. Про це клієнт повідомляється каналами комунікаційного зв'язку.

Термін повернення Овердрафту в повному обсязі - протягом 30 днів з моменту виникнення Овердрафту; Термін погашення відсотків по овердрафту - щомісячно за попередній місяць до 1-го числа. (Даний пункт не діє для Преміальних карт)

 

2.1.1.12.5. За Преміальними картками (Platinum, МС World Elite и VISA Infinite). Термін погашення за Кредитом (кредитний ліміт, кредитна лінія) за платіжними картками без встановленого мінімального обов'язкового платежу, здійснюється в наступному порядку:

- термін погашення відсотків за Кредитом — щомісячно до 30 числа за попередній місяць;

- термін погашення комісій — щомісячно за попередній місяць;

- термін повернення Кредиту - у повному обсязі, не пізніше останнього дня строку дії кредиту;

- термін повернення Технологічного кредитного ліміту в повному обсязі - протягом 90 днів з моменту його надання;

- термін погашення відсотків по Технологічному кредитному ліміту — щомісячно до 30 числа за попередній місяць;

- термін погашення штрафів і пені за Кредитом - з дня нарахування.

 

2.1.1.12.6.1. У разі виникнення прострочених зобов'язань за Договором Банк має право вимагати сплати Клієнтом пені у розмірі, встановленому Тарифами.


2.1.1.12.7.1.1. У разі непогашення заборгованості минулого місяця до 25-го числа поточного місяця (у разі непогашення заборгованості в 30-денний термін з моменту її виникнення для Преміальних карт), Клієнт сплачує Банку відсотки за користування кредитом у Пільговому періоді у розмірі місячної процентної ставки від розміру загальних боргових зобов’язань Клієнта за договором, в т.ч. тих, строк сплати яких не настав (Даний пункт не діє для Преміальних карт).

 

2.1.1.12.7.1.2. Для Преміальних карт у разі непогашення заборгованості в 30-денний термін з моменту її виникнення Клієнт сплачує комісію за несвоєчасне погашення кредитного ліміту в Пільговий період, рівну діючій Базовій місячній процентній ставці від боргових зобов'язань на момент списання. Комісія за несвоєчасне погашення кредитного ліміту в Пільговий період утримується в момент переходу в звичайний період кредитування. З 31-го дня виникнення заборгованості за Кредитним лімітом нарахування відсотків за користування Кредитним лімітом проводиться, виходячи з Базової процентної ставки. Договірне списання нарахованих відсотків за користування Кредитним лімітом проводиться Банком щомісяця в передостанній робочий день поточного місяця.

 

2.1.1.12.14. Клієнт доручає Банку здійснювати списання грошових коштів з Карткового рахунку для погашення комісії за відкриття, річне, щомісячне обслуговуваннякарткового рахунку в розмірі, встановленому Тарифами Банку. У разі, відсутності доступних грошових коштів на картковому рахунку, клієнт доручає банку встановити овердрафт/ Технологічний кредитний ліміт на кредитну картку на суму необхідну для сплати нарахованої комісії.

 

2. У розділі «Фізичним особам – Картки – Карта для виплат» змінено перший абзац підпункту 2.1.2.8.1:

«Нарахування відсотків на залишок на Пенсійну карту для виплат здійснюється за ставкою 7% річних за умови наявності на карті для виплати пенсії залишку не менше 100 грн.

…»

 

3. З розділу «Фізичним особам – Депозити – Вклади, що оформлюються» підпункт 2.2.2.3 «Депозит плюс» було перенесено до розділу «Фізичним особам – Депозити – Вклади, які лонгуються (не оформляються)» під номером 2.2.3.3. Подальшу нумерацію зміщено, а нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

 

2.2.2.1. Вклад «Стандарт».

Термін вкладу в гривні, доларах США і євро: 1, 3, 6 міс., 366 днів, 367 днів (для високосного року).

- в гривні: 1, 3, 6 міс., 366 днів, 367 днів (для високосного року);
- доларах США та євро: 3, 6 міс., 366 днів, 367 днів (для високосного року).

Виплата процентів: щомісячно зараховуються на пластикову карту або накопичувальний вклад клієнта.

Можливість поповнення: КЛІЄНТ має право збільшувати розмір коштів на вкладі.

Максимальне поповнення вкладу протягом календарного місяця допускається у розмірі початкової суми вкладу, але не більше 50 000 грн/3 000 дол./3 000 євро.

Можливість автоматичного продовження: передбачена.

Умови дострокового розірвання:

Строк вкладу

Умови дострокового розірвання

1 міс.

% нараховуються за ставкою вкладу «До запитання»

3, 6 міс.

366/367 днів

% нараховуються за ставкою вкладу «До запитання». Якщо клієнт уже отримав проценти, нараховані за повною ставкою, то зайво виплачені проценти віднімаються з суми вкладу

Загальні положення визначені в розділі “2.2.1. Загальні положення”.

