4.3. Умови та Правила надання послуг в системі LiqPay

4.3.1. Терміни та поняття

4.3.2. Система LiqPay - це платіжний сервіс Банку, призначений для спрощення проведення платіжних операцій між фізичними особами, юридичними особами та / або фізичними особами - підприємцями в мережі Інтернет за допомогою персональних комп'ютерів та / або інших мобільних пристроїв.

4.3.2. Предмет Договору

4.3.2.1. Банк надає Клієнту послуги переказу коштів з використанням платіжного сервісу «Система Liqpay» для проведення платіжних операцій у мережі Інтернет (далі – Послуги), а саме: переказу коштів, ініційованого з використанням реквізитів Платіжних карток (електронних платіжних інструментів, реалізованих на будь-якому носії, що містять в електронній формі дані, необхідні для ініціювання платіжних операцій та/або здійснення інших операцій, визначених договором з емітентом далі - Платіжна картка) в порядку, визначеному законодавством та цим Договором, а Клієнт зобов'язується сплачувати Банку винагороду, передбачену чинними Тарифами Банку.

 Клієнтом приймаються до оплати платіжні інструменти  платіжних систем: Mastercard, Visa, Простір, UnionPay.

Банк надає Послуги з:

(а) приймання платежів на користь Клієнта на підставі  платіжних інструкцій платника (надалі - “Платник”) шляхом виконання платіжної операції з переказу коштів з його рахунку на користь Клієнта;

(б) виконання платіжних операцій, ініційованих з використанням реквізитів Платіжних карток, від фізичних осіб на користь Клієнта.

4.3.2.2. Клієнт приєднується до Договору шляхом підписання Заяви про приєднання до Умов та Правил надання послуг в Системі LiqPay ” АТ КБ «ПриватБанк» (далі — Заява про приєднання).

4.3.2.3. Істотні умови Договору визначені Заявою про приєднання.

4.3.3. Правила реєстрації в Системі LiqPay

4.3.3.1. Необхідні умови для успішного підключення Клієнта до Системи LiqPay:

4.3.3.1.1. Реквізити для отримання зарахувань в Системі LiqPay відповідають реквізитам поточного рахунку Клієнта в Банку;

4.3.3.1.2. Клієнт (представник Клієнта) ідентифікований і верифікований відповідно до вимог законодавства та внутрішніх положень Банку.

4.3.3.2. Додаткові вимоги:

4.3.3.2.1. Клієнт має працюючий Інтернет-магазин, який налаштовано для приймання платежів через Систему LiqPay;

4.3.3.2.2. Номер телефону, на який зареєстровано обліковий запис в Системі LiqPay, відповідає номеру телефону, зазначеного в реквізитах Клієнта в Банку, як фінансовий номер фізичної особи, визначеної уповноваженим представником Клієнта, для виконання певних операцій в Системі LiqPay (Уповноважена особа або Довірена особа). Список Уповноважених і Довірених осіб доступній у Системі «Приват24 для бізнесу» в розділі: "Ще - Налаштування - Матриця повноважень");

4.3.3.2.3. Інтернет-магазин Клієнта успішно пройшов перевірку на відсутність забороненої продукції та послуг;

4.3.3.2.4. Інтернет-магазин Клієнта успішно пройшов перевірку на наявність необхідного функціоналу для здійснення покупок:

Наявність опису товарів або послуг на веб-сайті українською мовою;

Наявність товарів та зазначення їх цін;

Встановлено (планується встановлення) оплата через систему LiqPay;

Відсутність додаткових комісій;

Наявність на веб-сайті контактних даних продавця товарів/послуг (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційні дані, як суб'єкта господарювання);

Наявність договору (оферти) для Платників (за потреби);

Бренди товарів / послуг написані без помилок;

Наявність інформації про відповідність стандарту PCI DSS, якщо введення реквізитів Платіжних карток Клієнтів відбувається на сайті (не через Віджет або Платіжну сторінку LiqPay);

Веб-сайт Клієнта для користувачів в Україні за замовчуванням має завантажуватись українською мовою.

4.3.3.3. Для активації Інтернет-магазину без зарахування Клієнт зобов'язаний надати Банку усі необхідні дані для проведення належної перевірки, налаштування веб-сайту та виконання інших вимог для встановлення статусу “Активація з зарахуванням”.

