Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

29 Бер 2016

1. До розділу «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» додано 3 нових підпункти:

2.2.1.9.1. Після закінчення терміну депозиту Банк має право перерахувати кошти з депозиту на вклад "до запитання" Клієнта. Кошти з депозитів, які виступають забезпеченням по кредиту і з депозитів померлих клієнтів на вклад "до запитання» не перераховуються.

 

2.2.1.9.2. Якщо після закінчення 3-х календарних днів після надходження грошей на вклад "До запитання" Ви не затребували суму вкладу або її частину, Ви доручаєте Банку перерахувати всю суму коштів з вкладу "До запитання" на цей депозит.

При цьому процентна ставка за вкладом на новий термін відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на депозитний рахунок. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження грошей на депозит з вкладу "До запитання".

Додатково на новий термін вкладу Банк збільшує процентну ставку за вкладом на 0,5% річних. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження коштів на депозит з вкладу "до запитання".

Якщо Клієнт вимагає закрити вклад «до запитання», то зобов'язання Банку за депозитним вкладом припиняються, і вклад повертається Клієнту.

Якщо Банк не перерахував кошти з депозиту на Ваш вклад "До запитання", то вклад автоматично продовжується ще на один строк. Строк вкладу продовжується неодноразово без Вашої явки в Банк. Новий строк вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього строку вкладу.

2.2.1.37. Вклади на суму, еквівалентну 50 тис. доларів США і вище (за курсом НБУ), оформляються тільки у вигляді строкових депозитів, депозитних сертифікатів або Приват-вкладів.

 

2. До розділу «Юридичним особам – Інше» додано новий підпункт 3.12.19 «Умови та правила надання послуги «Фінансовий контролер центру платіжного контролю», який включає підпункти 3.12.19.1–3.12.19.8.5.
 

3. До розділу «Загальне – Додатки» окремим підпунктом 1.3.31 додано Заяву-згоду про надання доступу до рахунків, документів, розкриття банківської таємниці у комплексі «Приват24 для бізнесу» через підключення до послуги «Фінансовий контролер центру платіжного контролю».
 

4. До розділу «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» додано новий підпункт 2.2.1.36:
«Якщо депозит оформлено у відділенні банку - вклад можна розірвати тільки у відділенні. Усі виплати при розірванні депозиту у відділенні проводяться готівкою в касі.

Якщо депозит оформлено самостійно клієнтом через Приват24, сайт або мобільний додаток "Мої вклади" - вклад можна закрити як в Приват24, так і в будь-якому відділенні банку.»
 

5. У розділі «Фізичним особам – Інше – Послуга накопичення «Скарбничка» – Загальні положення» змінено формулювання підпункту 2.8.14.1.11:
«При наявності у КЛІЄНТА простроченої заборгованості за кредитами та / або кредитними лімітами, а також відсотками за їх користування, або простроченої заборгованості за кредитами та / або відсотками за їх користування, за якими КЛІЄНТ є поручителем, БАНК має право на свій розсуд:

- після закінчення терміну вкладу, вклад та нараховані відсотки перерахувати на поточний / картковий рахунок КЛІЄНТА або

- розірвати цей договір. При достроковому розірванні договору Банк направляє КЛІЄНТУ письмове повідомлення із зазначенням дати розірвання цього договору. При цьому внесок і нараховані відсотки перераховуються на поточний / картковий рахунок КЛІЄНТА.""

- призупинити роботу послуги до моменту погашення простроченої заборгованості за кредитами та / або кредитними лімітами, а також відсотками за їх користування, або простроченої заборгованості за кредитами та / або відсотками за їх користування, за якими КЛІЄНТ є поручителем.»

 

6. У розділі «Загальне – Додатки – Правила надання послуг» комплексно оновлено розміри винагороди у додатках 1 і 3.
 

