Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

13 Вер 2016

1. У Додатках 1 і 3 до розділу «Загальне – Додатки – Правила надання послуг» додано інформацію про нову винагороду:

«059642 - Страхування кредитного ліміту - клієнти з МР (копія 058604) – 13,22 грн».

 

2. Назву бізнесу «НКК» по всім Умовам та Правилам замінено на «Роздрібний бізнес».

 

3. У таблиці «Тарифи» розділу «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» зазначено, що послуга «Оформлення чекової грошової книжки» більше не надається.

 

4. У розділі «Загальне – Додатки» через зміну назви міста Дніпропетровськ на Дніпро оновлено такі додатки:
1.3.1. Анкета-заява про приєднання до Умов та правил.

1.3.3. Анкета-заява на підключення до послуги «Еквайринг».

1.3.6. Договір приєднанння до розділу "Кредит на придбання палива".

1.3.7 «Договір приєднання до Умов та правил надання банківських послуг (кредит під депозит)».

1.3.10. Заява про приєднання до публічного договору про співпрацю.

1.3.12. Заява про приєднання до умов надання споживчого кредиту фізичним особам.

1.3.18. Заява про приєднання до Умов та правил надання кредиту по програмі «Кредит під депозит».

1.3.19. Заява про приєднання до Умов та правил укладання договору застави майнових прав на отримання грошових коштів по депозитному договору.

1.3.21. Заява про приєднання до Умов та правил укладання договору відступлення права вимоги.

1.3.22. Заява про приєднання до Умов та правил укладання договору відступлення права вимоги.

1.3.23. Угода про приєднання до Договору фінансового лізингу (імпортної сільськогосподарської техніки).

1.3.24. Угода про приєднання до Договору фінансового лізингу (доступної сільськогосподарської техніки).

1.3.25. Заява про розкриття банком інформації, що містить банківську таємницю.

1.3.26. Договір поруки.

1.3.28. Заява позичальника про приєднання до умов надання споживчого кредиту фізичним особам "Розстрочка".

 

5. У розділі «Юридичним особам – Інше» комплексно оновлено підпункт 3.12.13 «Розміщення повідомлень і проведення тендерів/торгів», зокрема тарифи.

 

6. У розділі «Загальне – Загальні положення – Права та обов'язки банку – Права Банку» змінено підпункт 1.1.3.2.38, а також додано новий підпункт 1.1.3.2.39:
1.1.3.2.38. У разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв'язку з Клієнтом комунікаційними та поштовими каналами зв'язку у тому числі шляхом розміщення оголошення на офіційному сайті банка.
У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв'язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунок «Переказ до виплати».

1.1.3.2.39. Для проведення опитувань про якість обслуговування Клієнта в Банку, а також торговельній мережі, на підставі п.1.1.3.2.10. даних Умов і правил, Банк направляє Клієнту опитування з варіантами відповіді, використовуючи мобільний додаток Privat24.
Клієнт дає дозвіл на проведення опитування Торговцем шляхом авторизації контакту Торговця в мобільному додатку Privat24.
Клієнт має право відмовитися від проведення опитувань Торговця шляхом видалення або блокування контакту Торговця в мобільному додатку Privat24.

 

7. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено підпункт 2.2.1.36:
«Якщо депозит оформлено у відділенні банку - вклад можна розірвати тільки у відділенні. Усі виплати при розірванні валютного депозиту у відділенні проводяться готівкою в касі.
Якщо депозит оформлено самостійно клієнтом через веб-версію Приват24, сайт pb.ua/depozit, мобільні додатки "Privat24" або "Мої вклади", - вклад можна закрити як дистанційно (веб-версія Приват24 та мобільний додаток "Мої вклади"), так і в будь-якому відділенні банку.»

 

8. До розділу «Юридичним особам – Інше» додано новий підпункт 3.12.20 «Порядок надання інформаційних послуг з використанням мобільного додатка Privat24», що включає підпункти 3.12.20.1–3.12.20.3.3, а також таблицю тарифів.


9. У розділі «Юридичним особам – Інкасація – Інкасація для клієнтів – Умови інкасації коштів» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:
3.9.1.3.2. Перед вкладенням до пакету готівки здавач Клієнта заповнює супровідну відомість до кожного пакету і підписує кожний примірник (є можливість заповнювати супровідну відомість на POS-терміналі), потім заклеює пакет з готівкою захистною стрічкою, і здає її разом з накладною інкасатору лише після перевірки електронного службового посвідчення - бейджа з фотокарткою в електронному вигляді на смартфоні інкасатора, та пред'явлення доручення на інкасацію готівки. Після цього здавач Клієнта звіряє підпис інкасатора на копії супровідної відомості із зразком його підпису на електронному службовому посвідченні (бейджі на смартфоні) та дорученні, перевіряє наявність печатки дільниці інкасації та одержує від інкасатора порожній пакет. Після проведення інкасації дані про проведену операцію автоматично зберігаються в електронну явочну картку і зберігаються в базах Банку.

3.9.1.3.4.4. Дані для формування супровідної відомості (чека) вносяться Клієнтом з допомогою POS-терміналу з обов'язковим підтвердженням внесених даних за допомогою особистого номеру мобільного телефону касира(уповноважений представник клієнта). Номер мобільного телефону вноситься в базу Банку при ідентифікації Банком Касира (уповноважений представник клієнта) та використовується під час інкасації, як номер, який дозволяє підтвердити інкасацію у вигляді електронного підтвердження.
- у разі відсутності у Клієнта POS терміналу, Клієнт проводить інкасацію на мобільному POS терміналі інкасатора. Підтвердження здійснюється за допомогою особистого мобільного телефону касира(уповноважений представник клієнта). Дані для формування чека (даний чек є супровідною відомістю), який необхідний для електронного підтвердження, вносяться Клієнтом з допомогою POS-терміналу:
- номер торговельної точки, який повинен відповідати номеру згідно з даними в Специфікації, яка надається перед початком надання послуг за умовами та правилами;
- покупюрну будову готівки в пакеті;
- загальна сума готівки в пакеті.

3.9.1.3.8. При прийомі-передачі пакету з інкасованою торгівельною виручкою, Клієнт зобов'язаний провести ідентифікацію інкасатора за електронним посвідченням інкасатора - бейджу з фотографією на смартфоні інкасатора, а також перевірити його повноваження на право прийому пакету з готівкою шляхом перевірки у нього наявності доручення на збір грошових коштів.

3.9.1.3.10. Після вкладення в пакет готівки та відповідних документів на пакеті заклеюється захисний клапан. Перед заклеюванням з захисного клапана знімається запобіжна стрічка. Правильність заклеювання визначається рівномірністю склеєних поверхонь.
Перед вкладенням в пакет готівки касиром Клієнта на кожен пакет оформлюється супровідна відомость.

3.9.1.3.13. При виявленні інкасатором дефектного пакета, наявності індикаторного напису на захисному клапані пакета прийом пакета з готівкою припиняється. У присутності інкасатора усуваються лише ті помилки і дефекти, виправлення яких не порушує графік роботи бригади інкасаторів на маршруті. В інших випадках, а також у разі невчасної підготовки пакета з готівкою, його прийом здійснюється в наступний за графіком інкасації день. При цьому супровідну відомость необхідно переробити на дату здачі інкасації. Зарахування на рахунок клієнта його коштів, доставлених у вказаному пакеті, здійснюється за реквізитами, передбаченими договором на прийом готівки Клієнта.

 

10. У розділі «Фізичним особам – Кредити» через зміну назв міст Дніпропетровськ на Дніпро, Дніпродзержинськ на Кам'янське та Кіровоград на Кропивницький комплексно оновлено підпункти 2.7.3.7.10 (пп. «Кредит під депозит – Відповідальність Сторін та вирішення спорів») та 2.7.4.6.4 (пп. «Застава депозиту – Відповідальність Сторін та вирішення спорів»).

 

11. У розділі «Фізичним особам – Інше – Фінансовий лізинг – Права та обов’язки Сторін – Лізингоодержувач зобов’язаний» нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:
2.8.4.6.2.21. Сплатити Лізингодавцю винагороду за проведення моніторингу рахунків Лізингоотримувача для отримання інформації про наявність або відсутність Заборгованісті щодо Предмету лізингу при внесенні останнього платежу, в розмірі 100 гривень.

2.8.4.6.2.22. Після виконання зобов'язань по договору у повному обсязі у строк 3 місяці перереєcтрувати Предмет лізингу в сервісному центрі МВС на своє ім'я.

2.8.4.6.2.23. У разі порушення Лізингоодержувачем зазначеного у п. 2.8.4.6.2.22. тримісячного строку, сплатити додаткову комісію в розмірі 300 грн “За подальший моніторинг Предмета лізингу”. Комісія нараховується за кожне порушення строку перереєcтрації Предмет лізингу в сервісному центрі МВС на своє ім'я.
 

