Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

19 Тра 2016

1. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредит за послугою "Гарантовані платежі"» змінено формулювання підпункту 3.2.2.9.9, а також перших абзаців підпункту 3.2.2.4:
3.2.2.4 Сторони висловили згоду на те, що заявка на договірне списання, разом з Умовами і Правилами надання банківських послуг становлять договір застави. Зобов'язання Клієнта, передбачені в п.3.2.2.1 даного Договору забезпечуються заставою майнових прав на грошові кошти, що розміщені на рахунку 3648, у розмірі зазначеному в заявці, далі Застава. Заставою забезпечується виконання зобов'язань Клієнта у повному обсязі, що випливають із Умов і Правил, надання кредиту. Також, у забезпечення виконання зобов'язань Позичальника перед Банком по поверненню кредиту за даним Договором Позичальник (Заставодавець) передає в заставу Банку (Заставодержателю) майнові права на одержання коштів по поточному(-им) рахунку(-ам) відкритим у ПриватБанку, зазначеним в Анкеті-Заяві/Заявці, інших документах на відкриття рахунку в сумі, рівній сумі ліміту кредиту помноженої на 5 (п'ять) (далі - “Предмет застави”) за договором укладеним до 01.03.2016 р і сумі ліміту кредиту помноженої на 3 (три) за договором укладеним з 01.03.2016г., внаслідок чого Банк має вищий пріоритет (переважне право) у випадку невиконання Позичальником зобов'язань, забезпечених заставою, та (або) невиконання Позичальником зобов'язань по п.3.2.2.4. даного Договору, одержати задоволення своїх вимог за рахунок Предмету застави переважно перед іншими кредиторами Позичальника. Предметом застави забезпечується виконання зобов'язань Позичальника перед Банком щодо повернення кредиту, сплати відсотків за користування кредитом, сплати відсотків за користування кредитом при порушенні Позичальником узятих на себе зобов'язань, винагород, комісій, неустойки (штрафів, пені) та інших платежів, передбачених даним Договором. Максимальний розмір вимоги, що забезпечується Предметом застави за даним Договором, становить суму, рівну сумі ліміту кредиту помножену на 5 (п'ять) за договором укладеним до 01.03.2016 р і сумі ліміту кредиту помноженої на 3 (три) за договором укладеним з 01.03.2016г. Предмет застави забезпечує також вимоги Банку щодо відшкодування видатків, пов'язаних з пред'явленням Банком вимог по Договору і зверненням стягнення на Предмет застави, збитків, заподіяних порушенням Позичальником (Заставодавцем) умов даного Договору та/або умов п.3.2.2.4., видатків по реєстрації Предмета застави в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна, видатків по внесенню змін у записі до Державного реєстру обтяжень рухомого майна, видатків по виключенню записів про Предмет застави з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, і видатків про внесення запису про звернення стягнення на Предмет застави, якщо такі видатки здійснені Банком (Заставодержателем), а також по сплаті передбачених Договором штрафних санкцій.

З моменту укладення даного Договору набуває чинності право застави, тобто з даного моменту правовідносин між Банком і Позичальником (Заставодавцем) регулюються нормами законодавства України, які регулюють правовідносини по заставі. У зв'язку з цим, на підставі ст.586 Цивільного кодексу України Позичальник (Заставодавець) зобов'язується не вимагати закриття поточного(-их) рахунку(-ів) та/або розірвання даного Договору, якщо його зобов'язання, забезпечені Предметом застави, не виконані у повному обсязі.

Застава за даним Договором поширюється на будь-яке відшкодування, отримане Позичальником (Заставодавцем) внаслідок відчуження Предмета застави.

Вартість Предмета застави становить суму, рівну сумі ліміту кредиту помножену на 5 (п'ять) за договором укладеним до 01.03.2016 р і сумі ліміту кредиту помноженої на 3 (три) за договором укладеним з 01.03.2016 г.

… (далі в підпункті 3.2.2.4 без змін).

