Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

27 Гру 2016

1. У розділі «Загальне – Додатки» комплексно оновлено Додатки 1 і 3 до підпункту 1.3.16 «Правила надання послуг».

2. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено абзац у підпункті 2.2.1.9.2:
«Додатково на новий термін вкладу Банк збільшує процентну ставку за вкладом на 0,2% річних. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження коштів на депозит з вкладу "до запитання".»

3. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Вклади, що оформлюються» актуалізовано таблиці «Умови дострокового розірвання» в таких підпунктах:

2.2.2.1 «Вклад «Стандарт»:

Строк вкладу

Умови дострокового розірвання

1 міс.

% нараховуються за ставкою вкладу «До запитання» – 1%

3, 6 міс. 366\367 днів

% нараховуються за ставкою вкладу «До запитання» – 1%. Якщо клієнт уже отримав проценти, нараховані за повною ставкою, то зайво виплачені проценти віднімаються з суми вкладу

 

2.2.2.3 «Депозит плюс»:

Строк вкладу

Умови дострокового розірвання

1 міс.

% нараховуються за ставкою вкладу «До запитання» – 1%

3, 6 міс. 366\367 днів

% нараховуються за ставкою вкладу «До запитання» – 1%. Якщо клієнт уже отримав проценти, нараховані за повною ставкою, то зайво виплачені проценти віднімаються з суми вкладу

 

4. У розділі «Фізичним особам – Депозити» підпункт 2.2.3 «Вклади, які лонгуються (не оформляються)» доповнено таким абзацем:

«Важливо!
З 1 листопада 2016 року по всіх вкладах, які лонгуються (не оформляються) при достроковому розірванні проценти виплачуються за ставкою вкладу «До запитання» за фактичну кількість днів, що минули з дати продовження вкладу до дня розірвання договору. Якщо Ви за неповний термін вкладу отримали відсотки, нараховані за повною ставкою, то зайво виплачені відсотки віднімаються з суми вкладу.»

 

5. У розділі «Загальне – Загальні положення – Відповідальність сторін» змінено підпункт 1.1.5.29:
«Держатель несе відповідальність за всі операції, що супроводжуються авторизацією, до моменту звернення Власника Карти в Банк та блокування Карти, і за всі операції, які не супроводжуються авторизацією, до моменту постановки Картки в СТОП-ЛИСТ Платіжною системою, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію.»

 

6. У розділі «Фізичним особам – Картки – Вимоги безпеки» змінено підпункт 2.1.3.8:
«У разі втрати Карти / ПІНу / постійного пароля / одноразових паролів або виникнення у Держателя підозр, що Карта / ПІН / постійний пароль / одноразові паролі могли бути втрачені, або виникнення ризику несанкціонованого використання Картки / ПІНа / постійного пароля / одноразових паролів Держатель повинен негайно виконати одну з наступних дій:

звернутися в Банк за телефонами: 3700 (безкоштовно по Україні), 092-000-00-02 (для VIP-кіентов), +38 056 716 11 31 (для дзвінків з-за кордону);

звернутися в Банк і заявити про втрату Карти (в разі втрати Картки);

якщо Карта підключена до послуги MobileBanking, виконати дії, необхідні для припинення дії Картки відповідно до Керівництва з використання системи MobileBanking;

якщо Клієнт підключений до сервісу Internet Banking Приват-24 виконати дії, необхідні для припинення дії Картки відповідно до Керівництва з використання сервісу.

Держатель несе відповідальність за всі операції з Карткою, вчинені:

по дату отримання Банком повідомлення від Клієнта про втрату Карти включно (звернення по телефону: 3700, 092-000-00-02 (для VIP-клієнтів), або через звернення в Банк); по дату одержання Банком повідомлення про втрату Карти, відправленого у відповідності з Керівництвом з використання системи MobileBanking або Internet Banking Приват-24, включно, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію.»

 

7. У розділі «Юридичним особам – Картки – Корпоративні платіжні картки.» змінено підпункт 3.5.1.25:
«Клієнт несе повну фінансову відповідальність за всі операції, здійснені з картами в торгово-сервісній мережі, мережі Internet і банківської мережі, прив'язаними до його картковому рахунку, до моменту усної заяви про втрату картки за зазначеними у даному розділі телефонами, а також за всі подальші операції, які не супроводжувалися авторизацією, якщо карта не поставлена в СТОП-лист, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію.»

 

8. До розділу «Юридичним особам – Інше» додано новий підпункт 3.12.21 «Надання інформаційних послуг в "Приват24 для бiзнесу"».

 

9. У розділі «Загальне – Загальні положення – Терміни та поняття» змінено підпункт 1.1.1.60:
«Мінімальний обов'язковий платіж - розмір боргових зобов'язань Клієнта, які щомісяця повинен сплачувати Клієнт протягом терміну дії карти. Мінімальний обов'язковий платіж розраховується в процентному співвідношенні від загальної заборгованості Клієнта. Залежно від виду платіжної картки розмір і порядок розрахунків щомісячного платежу зазначений у заяві та «Пам'ятці клієнта/довідці про умови кредитування» і виражений у процентному співвідношенні до здійснених операцій з використанням платіжних карток.»

 

10. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Порядок нарахування і сплати відсотків та комісії. Порядок погашення боргових зобов'язань за Кредитом.» змінено підпункт 2.1.1.12.4:
«Термін внесення мінімального обов'язкового платежу по Кредиту (далі - «Платіж»), а також овердрафту - до 1-го числа місяця, наступного за розрахунковим, в розмірі, розрахованому згідно Тарифу від суми поточних боргових зобов'язань. Складові мінімального обов'язкового платежу визначаються з урахуванням черговості погашення боргових зобов'язань, встановлених цими Умовами.

Термін повернення кредиту становить 5 років.

Банк має право пролонгувати термін повернення кредиту на аналогічний термін.

Термін повернення Овердрафту в повному обсязі - протягом 30 днів з моменту виникнення Овердрафту; Термін погашення відсотків по овердрафту - щомісячно за попередній місяць до 1-го числа. (Даний пункт не діє для Преміальних карт).»

 

11. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредитний ліміт – Порядок розрахунків» нижчезазначені підпункти розширено за рахунок нових останніх абзаців:

3.2.1.4.1.2.
«…

За сумами кредиту, отриманими з 01.11.2016 , при наявності дебетового сальдо на поточному рахунку Позичальника при закритті банківського дня, проводиться нарахування відсотків за користування кредитом у розмірі 29 (двадцять дев'ять) % річних для договорів забезпечених порукою, 34 (тридцять чотири) % річних для договорів незабезпечених порукою. Списання нарахованих відсотків проводиться по 1 -х числах кожного місяця, за попередній місяць.»

 

3.2.1.4.1.3.

«…

За сумами кредиту, отриманими з 01.11.2016 у разі непогашення кредиту впродовж 30 днів* з дати закінчення періоду , в який дебетове сальдо підлягало обнуленню, починаючи з 31 -го* дня після дати закінчення періоду , в який дебетове сальдо підлягало обнуленню, кредит вважається простроченим, а грошові зобов'язання клієнта з погашення заборгованості вважаються порушеними. При порушенні Клієнтом будь-якого з грошових зобов'язань Клієнт сплачує Банку відсотки за користуванням кредитом у розмірі 58 (п'ятдесят вісім) % річних від суми залишку непогашеної заборгованості для договорів забезпечених порукою, 68 (шістдесят вісім) % річних для договорів незабезпечених порукою. У разі порушення Клієнтом будь-якого з грошових зобов'язань і при реалізації права Банку на встановлення іншого терміну повернення кредиту, передбаченого Умовами та правилами надання Банківських послуг, Клієнт сплачує Банку пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми залишку непогашеної заборгованості за кожен день прострочення, виходячи з 360 днів у році. Сплата пені здійснюється з дня, наступного за датою порушення зобов'язань.»

 

12. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредитний ліміт – Порядок розрахунків» актуалізовано тарифи 18 і 19 таблиці «Тарифи»:

 

18

Малий і середній бізнес

Щоденне нарахування відсотків при наявності дебетового сальдо на поточному рахунку Позичальника при закритті банківського дня . Списання нарахованих відсотків проводяться 1-го числа кожного місяця за попередній місяць. При безперервному користуванні не більше 30 -ти днів.

29% для договорів, забезпечених порукою 34% для договорів, не забезпечених порукою

 

19

Малий і середній бізнес

Відсотки у разі непогашення кредиту упродовж 30 днів з дати початку безперервного періоду, починаючи з 31-го дня після дати закінчення періоду, у котрому дебетове сальдо підлягало обнуленню (з моменту виникнення простроченої заборгованості)

58% для договорів, забезпечених порукою 68% для договорів, не забезпечених порукою

 

 

13. У розділі «Загальне – Додатки – Договір поруки» актуалізовано пункт «а»:

«а) процентної ставки за користування кредитом:

- за період користування кредитом згідно п. 3.2.1.4.1.2. «Угоди 1» – 29% (двадцять дев'ять) річних для договорів забезпечених порукою, 34% (тридцять чотири) річних для договорів незабезпечених порукою;

- за період користування кредитом згідно п. 3.2.1.4.1.3. «Угоди 1» – 58% (п'ятдесят вісім) річних для договорів забезпечених порукою, 68% (шістдесят вісім) річних для договорів незабезпечених порукою;»

 

14. У розділі «Юридичним особам – Картки – Корпоративні платіжні картки» комплексно актуалізовано таблицю «Тарифи».

 

15. У розділі «Фізичним особам – Інше – Послуга накопичення "Копилка"» змінено підпункт 2.8.14.2.2:
«Клієнт має право повернути частину / всю суму вкладу раніше закінчення терміну дії договору на послугу «Скарбничка».

Для депозитів, оформлених за ставкою 16% річних:

- При достроковому знятті клієнту повертається запитана сума вкладу та виплачуються відсотки за неповний термін, нараховані за ставкою 1% річних.

Для депозитів, оформлених за ставкою 17% річних:

- При достроковому знятті клієнту повертається запитана сума вкладу та виплачуються відсотки за неповний термін, нараховані за ставкою 1,0625% річних.

Для депозитів, оформлених за ставкою 20% річних:

- При достроковому знятті клієнту повертається запитана сума вкладу та виплачуються відсотки за неповний термін, нараховані за ставкою 1,25% річних.»

 

16. Із розділу «Фізичним особам – Грошові перекази» було видалено підпункти «UNISTREAM» і «ЗОЛОТА КОРОНА», а нумерацію зміщено:

2.4.1. Загальні положення здійснення термінових грошових переказів.

2.4.2. Система переказів PrivatMoney (ПриватМані) (далі - перекази PrivatMoney).

2.4.3. Система переказів Western Union (Вестерн Юніон) (далі - перекази Western Union)

2.4.4. Система переказів MoneyGram (МаніГрам) (далі - перекази MoneyGram).

2.4.5. Система переказів Sigue.

2.4.6. Система переказів RIA (РІА)

2.4.7. Міжнародні SWIFT-платежі

 

17. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» змінено підпункт 3.1.1.29.1:
«Клієнт при відкритті поточного рахунку в Банку або через Приват24 (для бізнесу), або у телефонній розмові зі співробітником банку дає дозвіл, а Банк зобов'язується здійснювати зарахування грошових коштів, банківських металів на рахунок Клієнта відкритий в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» в кожному випадку, коли в банк на виконання надходить платіжний документ від іншого клієнта, в якому в якості одержувача коштів вказаний Клієнт, а його рахунок вказаний в іншому банку.

Клієнт самостійно зобов'язується в Приват24 (для бізнесу) здійснювати зміни реквізитів рахунку для зарахування коштів, зазначеного в цьому пункті, в строк не пізніше ніж за 1 банківський день до дня, в який необхідно здійснити перерахунок на нові реквізити. Банк не несе відповідальності за списання коштів у разі порушення Клієнтом строків повідомлення про зміну реквізитів платежу. Дія послуги може бути припинена в односторонньому порядку кожної зі сторін достроково, з попередженням іншої сторони через Приват24, або письмово не менше ніж за 3 банківських дні.»

 

18. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки Умови обслуговування» з підпункту 2.1.1.2.27 видалено абзац «Клієнт зобов'язується покрити всі витрати позикодавця по страхуванню договору позики», а також змінено підпункт 2.1.1.12.2:
«За користування Кредитом протягом Пільгового періоду Клієнт сплачує Банку відсотки в розмірі 0,01% від суми операцій за рахунок Кредиту. В разі непогашення Клієнтом боргових зобов'язань за Кредитом до 25 числа місяця, що слідує за місяцем, в якому були здійснені трати, за користування Кредитом Клієнт сплачує Банку відсотки в розмірі, зазначеному в Тарифах, що діють на дату нарахування. Сплату відсотків за користування Кредитом Клієнт здійснює шляхом надання доручення Банку про списання грошей з його поточного рахунку в розмірі нарахованих відсотків (договірне списання).

В разі якщо, в дату нарахування відсотків згідно цих Умов, Клієнт використав всю суму Кредиту, Сторони узгодили про збільшення розміру Кредиту на розмір боргових зобов'язань за Кредитом, що мала місце на дату нарахування відсотків.

Згідно ст.212 ЦК України, в разі, якщо будь-яка прострочена заборгованість за Кредитом є більшою ніж 90 днів - починаючи з 91-го дня вся (загальна) заборгованість за Кредитом є простроченою.»

 

19. До розділу «Юридичним особам – Інше» додано новий підпункт 3.12.22 «Умови надання інформаційно-консультаційних послуг системи електронного документообігу “УкрДок”».

 

20. У розділі «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на депозитах приватних підприємців в тому числі з використанням технології дистанційного відкриття рахунків депозиту через Приват-24» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

3.6.3.2. ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ НА ВКЛАДІ «СТАНДАРТ».

Валюта вкладу: гривня, долар, євро.

Термін вкладу: 1, 3, 6, 12 місяців.

Мінімальна сума для відкриття рахунку: 1 гривня, 200 доларів, 200 євро.

Виплата процентів: щомісячно або в кінці строку. Перераховуються виключно на поточний рахунок КЛІЄНТА, зазначений в Акцепті КЛІЄНТА.

Можливість поповнення: КЛІЄНТ має право збільшувати розмір коштів на вкладі.

Максимальна сума поповнення вкладу 50 000 гривень (або 5000 дол США, 5000 євро) протягом кожного календарного місяця. Якщо початкова сума вкладу перевищує 50 000 грн. (5 000 дол.США, 5 000 євро) максимальна сума довкладень протягом календарного місяця не повинна перевищувати початкову суму вкладу.

Можливість автоматичного продовження: передбачена.

Умови дострокового розірвання: за неповний термін вкладу проценти виплачуються за ставкою 2% річних за фактичну кількість днів, що пройшли з дати оформлення вкладу до дня розірвання договору. Якщо клієнт за неповний термін вкладу отримав проценти, нараховані за повною ставкою, то зайво виплачені проценти віднімаються з суми вкладу.

Цей вид депозиту БАНК пропонує для вкладів зі строком розміщення від 30-ти календарних днів.

Умови і правила надання послуг вкладу «Стандарт» наведені в підрозділах 3.6.3.3–3.6.3.4 цього Порядку.

 

3.6.3.5. ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ КОШТІВ НА ДЕПОЗИТІ «Приват-вклад»

Термін вкладу: 12 місяців

Мінімальна сума для відкриття рахунку: 10 гривень, 20 доларів, 20 євро.

Виплата процентів: щомісячно перераховуються виключно на поточний рахунок КЛІЄНТА, зазначений в Акцепті КЛІЄНТА.

Можливість поповнення / зняття: так. Вільне поповнення та зняття коштів з рахунку до незнижуваного залишку на рахунку 10 гривень, 20 доларів, 20 євро протягом терміну вкладу.

Умови розірвання вкладу:

при розірванні вкладу до закінчення терміну вкладу, повертається сума вкладу та виплачуються проценти за діючою ставкою, нараховані за фактичний термін користування вкладом.

 Умови і правила надання послуг депозиту «Приват-вклад» наведені у підрозділах 3.6.3.6–3.6.3.7 цього Порядку.

 

3.6.3.8. ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ НА ВКЛАДІ «СТАНДАРТ СТРОКОВИЙ».

Валюта вкладу: гривня, долар, євро.

Термін вкладу: 3, 6, 12 місяців.

Мінімальна сума для відкриття рахунку: 1 гривня, 200 доларів, 200 євро.

Виплата процентів: щомісячно або в кінці строку. Перераховуються виключно на поточний рахунок КЛІЄНТА, зазначений в Акцепті КЛІЄНТА.