Після самостійного встановлення Клієнтом віджету або платіжної сторінки LiqPay на власному веб-сайті, Платники можуть перераховувати Клієнту платежі за товари та послуги. Ці кошти перераховуються  з рахунків Платників, але утримуються на транзитному рахунку Банку та не перераховуються Клієнту до надання усіх необхідних даних та виконання вимог для активації з зарахуванням. Якщо Клієнта не буде активовано з зарахуванням, через 60 (шістдесят) календарних днів з дати повідомлення Банком Клієнта кошти повертаються Платникам.

Інструкція з реєстрації Інтернет магазину в Системі LiqPay.

4.3.3.4. Банк зі свого боку має виконати всі необхідні технічні налаштування для забезпечення можливості надання послуг за цим Договором.

4.3.4. Банк має право:

4.3.4.1. Відмовити в наданні Послуг, а також повернути платіж без виконання, якщо платіж не пройшов перевірку безпеки.

4.3.4.2. У межах своїх внутрішніх правил та політики ведення бізнесу з метою мінімізації можливих ризиків і збитків від шахрайської діяльності, недотримання вимог законодавства, в односторонньому порядку встановлювати та/або змінювати максимальну суму операції з надання Банком Послуги Клієнту на підставі цього Договору.

4.3.4.3. Без узгодження з Клієнтом обмежити загальну суму Транзакцій по Електронному платіжному засобу за один день на користь Клієнта, а так само, Банк має право встановити обмеження по сумі Транзакції в розмірі до 29 999,99 гривень або в еквіваленті цієї суми в іноземній валюті з одного електронного платіжного засобу за один день щодо кожного або будь-якого залученого Клієнтом Підприємства.

4.3.4.4. При виникненні претензій з боку Платника або його банка-емітента з приводу необґрунтованості здійсненого переказу коштів з його рахунку на користь Клієнта (оспорювана Транзакція або Chargeback), Банк вживає заходів щодо врегулювання спірних питань, керуючись вимогами Міжнародних та / або Національних платіжних систем і чинного законодавства України. Клієнт зобов'язаний відшкодувати Банку суму оспорюваної Транзакції в порядку, передбаченому цим Договором,а Банк має право утримати цю суму з наступних зарахувань Клієнту шляхом виконання дебетового переказу.

4.3.4.5. Перевіряти дотримання Клієнтом положень цього Договору на підставі чинного законодавства України.

4.3.4.6. Призупинити обробку Транзакцій на користь Клієнта, у разі якщо рівень Chargeback-to-sale (для  транзакцій  від  загальних  обсягів,  за  якими  банком-емітентом  подані chargeback) та fraud-to-sale (для транзакцій від загальних обсягів, що мають ознаки шахрайських) за календарний  місяць  досягає  або  перевищує  граничні значення,  встановлені  чинними  правилами міжнародних платіжних систем, починаючи із дня початку надання послуг за цим Договором, до остаточного з'ясування обставин.

4.3.4.7. Банк має право призупинити надання Послуг Клієнту (повідомивши про це Клієнта не пізніше дня призупинення) в наступних випадках:

Якщо Транзакції на момент їх здійснення  викликають підозру щодо їх правомірності (на підставі інформації, отриманої Банком в результаті моніторингу операцій);

У разі отримання Банком повідомлення   від Міжнародної(-их) та / або Національної    (-их) платіжної (-их) системи (-м) та/або від емітента Картки (в тому числі в    електронному вигляді/факсом) про те,   що проведені на користь Клієнта та/або  залученого Клієнтом Підприємства Транзакції є шахрайськими;

У разі отримання Банком вимоги від Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м) призупинити / припинити надання Послуг Клієнту;

У разі отримання Банком повідомлення від Міжнародної (-их) / Національної  (-их) платіжної (-их) системи (-м) (у тому  числі в електронному вигляді / факсом)  про перевищення проведених через Клієнта \ залученого Клієнтом Підприємства допустимої (відповідно до правил   Міжнародної (-их) / Національної (-их)  платіжної (-их) системи (-м)) кількості операцій в місяць або допустимого рівня щомісячного обороту по Транзакціям, за якими пред'явлені претензії;

За власним рішенням або у разі разі пред'явлення до Банку будь-яких претензій чи вимог у зв’язку з чи щодо порушення Клієнтом законодавства про використання об’єктів права інтелектуальної власності.