3.2.2.9.9. Зобов'язання за цим Договором, в тому числі при реалізації Банком права на стягнення неустойки, виконуються в такій послідовності: кошти, отримані від Клієнта, а також від інших уповноважених органів / осіб, для погашення заборгованості за цим Договором , перш направляються для відшкодування витрат / збитків Банку згідно п. п. 3.2.2.6.15, 3.2.2.7.13 цього Договору, далі для погашення неустойки згідно з розділом 3.2.2.10. цього Договору, далі - простроченої винагороди , далі - винагороди, далі - прострочених відсотків, далі - відсотків, далі - простроченого кредиту, далі - кредиту. Остаточне погашення заборгованості за цим Договором здійснюється не пізніше дати, зазначеної в п. 3.2.2.2 цього Договору. У разі несплати винагороди, відсотків у відповідні їм дати сплати, визначені в цьому Договорі, вони вважаються простроченими. При розрахунку витрат Банку згідно п.п. 3.2.2.6.15, 3.2.2.7.13 цього Договору, за погодженням сторін можлива зміна термінів погашення кредиту.
 

2. У розділі «Фізичним особам – Інше – Фінансовий лізинг» було змінено формулювання підпункту 2.8.4.4.8, додано новий підпункт 2.8.4.6.3.11, а також видалено з таблиці «Надання довідок лізингоодержувачам» рядок «Про списання платежу на страхову компанію та копії квитанцій»:

2.8.4.4.8. Остаточне погашення Заборгованості здійснюється не пізніше дати, вказаної в статті 1.1.2 Заяви про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг. Сума остаточного погашення Заборгованості може відрізнятися від суми Щомісячного Платежу.

У випадку дострокового погашення зобов'язань за договором фінансового лізингу, Лізингоодержувач сплачує у повному обсязі винагороду за проведення щомісячного моніторингу Предмету лізингу згідно Додатку 2 (графік лізингових платежів) за весь Строк лізингу.

2.8.4.6.3.11. Надавати поручителям і/або третім особам, що здійснюють погашення заборгованності за цим Договором , інформацію про стан заборгованності Лізингоодержувача.
 

3. До розділу «Юридичним особам – Документарні операції – Міжнародні банківські гарантії» додано новий підпункт 3.10.3.1.6 (через що зміщено подальшу нумерацію підпунктів у підпункті 3.10.3.1 «Загальні положення»), а також змінено формулювання підпунктів 3.10.3.1.5 і 3.10.3.1.8 (у старій редакції 3.10.3.1.7):
3.10.3.1.5. Банк отримує комісійну винагороду згідно з умовами гарантії, в яких передбачені умови отримання комісійної винагороди та відшкодування витрат за гарантією. Комісії Банка за міжнародними гарантіями стягуються згідно з чинними тарифами, розташованими на сайті www.privatbank.ua, якщо інше не передбачено окремим договором про надання банківської гарантії.

Тарифи Банка встановлені в доларах США. Для резидентів України комісії пред'являються до сплати у національній валюті України за офіційним курсом НБУ на дату виставлення комісії. Для нерезидентів України комісії пред'являються до сплати в валюті гарантії або доларах США.

Для резидентів та нерезидентів України розрахунок комісії за гарантією у валюті, відмінній від доларів США, здійснюється виходячи з суми гарантії, перерахованої в долари США за крос-курсом НБУ на дату виставлення комісії.

 

3.10.3.1.6. Банк отримує комісію за зобов'язання згідно з умовами договора про надання банківської гарантії, в якому передбачені умови нарахування та розмір фактичної ставки комісії за зобов'язання, що встановлюється для кожної операції окремо (тарифи Банка відображають індикативну ставку комісії за зобов'язання). Розрахунок комісії за зобов'язання здійснюється виходячи із кількості днів у році, що дорівнює 360 дням.


3.10.3.1.8. Банк має право на договірне списання коштів з поточного рахунку Клієнта в розмірі своїх комісій, якщо вони не сплачені Клієнтом впродовж строку, вказаного в п. 3.10.3.1.7.
 

4. У розділі «Юридичним особам – Документарні операції – Міжнародне інкасо» змінено формулювання підпункту 3.10.5.1.7:
«Комісії Банка за міжнародним інкасо стягуються згідно з чинними тарифами, розміщеними на сайті www.privatbank.ua.

Тарифи Банка встановлені в доларах США. Для резидентів України комісії пред'являються до сплати у національній валюті України за офіційним курсом НБУ на дату виставлення комісії. Для нерезидентів України комісії пред'являються до сплати в валюті інкасо або доларах США.

Для резидентів та нерезидентів України розрахунок комісії за інкасо у валюті, відмінній від доларів США, здійснюється виходячи з суми інкасо, перерахованої в долари США за крос-курсом НБУ на дату виставлення комісії.»
 

5. Повністю оновлено додатки до розділу «Юридичним особам – Документарні операції» в пп. 3.10.3 «Міжнародні банківські гарантії» (Заява про надання гарантії, Заява про надання гарантії (з оформленням контр-гарантії), Додаток № 1 до Заяви про надання гарантії, Заява про внесення змін в умови гарантії) і пп. 3.10.5 «Міжнародне інкасо» (Заява на інкасо, Заява про приймання до сплати на iнкасо чеку в іноземній валюті, Додаток до Заяви про приймання до сплати на інкасо чеків в іноземній валюті).
 

6. У розділі «Юридичним особам – Інше» комплексно оновлено підпункт 3.12.14 «Митне брокерське обслуговування».
 

7. У розділі «Фізичним особам – Кредити» комплексно оновлено підпункт 2.7.6 «Сервіс «Миттєва розстрочка».
 

8. У Додатках 1 і 3 до розділу «Загальне – Додатки – Правила надання послуг» було оновлено тарифи бонусної винагороди для співробітників Департаменту «Вихідний обдзвін» НККіЗП.
 

9. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредитний ліміт – Порядок розрахунків» підпункти 3.2.1.4.1.2, 3.2.1.4.1.3 і 3.2.1.4.1.6 було доповнено новими абзацами:
3.2.1.4.1.2
«…
За сумами кредиту, отриманими з 01.04.2016, при наявності дебетового сальдо на поточному рахунку Позичальника при закритті банківського дня, проводиться нарахування відсотків за користування кредитом у розмірі 30 (тридцять) % річних для договорів забезпечених порукою, 34 (тридцять чотири) % річних для договорів незабезпечених порукою. Списання нарахованих відсотків проводяться по 1 -х числах кожного місяця, за попередній місяць.»
 

3.2.1.4.1.3
«…
За сумами кредиту, отриманими з 01.04.2016 у разі непогашення кредиту впродовж 30 днів* з дати закінчення періоду , в який дебетове сальдо підлягало обнуленню, починаючи з 31 -го* дня після дати закінчення періоду , в який дебетове сальдо підлягало обнуленню, кредит вважається простроченим, а грошові зобов'язання клієнта з погашення заборгованості вважаються порушеними. При порушенні Клієнтом будь-якого з грошових зобов'язань Клієнт сплачує Банку відсотки за користуванням кредитом у розмірі 60 (шістдесят) % річних від суми залишку непогашеної заборгованості для договорів забезпечених порукою, 68 (шістдесят вісім) % річних для договорів незабезпечених порукою. У разі порушення Клієнтом будь-якого з грошових зобов'язань і при реалізації права Банку на встановлення іншого терміну повернення кредиту, передбаченого Умовами та правилами надання Банківських послуг, Клієнт сплачує Банку пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми залишку непогашеної заборгованості за кожен день прострочення, виходячи з 360 днів у році. Сплата пені здійснюється з дня , наступного за датою порушення зобов'язань.
…»