7. До розділу «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на поточному рахунку на умовах надання послуги нарахування відсотків на кошти незнижувального залишку поточного рахунку – Інші умови» додано 2 нових підпункти:
3.6.1.5.10. За умови отримання повідомлення-відповіді або корінця повідомлення контролюючого органу з відмовою про взяття рахунку на облік в контролюючих органах , далі - повідомлення, БАНК протягом трьох календарних днів, включаючи день отримання повідомлення, розриває цей Договір. При цьому, проценти за користування БАНКОМ грошовими коштами в розмірі незнижувального залишку не нараховуються та не сплачуються. Повернення БАНКОМ грошових коштів здійснюється на поточний рахунок Клієнта, з якого було зарахування грошей за цим Договором.

 

3.6.1.5.11. Перед закриттям рахунку на умовах, зазначених у п.3.6.1.5.10, Банк вживає ряд заходів, а саме:
- щоденно формує звіти по рахункам, які не зареєстровані в контролюючих органах;
- встановлює зв'язок з Клієнтом для розв'язання проблеми у випадку, якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом рахунку на облік така, яку можна усунути;
- якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом рахунку на облік така, яку усунути неможливо, або ж відсутнє позитивне рішення щодо активації рахунку тривалий час (більше трьох календарних днів від дня реєстрації Банком відмови контролюючого органу в постановці рахунку на облік), угода розривається з ініціативи Банку, при чому відсотки за такою угодою Банком не сплачуються.
При неотриманні позитивного рішення контролюючого органу щодо реєстрації рахунку, Банк повертає кошти з рахунку на поточний рахунок Клієнта, з якого було виконано перерахування коштів.

 

8. До розділу «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на депозитному рахунку в тому числі з використанням технології дистанційного відкриття рахунків депозиту через Приват-24 – Інші умови розміщення вкладів» додано 2 нових підпункти:
3.6.2.8.12. За умови отримання повідомлення-відповіді або корінця повідомлення контролюючого органу з відмовою про взяття рахунку на облік в контролюючих органах , далі - повідомлення, БАНК протягом трьох календарних днів, включаючи день отримання повідомлення, розриває цей Договір. При цьому, проценти за користування БАНКОМ грошовими коштами не нараховуються та не сплачуються. Повернення БАНКОМ грошових коштів здійснюється на поточний рахунок Клієнта, з якого було зарахування грошей за цим Договором.

3.6.2.8.13. Перед закриттям рахунку на умовах, зазначених у п. 3.6.2.8.12 Банк вживає ряд заходів, а саме:

- щоденно формує звіти по рахункам депозитів, які не зареєстровані в контролюючих органах;

- встановлює зв'язок з Клієнтом для розв'язання проблеми у випадку, якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом рахунку на облік така, яку можна усунути;

- якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом рахунку на облік така, яку усунути неможливо, або ж відсутнє позитивне рішення щодо активації рахунку вкладу тривалий час (більше трьох календарних днів від дня реєстрації Банком відмови контролюючого органу в постановці рахунку вкладу на облік), депозит розривається з ініціативи Банку, при чому відсотки по таким депозитам Банком не сплачуються.

При неотриманні позитивного рішення контролюючого органу щодо реєстрації рахунку вкладу, Банк повертає кошти з рахунку вкладу на поточний рахунок Клієнта, з якого було виконано перерахування коштів на вклад.
 

9. До розділу «Юридичним особам – Депозити – Розміщення коштів на депозитах приватних підприємців в тому числі з використанням технології дистанційного відкриття рахунків депозиту через Приват-24 – Інші умови розміщення вкладів» додано 2 нових підпункти:
3.6.3.11.12. За умови отримання повідомлення-відповіді або корінця повідомлення контролюючого органу з відмовою про взяття рахунку на облік в контролюючих органах , далі - повідомлення, БАНК протягом трьох календарних днів, включаючи день отримання повідомлення, розриває цей Договір. При цьому, проценти за користування БАНКОМ грошовими коштами не нараховуються та не сплачуються. Повернення БАНКОМ грошових коштів здійснюється на поточний рахунок Клієнта, з якого було зарахування грошей за цим Договором.