 

2.2.2.2. Вклад «Стандарт строковий».

Термін вкладу в гривні, доларах США і євро: 3, 6 міс., 366 /367 днів (для високосного року), 18, 24 міс.

Виплата процентів: щомісячно зараховуються на пластикову карту або накопичувальний вклад клієнта.

Можливість поповнення: КЛІЄНТ має право збільшувати розмір коштів на вкладі.

Максимальне поповнення вкладу протягом календарного місяця допускається у розмірі початкової суми вкладу, але не більше 50 000 грн/3 000 дол./3 000 євро.

Можливість автоматичного продовження: передбачена.

Умови дострокового розірвання: достроково розірвати вклад неможливо.

Загальні положення визначені в розділі “2.2.1. Загальні положення”.

 

2.2.2.3. Депозит плюс строковий.
Строк вкладу в гривні: 3, 6 міс., 366/367 днів (для високосного року).

Можливість поповнення: КЛІЄНТ має право збільшувати розмір коштів на вкладі.

Максимальне поповнення вкладу протягом календарного місяця допускається у розмірі початкової суми вкладу, але не більше 50 000 грн.

Виплата процентів: Проценти щомісячно зараховуються на картку\вклад клієнта. Частина процентів зараховується на рахунок «Бонус Плюс». Для вкладів у гривні з розрахунку 2% річних.

Можливість автоматичного продовження: передбачена.

Умови дострокового розірвання: ростроково розірвати вклад неможливо.

Загальні положення визначені в розділі “2.2.1. Загальні положення”.

 

4. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Вклади, які лонгуються (не оформляються)»:

- видалено підпункти, які регламентували умови користування депозитами «Копилка», «Копилка пенсіонерам», «Стандарт» на строк 1 місяць, «КОМБІ», «Стандарт пенсіонерам», «Мультивалютний», «Депозит VIP», «Зручний», «Універсальний» (через що зміщено нумерацію решти пунктів);

- перенесено з розділу «Фізичним особам – Депозити – Вклади, що оформлюються» та розміщено під номером 2.2.3.3 підпункт «Депозит Плюс»;

- комплексно оновлено підпункт 2.2.3.1:

 

«2.2.3.1. Вклад “Копилка дітям”.

2.2.3.1.1. Мінімальная сума вкладу - 50 грн, 20 доларів США, 20 Євро. Максимальна сума поповнення вкладу - 20 000 грн., 2000 доларів США, 2000 євро протягом кожного календарного місяця.

2.2.3.1.2. Вклад відкривається на користь дитини, далі ОДЕРЖУВАЧА. ОДЕРЖУВАЧ вступає у володіння внеском на наступний день після досягнення 18 річного віку і може розпоряджатися внеском при пред'явленні паспорта і ощадної книжки. До цього моменту внеском розпоряджається КЛІЄНТ. Інформація про отримувача зазначається зі слів КЛІЄНТА, відповідальність за достовірність інформації про отримувача несе КЛІЄНТ.

2.2.3.1.3. При розірванні вкладу з ініціативи ОДЕРЖУВАЧА, Одержувач видається сума вкладу та відсотки, нараховані за фактичний термін користування вкладом.

2.2.3.1.4. КЛІЄНТ має право збільшувати розмір коштів на вкладі. Одноразова збільшення коштів проводиться КЛІЄНТОМ на суму не менше встановленої БАНКОМ на день здійснення операції. Загальна сума поповнення вкладу протягом кожного календарного місяця не повинна перевищувати максимального значення, установленого Банком.

2.2.3.1.5. Сторони мають право вимагати дострокове повернення вкладу відповідно до чинного законодавства, попередивши про це другу сторону за два банківських дні до дати розірвання договору. При достроковому поверненні з ініціативи Клієнта, Клієнту повертається сума вкладу та виплачуються проценти за неповний термін вкладу нараховані на наступних умовах:

-% нараховуються за ставкою вкладу «До запитання». Якщо Клієнт вже отримав проценти, нараховані за повною ставкою, то зайво виплачені проценти віднімаються з суми вкладу. Сума нарахованих відсотків за цілу кількість термінів вкладу, що минули з дати оформлення договору, виплачується в повному обсязі.

2.2.3.1.6.Прі розірванні вкладу з ініціативи Банку Клієнту повертається сума вкладу та виплачуються відсотки, нараховані відповідно до умов цього договору, за фактичний термін користування вкладом.

2.2.3.1.7. Відсотки нараховуються в кінці терміну вкладу та виплачуються в перший банківський день після закінчення терміну вкладу, обумовленого в Заяві, шляхом зарахування на депозитний рахунок. Відсотки за кожний новий термін вкладу нараховуються на суму коштів на рахунку, включаючи відсотки, нараховані за попередній термін вкладу.

2.2.3.1.8. У випадку вимоги КЛІЄНТОМ частини вкладу зобов'язання сторін припиняються за вкладом і вклад повертається КЛІЄНТУ, а на суму, за бажанням КЛІЄНТА оформляється новий вклад.»

 

5. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» оновлено підпункт 2.2.1.38:
«Розірвання депозиту протягом 5 календарних днів з дати закінчення кожного терміну вкладу вважається розірванням по терміну. Всі інші розірвання депозитів вважаються достроковими.

На терміні до 28 днів з дати оформлення вкладу

- Повернення грошей здійснюється тільки на картку, з якої був оформлений депозит

- Якщо в цей період клієнт поповнив вклад (незалежно від варіанту внесення грошей при оформленні) з картки «Універсальна», інтернет-картки або елітної картки, то повернення коштів проводиться на картку, з якої поповнювався депозит.

Протягом 28 днів з дати оформлення вкладу виплата довіреній особі не проводиться».

 

6. У розділі «Юридичним особам – РКО – Гарантовані платежі» змінено перший абзац підпункту 3.1.8.2:
«При потребі одержання Послуги, платник за допомогою системи дистанційного обслуговування Інтернет-клієнт- банк "Приват24" (далі - "Приват24") подає в Банк заявку на договірне списання коштів за встановленою формою, обов'язковими реквізитами якої є: номер і дата заявки (присвоюються автоматично), рахунок платника, рахунок одержувача, сума платежу, призначення платежу (із зазначенням відомостей про господарський договір, на виконання оплати по якому подається заявка), дата зарахування коштів одержувачу (далі - "дата виконання заявки", "дата виконання гарантованого платежу"), зазначення за рахунок яких коштів (власних коштів клієнта / кредитних / змішано) необхідно зарезервувати гроші для виконання гарантованого платежу.»

7. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредит за послугою "Гарантовані платежі"» змінено перше речення в підпункті 3.2.2.1:

«Банк при наявності вільних коштів зобов'язується надати Клієнту кредит у вигляді відновлюваної кредитної лінії, з лімітом і на цілі, зазначені в заявці на договірне списання (далі – "гарантований платіж" або "заявка"), яка подається Клієнтом через систему дистанційного банківського обслуговування «Приват24», в обмін на зобов'язання Клієнта по поверненню кредиту, сплаті відсотків, винагороди в обумовлені цим Договором строки.»

 

8. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредит за послугою "Гарантовані платежі"» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

3.2.2.11.1. Договір вважається укладеним з моменту направлення Клієнтом в банк першої заявки на договірне списання (гарантований платіж).

 

3.2.2.11.2 Цей Договір в частині п. 3.2.2.9.4 цього Договору вступає в силу з моменту його укладання, в інших частинах - з моменту надання Клієнтом розрахункових документів на використання кредиту в рамках зазначених у них сум, і діє в обсязі перерахованих коштів до повного виконання зобов'язань сторонами за цим Договором.

 

3.2.2.12.2. Даним договором передбачається можливість сплати відсотків у режимі 24/7/365, тобто погашення, яке здійснюється в будь-який час, у будь-який календарний день, в тому числі у вихідні та святкові дні, починаючи з дати підписання даного Договору.

 

9. До розділу «Фізичним особам – Платежі – Списання цільових зарахувань з карти іншого банку на Карту для виплат регулярним платежем» додано новий підпункт 2.6.10.4.3, а нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

 

2.6.10.3.1. Підключення Клієнта до Послуги здійснюється за такою процедурою:

- у відділенні Банку (через pos-термінал) або використовуючи інтерфейс АТМ, Клієнт інформує про своє бажання підключитися до Послуги;

- у відповідному меню АТМ Клієнт вводить бажані параметри для регулярних списань (дату списання, суму), а також номер Картки для списань або повідомляє зазначену інформацію працівнику Банку у відділенні;

- введенням ПІН-коду Карти для списань, Клієнт підтверджує правильність повідомленої (самостійно введеної в АТМ) інформації;

- після введення ПІН-коду, для перевірки активності Карти для списання, Карти для виплат, правильності інформації, а також з метою підтвердження згоди Клієнта на підключення до Послуги, Банк, за дорученням Клієнта проводить транзакцію зі списання суми в розмірі від 1 грн до 10 грн. з Карти для списань і поповнює на списану суму Карту для виплат;

- у разі успішного проходження транзакції Клієнт отримує Чек, що підтверджує його підключення до Послуги.

 

2.6.10.3.2. Банк підключає Клієнта до Послуги за таких умов:

- сума бажаного регулярного списання з Карти для списань не перевищує 10 000 грн. в місяць;

- Клієнт замовляє Послугу не більше ніж для двох Карт для списань, з кожної карти для списань можливо встановити два платежі, при цьому максимальна сума всіх платежів не більше 20 000 грн в місяць.

 

2.6.10.4.3. Клієнт має право змінити параметри регулярного платежу (дата і / або суму) в Приват24 або у відділенні банку.