3.2.1.4.1.6
«…

За сумами кредиту, отриманими з 01.04.2016 для клієнтів аграрного сектору економіки (основний вид економічної діяльности підприємства відповідає значенню з секції "А" Класифікатору видів економічної діяльності України і така відповідність підтверджена документарно) період використання кредиту з моменту виникнення дебетового сальдо до даті повного погашення дебетового сальдо не повинен перевищувати 270* днів. В випадках, коли повне погашення кредиту не було виконано протягом 270 днів з дати зікінчення періоду, в якому дебетове сальдо мало бути погашене, починаючи с 271-го* дня кредит вважається простроченим, а грошові зобов'язання Клієнта по погашенню заборгованості вважаються порушеними. При порушенні Клієнтом будь-якого грошового зобов'язання Клієнт сплачує Банку відсотки за користання кредитом від суми залишку непогашенної заборгованості у розмірі  зазначеному у п.3.2.1.4.1.2. та п.п.3.2.1.4.1.3.»
 

10. У таблиці тарифів у розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредитний ліміт» актуалізовано такі тарифи:

Малий і Середній Бізнес

Кредит

Період безперервного користування кредитом

30 днів

 

 

Комісія за користування кредитним лімітом (сплата щомісячно 1-го числа) від суми максимального сальдо кредиту, що існував на кінець банківського дня у будь-який з днів за попередній місяць.
Банк може за своїм розсудом не стягувати     зазначену комісію у разі, якщо максимальне сальдо кредиту, що існувало на кінець банківського дня     за попередній календарний місяць, не перевищувало 200 гривень. Сума стягуваної комісії не менше за 200 грн.

0,9%

 

 

Щоденне нарахування відсотків при наявності дебетового сальдо на поточному рахунку Позичальника при закритті банківського дня. Списання нарахованих відсотків проводяться 1-го числа кожного місяця за попередній місяць. При безперервному користуванні не більше 30 -ти днів.

30% для договорів забезпечених порукою

34% для договорів не забезпечених порукою

 

 

Відсотки у разі непогашення кредиту упродовж 30 днів з дати початку безперервного періоду, починаючи з 31-го дня після дати закінчення періоду, у котрому дебетове сальдо підлягало обнуленню (з моменту виникнення простроченої заборгованості)

60% для договорів забезпечених порукою

68% для договорів не забезпечених порукою


 

11. У розділі «Загальне – Додатки – Договір поруки» було змінено формулювання підпункту 1.1.1:
«роздiлу 3.2.1. "Кредитний ліміт" Умов та правил надання банківських послуг , далі Угода 1, по сплаті:

а) процентної ставки за користування кредитом:

-За період користування кредитом згідно п. 3.2.1.4.1.2. «Угоди 1» - 30% (тридцять) річних для договорів забеспечених порукою, 34% (тридцять чотири) річних для договорів незабезпечених порукою;

-За період користування кредитом згідно п. 3.2.1.4.1.3. «Угоди 1» - 60% (шістдесят) річних для договорів забеспечених порукою, 68% (шістдесят вісім) річних для договорів незабезпечених порукою;

б) комісійної винагороди згідно п. 3.2.1.1.17. «Угоди 1» в розмірі 3% від суми перерахувань;
в) винагороди за використання Ліміту відповідно до 3.2.1.4. 4. «Угоди 1» 1-го числа кожного місяця у розмірі 0,9% від суми максимального сальдо кредиту, що існувало на кінець банківського дня за попередній місяць (не менше ніж 200 грн.) ».

г) кредиту в розмірі _________________ гривень.

Якщо під час виконання «Угоди1» зобов’язання Боржника, що забезпечені цим Договором збільшуються, внаслідок чого збільшується обсяг відповідальності Поручителя, Поручитель при укладанні цього Договору дає свою згоду на збільшення зобов’язань за «Угодою1» в розмірі таких збільшень. Додаткових узгоджень про такі збільшення з Поручителем не потрібні.»
 

12. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» комплексно оновлено дані таблиці «Тарифи використання Преміальних карток».
 