4.3.4.8. У разі здійснення повернення товару/послуги Платнику, утримати суму повернення з розрахункового рахунку Клієнта, відкритого у Банку або утримати суму повернення з відповідного внутрішньобанківського рахунку Банку після накопичення відповідної суми платежів на користь Клієнта на зазначеному внутрішньобанківському рахунку (у такому випадку Банк має право не перераховувати отримані платежі Клієнту до моменту проведення відповідного повернення). Для здійснення повернення, Клієнт має провести скасування авторизації суми відповідної Транзакції через систему LiqPay.

4.3.4.9. Звернутися до правоохоронних органів, в разі, якщо він володіє інформацією про вже виявлені протиправні дії Клієнта з використанням електронних платіжних засобів або можливі протиправні випадки в майбутньому.

4.3.5. Клієнт має право:

4.3.5.1. Отримувати від Банку консультації з порядку надання Послуг та/або підключення до Системи LiqPay, інформаційні матеріали, інструктаж по роботі з Системою LiqPay і порядку проведення Транзакцій.

4.3.6. Банк зобов'язаний:

4.3.6.1. Виконувати платіжні інструкції Платників щодо переказу грошових коштів на рахунок Клієнта, в порядку, визначеному чинним законодавством та цим Договором.

4.3.6.2. Виконувати платіжні інструкції Клієнта та Платників. надані до Банку Засобами дистанційної комунікації, які не суперечать чинному законодавству України, правилам Міжнародних / Національних платіжних систем і цьому Договору.

4.3.6.3. Здіснювати перекази з рахунку Клієнта сум платежів, відправлених за допомогою Системи LiqPay за вирахування вартості фінансових послуг з прийому платежів.

4.3.6.4.Забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, Електронні платіжні засоби Платників і їх персональні дані.

4.3.7. Клієнт зобов'язаний:

4.3.7.1. Виконувати вимоги законодавства України та правил Міжнародних/Національних платіжних систем, які застосовуються до Послуг.

4.3.7.2. Не допускати перевищення максимальної суми Транзакції.

4.3.7.3. Не розголошувати дані, що використовуються для авторизації Клієнта в Системі LiqPay третім особам.

4.3.7.4. Контролювати передачу динамічного пароля і даних, що використовуються для авторизації Клієнта в Системі LiqPay третім особам і довіреним / уповноваженим особам (надалі - “Довірені особи”), у тому числі працівникам або підрядникам Клієнта для підключення до Системи LiqPay, підписання платіжних інструкцій, внесення зміни в умови надання Послуг і повідомляти Банк про Довірених осіб Клієнта і перелік їх повноважень.

4.3.7.5. Не застосовувати Систему LiqPay і Послуги для здійснення Транзакцій для прийому платежів щодо реалізації заборонених товарів і послуг (перелік тут - https://www.liqpay.ua/prohibited_goods).

4.3.7.6. Оплачувати Послуги та інші послуги Банку відповідно до тарифів Банку та на підставі наданого Банком рахунку та підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг.

Сторони узгодили, що акти приймання-передачі наданих послуг за цим Договором складаються у строки та в порядку, узгодженому Сторонами шляхом обміну письмовими повідомленнями.

4.3.7.7. Здійснювати власні платіжні операції відповідно до умов цього Договору.

4.3.7.8. Повідомляти Банк про всі зміни в наданих документах/інформації Клієнта, пов'язаних з виконанням цього Договору, не пізніше 3 календарних днів з моменту їх виникнення в письмовому вигляді, надавши відповідну документацію та/або інформацію в будь-яке відділення Банку або через канали комунікації (чат-онлайн, електронну пошту, особистий кабінет LiqPay).

4.3.7.9. Вносити зміни в реквізити для отримання платежів в Системі LiqPay тільки після отримання від Банку зарахувань по всім представленим раніше даним.

4.3.7.10. При проведенні Транзакції дотримуватися порядку роботи з Електронними платіжними засобами, викладеного в цьому Договорі, у правилах Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м) і чинному законодавстві України.

4.3.7.11. При укладанні Договору вказувати правильні реквізити, на які буде здійснюватися переказ грошових коштів. