Умови та правила надання банківських послуг

Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.

08 Лют 2016

1. У розділі «Юридичним особам – РКО» актуалізовано таблицю тарифів у підпункті 3.1.1 «Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)». Замість

спільного тарифу «Підготовка платіжного доручення співробітником банку (послуга «Платіж по телефону», «ФотоКаса», e-mail, Viber, чат «Допомога Онлайн»)* – 5 грн за платіж» додано 2 окремих тарифи:

- Підготовка платіжного доручення співробітником банку (послуга «Платіж по телефону»)* – 10 грн за платіж**;

- Підготовка платіжного доручення співробітником банку (послуга «ФотоКасса», e-mail, Viber, чат «Допомога Онлайн»)* – 5 грн за платіж**.
 

2. У розділі «Фізичним особам – Грошові перекази – Міжнародні SWIFT-платежі» змінено формулювання «До неторгових операцій в іноземній валюті належать:» на «Банк здійснює такі неторгові операції в іноземній валюті:», а також видалено з переліку неторгових операцій благодійну допомогу (пп. 2.4.10.2.5).

3. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» повністю оновлено тарифи за проведення платежів на адресу клієнтів Кіпрської філії.

4. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» змінено формулювання першого абзацу підпункту 3.1.1.29.1:
«Клієнт через Приват24 (для бізнесу), та у рамках послуги "Платежі телефоном" дає дозвіл, а Банк зобов'язується здійснювати зарахування грошових коштів на рахунок Клієнта відкритий в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» в кожному випадку, коли в банк на виконання надходить платіжний документ від іншого клієнта, в якому в якості одержувача коштів вказаний Клієнт, а його рахунок вказаний в іншому банку.»

5. До розділу «Юридичним особам – Інше» додано новий підпункт 3.12.15 «Умови та правила надання послуги «Віртуальний секретар», «Аутсорсингові вихідні дзвінки», «Аутсорсиногові опитування NPS», «Аутсорсинговий чат-online» та інші додаткові аутсорсингові послуги», який включає підпункти 3.12.15.1–3.12.15.11.3.

6. У розділі «Юридичним особам – Інкасація» змінено тарифи «Вартість послуг з доставки розмінних номіналів монет / банкнот», додано новий підпункт 3.9.2.8.1, а також змінено підпункти, які входять до пп. 3.9.4 «Умови доставки розмінних номіналів»:

3.9.2.8.1. У разі відмови Клієнта від інкасації на торговій точці в момент приїзду інкасаторів , Клієнт зобов'язаний сплатити послуги банку, згідно діючих тарифів.

 

3.9.4.1. Клієнт передає на e-mail (надається Банком індивідуально) інформацію про обсяг необхідної розмінної монети на наступний місяць до 25 числа поточного місяця. Заявки на наступний тиждень про потребу розмінних банкнот Клієнт передає щовівторка на e-mail (надається Банком індивідуально).

 

3.9.4.2. Після подачі заявки протягом 5 банківських днів Банк по електронній пошті виконує підтвердження здійснення заявки.

 

3.9.4.3. Після узгодження заявки Клієнт здійснює перерахування коштів на рахунок з маскою №2909 * Банку в розмірі узгодженої загальної суми заявки і за узгодженою заявкою Банком, перераховує комісійну винагороду за монети на рахунок з маскою №6110 *, розраховане за вартістю, наведеною в Додатку 1. Реквізити на оплату вказуються Банком в підтвердженої заявці.

 

3.9.4.4. Банк здійснює доставку розмінних номіналів, вкладених в пакет для Клієнта за адресою, вказаною у Специфікації. За один під'їзд доставляється не більше 25 кг розмінних номіналів.

 

3.9.4.5. Інкасатор передає розмінну монету та/або банкноту уповноваженому співробітнику Клієнта (повноваження співробітника визначені оформленою довіреністю з боку підприємства). Уповноважений співробітник Клієнта звіряє суми розмінних номіналів монет та/або банкнот за наданим інкасаторами Банку описом . Після перевірки співробітник підприємства на зворотній сторінці опису ставить свій підпис, печатку і один екземпляр повертає інкасатору, як підтвердження отримання розмінних номіналів. Другий екземпляр опису залишає у себе.
 

7. У розділі «Фізичним особам – Грошові перекази» повністю оновлено підпункт 2.4.4 «Система переказів MoneyGram (МаніГрам)», видалено підпункт 2.4.7, яким регламентувалися перекази через систему «Контакт», через що зміщено подальшу нумерацію підпунктів пункту 2.4 «Грошові перекази»:
2.4.7. СИСТЕМА ПЕРЕКАЗІВ COINSTAR (Коінстар) (далі - перекази Coinstar).