13. До розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки клієнта» додано 4 нових підпункти:

1.1.2.1.9.1. У разі виявлення Банком операцій, які були проведені з порушенням правил платіжних систем (Master Card, VISA та ін.) за допомогою електронних платіжних засобів, Клієнт надає свою беззаперечну згоду на ведення Банком претензійної роботи з метою оскарження таких операцій.

 

1.1.2.2.12.1. Клієнт має право заявити вимоги на отримання суми відшкодування отриманого Банком за результатом претензійної роботи за операціями, які були проведені з порушенням правил платіжних систем (Master Card, VISA та ін.).

 

1.1.3.1.2.1. У разі виявлення Банком операцій проведених з порушенням правил платіжних систем (Master Card, VISA та ін.), Банк має право на ведення претензійної роботи від імені Клієнта з метою оскарження таких операцій.

 

1.1.3.2.24. У разі, якщо Клієнт протягом 120 днів з моменту здійснення операції не заявить вимог на отримання суми відшкодування за оскаржену Банком операцію, Банк має право на винагороду за проведення претензійної роботи в розмірі оскаржуваної транзакції. Клієнт доручає Банку здійснити списання грошей з його рахунку в розмірі винагороди (здійснити договірне списання).

 

14. У розділі «Юридичним особам – Кредити» комплексно оновлено підпункт 3.2.4 «Овердрафтовий кредит».
 

15. У розділі «Юридичним особам – Інше» комплексно оновлено підпункт 3.12.13 «Розміщення повідомлень та проведення тендерів/торгів».
 

16. З розділу «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» видалено тариф: «Уточнення рахунку одержувача і / або його коду ЄДРПОУ (ІПН) згідно запиту банку-одержувача і підтверджуючого листа відправника коштів до завершення перекладу».
 

17. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Миттєва розстрочка» змінено формулювання підпункту 2.7.6.7:
«Даним Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі кредитної заборгованості Клієнта по продукту «Миттєва розстрочка» перед Банком на момент підготовки оферти, на термін рівний терміну кредитного договору між Клієнтом і Банком по продукту «Миттєва розстрочка».

Позика береться на умовах платності, розмір відсотків ідентичний відсоткам за користування кредитом по продукту «Миттєва розстрочка».

Позика погашається в такому порядку: рівними частинами щомісяця, при цьому, відсотки за користування позикою зараховуються на рахунок Позикодавця щомісяця, сума позики зараховується на рахунок Позикодавця в перший банківський день після закінчення терміну повернення позики (сервіс гарантованих платежів).

Клієнт доручає Банку розмістити оферту від його імені в мережі інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою:https://privatbank.ua/ru/dogovir/.»

 

18. У розділі «Фізичним особам – Кредити – Миттєва розстрочка» оновлено дані Таблиці 1:

Тариф

Послуга

Бізнес

Вид платежу

Сума / розмір

Тариф 1

Використання сервісу Миттєва Розстрочка

Бізнес по роботі з торговельними підприємствами

Щомісячна комісія

комісія стягується щомісяця в розмірі 2,9% від суми покупки/кредиту

Тариф 2

Використання сервісу Миттєва Розстрочка

Бізнес по роботі з торговельними підприємствами

Щомісячна комісія

комісія стягується щомісяця в розмірі 2,4% від суми кредиту

 

19. До розділу «Фізичним особам – Платежі» додано новий підпункт 2.6.11 «Гарантовані платежі для фізичних осіб», який включає підпункти 2.6.11.1–2.6.11.4.
 

20. До розділу «Юридичним особам – Кредити» додано новий підпункт 3.2.6 «Послуга «Розстрочка», який включає підпункти 3.2.6.1–3.2.6.16.
 

