Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

09 Лис 2016

1. У таблиці «Тарифи» розділу «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» актуалізовано примітки до тарифів 9 та 10:


9) * комісія за проведення платежів стягується у т.ч. за:

- платежі за рахунками 2604*;

- платежі за депозитними рахунками 2600*, 2650*, 2610*, 2615*, 2651* / 2652*, 2608*/2618*, 2658*;

- гарантовані платежі;

списання комісії при цьому проводиться з поточного рахунку 2600*/2650* клієнта в ПриватБанку або враховується на рахунках заборгованості клієнта.

 

10) * комісія за проведення платежів стягується у т.ч. за:

- платежі за рахунками 2604*;

- платежі за депозитними рахунками 2600*, 2650*, 2610*, 2615*, 2651* / 2652*, 2608*/2618*, 2658*;

- гарантовані платежі;

списання комісії при цьому проводиться з поточного рахунку 2600*/2650* клієнта в ПриватБанку або враховується на рахунках заборгованості клієнта.

 

2. У розділі «Фізичним особам – Інше – Фінансовий лізинг – Строк дії договору й порядок зміни припинення умов договору» змінено підпункт 2.8.4.12.1:
«Узгоджений сторонами договір фінансового лізингу вважається укладеним з моменту підписання Заяви про приєднання до договору. Лізингоодержувач за свій рахунок зобов'язується забезпечити нотаріальне посвідчення договору та письмово викликати Лізингодавця в нотаріальну контору протягом 5 днів після узгодження умов та укладення цього договору. Якщо договір не буде посвідчений нотаріусом після спливу вказаного сроку, він вважається таким що не посвідчений нотаріально з вини Лізингоодержувача, який ухилився від цього.»

 

3. У розділі «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на депозитному рахунку в тому числі з використанням технології дистанційного відкриття рахунків депозиту через Приват-24 – Інші умови розміщення вкладів» змінено підпункт 3.6.2.8.2:
«У випадках перерахування коштів вкладу та нарахованих відсотків в іноземній валюті на поточний рахунок КЛІЄНТА в іншому банку з урахуванням умов пунктів 3.6.2.4.2, 3.6.2.7.2 цього розділу Умов та Правил надання банківських послуг витрати, пов'язані з поверненням суми вкладу і виплатою належних за вкладом відсотків , покладаються на КЛІЄНТА.

Останнє реалізується наданням КЛІЄНТОМ платіжних доручень міжнародного зразка (SWIFT) окремо на перерахування коштів вкладу та відсотків з позначкою у полі 71 символу OUR (щодо вибору способу та порядку відшкодування комісійних іноземного банку за міжнародні перекази - відповідно до міжнародних правил розрахунків). При цьому зарахування коштів на користь КЛІЄНТА за міжнародними переказами здійснюється іноземним банком в повному обсязі (або за вирахуванням комісійних іноземних банків-учасників траси платежу, у випадках використання іноземними банками складних - через кілька іноземних банків-трас платежу, що не прогнозується банком-відправником) окремо по кожному переказу; КЛІЄНТ оплачує БАНКУ комісійні за міжнародні перекази у гривні на рахунок __________________ окремо за кожний переказ, в сумі та в порядку відповідно до затверджених тарифів та процедурами БАНКУ.

Виплата відсотків і повернення суми вкладу з урахуванням умов акцепту КЛІЄНТА здійснюється БАНКОМ у відповідності з операційним часом по виконанню відповідних платежів.

У випадках перерахування коштів вкладу та нарахованих відсотків у національній валюті на поточний рахунок КЛІЄНТА в іншому банку з урахуванням умов Акцепту КЛІЄНТА цього розділу Умов та Правил надання банківських послуг витрати, пов'язані з поверненням суми вкладу і виплатою належних за вкладом відсотків, покладаються на КЛІЄНТА. Договірне списання даної комісії (як за рахунок власних коштів КЛІЄНТА, так і за рахунок кредитних коштів БАНКУ) при цьому проводиться:

- відповідно до діючих тарифів БАНКУ, термінів і порядку оплати, передбачених діючими тарифами БАНКУ (розділ 3.1.1.);

- з поточного рахунку КЛІЄНТА в ПриватБанку, або враховується на рахунках заборгованості КЛІЄНТА.»