3.6.3.11.13. Перед закриттям рахунку на умовах, зазначених у п. 3.6.3.11.12 Банк вживає ряд заходів, а саме:

- щоденно формує звіти по рахункам депозитів, які не зареєстровані в контролюючих органах;

- встановлює зв'язок з Клієнтом для розв'язання проблеми у випадку, якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом рахунку на облік така, яку можна усунути;

- якщо підстава для відмови у прийомі контролюючим органом рахунку на облік така, яку усунути неможливо, або ж відсутнє позитивне рішення щодо активації рахунку вкладу тривалий час (більше трьох календарних днів від дня реєстрації Банком відмови контролюючого органу в постановці рахунку вкладу на облік), депозит розривається з ініціативи Банку, при чому відсотки по таким депозитам Банком не сплачуються.

При неотриманні позитивного рішення контролюючого органу щодо реєстрації рахунку вкладу, Банк повертає кошти з рахунку вкладу на поточний рахунок Клієнта, з якого було виконано перерахування коштів на вклад.
 

10. У розділі «Фізичним особам – Інше – Фінансовий лізинг – Подія дефолту – Наслідки настання Події Дефолту» змінено формулювання підпункту 2.8.4.8.2.4, а також додано новий підпункт 2.8.4.8.2.5:
2.8.4.8.2.4. Якщо протягом 10 календарних днів з моменту отримання Повідомлення про Дефолт, Лізингоодержувач не усунув Подію Дефолту, Лізингоодержувач зобов’язаний негайно повернути в повному обсязі Заборгованність за цим Договором та повернути Предмет лізингу, а Лізингодавець має право згідно ст. 651 Цивільного кодексу України здійснити одностороннє розірвання Договору з надсиланням Лізингоодержувачу відповідного повідомлення. Договір вважається розірваним у дату, зазначену в повідомленні. Одностороннє розірвання Договору не звільняє Лізингоодержувача від відповідальності за порушення зобов'язань за цим Договором. У разі, якщо предмет лізингу було повернено Лізингодавцеві до настання зазначеного в даному пункті строку, то до правовідносин застосовується п. 2.8.4.8.2.5.

 

2.8.4.8.2.5. Протягом 10 календарних днів з моменту повернення предмета лізингу Лізингодавцю, в порядку передбаченому п.п. 2.8.4.8.2.2 и 2.8.4.8.2.3 цього Договору, Лізингоодержувач зобов’язаний негайно повернути в повному обсязі Заборгованність за цим Договором. У випадку, коли Заборгованність за цим Договором не погашена у встановлений строк, Лізингодавець має право згідно ст. 651 Цивільного кодексу України здійснити одностороннє розірвання Договору з надсиланням Лізингоодержувачу відповідного повідомлення. Договір вважається розірваним у дату, зазначену в повідомленні. Одностороннє розірвання Договору не звільняє Лізингоодержувача від відповідальності за порушення зобов'язань за цим Договором.

 

11. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Кредитний ліміт – Порядок розрахунків» через зміну тарифів перший абзац підпункту 3.2.1.4.1.6 було викладено у такій редакції:
«За сумами кредиту, отриманими клієнтами до 31.01.2015 включно і до моменту обнулення кредитного ліміту клієнт аграрного сектора економіки (основний вид економічної діяльності підприємства відповідає значенню з секції «А» Класифікатора видів економічної діяльності України і дана приналежність підтверджена документарно) у випадку необнулювання дебетового сальдо в одну з дат періоду , в якому дебетове сальдо підлягає обнулюванню, на протязі 270 днів* з кінцевої дати періоду , в якому дебетове сальдо підлягало обнулюванню, Клієнт сплачує Банку за користування кредитом відсотки в розмірі 36 (тридцять шість) % річних, починаючи з останньої дати періоду, в яку дебетове сальдо підлягало обнулюванню.У разі непогашення кредиту впродовж 270 днів * з дати закінчення періоду , в який дебетове сальдо підлягало обнулюванню , починаючи з 271 -го * дня після дати закінчення періоду , в який дебетове сальдо підлягало обнулюванню, кредит вважається простроченим, а грошові зобов'язання клієнта з погашення заборгованості вважаються порушеними. При порушенні Клієнтом будь-якого з грошових зобов'язань Клієнт сплачує Банку відсотки за користуванням кредитом у розмірі 56 (п'ятдесят шість) % річних від суми залишку непогашеної заборгованості. У разі порушення Клієнтом будь-якого з грошових зобов'язань і при реалізації права Банку на встановлення іншого терміну повернення кредиту, передбаченого Умовами та правилами надання Банківських послуг, Клієнт сплачує Банку пеню в розмірі 0,1315 % від суми залишку непогашеної заборгованості за кожен день прострочення. Сплата пені здійснюється з дня , наступного за датою порушення зобов'язань.»

 

12. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Овердрафтовий кредит – Права та обов'язки сторін – Позичальник зобов'язується» змінено формулювання підпункту 3.2.4.2.2.9:
«Щомісяця в строк до 10-го числа, в будь-якій формі за вибором Клієнта, інформувати Банк про цільове використання кредитних коштів.»

 

13. До розділу «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки – Умови використання сервісу «Оплата частинами» додано новий підпункт 2.1.1.14.9:
«Одержувач коштів в рамках послуги "Оплата частинами" доручає Банку здійснювати списання винагороди за перерахування коштів на його карту в рамках даної послуги, згідно чинного тарифу.»

 

14. До розділу «Фізичним особам – Інше – Фінансовий лізинг – Права та обов’язки сторін – Лізингоодержувач зобов’язаний» додано 2 нових підпункти:
2.8.4.6.2.22. Після виконання зобов'язань по договору у повному обсязі у строк 3 місяці надати на адресу Лізингодавця документи для зняття Предмета лізингу із обліку у сервісному центрі МВС.

2.8.4.6.2.23. У разі порушення Лізингоодержувачем зазначеного у п. 2.8.4.6.2.22.тримісячного строку, сплатити додаткову комісію в розмірі 300 грн “За подальший моніторинг Предмета лізингу”. Комісія нараховується за кожне порушення строку надання документів на адресу Лізингодавця для зняття Предмета лізингу з обліку у сервісному центрі МВС.

 

15. До розділу «Фізичним особам – Кредити» додано новий підпункт 2.7.8 «Кредитна пропозиція ПриватМаркету «Миттєва розстрочка», який включає підпункти 2.7.8.1–2.7.8.13.
 

16. До розділу «Загальне – Додатки – Правила надання послуг» додано новий тариф:

Послуга


Розмір винагороди (включаючи податки)
в залежності від напряму роботи

Інформаційно-консультаційна


напрямок

вартість


умови взаєморахунків

 

CallBack клієнтам, які не дочекалися черги на основній лінії

0,70 грн

Бонус 0,70 грн виплачується за відпрацьовану заявку зі статусами: ОК,О3,О5,В2

 

17. У розділі «Юридичним особам – Інкасація» змінено формулювання 3 підпунктів:
3.9.2.2. Інкасація коштів Банком проводиться шляхом збирання пакетів з готівкою інкасаторами безпосередньо на підприємствах або через об'єднані каси Клієнтів за затвердженим графіком та за адресою, наведеною в Специфікації, яка підписується на паперовому носії перед початком надання послуг по умовам та правилам. Час проведення інкасації може бути змінено за погодженням сторін,клієнт подає заявку через Чат-онлайн в Приват24 для бізнесу або звертається на клієнтську підтримку.

 

3.9.3.4.4. Дані для формування супровідної відомості (чека) вносяться Клієнтом з допомогою POS-терміналу з обов'язковим підтвердженням внесених даних за допомогою особистого номеру мобільного телефону касира(уповноважений представник клієнта). Номер мобільного телефону вноситься в базу Банку при ідентифікації Банком Касира (уповноважений представник клієнта) та використовується під час інкасації, як номер, який дозволяє підтвердити інкасацію у вигляді електронного підтвердження. Касир (уповноважений представник клієнта) підписуючи супровідну відомість, тим самим підтверждує згоду на обробку його персональних данних Банком.
- у разі відсутності у Клієнта POS терміналу, Клієнт проводить інкасацію на мобільному POS терміналі інкасатора. Підтвердження здійснюється за допомогою особистого мобільного телефону касира(уповноважений представник клієнта). Дані для формування чека (даний чек є супровідною відомістю), який необхідний для електронного підтвердження, вносяться Клієнтом з допомогою POS-терміналу:
- номер торговельної точки, який повинен відповідати номеру згідно з даними в Специфікації, яка надається перед початком надання послуг за умовами та правилами;
- покупюрну будову готівки в пакеті;
- загальна сума готівки в пакеті.

3.9.3.6. У разі виявлення під час перерахування Банком готівки в пакетах Клієнта недостачі або надлишку грошей, а також сумнівних банкнот і монет, Банк складає акт за встановленою формою. Акт надсилається на електронну адресу Клієнта згідно п 3.9.2.12. Акт є безспірним і обов'язковим для Сторін. Сума коштів до зарахування дорівнює сумі готівки у пакеті, виявленій Банком при перерахуванні. Клієнт може самостійно ознайомитись з інформацією про недостачі або надлишки через сервіс Приват24.

 

18. У розділі «Юридичним особам – Приват24 – Тарифи і регламенти виконання операцій» змінено формулювання стовпчика «Регламент» у таблиці «Платежі по Україні» (пп. 3.8.3.9):
«Платежі приймаються банком до опрацювання цілодобово, 7 днів на тиждень.
Проведення:
- на рахунки в ПриватБанку – з 00:01 до 23:59 щодня (платежі з рахунків/на рахунки з кредитним лімітом/овердрафтом до 22:30);
- на рахунки в інших банках – з 08:30 до 18:00 в операційні дні (режим роботи СЕП НБУ).»

 

19. У розділі «Юридичним особам – Інше» комплексно оновлено та переіменовано підпункт 3.12.13 «Розміщення повідомлень та проведення тендерів/торгів».
 

20. До розділу «Загальне – Послуги партнерів» додано новий підпункт 1.2.8 «Площадка цивільно-правових договорів» (включає підпункти 1.2.8.1–1.2.8.4), що регламентує укладення договорів позики за проектом «Р2Р-кредитування».
 

21. До розділу «Загальне – Загальні положення – Права та обов'язки банку – Права банку» додано новий підпункт 1.1.3.2.12.2:
«Клієнт доручає Банку проводити договірне списання з усіх відкритих у Банку рахунків для погашення заборгованості Клієнта перед третіми особами. Списання проводиться виключно за умови надання одержувачем коштів цивільно-правових, господарських договорів та супроводжуючих документів (на вимогу Банку, при необхідності), що підтверджують безспірність вимог до Клієнта і наявність дійсних невиконаних зобов'язань Клієнта перед одержувачем.»

 

22. У розділі «Фізичним особам – Кредити» змінено формулювання підпункту 2.7.8.8, а також додано ряд нових підпунктів, що регламентують розміщення оферти позичальника:
2.7.1.1.9. Даним Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі кредитної заборгованості Клієнта по продукту «Розстрочка» перед Банком на момент підготовки оферти, на термін рівний терміну кредитного договору між Клієнтом і Банком по продукту «Розстрочка».

Позика береться на умовах платності, розмір відсотків ідентичний відсоткам за користування кредитом по продукту «Розстрочка». Позика погашається рівними частинами щомісяця.

Позичальник доручає Банку розмістити оферту від його імені в мережі інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою: http://privatbank.ua/ru/dogovir.
 

2.7.5.8.10. Даним Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі кредитної заборгованості Клієнта по продукту «Кредит про всяк випадок» перед Банком на момент підготовки оферти, на термін рівний терміну кредитного договору між Клієнтом і Банком по продукту «Кредит про всяк випадок».