12. У розділі «Фізичним особам – Інше – Фінансовий лізинг» змінено формулювання нижчезазначених послуг в таблиці «Тарифи»:
1. Дозвіл для сервісного центру МВС на встановлення ГБО
2. Дозвіл для сервісного центру МВС на заміну техпаспорта / держ. номерів.

 


13. До розділу «Загальне – Додатки» додано новий підпункт 1.3.31 «Заява про приєднання до умов та правил надання послуг з міжбанківського перевезення та інкасації валютних цінностей.».


14. До розділу «Юридичним особам – Інкасація – Інкасація для банків» додано таблицю «Тарифи»:

№ тарифу

Бізнес

Назва послуги

Тариф

Примітка

1

Малий і середній бізнес/VIP-корпоративний бізнес

Перевезення із відділення

іншого банку в відділення іншого банку в обласному центрі

525

 

2

Малий і середній бізнес/VIP-корпоративний бізнес

Перевезення із відділення

іншого банку в відділення іншого банку в області

525

 

3

Малий і середній бізнес/VIP-корпоративний бізнес

Поїздка в НБУ для стороннього банку

1 125

 

4

Малий і середній бізнес/VIP-корпоративний бізнес

Інкасація відділення іншого
банку з подальшим зарахуванням на його кореспондентський рахунок в НБУ

750

 

5

Малий і середній бізнес/VIP-корпоративний бізнес

Інкасація АТМ

297

 

 

15. До розділу «Юридичним особам – Еквайринг – Права і обов'язки Банку – Банк має право» додано новий підпункт 3.7.1.3.1.32:
«Затримати суму відшкодування за транзакціями, проведеними через устаткування Банку за допомогою платіжних засобів на розрахунковий рахунок Торговця, відкритий в ПриватБанку, у разі, якщо активовано послугу обмеження щодо зарахування коштів на рахунок (рахунки) клієнта.»

 

16. У розділі «Загальне – Загальні положення – Додаткові положення» оновлено вкладений файл «Країни, з якими обмежені фінансові операції» в підпункті 1.1.7.68.

 

17. У розділі «Юридичним особам – Рахунки – Поточний рахунок суб’єкта господарювання та самозайнятих осіб» розширено формулювання підпункту 3.4.1.4:
«Банк відкриває клієнту «Поточний рахунок» – рахунок в національній та іноземній валютах (в тому числі в банківських металах, що відкривається банком клієнту на договірній основі для зберігання грошей і здійснення розрахунково-касових операцій за допомогою платіжних інструментів відповідно до Договору на умовах Публічного договору і вимог законодавства України.»


 

18. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» змінено формулювання першого абзацу в підпункті 3.1.1.29.1:
«Клієнт через Приват24 (для бізнесу), або у телефонній розмові зі співробітником банку дає дозвіл, а Банк зобов'язується здійснювати зарахування грошових коштів, банківських металів на рахунок Клієнта відкритий в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» в кожному випадку, коли в банк на виконання надходить платіжний документ від іншого клієнта, в якому в якості одержувача коштів вказаний Клієнт, а його рахунок вказаний в іншому банку.
…»

 


19. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено підпункт 2.2.1.31:
«Повернення вкладу у відділенні проводиться на підставі письмової заяви клієнта.

У разі дострокового розірвання валютного вкладу виплата коштів з вкладу, згідно з нормативними документами Національного банку України, може проводитися в національній валюті за курсом купівлі іноземної валюти банком (курси для карток і вкладів) на день проведення операції.

Розірвання депозиту протягом 5 календарних днів з дати закінчення кожного терміну вкладу вважається розірванням по терміну. Всі інші розірвання депозитів вважаються достроковими.

На терміні до 28 днів з дати оформлення вкладу повернення грошей здійснюється тільки на картку, з якої був оформлений депозит.»
 


20. До розділу «Фізичним особам – Депозити – Вклади, що оформлюються» додано новий підпункт 2.2.2.7:
«Вклад «Субординований»

Термін вкладу в гривні, доларах США і євро: 5 років
Мінімальна сума вкладу: 100 000 грн / 5 000 дол / 5 000 євро.
Виплата відсотків: щомісяця зараховуються на пластикову карту. Капіталізація процентів: немає.
Можливість поповнення: немає.
Можливість автоматичного продовження: передбачена.
Можливість дострокового розірвання: немає.

Загальні положення визначені в розділі “2.2.1. Загальні положення”.»
 


21. У розділі «Загальне – Додатки» комплексно оновлено Додатки 1 і 3 до підпункту 1.3.16 «Правила надання послуг».