 

4. У розділі «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на депозитах приватних підприємців в тому числі з використанням технології дистанційного відкриття рахунків депозиту через Приват-24 – Інші умови розміщення вкладів» змінено підпункт 3.6.3.11.2:
«У випадках перерахування коштів вкладу та нарахованих відсотків в іноземній валюті на поточний рахунок КЛІЄНТА в іншому банку з урахуванням умов пунктів 3.6.3.4.2, 3.6.3.7.2, 3.6.3.10.2 цього розділу Умов та Правил надання банківських послуг витрати, пов'язані з поверненням суми вкладу і виплатою належних за вкладом відсотків , покладаються на КЛІЄНТА.

 

Останнє реалізується наданням КЛІЄНТОМ платіжних доручень міжнародного зразка (SWIFT) окремо на перерахування коштів вкладу та відсотків з позначкою у полі 71 символу OUR (щодо вибору способу та порядку відшкодування комісійних іноземного банку за міжнародні перекази - відповідно до міжнародних правил розрахунків). При цьому зарахування коштів на користь КЛІЄНТА за міжнародними переказами здійснюється іноземним банком в повному обсязі (або за вирахуванням комісійних іноземних банків-учасників траси платежу, у випадках використання іноземними банками складних - через кілька іноземних банків-трас платежу, що не прогнозується банком-відправником) окремо по кожному переказу; КЛІЄНТ оплачує БАНКУ комісійні за міжнародні перекази у гривні на рахунок __________________ окремо за кожний переказ, в сумі та в порядку відповідно до затверджених тарифів та процедурами БАНКУ.

 

Виплата відсотків і повернення суми вкладу з урахуванням умов акцепту КЛІЄНТА здійснюється БАНКОМ у відповідності з операційним часом по виконанню відповідних платежів.

У випадках перерахування коштів вкладу та нарахованих відсотків у національній валюті на поточний рахунок КЛІЄНТА в іншому банку з урахуванням умов Акцепту КЛІЄНТА цього розділу Умов та Правил надання банківських послуг витрати, пов'язані з поверненням суми вкладу і виплатою належних за вкладом відсотків, покладаються на КЛІЄНТА. Договірне списання даної комісії (як за рахунок власних коштів КЛІЄНТА, так і за рахунок кредитних коштів БАНКУ) при цьому проводиться:

- відповідно до діючих тарифів БАНКУ, термінів і порядку оплати, передбачених діючими тарифами БАНКУ (розділ 3.1.1.)

- з поточного рахунку КЛІЄНТА в ПриватБанку, або враховується на рахунках заборгованості КЛІЄНТА.»

 

5. До таблиці «Тарифи» в розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» додано новий тариф 406, а нижчезазначені тарифи викладено в таких редакціях:

 

371

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

 

Відкриття додаткового карткового рахунку за ініціативою клієнта на своє ім'я або на ім'я родича/довіреної особи, в т.ч. на новий термін або у випадку втрати (крадіжки) картки, без ПДВ :

- додаткова Visa Infinite з фото до основної Visa Infinite

 

0 грн

372

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

 

Відкриття додаткового карткового рахунку за ініціативою клієнта на своє ім'я або на ім'я родича/довіреної особи, в т.ч. на новий термін або у випадку втрати (крадіжки) картки, без ПДВ :

- додаткова MC World Elite з фото до основної MC World Elite

0 грн.

373

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

 

Відкриття додаткового карткового рахунку за ініціативою клієнта на своє ім'я або на ім'я родича/довіреної особи, в т.ч. на новий термін або у випадку втрати (крадіжки) картки, без ПДВ :

- додаткова Visa Platinum з фото

 

800 грн.

374

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

 

Відкриття додаткового карткового рахунку за ініціативою клієнта на своє ім'я або на ім'я родича/довіреної особи, в т.ч. на новий термін або у випадку втрати (крадіжки) картки, без ПДВ :

- додаткова MC Platinum з фото

800 грн.

375

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

 

Відкриття додаткового карткового рахунку за ініціативою клієнта на своє ім'я або на ім'я родича/довіреної особи, в т.ч. на новий термін або у випадку втрати (крадіжки) картки, без ПДВ :

- додаткова Visa Platinum Ladys з фото

800 грн.

376

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

 

Відкриття додаткового карткового рахунку за ініціативою клієнта на своє ім'я або на ім'я родича/довіреної особи, в т.ч. на новий термін або у випадку втрати (крадіжки) картки, без ПДВ :

- додаткова MC World з фото

100 грн.

377

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

 

Відкриття додаткового карткового рахунку за ініціативою клієнта на своє ім'я або на ім'я родича/довіреної особи, в т.ч. на новий термін або у випадку втрати (крадіжки) картки, без ПДВ :

- додаткова Visa Platinum mini

1500 грн.

406

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

 

Відкриття карткового рахунку (в т.ч. додаткового) рівня МС World Elite з самостійним формуванням клієнтом номера карти (з комбинацією з останніх 8 цифр), без ПДВ

4 000 грн + 600 грн

 

6. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено підпункт 2.2.1.31, а також додано новий підпункт 2.2.1.38:
2.2.1.31. Повернення вкладу у відділенні проводиться на підставі письмової заяви клієнта.

У разі дострокового розірвання валютного вкладу виплата коштів з вкладу, згідно з нормативними документами Національного банку України, може проводитися в національній валюті за курсом купівлі іноземної валюти банком (курси для карток і вкладів) на день проведення операції.

 

2.2.1.38. Розірвання депозиту протягом 5 календарних днів з дати закінчення кожного терміну вкладу вважається розірванням по терміну. Всі інші розірвання депозитів вважаються достроковими.

На терміні до 28 днів з дати оформлення гривневого вкладу повернення грошей здійснюється тільки на картку, з якої був оформлений депозит. Якщо поповнення гривневого вкладу проводилось з картки «Універсальна», з інтернет-картки або з елітної картки, то повернення вкладу на терміні до 28 днів з дати його оформлення проводиться на картку (або одну з цих карток), з якої поповнювався депозит.

 

7. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Умови обслуговування» змінено формулювання підпункту 2.1.1.2.27:
«Клієнт дає свою згоду, що при настанні у сукупності таких обставин: (і) наявності у Клієнта карти рівня "Універсальна" або Gold; (іі) наявності використаного кредитного ліміту більше 100 (сто) грн. протягом більше 6 місяців поспіль (ііі) відсутності заборгованості по черговому платежу, Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі наявної заборгованості по кредитній карті Клієнта перед Банком на день публікації оферти та доручає Банку підібрати позикодавця (-ів). Клієнт погоджується, що позикодавець може надати позику у меншій сумі за визначену в оферті.

Строк позики - 12 (дванадцять) місяців.

Позика оплатна. Розмір відсотків та порядок їх розрахунку за позикою ідентичні відсоткам та порядку їх розрахунку за користування кредитним лімітом картки рівня “Універсальна” або Gold (без урахування пільгового періоду та неустойки).

Позика погашається в такому порядку: (1) відсотки за користування позикою сплачуються щомісяця, не пізніше першого календарного дня місяця, за місяць, в якому відбулось користування позикою; (2) сума позики перераховується Позикодавцю в перший банківський день після закінчення терміну повернення позики (сервіс гарантованих платежів), за допомогою системи переказів PrivatMoney.

Для погашення заборгованості за позикою Клієнт доручає ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» проводити списання коштів з усіх рахунків Клієнта на користь позикодавця при настанні дати платежу, зазначеного в цьому пункті (здійснювати договірне списання). У разі прострочення чергового платежу більш ніж на 60 днів, Клієнт доручає Банку списати заборгованість на користь позикодавця єдиної сумою, розмір якої дорівнює повній сумі заборгованості, що складається з: основної суми позики та загальної суми відсотків, зазначеної в оферті.

Клієнт зобов'язується покрити всі витрати позикодавця по страхуванню договору позики.

Клієнт доручає Банку розмістити оферту від його (її) імені в мережі Інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою:https://privatbank.ua/ru/dogovir/.

 Погодження пропозиції відбувається у формі платежу на рахунок Клієнта відкритий в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» та з цього моменту договір позики вважається укладеним.

Підписання цього Договору є прямою і безумовною згодою Клієнта щодо прийняття умов даного пункту та істотних умов оферти.»

 

8. До розділу «Фізичним особам – Грошові перекази – Система переказів PrivatMoney (ПриватМані)» додано 3 нових підпункти:

2.4.2.4. ПЕРЕКАЗИ PrivatMoney і ПЛОЩАДКА ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВИХ ДОГОВОРІВ.

Банком, за дорученням клієнтів, які уклали договори через Площадку цивільно-правових договорів, можуть здійснюватись перекази PrivatMoney.

 

2.4.2.4.1. Відправлення переказу PrivatMoney здійснюється Банком в автоматичному режимі за дорученням клієнта-позичальника в перший банківський день після закінчення терміну повернення позики.

Клієнтська плата за відправлення переказу PrivatMoney дорівнює 0.

 

2.4.2.4.2. Виплата переказу PrivatMoney здійснюється Банком в автоматичному режимі за дорученням клієнта-позикодавця в день, який визначив клієнт-позикодавець для повернення позики (або видачі нової позики).

 

9. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Кредит «Розстрочка» – Умови і порядок надання кредиту» змінено підпункт 2.7.1.1.9:
«Даним Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі кредитної заборгованості Клієнта по продукту «Розстрочка» перед Банком на момент підготовки оферти, на термін рівний терміну кредитного договору між Клієнтом і Банком по продукту «Розстрочка».

Позика береться на умовах платності, розмір відсотків ідентичний відсоткам за користування кредитом по продукту «Розстрочка».

Позика погашається в наступному порядку: (1) рівними частинами щомісяця, при цьому, відсотки за користування позикою зараховуються на рахунок Позикодавця щомісяця; (2) сума позики перераховується Позикодавцеві в перший банківський день після закінчення терміну повернення позики (сервіс гарантованих платежів), за допомогою системи переказів PrivatMoney.

Позичальник доручає Банку розмістити оферту від його імені в мережі інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою: http://privatbank.ua/ru/dogovir

 

10. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Сервіс "Миттєва розстрочка"» змінено підпункт 2.7.6.7:

«Даним Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі кредитної заборгованості Клієнта по продукту «Миттєва розстрочка» перед Банком на момент підготовки оферти, на термін рівний терміну кредитного договору між Клієнтом і Банком по продукту «Миттєва розстрочка».

Позика береться на умовах платності, розмір відсотків ідентичний відсоткам за користування кредитом по продукту «Миттєва розстрочка». Позика погашається рівними частинами щомісяця.

Позика погашається в такому порядку: (1) рівними частинами щомісяця, при цьому, відсотки за користування позикою зараховуються на рахунок Позикодавця щомісяця; (2) сума позики перераховується Позикодавцеві в перший банківський день після закінчення терміну повернення позики (сервіс гарантованих платежів), за допомогою системи переказів PrivatMoney.

Клієнт доручає Банку розмістити оферту від його імені в мережі інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою: https://privatbank.ua/ru/dogovir/.»

 

11. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Умови та правила надання споживчого кредиту – Умови та порядок надання кредиту» змінено підпункт 2.7.7.2.5:

«Даним Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі кредитної заборгованості Клієнта по продукту «Споживчий кредит» перед Банком на момент підготовки оферти, на термін рівний терміну кредитного договору між Клієнтом і Банком по продукту «Споживчий кредит».

Позика береться на умовах платності, розмір відсотків ідентичний відсоткам за користування кредитом по продукту «Споживчий кредит».

Позика погашається в наступному порядку: (1) рівними частинами щомісяця, при цьому, відсотки за користування позикою зараховуються на рахунок Позикодавця щомісяця; (2) сума позики перераховується Позикодавцеві в перший банківський день після закінчення терміну повернення позики (сервіс гарантованих платежів), за допомогою системи переказів PrivatMoney.

Клієнт доручає Банку розмістити оферту від його імені в мережі інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою: https://privatbank.ua/ru/dogovir/

 

12. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Кредитна пропозиція ПриватМаркету «Миттєва розстрочка» змінено підпункт 2.7.8.8:
«Даним Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі кредитної заборгованості Клієнта по продукту «Миттєва розстрочка» перед Банком на момент підготовки оферти, на термін рівний терміну кредитного договору між Клієнтом і Банком по продукту «Миттєва розстрочка».

Позика береться на умовах платності, розмір відсотків ідентичний відсоткам за користування кредитом по продукту «Миттєва розстрочка».

Позика погашається в наступному порядку: (1) рівними частинами щомісяця, при цьому, відсотки за користування позикою зараховуються на рахунок Позикодавця щомісяця; (2) сума позики перераховується Позикодавцеві в перший банківський день після закінчення терміну повернення позики (сервіс гарантованих платежів), за допомогою системи переказів PrivatMoney.

Клієнт доручає Банку розмістити оферту від його імені в мережі інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою:https://privatbank.ua/ru/dogovir/.

У разі необхідності кредитуючою стороною (Банком) може бути прийняте рішення щодо продажу кредитного портфелю за кредитною пропозицією ПриватМаркету «Миттєва розстрочка» на користь третьої сторони за умови збереження умов надання послуги Клієнтові.»

 

13. У розділі «Загальне – Додатки» через зміну назви міста Дніпропетровськ на Дніпро актуалізовано такі додатки:
1.3.19. Заява про приєднання до Умов та правил укладання договору застави майнових прав на отримання грошових коштів по депозитному договору.