2.4.8. Система переказів RIA (РІА).

2.4.9. Міжнародні SWIFT – платежі.
 

8. У розділі «Загальне – Загальні положення – Права та обов’язки банку» нижчезазначені підпункти було викладено в таких редакціях:
1.1.3.2.25. Банк має право розкривати інформацію, що містить банківську таємницю, в тому числі, але не виключно, органам внутрішніх справ, СБУ, прокуратури іншим правоохоронним органам, з метою коректного документального оформлення кримінального провадження, забезпечення виконання посадових обов'язків (у тому числі слідчих дій), або якщо розкриття банківської таємниці необхідно для звернення Банку до правоохоронних чи судових органів з метою припинення або попередження можливого шахрайства або іншого злочину з використанням будь-якого рахунку чи платіжної картки Клієнта, або інших платіжних засобів Клієнта.

Клієнт дає дозвіл на передачу інформації, яка містить банківську таємницю, третім особам відповідно до п. 1.1.3.2.16. Умов та правил. Також дана згода надається на здійснення будь-яких слідчих дій відносно моїх персональних даних, які необхідні або бажані для досягнення зазначених вище цілей, а також здійснення будь-яких інших дій з моїми персональними даними, передбачених чинним кримінальним, кримінально - процесуальним законодавством України.

Клієнт сповіщений і згоден з тим, що згода на розкриття банківської таємниці буде отримана шляхом здійснення дзвінка з / на фінансовий номер телефону і прирівнюється до згоди Клієнта у письмовій формі.


1.1.3.2.26. Клієнт дає дозвіл на передачу інформації, що містить банківську таємницю та іншої інформації, третім особам відповідно до п. 1.1.3.2.25 Умов та правил.

 

9. До розділу «Юридичним особам – Рахунки – Поточний рахунок cуб’єкта господарювання та самозайнятих осіб» додано новий підпункт 3.4.1.21:
«У разі відкриття рахунка клієнтом, щодо якого існує публічне обтяження, накладене державним виконавцем, клиєнт зобов'язаний подати до банку документи,що підтверджують отримання державним виконавцем повідомлення про відкрияття рахунку.(Повідомлення про відкриття рахунку формується банком та надається клиєнту задля вручення державному виконавцю).»

10. У розділі «Фізичним особам – Депозити – Загальні положення» змінено формулювання підпунктів 2.2.1.28 і 2.2.1.31, а також додано нові підпункти 2.2.1.34–2.2.1.35:
2.2.1.28. Сторони домовилися, що умова лонгації вкладу, передбачене п.2.2.1.9 Умов, не поширюється на «сплячий» депозит у разі, якщо:

1) розмір сплячого вкладу на момент лонгації становить суму менше екв. 100 грн.;
2) Клієнт на момент лонгації не є користувачем інших послуг Банку;

3) в Банку немає актуального номеру мобільного телефону Клієнта для контакту з Клієнтом.

У такому випадку, Клієнт доручає Банку відкрити банківський рахунок у валюті вкладу та перерахувати грошові кошти в розмірі сплячого вкладу (менше екв. 100 грн.) на цей рахунок. Здійснюється закриття вкладного рахунку та повернення коштів вкладнику на відкритий рахунок. Моментом укладення договору банківського рахунку є момент виникнення "сплячого" депозиту у відповідності зі ст. 212 Цивільного кодексу України Анкета-заява, Умови та правила надання банківських послуг та Тарифи є договором банківського рахунку.

2.2.1.31. У разі дострокового розірвання валютного вкладу виплата коштів з вкладу, згідно з нормативними документами Національного банку України, може проводитися в національній валюті за курсом купівлі іноземної валюти банком (курси для карток і вкладів) на день проведення операції.

2.2.1.34. Банк має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Клієнта за два робочих банківських дні до дати розірвання договору.


2.2.1.35. Клієнт має право достроково забрати вклад, підписавши Заяву на розірвання вкладу за 2 робочих банківських дні до дати розірвання договору.

Якщо на період обробки поданої Заяви на розірвання вкладу припадають вихідні або святкові дні, то час її обробки зміщується на кількість вихідних / святкових днів. День подання заяви не враховується в розрахунок.
 

11. У розділі «Юридичним особам – Інше – Митне брокерське обслуговування – Розрахунки і умови оплати послуг Банку» нижчезазначені підпункти було викладено в таких редакціях:
3.12.14.5.6. Оплата послуг здійснюється протягом 3-х (трьох) робочих днів від дати формування Рахунка-акта шляхом списання Банком з розрахункового рахунка Клієнта в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК” суми, вказаної в Рахунку-акті, необхідної для оплати наданих послуг згідно тарифів Банку (Додаток № 1).


3.12.14.5.7. Клієнт зобов’язаний забезпечити наявність суми коштів на розрахунковому рахунку, достатньої для списання Банком за надані послуги згідно тарифів Банку (Додаток № 1).


3.12.14.5.8. У разі нестачі/відсутності коштів на розрахунковому рахунку Клієнта - протягом 3-х (трьох) робочих днів від дати Рахунка-акта - Банк проводить нарахування заборгованої суми коштів на рахунок, вказаний у новому Рахунку-акті та направляє його Клієнту.

3.12.14.5.9. У разі непогашення Клієнтом заборгованості, вказаної у новому Рахунку-акті, протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів від дати цього Рахунка-акта Банк проводить нарахування пені у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення від тієї суми, яка підлягає оплаті, до моменту погашення Клієнтом необхідної суми на рахунок, вказаний у новому Рахунку-акті.

 

12. У розділі «Юридичним особам – Платежі – Організація прийому платежів» було видалено підпункти 3.3.6.3.5–3.3.6.3.7, а нижчезазначені підпункти було викладено в таких редакціях:

3.3.6.1.2.За надання послуг за цим Договором / Умов і правил Замовник доручає Виконавцю стягувати винагороду (здійснити договірне списання) у розмірі, порядку та строки, встановлені діючими Умовами і правилами.

3.3.6.2.2.1. Оплачувати послуги Виконавця у розмірі, порядку, строки, встановлені діючими Умовами і правилами.

3.3.6.4.2. В залежності від платника, способу розрахунку (готівка, по картці) виділяють два типи комісій:

-фіксована щомісячна комісія за користування послугою (у випадку, якщо оплата платежу здійснювалася по картці з допомогою с POS - терміналу), сплачується щомісячно, в перший робочий день місяця, наступного за місяцем, в якому були надані послуги;
-комісія за платіж (відсоток від суми платежу) списується, на вибір, в момент здійснення платежу, щоденно або один раз на місяць


3.3.6.4.3. Замовник доручає Банку здійснити договірне списання зі свого рахунку, вказанного в Договорі.

3.3.6.8.3. Клієнт приєднується до умов Договору шляхом підписання Договору приєднання до послуги “Міні-відділення”, в тому числі за допомогою системи інтернет-банку «Приват24 для бізнесу».
 

13. У розділі «Фізичним особам – Інше» комплексно оновлено підпункт 2.8.1 «Банківські сейфові комірки».

14. До розділу «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» додано новий підпункт 3.1.1.29.2:
«Клієнт через Приват24 (для бізнесу) і в рамках послуги "Платеж телефоном”, дає доручення, а Банк зобов'язується згідно з п. 3.1.1.27.1. здійснювати зарахування грошових коштів на рахунок «Кредитні суми до з'ясування», відкритий в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» в кожному випадку, коли від Клієнта в банк на виконання надходить платіжний документ, в якому в якості рахунку отримувача коштів вказано рахунок, який зарезервований на сайті https://privatbank.ua/business/universalnyje-reshenija/otkryt-schet/. При цьому призначення платежу доповнюється номером зарезервованого рахунку і кодом ЗКПО отримувача, які вказав Клієнт в платіжному документі.»

15. До розділу «Загальне – Загальні положення – Терміни і поняття» додано новий підпункт 1.1.1.143:
«Заявка на повернення коштів через POS термінал - заявка на повернення коштів по транзакції, оформлена через POS термінал, є не фінансовою операцією і грає роль заяви від Торговця в Банк на проведення повернення на карту клієнта. Кошти по заявці на повернення, на карту клієнта, перераховуються виключно після отримання коштів від Торговця.»

16. До розділу «Юридичним особам – Еквайринг (Прийом до оплати карт будь-яких банків з зарахуванням коштів на Ваш рахунок) – Еквайринг» додано ряд нових підпунктів:
3.7.1.2.2.47. Торговець зобов'язаний мати фінансові кошти на відкритому поточному рахунку ПАТ КБ ПриватБанк або в обороті по еквайрингу в достатньому розмірі для покриття заявки на повернення поданої через POS термінал.