Можливість поповнення: КЛІЄНТ має право збільшувати розмір коштів на вкладі.

Максимальна сума поповнення вкладу 50 000 гривень (або 5000 дол США, 5000 євро) протягом кожного календарного місяця. Якщо початкова сума вкладу перевищує 50 000 грн. (5 000 дол. США, 5 000 євро) максимальна сума довкладень протягом календарного місяця не повинна перевищувати початкову суму вкладу.

Можливість автоматичного продовження: передбачена.

Умови дострокового розірвання: достроково розірвати вклад неможливо.

Умови і правила надання послуг вкладу «Стандарт строковий» наведені в підрозділах 3.6.3.9–3.6.3.10 цього Порядку.

 

21. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Сервіс «Миттєва розстрочка» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

2.7.6.6. При достроковому погашенні заборгованості за сервісом "Миттєва розстрочка" разово стягується щомісячна комісія.

При достроковому погашенні заборгованості по сервісу "Миттєва розстрочка в ТСО", банкоматі, Приват24, через SMS, "Миттєва розстрочка (дзвінок)", в системі електронних платежів Liqpay, мобільному додатку Sender або Приват24Sender, веб-версії «Приват24» протягом 3 днів з дати оформлення комісія не стягується. В інших випадках стягується шомісячна комісія за сервісом, а також комісія у випадку погашення за рахунок кредитних коштів на картці відповідно до п. 2.7.6.4.1.

 

2.7.6.8. Дострокове погашення заборгованості за сервісом «Миттєва розстрочка» можливе лише за рахунок власних коштів на картці.

22. До розділу «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» було додано уточнення порядку розірвання депозитів на строці до 28 днів з дати оформлення.
 

23. До розділу «Загальне – Загальні положення – Терміни та поняття» було додано новий підпункт 1.1.1.149:
«Підпис на планшеті — підпис Клієнта, що здійснюється з використанням планешта за бажанням Клієнта, для завіряння документів та договорів, які необхідні для обслуговування Клієнта, у відповідності до п.1.1.3.2.29.»

 

24. У розділі «Юридичним особам – Інкасація» комплексно оновлено підпункт 3.9.1 «Інкасація для клієнтів (Умови та Правила користування послугою інкасації.)».

 

25. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

3.1.1.14. Клієнт забороняє уповноваженим співробітникам Банку приймати платіжні документи на паперових носіях на ініціювання Клієнтом або його довіреною особою яких-небудь операцій по поточному рахунку Клієнта, якщо інший порядок Банк і Клієнт не узгодили заздалегідь у письмовій формі.

 

3.1.1.25. Банк повертає розрахунковий документ клієнта без виконання (мотивовано, з посиланням на підстави, передбачені чинним законодавством України) і відмовляє клієнту в здійсненні розрахункових і касових операцій у разі :

- Оформлення документа з порушенням вимог чинного законодавства або нормативних актів НБУ ,

- У разі відмови клієнта в наданні документів та відомостей , необхідних для здійснення ідентифікації клієнта згідно чинного законодавства, визначення суті його діяльності та фінансового стану,

- При недостатності коштів або наявність обмежень на розпорядження рахунком / рахунками;

- У разі встановлення, що ця фінансова операція може мати відношення або призначатися для фінансування терористичної діяльності,

-в інших випадках, встановлених законодавством або нормативно- правовими актами Національного банку,

- в разі подання платіжного документа в паперовому вигляді, на підставі 3.1.1.14. Умов, при відсутності узгодженого в письмовій формі іншого порядку прийому доручень.

 

3.1.1.32. Розрахункові документи і заявки на покупку/продаж безготівкової іноземної валюти (здійснення конверсійних операцій) подаються до банку в електронному вигляді з використанням наданих банком програмно-технічних комплексів, які зазначені у цих Умовах і Правилах. Також за допомогою програмно-технічних комплексів виходить інформація про стан рахунку (рахунків) у порядку і на умовах, визначених цим Договором, нормативними актами НБУ та у межах чинного законодавства.

 

3.1.1.88. У випадку якщо Клієнт подає розрахункові документи з використанням системи дистанційного банківського обслуговування, розрахунковий документ, який надається в Банк повинен бути узгоджений фінансовим контролером Клієнта в установленому п.3.1.1.89. цих Умов та Правил порядку.