1.3.21. Заява про приєднання до Умов та правил укладання договору відступлення права вимоги.

1.3.26. Договір поруки.

1.3.31. Заява про приєдання до умов та правил надання послуг з міжбанківського перевезення та інкасації валютних цінностей.

 

14. У таблиці «Тарифи» в розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» актуалізовано тарифи 124 і 157:

124

Роздрібний бізнес

Нарахування процентів на середньомісячний залишок за миттєвою карткою «Універсальна Gold». Проценти нараховуються на залишок коштів понад 100 грн за кожний день. Проценти зараховуються на рахунок «Бонус Плюс» останнього дня кожного місяця

10% для карток у гривні

(за умови активації депозитної функції в системі Приват24 (www.privat24.ua), розділ «Мої рахунки»)

 

 

157

Роздрібний бізнес

Нарахування процентів на середньомісячний залишок за іменною карткою «Універсальна Gold» з фото. Проценти нараховуються на залишок коштів понад 100 грн за кожний день. Проценти зараховуються на рахунок «Бонус Плюс» останнього дня кожного місяця

10% для карток у гривні

(за умови активації депозитної функції в системі Приват24 (www.privat24.ua), розділ «Мої рахунки»)

 

 

15. У розділі «Фізичним особам – Інше – Банківські сейфові комірки» комплексно оновлено підпункти 2.8.1.1, 2.8.1.3.1, 2.8.1.3.3, 2.8.1.5, 2.8.1.6.

 

16. До розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку – Права банку» додано новий підпункт 1.1.3.2.40:
«Клієнт Банку за наявності факту шахрайських дій третіх осіб із коштами Клієнта (соціальний інжиніринг), що підтверджується заявою Клієнта в Банк, надає Банку право на власний розсуд здійснювати інформаційно-консультаційні послуги, пов'язані з пошуком неналежного одержувача і отримання від нього заяви на повернення коштів з подальшим поверненням коштів на рахунок Клієнта. При цьому, за виконання зазначених заходів Клієнт доручає Банку здійснити списання з отриманої суми 10% коштів в зв'язку з проведенням заходів по здійсненню інформаційно-консультаційних послуг, пов'язаних з пошуком неналежного одержувача і отримання від нього заяви на повернення коштів з подальшим поверненням коштів на рахунок Клієнта.»

 

17. У розділі «Юридичним особам – Інше» повністю оновлено підпункт 3.12.13 «Розміщення повідомлень та проведення тендерів/торгів».

 

18. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Сервіс "Миттєва розстрочка"» змінено підпункти 2.7.6.1.2.2 та 2.7.6.6, а також додано повністю новий підпункт 2.7.6.8:
2.7.6.1.2.2. Рахунок, спеціального платіжного засобу якого є карта 999********, відкривається індивідуально для кожного клієнта в момент авторизації операції по сервісу «Миттєва розстрочка» шляхом:

а. введення і відправки ОТП-паролю;

б. натискання клавіші, що озвучена як згоду з умовами кредитного договору;

в. введення логіна і пароля при авторизації в Приват24;

г. натисканням клавіші "згоден" або "підтверджую" в ТСО, банкоматах ПриватБанку, при показі умов кредитного договору та після введення пін коду кредитної карти;

д. відправка SMS-команди chast2 на номер 10060

е. натисканням кнопки "згоден" або "підтверджую" в системі електронних платежів Liqpay, мобільному додатку Sender або Приват24Sender, веб-версії «Приват 24»

є. натискання клавіші «Згоден» при IVR обдзвоні.

 

2.7.6.6. При достроковому погашенні заборгованості по сервісу "Миттєва розстрочка" разово стягується щомісячна комісія. При достроковому погашенні заборгованості по сервісу "Миттєва розстрочка в ТСО", банкоматі, Приват24, через SMS, "Миттєва розстрочка (дзвінок)", в системі електронних платежів Liqpay, мобільному додатку Sender або Приват24Sender, веб-версії

«Приват 24» щомісячна комісія не стягується.

 

2.7.6.8 При достроковому погашенні заборгованості по сервісу "Миттєва розстрочка в ТСО", банкоматі, Приват24, через SMS, "Миттєва розстрочка (дзвінок)", в системі електронних платежів Liqpay, мобільному додатку Sender або Приват24Sender, веб-версії

«Приват 24» протягом 3 днів з дати оформлення комісія не стягується, протягом 30 днів стягується комісія лиш у разі погашення заборгованості з кредитних коштів.