3.7.1.3.1.30. Банк має право затримати обробку заявки на повернення від Торговця, якщо у Торговця відсутні фінансові кошти на поточному рахунку відкритому в ПАТ КБ ПриватБанк або відсутній оборот по еквайрингу в торговій точці протягом операційного дня, під забезпечення заявленого повернення, до моменту забезпечення даного повернення з боку торговця, але не більше 5 днів.


3.7.1.3.1.31. Банк має право відмовити Торговцю в обробці заявки на повернення, якщо Банк протягом 5 днів, з моменту отримання заявки на повернення від Торговця, не зміг отримати від Торговця забезпечення під заявлений повернення. Під забезпеченням мається на увазі: або наявність фінансових коштів на поточному рахунку Торговця відкритому в ПАТ КБ ПриватБанк в достатньому розмірі для покриття повернення, або достатнього обороту по еквайрингу в торговій точці протягом операційного дня.

3.7.1.5.21. Банк не несе відповідальності за необроблену заявку на повернення, якщо у Торговця немає фінансових коштів на поточному рахунку відкритому в ПАК КБ ПриватБанк або в обороті по еквайрингу в торговій точці протягом операційного дня, під забезпечення заявленого повернення.
 

3.7.1.5.22. У разі подання заявки на повернення без необхідного фінансового забезпечення під дане повернення, вся відповідальність за отримання повернення на картку клиента лягає на Торговця.

 

17. У розділі «Юридичним особам – Еквайринг (Прийом до оплати карт будь-яких банків з зарахуванням коштів на Ваш рахунок) – Еквайринг» нижчезазначені підпункти було викладено в таких редакціях:

3.7.1.2.2.32. У разі відсутності транзакцій, Торговець зобов'язаний сплатити Банку винагороду

за розрахункове-касове обслуговування в розмірі його фіксованої складової, зазначеному в анкеті - заяві на

підключення до послуги «Еквайринг», в термін не пізніше 10 днів з дати надання рахунку . Відшкодувати збитки Банку (фінансові претензії CHARGEBACK і претензії клієнта по Платіжному Засобу ПриватБанку).

 

3.7.1.2.2.35. При проведенні операції «заявка на повернення» Торговець зобов'язаний діяти згідно з п. 3.7.1.4.7.


3.7.1.4.2. Торговець доручає Банку утримувати з наступних відшкодувань Торговцеві або з розрахункового рахунку Торговця:

- Суму Транзакцій за заявками на повернення по платіжним засобам, суму задоволених фінансових претензій CHARGEBACK і Претензій клієнта по платіжним засобам ПриватБанку по Транзакціях, проведеним Торговцем. У разі відсутності подальших Транзакцій Торговець зобов'язаний керуватися пунктом 3.7.1.2.2.32 даних умов і правил.

- Суму в розмірі фіксованої комісії зазначеної в анкеті-заяві на підключення до послуги «Еквайринг».


3.7.1.4.7. Заявка на повернення грошових коштів проводиться Торговцем тільки на карту, з якою відбувалася транзакція. Розмір грошових коштів за такою операцією не повинен перевищувати суму транзакції.


3.7.1.5.3. При несвоєчасному перерахуванні коштів Торговцем Банку по задоволеним фінансовим претензіям CHARGEBACK, претензіям клієнтів по платіжним засобам ПриватБанку або погашенні заборгованності по фіксованій комісії, Торговець виплачує Банку пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення.


3.7.1.5.14. У разі встановлення факту порушення Торговцем порядку здійснення подачі заявки на повернення товару , в результаті якого Банку були заподіяні збитки, Торговець сплачує Банку штраф у розмірі 1000 % від суми проведеної Транзакції і відшкодовує Банку збитки в повному обсязі.


3.7.1.5.15. У разі виникнення у Торговця заборгованості за операціями «заявка на повернення», фіксованого комісії, претензій платіжної системи, Банк має право списати суму заборгованості з усіх доступних рахунків клієнта в тому числі і з корпоративних карток, а так само за наявності заборгованості відкрити Торговцю рахунок дебіторської заборгованості на суму залишку боргу. Розмір пені нараховується Банком по рахунку дебіторської заборгованості розраховується за ставкою НБУ від суми боргу за кожен день прострочення.
 

3.7.1.8.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов'язань за цими умовами і правилами надання послуги еквайрингу, якщо це невиконання стало наслідком заборонних заходів держави, місцевих органів влади, стихійних лих (повінь, землетрус, війна) на які Сторони не можуть вплинути і не несуть відповідальності за їх виникнення. Форс-мажорні події повинні бути підтверджені у встановленому законом порядку. Про настання форс-мажорних подій сторони повинні письмово повідомити один одного протягом трьох робочих днів з моменту настання.
 