Позика береться на умовах платності, розмір відсотків ідентичний відсоткам за користування кредитом по продукту «Кредит про всяк випадок». Позика погашається рівними частинами щомісяця.

Клієнт доручає Банку розмістити оферту від його імені в мережі інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою: https://privatbank.ua/ru/dogovir/.

 

2.7.6.10. Даним Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі кредитної заборгованості Клієнта по продукту «Миттєва розстрочка» перед Банком на момент підготовки оферти, на термін рівний терміну кредитного договору між Клієнтом і Банком по продукту «Миттєва розстрочка».

Позика береться на умовах платності, розмір відсотків ідентичний відсоткам за користування кредитом по продукту «Миттєва розстрочка». Позика погашається рівними частинами щомісяця.

Клієнт доручає Банку розмістити оферту від його імені в мережі інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою: https://privatbank.ua/ru/dogovir/.


2.7.7.2.5. Даним Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі кредитної заборгованості Клієнта по продукту «Споживчий кредит» перед Банком на момент підготовки оферти, на термін рівний терміну кредитного договору між Клієнтом і Банком по продукту «Споживчий кредит».

Позика береться на умовах платності, розмір відсотків ідентичний відсоткам за користування кредитом по продукту «Споживчий кредит». Позика погашається рівними частинами щомісяця.

Клієнт доручає Банку розмістити оферту від його імені в мережі інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою: https://privatbank.ua/ru/dogovir/.
 

2.7.8.8. Даним Клієнт доручає Банку підготувати від його імені публічну пропозицію для необмеженого кола осіб (оферту) про готовність Клієнта отримати грошову позику у розмірі кредитної заборгованості Клієнта по продукту «Миттєва розстрочка» перед Банком на момент підготовки оферти, на термін рівний терміну кредитного договору між Клієнтом і Банком по продукту «Миттєва розстрочка».

Позика береться на умовах платності, розмір відсотків ідентичний відсоткам за користування кредитом по продукту «Миттєва розстрочка». Позика погашається рівними частинами щомісяця.

Клієнт доручає Банку розмістити оферту від його імені в мережі інтернет на Площадці цивільно-правових договорів за адресою: https://privatbank.ua/ru/dogovir/.

У разі необхідності кредитується стороною (Банком) може бути прийнято рішення про продаж кредитного портфеля за кредитним пропозицією ПриватМаркет «Миттєва розстрочка» на користь третьої сторони при збереженні умов надання послуги Клієнту.

 

23. У розділі «Юридичним особам – Інше – Митне брокерське обслуговування» з таблиці «Додаток 1. Тарифи митного брокерського обслуговування» видалено пункт 30 «Отримання дозволу на ввезення товару в органах сертифікації та/або державного контролю». Унаслідок чого зміщено нумерацію подальших пунктів зазначеної таблиці.
 

24. У розділі «Юридичним особам – Кредити – Сервіс «Миттєва розстрочка» підпункт 2.7.6.4 замінено на 2 нових підпункти:
2.7.6.4.1. У разі списання регулярного платежа по сервісу "Миттєва розстрочка" з кредитних коштів, клієнт оплачує комісію карти в розмірі 4% від суми платежа. Комісія карти регулюється пунктом 2.1.1. діючих Умов та Правил надання банківських послуг ПАТ "ПриватБанк".


2.7.6.4.2. У разі недостатньої кількості коштів для оплати чергового платежу по сервісу "Миттєва розстрочка" Клієнт доручає банку встановити овердрафт на кредитну карту на суму необхідну для оплати чергового платежу.

 

25. Через зміни у законодавстві, що стосуються нарахування штрафів та пені за кредитними угодами, у розділі «Юридичним особам – Кредити»:
- комплексно актуалізовано підпункти 3.2.1.4.1.3 та 3.2.2.2;
- до підпунктів 3.1.1 і 3.2.1 додано новий тариф «штраф за невиконання зобов’язань по перерахуванню забезпечення на поточний рахунок – 56% річних від суми непогашеної заборгованості».