 

19. У розділі «Загальне – Додатки» комплексно оновлено Додатки 1 і 3 до підпункту 1.3.16 «Правила надання послуг».

 

20. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Умови обслуговування» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

2.1.1.2.1. Для надання послуг Банк видає Клієнту Картку, її вид визначений у Пам'ятці Клієнта / Довідці про умови кредитування і Заяві, підписанням якої Клієнт і Банк укладають Договір про надання банківських послуг. Датою укладення Договору є дата отримання Карти, зазначена в Заяві.

Договір укладається терміном на п'ять років (за виключенням Преміальних карток (Platinum, МС World Elite і VISA Infinite).

Договір щодо обслуговування Преміальних карток укладається терміном на один рік для Platinum, МС World Elite та на два роки для VISA Infinite.

Строк дії Преміальних карток відповідає строку дії Договору.

Якщо за місяць до закінчення терміну дії договору жодна із сторін письмово не відмовилася від Договору, а для Преміальних карток при виконанні додаткової умови - погашення поточної заборгованості в повному обсязі, він продовжується на такий же термін з одночасним перевипуском Карти.

 

2.1.1.2.20. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію.

 

2.1.1.2.21.3. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами з використанням Стікера PayPass, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію.

 

21. У розділі «Фізичним особам – Картки – Вимоги безпеки» змінено підпункт 2.1.3.5:
«Держатель зобов'язується:

- не повідомляти ПІН, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію, - не передавати Картку (її реквізити) для здійснення операцій іншими особами, вживати необхідних заходів для запобігання втрати, пошкодження, розкрадання Карти;

- в разі оскарження Держателем платіжної операції - надати Банку докази того, що така операція була здійснена не внаслідок дій або бездіяльності, що призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію;

- не здійснювати операції з використанням реквізитів Картки після її здачі до Банку або після закінчення терміну її дії, а також Картки, заявленої як втрачена.»

 

22. У розділі «Фізичним особам – Картки – Використання картки» змінено підпункт 2.1.4.7:

«Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, в разі якщо його дії або бездіяльності призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію.»

 

23. У розділі «Фізичним особам – Картки – Карта для виплат» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

2.1.2.2.17. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, в разі якщо його дії або бездіяльності призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію.

 

2.1.2.2.19. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами з використанням Стікера PayPass, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію.

 

24. У зв’язку із запровадженням поняття «Технологічний кредитний ліміт» до розділу «Загальне – Загальні положення – Терміни та поняття» було додано новий підпункт 1.1.1.148:

«Технологічний кредитний ліміт - узгоджений сторонами розмір кредиту, який надається Банком в разі перевищення Клієнтом встановленого кредитного ліміту на Преміальних картках. Надається для оплати товарів і послуг, в т.ч. банківських.»

 

25. У зв’язку із запровадженням поняття «Технологічний кредитний ліміт» до розділу «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» було додано новий підпункт 2.1.1.2.29, змінено підпункти 2.1.1.12.5, 2.1.1.12.7, 2.1.1.12.7.3, 2.1.1.12.7.5, 2.1.1.14.7, 2.1.1.18.6, 2.1.1.4.10, 2.1.1.2.25, 2.1.1.2.1, а також змінено тарифи 385 і 386:

2.1.1.2.29. У разі перевищення встановленого кредитного ліміту на Преміальних картках Банк надає Клієнту Технологічний кредитний ліміт.

Розмір Технологічного кредитного ліміту розраховується для кожного клієнта індивідуально на підставі платіжної і кредитної історії і доводиться до клієнта каналами комунікаційного зв'язку.

Банк має право самостійно в односторонньому порядку приймати рішення про збільшення терміну повернення Технологічного кредитного ліміту. Про це клієнт повідомляється каналами комунікаційного зв'язку.

 

2.1.1.12.5. За Преміальними картками (Platinum, МС World Elite и VISA Infinite):

Термін погашення за Кредитом (кредитний ліміт, кредитна лінія) за платіжними картками без встановленого мінімального обов'язкового платежу, здійснюється в наступному порядку:

Термін погашення відсотків за Кредитом і комісій - щомісячно за попередній місяць;

Термін повернення Кредиту - у повному обсязі, не пізніше останнього дня строку дії договору. Згідно ст. 212 ЦКУ, у разі наявності прострочених кредитів (Овердрафту) - терміном повернення Кредиту (Овердрафту) у повному обсязі є 211 — й день з моменту виникнення такої заборгованості;

Термін повернення Технологічного кредитного ліміту в повному обсязі - протягом 90 днів з моменту його надання;

Термін погашення відсотків по Технологічному кредитному ліміту - щомісячно за попередній місяць до 25-го числа;

Термін погашення штрафів і пені за Кредитом - з дня нарахування.

 

2.1.1.12.7. За користування Кредитом і Технологічним кредитним лімітом по Преміальним карткам (Platinum, МС World Elite і VISA Infinite) Банк нараховує відсотки в розмірі, встановленому Тарифами Банку, з розрахунку 360 (триста шістдесят) календарних днів на рік.

 

2.1.1.12.7.3. Відсотки за користування Кредитом (кредитним лімітом) і / або Технологічним кредитним лімітом і / або Овердрафтом нараховуються в дату їх сплати, передбачену п 2.1.1.12.4. і п.2.1.1.12.5. при цьому відсотки розраховуються щомісячно за кожний календарний день за фактично витрачені в рахунок Кредиту та / або Технологічного кредитного ліміту та / або Овердрафту кошти, з дня списання суми з карткового рахунку до дня, коли Кредит (кредитний ліміт) і або Технологічний кредитний ліміт і / або Овердрафт стають простроченими кредитами.

 

2.1.1.12.7.5. В разі ненадходження до 25 числа поточного місяця коштів в розмірі, достатньому для погашення нарахованої комісії за обсуговування картрахунку за поточний місяць, або до передостаннього робочого дня місяця коштів в розмірі, достатньому для погашення нарахованих відсотків за користування кредитним лімітом за поточний місяць, та відсутності на картрахунку Клієнта доступних коштів, Клієнт доручає без додаткових узгоджень встановити Технологічний кредитний ліміт на Преміальну картку на суму, що відповідає сумі нарахованих комісії за обсуговування картрахунку та відсотків за користування кредитним лімітом за поточний місяць, та здійснити перерахування цієї суми на поточний рахунок Клієнта, відкритий в Банку.

 

2.1.1.14.7. У разі недостатньої кількості коштів для оплати чергового платежу, наданого по сервісу «Оплата Частинами», Клієнт доручає банку встановити овердрафт/ Технологічний кредитний ліміт (для Преміальних карток) на кредитну картку на суму необхідну для сплати чергового платежу.

 

2.1.1.18.6. У разі недостатньої кількості коштів для оплати щомісячної комісії за користування комплектом, Клієнт доручає Банку встановити овердрафт/ Технологічний кредитний ліміт (для Преміальних карток) на кредитну карту на суму, необхідну для сплати чергового платежу.

 

2.1.1.4.10. Кошти, отримані від Позичальника для погашення заборгованості за Кредитом, при реалізації Банком права на стягнення неустойки, згідно розділу Відповідальність сторін Умов і правил, насамперед, направляються для погашення штрафів згідно розділів 2.1.1.7.6., 2.1.1.12.8.1. і 2.1.1.16.1. цих Умов, далі - комісій, далі -пені згідно розділу 2.1.1.12.6.1. цих Умов, далі - відсотків по овердрафту, тіла овердрафту, далі - відсотків по Технологічному кредитному ліміту, тіла Технологічного кредитного ліміту, далі - штрафів згідно розділів 2.1.1.12.6.2. і 2.1.1.12.7.4. цих Умов, далі - простроченого тіла кредиту, далі - відсотків до сплати по кредиту, далі - тіла кредиту до оплати, частина суми (в т. ч. суми, наданої Позичальником понад суми щомісячного платежу) спрямовується на погашення заборгованості за Кредитом.

Остаточне погашення заборгованості за Кредитом виконується не пізніше дати, зазначеної в Заяві, Умовах та правилах.

Сума остаточного погашення заборгованості може відрізнятися від суми щомісячного платежу. Під реалізацією права Банку щодо стягнення неустойки згідно з розділом "Відповідальність Сторін" цих Умов Сторони погодили дії Банку по розподілу грошей, отриманих від Позичальника для погашення заборгованості, згідно черговості погашення заборгованості, вказаної в цьому пункті Умов. При цьому, Сторони погодили, що додаткові вимоги до Позичальника, щодо реалізації Банком свого права по стягненню неустойки, не потрібні.

У випадку, якщо Банк не реалізує своє право щодо стягнення неустойки згідно з розділом Відповідальність Сторін цих Умов, Банк за своїм вибором телекомунікаційного способу доставки інформації, погодженими Сторонами способами телекомунікацій, повідомляє Позичальника про таке, протягом 5 днів з дати отримання грошей від Позичальника.