18. У розділі «Фізичним особам – Платежі – Переказ коштів з використанням iPay» змінено формулювання підпункту 2.6.4.10, а також додано новий підпункт 2.6.4.11:
2.6.4.10. У разі порушення вимог та застосування штрафних санкцій з боку законодавчих органів і міжнародних платіжних систем, клієнт відшкодовує шкоду, у повному обсязі штрафних санкцій. Стягнення штрафних санкцій відбувається на підставі офіційного повідомлення міжнародних платіжних систем Noncompliance with MasterCard Standards для MasterCard і Noncompliance with VISA Standards для VISA.

2.6.4.11. Банк на свій розсуд може збільшити термін відшкодування коштів за окремими транзакціями до моменту отримання підтвердження коректності операції від банку - емітента картки платника.

19. До розділу «Фізичним особам – Картки – Карта для виплат – Обов’язки Банку» додано новий підпункт 2.1.2.3.9:
«Клієнт доручає банку списувати з поточних рахунків Клієнта регулярні страхові платежі на рахунок ПрАТ «СК «Інгоcстрах", зазначений у договорі страхування, за умови настання строків сплати таких платежів відповідно до умов договору страхування та підтвердження Клієнтом розпорядження на проведення списання у порядку, передбаченому п.1.1.3.2.10 цих Умов та правил.»

20. У розділі «Юридичним особам – Документарні операції – Міжнародні документарні акредитиви» змінено формулювання підпункту 3.10.4.1.9 і додано новий підпункт 3.10.4.1.10 (через що зміщено нумерацію – підпункти 3.10.4.1.10– 3.10.4.1.17 стали підпунктами 3.10.4.1.11–3.10.4.1.1):


3.10.4.1.9. Банк отримує комісійну винагороду згідно з умовами акредитива, в яких передбачені умови отримання комісійной винагороди та відшкодування витрат за акредитивом. Комісії Банка за міжнародними акредитивами стягуються згідно з чинними тарифами, розміщеними на сайті www.privatbank.ua, якщо інше не передбачене окремим договором про відкриття акредитива.

Тарифи Банку встановлені в доларах США. Для резидентів України комісії пред'являються до сплати у національній валюті України за офіційним курсом НБУ на дату виставлення комісії. Для нерезидентів України комісії пред'являються до сплати в валюті акредитива або доларах США.

Для резидентів та нерезидентів України розрахунок комісії за акредитивом у валюті, відмінній від доларів США, здійснюється виходячи з суми акредитива, перерахованої в долари США за крос-курсом НБУ на дату виставлення комісії.

3.10.4.1.10. Банк отримує комісію за зобов'язання згідно з умовами договора про відкриття акредитива, в якому передбачені умови нарахування та розмір фактичної ставки комісії за зобов'язання, що встановлюється для кожної операції окремо (тарифи Банка відображають індикативну ставку комісії за зобов'язання). Розрахунок комісії за зобов'язання здійснюється виходячи із кількості днів у році, що дорівнює 360 днів.

 

21. У розділі «Загальне – Додатки – Правила надання послуг» з Додатка 1 і Додатка 3 (Таблиця 1. Коригувальні показники для ініціатора успішних заявок на банківські продукти) видалено інформацію про бонус «ДЗВІНОК ГО - ПРОДАЖ СТРОЧНОГО ДЕПОЗИТУ ЮО».

22. Через закриття продукту «Елітні корпоративні картки» з розділу «Юридичним особам – Картки – Корпоративні платіжні картки» видалено такі тарифи:

1) World Elit corp

Щомісячне обслуговування карти, в UAH/USD/EUR

2) Visa Platinum corp

Щомісячне обслуговування карти, в UAH/USD/EUR
3) MasterCard Platinum corp

Щомісячне обслуговування карти, в UAH/USD/EUR
4) Комісія за зняття власних грошових коштів у будь-яких банкоматах і пунктах видачі готівки України, а також пунктах видачі готівки і банкоматах Приватбанку в Грузії, Латвії, Італії і Португалії по корпоративним платіжним карткам "Корпоративна митєва"(за наявності активного додаткового банківського продукту: Зарплатний проект, інкасація, еквайринг, договір на прийом платежів , депозит)

23. У таблиці тарифів у розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» актуалізовано тарифи:

Бізнес

 Вид платежу

 Тариф при наданні послуги у відділенні банку

 Тариф при наданні послуги в рамках самообслуговування (Приват24 / термінали / банкомати)