21. У Додатках 1 і 3 до розділу «Загальне – Додатки – Правила надання послуг» додано 3 нові тарифи:
- Експеримент: продаж карт " Універсальна " по ЗП - проектам Кіровограда (ФО) – 15 грн;
- Пропозиція перенести заборгованість по карті в сервіс "Миттєва розстрочка" (Дзвінок) – 11,90 грн;

- Пропозиція перенести заборгованість по карті в сервіс "Миттєва розстрочка" (Повторний дзвінок) – 17,10 грн.
 

22. До розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку» додано новий підпункт 1.1.3.2.12.3:
«У випадку порушення кредитних зобов'язань Клієнтом відбувається зміна умов обслуговування Клієнта, що полягає в наступному: У разі здійснення Клієнтом, який порушив виконання кредитного зобов'язання перед Банком, у тому числі Клієнтом, який поручився за виконання кредитного зобов'язання перед Банком іншим Клієнтом, який порушив виконання кредитних зобов'язань, платежу, не пов'язаного із виконанням кредитних зобов'язань перед Банком, такий Клієнт доручає Банку здійснити зарахування цього платежу  в рахунок погашення існуючої заборгованості перед Банком.

Якщо після погашення кредитного зобов'язання залишились кошти, Клієнт доручає Банку направити їх в рахунок платежу, не пов'язаного із виконанням кредитного зобов'язання.»

 

23. У розділі «Фізичним особам – Картки» комплексно оновлено підпункт 2.1.2 «Картка для виплат».
 

24. У розділі «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку» змінено формулювання підпункту 1.1.3.2.3 і додано новий підпункт 1.1.3.2.14.3:
1.1.3.2.3. У разі порушення власником або довіреною особою вимог чинного законодавства України та/або умов Договору та/або у разі виникнення овердрафта Банк має право призупинити розрахунки за карткою (заблокувати картку) та/або визнати картку недійсною до моменту усунення зазначених порушень та/або відмовити від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин), а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у визначеній Банком частці у разі невиконання власником та/або довіреною особою власника своїх боргових зобов'язань та інших зобов'язань за Договором.

1.1.3.2.14.3. У разі не дотримання Клієнтом умов, зазначених у п. 1.1.2.1.39 Договору, Банк має право скористатися умовами, зазначеними у п. 1.1.3.2.3 Договора.
 

25. До розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки клієнта» додано новий підпункт:
1.1.2.1.39. При здійсненні своїх прав та обов’язків, Клієнт зобов'язаний утримуватися від дій, які могли б порушити права Банку (в т.ч особисті немайнові).

 

26. З розділу «Юридичним особам – Інкасація» було видалено підпункти 3.9.3.14 і 3.9.6.6 (через що зміщено подальшу нумерацію підпунктів у підпункті 3.9.6 «Відповідальність сторін»), а нижчезазначені підпункти викладено в таких редакціях:

3.9.2.8.1. У разі відмови Клієнта від інкасації на торговій точці в момент заїзду інкасаторів, Клієнт зобов'язаний сплатити послуги Банку, згідно з діючими тарифами. Відмовитися заздалегідь Клієнт може зателефонувавши на Гарячу лінію Банку 3700 (для VIP клієнтів 092 900 0010) або подавши завку в Приват 24 для бізнесу через Поміч-онлайн.

3.9.1.1. Банк власними силами і засобами здійснює інкасацію коштів Клієнта, проводить прийом коштів, виконує їх перерахування та зараховує з урахуванням умов, визначених розділом 3 цих умов та правил, на поточний рахунок клієнта до 11.00 наступного операційного дня після проведення інкасації, a у разі підключення Клієнта до послуги online-інкасація, зарахування коштів на розрахунковий рахунок клієнта через 10 хвилин після фактичної передачі касиром сейф-пакету (далі - пакет) ікасатору, який містить торговельну виручку) в день проведення інкасації. Послуга online-інкасація надається з урахуванням умов п.3.9.2.10 та 3.9.2.11 даних умов та правил. Дні і час збору грошового виторгу (графік) встановлюються Банком з урахуванням режиму роботи Клієнта і його структурних одиниць, планованого розміру грошової виручки та інших умов. Банк проводить доставку розмінних монет (банкнот) на ппідставі цих умов та правил, а Клієнт здійснює оплату за надані послуги в обсязі та строки, що передбачені умовами та правилами.

3.9.3.2. Перед вкладенням до пакету готівки здавач Клієнта заповнює супровідні відомості до кожного пакету і підписує кожний примірник (є можливість заповнювати супровідну відомість на POS-терміналі), потім вкладає до пакету перший примірник супровідної відомості, а пакет з готівкою заклеюється захистною стрічкою, і здає її разом з накладною інкасатору лише після перевірки службового посвідчення з фотокарткою та пред'явлення доручення на інкасацію готівки. Після цього здавач Клієнта звіряє підпис інкасатора на копії супровідної відомості із зразком його підпису на службовому посвідченні та дорученні, перевіряє наявність печатки дільниці інкасації та одержує від інкасатора порожній пакет. Після проведення інкасації дані про проведену операцію автоматично зберігаються в електронну явочну картку і зберігаються в базах Банку.

3.9.3.5. Якщо пакет з готівкою не був підготовлений у встановлений час для здачі інкасаторам або має дефекти, зазначені в пункті 3.9.2.8. цих умов і правил, то здавач Клієнта відмовляється від інкасації. В такому випадку, інкасаторська бригада прямує далі по маршруту, а в електронну явочну картку передається інформація про відмову в момент інкасації, такий заїзд тарифікується згідно п 3.9.2.8.1.

3.9.3.11. Інкасатор приймає пакет з готівкою з перевіркою цілості пакета (чи не має пакет яких ушкоджень - розриву матеріалу), цілісності захисного клапана, індикаторного напису на захисному клапані. Після підтвердження проведеної операції інкасатором на торговій точці, дані по інкасації передаються в електронну явочну картку і зберігаються в базі Банку.

3.9.3.13. При виявленні інкасатором дефектного пакета, наявності індикаторного напису на захисному клапані пакета прийом пакета з готівкою припиняється. У присутності інкасатора усуваються лише ті помилки і дефекти, виправлення яких не порушує графік роботи бригади інкасаторів на маршруті. В інших випадках, а також у разі невчасної підготовки пакета з готівкою, його прийом здійснюється в наступний за графіком інкасації день. При цьому супровідні відомості необхідно переробити на дату здачі інкасації. Зарахування на рахунок клієнта його коштів, доставлених у вказаному пакеті, здійснюється за реквізитами, передбаченими договором на прийом готівки Клієнта.

3.9.6.6. Спори, що виникають між сторонами, вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.

3.9.6.7. Клієнт зобов'язаний повідомити про припинення та / або зміну умов інкасації шляхом подачі заявки на Гарячу лінію Банку 3700 (для VIP клієнтів 092 900 0010) або в Приват 24 для бізнесу через Поміч-онлайн, за фактом прийнятої заявки і погодженням запропонованих змін Банком, вносяться зміни в умови надання послуги.

27. У розділі «Фізичним особам – Депозити» змінено формулювання підпункту 2.2.1.14: «Повернення вкладу гарантується Фондом гарантування вкладів фізичних осіб у розмірі, визначеному чинним законодавством України на дату недоступності вкладу. Ознайомитись с Довідкою про систему гарантування вкладів та розміром гарантованої суми відшкодування за вкладами, відповідно до Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб», можна на сайті ФГВФО (http://www.fg.gov.ua/). Банк припиняє нарахування процентів за договором в останній день перед початком процедури виведення Фондом банку з ринку, або у день прийняття Національним банком України рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку. Відшкодування фондом коштів за вкладом в іноземній валюті відбувається в  гривні за офіційним курсом Національного банку на день початку процедури виведення банку з ринку та здійснення тимчасової адміністрації або на день початку ліквідації банку.»
 