Узгодженими Сторонами способами телекомунікацій є: Інтернет-банк Приват24, у тому числі мобільний додаток «Приват24», SMS-повідомлення, термінали самообслуговування та ін.

 

2.1.1.2.25. Власникам преміальних карток (Platinum, MC World Elite або VISA Infinite) доступна послуга термінового збільшення кредитного ліміту.

Терміновий кредитний ліміт встановлюється тільки в гривні.

Для отримання послуги, клієнту безпосередньо, або через свого персонального менеджера необхідно звернутися в "Консьєрж-сервіс" за тел. +380929000002.

Банк залишає за собою право відмовити Клієнту в терміновому збільшенні кредитного ліміту без пояснення причин.

 

2.1.1.2.1. Для надання послуг Банк видає Клієнту Картку, її вид визначений у Пам'ятці Клієнта / Довідці про умови кредитування і Заяві, підписанням якої Клієнт і Банк укладають Договір про надання банківських послуг. Датою укладення Договору є дата отримання Карти, зазначена в Заяві.

Договір укладається терміном на п'ять років (за виключенням Преміальних карток (Platinum, МС World Elite і VISA Infinite).

Договір щодо обслуговування Преміальних карток укладається терміном на один рік для Platinum, МС World Elite та на два роки для VISA Infinite.

Строк дії Преміальних карток відповідає строку дії Договору.

Якщо за місяць до закінчення терміну дії договору жодна із сторін письмово не відмовилася від Договору, а для Преміальних карток при виконанні додаткової умови - погашення поточної заборгованості в повному обсязі, він продовжується на такий же термін з одночасним перевипуском Карти.

При відсутності відмови Клієнта від Договору і невиконанні додаткової умови держателем Преміальної карти, Банк має право самостійно на підставі аналізу платіжної і кредитної історії прийняти рішення про можливість продовження терміну дії Договору. Про це клієнт повідомляється каналами комунікаційного зв'язку.

 

385

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

Плата за користування кредитним лімітом після закінчення пільгового періоду

3,1% на місяць від суми заборгованості (37,2% річних)

386

Бізнес обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів

Пеня за несвоєчасне погашення кредитного ліміту

6,2% на місяць (74,4% річних)

 

 

26. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено підпункт 2.2.1.9.2:
«Якщо після закінчення 3-х календарних днів після надходження грошей на вклад "До запитання " Ви не затребували суму вкладу або її частину, Ви доручаєте Банку перерахувати всю суму коштів з вкладу "До запитання" на цей депозит.

При цьому процентна ставка за вкладом на новий термін відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на депозитний рахунок. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження грошей на депозит з вкладу "До запитання".

Додатково на новий термін вкладу Банк збільшує процентну ставку за вкладом на 0,5% річних. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження коштів на депозит з вкладу "до запитання".

Якщо Клієнт відмовився від продовження депозиту на новий строк, то розриваються обидва вклада: депозит і вклад «до запитання». Виплата коштів з рахунків здійснюється згідно з правилами Банку і вимогами Національного банку України. Нарахування процентів на залишок коштів на розірваних рахунках не здійснюється.

Якщо Банк не перерахував кошти з депозиту на Ваш вклад "До запитання", то вклад автоматично продовжується ще на один строк. Строк вкладу продовжується неодноразово без Вашої явки в Банк. Новий строк вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього строку вкладу.

За умови наявності в Банку інформації про смерть Клієнта Банк не продовжує вклад на новий строк. При цьому Банк має право закрити вкладний рахунок Клієнта в дату закінчення строку вкладу, гроші за вкладом перерахувати на рахунок 2903. В разі, якщо протягом строку вкладу, який декілька разів продовжувався, Банк отримав інформацію про смерть Клієнта та не зміг встановити осіб, що є правонаступниками за вкладом, Банк має право закрити вклад Клієнта. Кошти з закритого вклада зараховуються на рахунок 2903.»

 

27. У розділі «Фізичним особам – Грошові перекази (умови і правила здійснення переказів у Банку)» повністю оновлено такі підпункти:

2.4.2. Система переказів PrivatMoney (ПриватМані) (далі - перекази PrivatMoney).

2.4.3. Система переказів Western Union (Вестерн Юніон) (далі - перекази Western Union)

2.4.4. Система переказів MoneyGram (МаніГрам) (далі - перекази MoneyGram).

2.4.7. Система переказів Sigue.

2.4.8. Система переказів RIA (РІА)