Малий і Середній Бізнес / Бізнес Великих і VIP-клієнтів

Проведення розрахунків за поточними рахунками клієнтів у національній валюті (2600, 2620, 2650, 2605, 2655, 2604) і рахунках у банківських металах з використанням систем віддаленого доступу, незалежно від кількості рахунків відкритих в рамках одного відділення *:

 

100 грн на місяць. Термін оплати: не пізніше п'ятого операційного дня, слідуючого за оплачуваним місяцем. Порядок оплати: договірне списання (тариф стягується при наявності клієнтських операцій)

 

 

Проведення розрахунків за поточними рахунками клієнтів у національній валюті (2600, 2620, 2650, 2605, 2655, 2604) і рахунках у банківських металах без використання систем віддаленого доступу, незалежно від кількості рахунків відкритих в рамках одного відділення *:

 

Проведення розрахунків клієнтів по поточному рахунку в національній валюті (2600, 2605, 2650, 2604, 2620) або рахунку в банківських металах (без використання систем віддаленого доступу), за кожний рахунок

100,00 грн. на місяць. Термін оплати: не пізніше п'ятого операційного дня, слідуючого за оплачуваним місяцем. Порядок оплати: договірне списання. Порядок оплати: договірне списання (тариф стягується при наявності клієнтських операцій)

 

24. Через зміну тарифів за послугою «Кредитний ліміт» (процентна ставка за користування кредитом – 32%, у разі прострочення – 64%, мінімальна сума комісії за користування кредитним лімітом (0,9%) – 200 грн) було комплексно актуалізовано підпункти 3.2.1 «Кредитний ліміт» (розділ «Юридичним особам – Кредити») і 1.3.27 «Договір поруки» (розділ «Загальне – Додатки»).

25. До розділу «Юридичним особам – Еквайринг (Прийом до оплати карт будь-яких банків з зарахуванням коштів на Ваш рахунок) – Еквайринг – Терміни угоди та умови припинення її дії» додано новий підпункт 3.7.1.7.12:
«Угода щодо участі у програмі лояльності «Бонус Плюс» може бути розірвана достроково за ініціативою Торговця. При цьому Торговець повідомляє Банк одним з каналів зв'язку: дзвінок, e-mail, пошта, ЧАТ Приват24. Банк у свою чергу зобов'язується відключити Торговця від програми лояльності «Бонус Плюс» протягом 30 календарних днів з моменту отримання повідомлення.»

26. У розділі «Загальне – Додатки» повністю оновлено Договір приєднання до розділу Організація прийому платежів через сервіс «Міні-відділення» (підпункт 1.3.8).

27. У розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» змінено перший абзац підпункту 3.1.1.29.1:
«Клієнт через Приват24 (для бізнесу) та у рамках послуги "Платежі телефоном" дає дозвіл, а Банк зобов'язується здійснювати зарахування грошових коштів на рахунок Клієнта відкритий в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» в кожному випадку, коли в банк на виконання надходить платіжний документ від іншого клієнта, в якому в якості одержувача коштів вказаний Клієнт, а його рахунок вказаний в іншому банку.»

28. З розділу «Юридичним особам – Картки – Корпоративні платіжні картки» видалено такі тарифи:

1) VISA Nestle
Випуск основної картки, в UAH

Випуск додаткової картки, в UAH

Випуск додаткової картки натомість вилученої в банкоматі, в UAH

Щомісячне обслуговування картки, в UAH

2) MasterCard Blitz Megapolis

Випуск основної картки, в UAH

Випуск додаткової картки, в UAH

Випуск додаткової картки натомість вилученої в банкоматі, в UAH

Щомісячне обслуговування картки, в UAH

3) Electron

Випуск основної картки, в UAH

Випуск основної картки, в USD

Випуск основної картки, в EUR

Випуск додаткової картки, в UAH

Випуск додаткової картки, в USD

Випуск додаткової картки, в EUR

Випуск додаткової картки натомість вилученої в банкоматі, в UAH

Випуск додаткової картки натомість вилученої в банкоматі, в USD

Випуск додаткової картки натомість вилученої в банкоматі, в EUR

Щорічне обслуговування картки, в UAH

4) Комісія за зняття власних грошових коштів в Україні та в банках-партнерах по корпоративним платіжним карткам VISA Nestle

5) Комісія за зняття власних грошових коштів у будь-яких банкоматах і пунктах видачі готівки України, а також пунктах видачі готівки і банкоматах Приватбанку в Росії, Грузії, Латвії, Італії і Португалії по корпоративним платіжним карткам MasterCard Blitz Megapolis

29. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» повністю оновлено підпункт 2.1.1.17.1.