28. У таблиці тарифів у розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» розширено текст зноски:
«* самостійне відкриття рахунку на сайті банку або при виконанні таких умов акції: (за винятком відкриття другого і наступних рахунків, а так само рахунків Благодійних організацій)
… (далі у віконці таблиці без змін)».
 

29. У розділі «Фізичним особам – Картки – Картковий рахунок» змінено формулювання підпункту 2.1.5.18 «Картка для виплат, "Універсальна", "Універсальна GOLD", Юніора»:

«Закінчився термін дії більше 12 місяців тому, впродовж 6 останніх місяців не було жодної клієнтської операції, відсутні інші активні картки - тариф у розмірі 100 гривень за рік, але не більше залишку коштів на картці, без ПДВ;

Закінчився термін дії більше 24 місяців тому, впродовж 6 останніх місяців не було жодної клієнтської операції, відсутні інші активні картки - у розмірі 500 гривень за рік, але не більше залишку коштів на картці, без ПДВ.

Рахунок «Бонус Плюс».

Впродовж 500 останніх днів не було жодної операції, відсутні активні картки - тариф у розмірі 100 гривень/рік, але не більше залишку коштів на картці, без ПДВ; у розмірі 500 гривень/рік, але не більше залишку коштів на картці, без ПДВ в наступні роки.»
 

30. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» до підпункту 3.1.1.22 додано новий абзац із умовою повернення банком розрахункових документів без виконання:
«- якщо сума платіжного доручення перевищує суми грошових коштів на рахунку Клієнта. При цьому, Банк повертає платіжне доручення Клієнта на третій день з дати відправки платіжного доручення.»

 

31. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг – Права і обов’язки торговця – Торговець зобов’язаний» було змінено формулювання підпунктів 3.7.1.2.2.11 і 3.7.1.2.2.32, а також додано новий підпункт 3.7.1.2.2.48:

3.7.1.2.2.11. При виникненні несправностей устаткування повідомити Банк у момент їх виявлення.

При несправності або фізичному пошкодженні устаткування, яке виникло з вини Торговця, Торговець зобов'язаний відшкодувати збитки, які поніс Банк за псування/втрату устаткування у розмірі 5000 грн.за POS-термінал і 500 грн при псуванні/втраті периферійних пристроїв (блок живлення, пін-пад), в термін не пізніше 10 робочих для Банку днів з моменту виставляння рахунку Банком.
 

3.7.1.2.2.32. У разі відсутності транзакцій, Торговець зобов'язаний сплатити Банку винагороду за розрахункове-касове обслуговування в розмірі його фіксованої складової в термін не пізніше 10 днів з дати надання рахунку . Відшкодувати збитки Банку (фінансові претензії CHARGEBACK і претензії клієнта по Платіжному Засобу ПриватБанку).
 

3.7.1.2.2.48. Якщо підприємство працює з агентством, яке використовує функцію бронювання і функцію з ручним введення карти, всі ризики пов'язані з оскарженням транзакцій, які були проведені з порушенням даного договра і додатків до нього (Інструкцій) і правил МПС, підприємство бере на себе.
 

32. У розділі «Юридичним особам – Інкасація – Тарифи» повністю оновлено вкладку «Перелік обласних центрів» у підпункті 3.9.9.1 «Тариф на інкасацію торгових точок».
 

33. У розділі «Фізичним особам – Інше – Послуга накопичення «Скарбничка» – Умови по вкладу» змінено формулювання підпункту 2.8.14.2.5:
«КЛІЄНТ має право збільшувати розмір коштів на вкладі.  Загальна сума поповнення вкладу протягом кожного календарного місяця не повинна перевищувати 50 000 гривень.
Поповнення Скарбнички:
- з Картки для виплат Клієнта здійснюється без коміссії;
- з картки "Універсальна" (в т.ч. GOLD), картки ЮНІОРА, і за рахунок особистих коштів, і за рахунок кредитних коштів - 1%, крім переказу коштів за правилом накопичення “Округлення залишку на картці в кінці дня”.»