Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

09 Чер 2016

Вносяться зміни та доповнення в підрозділ 3.5.1. «Корпоративні платіжні картки».

Нова редакція змінюваних пунктів:

3.5.1.2. Банк відкриває клієнту корпоративну платіжну картку платіжної системи MasterCard Inc.

3.5.1.4. Клієнт підтверджує використання спеціальних платіжних засобів при обслуговуванні в Банку і доручає видавати спеціальні платіжні засоби, згідно діючих Умов та правил надання банківських послуг. Отримання нових платіжних засобів можливе при зверненні в Банк керівника підприємства або уповноваженої на це довірена особа. Довірена особа, якій видається корпоративна картка або картка "Ключ до рахунку" має бути попередньо ідентифіковано в банку згідно з діючими процедурами ідентифікації. Факт отримання картки Довірена особа підтверджує призначенням ПІН-коду карти (корпоративної або "Ключ до рахунку"). Користуватися карткою має право Власник картки, який активував корпоративну карту за допомогою своєї особистої платіжної картки (Універсальна, Gold, World, Platinum, Signia або Infinite).

3.5.1.8. ПІН встановлюється власником картки самостійно в момент активації картки. ПІН відомий тільки власнику картки.

3.5.1.9. Емітент для обліку коштів по операціях з використанням платіжних карток відкриває клієнтам рахунки на балансових рахунках, визначених нормативно-правовими актами Національного банку з питань бухгалтерського обліку операцій з використанням платіжних карток у банках України.

3.5.1.19. Кошти, списані з рахунку юридичної особи або фізичної особи-підприємця за операції, які здійснені з використанням спеціальних платіжних засобів, вважаються виданими під звіт власнику платіжної картки. Ці кошти можуть бути використані винятково за цільовим призначенням.
Використання коштів повинне бути підтверджене відповідними звітними документами. Іноземні дипломатичні, консульські, торгові та інші офіційні представництва, міжнародні організації та їхні філії, які користуються імунітетом і дипломатичними привілеями, самостійно визначають необхідність підтвердження цих операцій звітними документами.
Повернення довіреною особою клієнта невикористаних коштів і відшкодування власнику рахунку коштів, використаних понад встановлену норму, здійснюються відповідно до законодавства України.
Залишки коштів на рахунку, які не використані за призначенням довіреною особою юридичної особи або фізичної особи-підприємця, можуть бути за платіжним дорученням або меморіальним ордером (у разі договірного списання коштів) повернуті на рахунок, з якого вони були перераховані, або на інший рахунок клієнта. Контроль цільового використання коштів з корпоративних картрахунків здійснюється власниками цих рахунків.

Пункт 3.5.1.26. буде видалено.

3.5.1.27. У разі втрати Картки або виникнення у Власника підозр, що Картка могла бути втрачена, або виникнення ризику несанкціонованого використання Картки / ПІНа / постійного пароля / одноразових паролів третіми особами Власникповинен негайно звернутися до Банку за телефоном: 3700 (безкоштовно по Україні), 092-000-00-10 (для VIP-корпоративних - клієнтів), +38 056 716 11 31 (для дзвінків з- за кордону).
Якщо Картка підключена до послуги MobileBanking необхідно припинити послугу відповідно до Керівництва з використання системи MobileBanking. Для подальшого використання Картки Клієнту необхідно звернутися до відділення Банку для перевипуску Картки.
При виявленні Картки, раніше заявленої як втрачена, Власник негайно повинен інформувати про це Банк і повернути Картку в Банк.
Замість втраченої / технічно несправної Карти Банк видає Держателю перевипущену Картку.

3.5.1.31. Суми операцій, здійснених з використанням спеціальних платіжних засобів, прив'язаних до рахунку, списуються банком з цього рахунку на підставі надання електронних клірингових файлів відповідно до правил відповідної міжнародної платіжної системи та у терміни, які зазначені у правилах платіжних систем.

3.5.1.42. Емітенти спеціальних платіжних засобів зобов'язані у порядку та терміни, визначені Договором, надавати клієнтам виписки про рух коштів на їхніх рахунках по операціях, які здійснені клієнтами та їхніми довіреними особами.
Виписка про рух коштів на рахунку може надаватися клієнту безпосередньо у банку, надсилатися поштою, електронною поштою, у вигляді текстового повідомлення на мобільний телефон, через банкомат і т. п.

3.5.1.47. Сума витрат, здійснених у національній валюті країни, де мала місце операція, списується з рахунку клієнта у валюті рахунку за обмінним курсом для платіжних карток ПриватБанку на день здійснення операції.
У випадку якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, сума операції конвертується у валюту рахунку за комерційним курсом ПАТ КБ « ПРИВАТБАНК», що діє на дату і час проведення операції. Курс конвертації, що діє на момент обробки операцій Банком, може не збігатися з курсом, що діяв при її здійсненні транзакції. Виникла внаслідок цього курсова різниця не може бути предметом претензії з боку Клієнта. Повідомлення про курс конвертації Клієнт отримує в sms - повідомленні за фактом здійснення транзакції по картці, якщо Картка підключена до послуги MobileBanking.

3.5.1.55. У разі недостатності на рахунку для забезпечення розрахунків з використанням корпоративних міжнародних пластикових карток Клієнта грошових коштів для покриття поточних витрат по картках, Банк в безакцептному порядку списує з поточного рахунку Клієнта, відкритого в ПАО КБ «ПРИВАТБАНК», кошти в розмірі виниклої заборгованості.

Пункт 3.5.1.56. буде видалено.

Комісія за "помилкове" замовлення готівки (без фактичного отримання коштів) становитиме 0,25% від неодержаної суми.