30. До таблиці тарифів у розділі «Юридичним особам – Еквайринг (Прийом до оплати карт будь-яких банків з зарахуванням коштів на Ваш рахунок) – Еквайринг» додано новий тариф за операції у валюті картки (DCC) – 0–2% залежно від суми обороту по закордонним карткам.

31. У розділі «Фізичним особам – Картки – Кредитні картки» змінено нумерацію (підпункти 2.1.1.2.22.1–2.1.1.2.22.3 стали підпунктами 2.1.1.2.21.1–2.1.1.2.21.3) та додано новий підпункт 2.1.1.2.26:
«У разі закриття Клієнтом поточного (карткового) рахунку в гривні, Клієнт доручає Банку перевести залишки з валютних поточних (карткових) рахунків на банківські (технологічні) рахунка та закрити поточні (карткові рахунки) у валюті ( для преміальних карт - Platinum або МС World Elite або VISA Infinite).»

32. У таблиці тарифів у розділі «Юридичним особам – РКО – Розрахунково-касове обслуговування (загальні положення)» актуалізовано:
- тариф «Прийом грошової виручки та інших готівкових коштів від уповноважених представників юр.осіб та підприємців з подальшим зарахуванням на рахунок даного клієнта, відкритий в іншому банку або при здачі виручки неідентифікованими довіреними особами – діючий тариф для фізичних осіб»;


- формулювання тарифу «Комісія за проведення платежу з поточного рахунку, корпоративних карток і карток "Ключ до рахунку" на карту для виплат та за нецільове поповнення в рамках зарплатного проекту».
 

33. У розділі «Загальне – Послуги партнерів – Сервіс КВІТ. Швидкі кредити» нижчезазначені підпункти та тарифи викладено в таких редакціях:

1.2.7.3.11.4. За користування Кредитом Банк нараховує відсотки в розмірі, встановленому Тарифами. За користування Овердрафтом Банк нараховує відсотки в розмірі, встановленому Тарифами Банку, згідно п. 2.1.1. Умов.

1.2.7.3.11.5. У разі виникнення прострочених зобов'язань, Клієнт сплачує Банку пеню / штраф / інші відсотки в розмірі та порядку передбаченому Тарифами та п. 2.1.1.12.6 Умов.

1.2.7.3.11.15. У разі порушення Позичальником строків по сплаті відсотків за користування Кредитом, зазначених у Пам'ятці, пп. 1.2.7.3.11.1., 1.2.7.3.11.9. 1.2.7.3.11.11., Даних Умов, згідно зі ст. 212, 611, 651 Цивільного кодексу України Сторони погодили протягом періоду неналежного виконання Позичальником зобов'язань по сплаті відсотків за користування Кредитом Банк нараховує Позичальнику відсотки в розмірі фактично сплачених Позичальником. При цьому Позичальник за весь період неналежного виконання зобов'язань по сплаті відсотків за користування Кредитом сплачує Банку неустойку в розмірі, передбаченому Тарифами та п. 2.1.1.12.6 Умов. Строк сплати неустойки, не пізніше наступного банківського дня з дати неналежного виконання Позичальником зобов'язань по сплаті відсотків, передбачених Пам'яткою, Тарифами, Кредитним договором і положенням Умов.

У разі порушення Позичальником строків по сплаті комісії за обслуговування Кредиту, згідно ст. 212, 611,651 Цивільного кодексу України Сторони погодили протягом періоду неналежного виконання Позичальником зобов'язань по сплаті комісії Банк нараховує комісію за обслуговування Кредиту в розмірі фактично сплаченої Позичальником. При цьому Позичальник за весь період неналежного виконання зобов'язань по сплаті комісії сплачує Банку неустойку в розмірі, передбаченому п. 2.1.1.12.6 Умов. Термін сплати неустойки, не пізніше наступного банківського дня з дати неналежного виконання Позичальником зобов'язань по сплаті комісії, передбаченої Пам'яткою Тарифами, Кредитним договором, Умовами.

Банк зазначає, що на період неналежного виконання Позичальником зобов'язань по сплаті винагороди за цим Кредитом, що включає в себе відсотки за користування Кредитом і комісію за обслуговування, здійснюється зменшення винагороди до суми фактично сплаченого Позичальником.

Тариф

Вид платежу           

Сума / розмір

Пеня

Пеня = 0,24% від суми загальної заборгованості (нараховується за кожен день прострочення замість базової процентної ставки) + 50 грн щоразу, коли виникає прострочення за кредитом або процентами на суму від 100 грн.

Пеня = 0,24% від суми загальної заборгованості (нараховується за кожен день прострочення замість базової процентної ставки) + 100 грн щоразу, коли виникає прострочення за кредитом або процентами на суму від 100 грн другий місяць поспіль і більше

Штраф

500 грн + 5% від суми заборгованості за кредитом, з урахуванням нарахованих і прострочених процентів і комісій

 

34. До розділу «Загальне – Загальні положення – Додаткові положення» додано 4 нових підпункти:
1.1.7.63. Обмеження у відносинах з клієнтами.
1.1.7.64. Види діяльності, заборонені/обмежені відповідно до рішень уповноважених міжнародних органів (зокрема, Ради Безпеки ООН та її комітетів, Ради ЄС тощо) та політики Банку.
1.1.7.65. Операції, заборонені або обмежені у відповідності до міжнародних санкцій.

1.1.7.66. Санкції України.
 

35. У розділі «Фізичним особам – Інше – Банківські сейфові комірки» нижчезазначені підпункт і тариф викладено в таких редакціях:

2.8.1.3.3. Обов'язки Банку.

Надати Клієнту (-ам) сейфову комірку у справному стані.
Допускати до роботи з сейфовою коміркою або одноосібно Клієнта, або його довірену особу, за наявності у останніх документів, що надають таке право.
Допускати до роботи з сейфовою скринькою безпосередньо уповноважену особу (з правом фінансового підпису) згідно матриці повноважень.
У разі надання в користування сейфовою скринькою двом клієнтам Банк зобов'язується допускати до роботи з сейфовою скринькою тільки двох Клієнтів одночасно. 
На вимогу Клієнта (-ів), або його довіреної особи, забезпечити присутність співробітника Банку під час користування Клієнта сейфовою коміркою.
У разі поломки сейфової комірки зробити заміну використовуваної Клієнтом (-ами) сейфової комірки на справну.
Повідомити Клієнта (-ів) у разі зміни Тарифів Банку за допомогою SMS або e-mail. Якщо протягом 5 днів з дати повідомлення Клієнта (-ів) про зміну Тарифів Банку Клієнт (-и) не виявить бажання розірвати даний договір і не підпише з Банком відповідну угоду, умови про зміну Тарифу вважаються прийнятими Клієнтом (-ами) і договір продовжує діяти на нових умовах.
Повідомити Клієнта (ів) про майбутнє розкриття сейфової скриньки у строки, встановлені п. 2.8.1.4 . справжніх правил, за винятком випадку смерті клієнта.
Допуск клієнта в депозитарій проводиться тільки в присутності відповідального співробітника або Персонального банкіра . При цьому співробітник залишається в кімнаті при відкритті / закритті депозитарного шафи / сейфовой скриньки і супроводжує Клієнта в передсховище / кімнату перерахунку цінностей або в кімнату переговорів - для подальшої роботи Клієнта з цінностями.

Після звернення клієнта з питання втрати ключа Банк зобов'язується надати дублікат ключа від сейфової скриньки в продовж десяти робочих днів . Дублікат ключа надається клієнтові після сплати штрафу за втрату ключа згідно з тарифами Банку.

 

Тариф

Вид платежу

Сума/розмір

Витрати, пов’язані зі зберіганням майна, вилученого із сейфової скриньки

немає

36. До розділу «Фізичним особам – Віддалені канали обслуговування – Загальні положення» додано нову таблицю:

Розмір комісій при перерахуванні внесків на транзитний рахунок 2924**** для подальшого зарахування благодійному фонду

Сума внеску

Розмір комісії

0,01–100,00 грн

14,00 грн

100,01–500,00 грн

10,00 грн

500,01–1 000,00

5,00 грн

понад 1 000,01 грн

без комісії

 

37. У розділі «Фізичним особам – Інше – Фінансовий лізинг» оновлено підпункт 2.8.4.11.3:
«Лізингодавець доручає Лизингополучателю представляти його інтереси в сервісних центрах МВС та підрозділах експертної служби МВС для здійснення огляду Предмета лізингу, в тому числі отримання висновку експертного дослідження НДЕКЦ, у разі закінчення Строку лізингу передбаченого Договором, при обов'язкових умовах сплати Лізингоодержувачем в повному обсязі Заборгованості, сплати можливих штрафних санкцій та відшкодування витрат, збитків Лізингодавцю, і при обов'язковій відсутності відмови Лізингодавця від Договору (розірвання Договору) відповідно до умов Договору та чинним законодавством.»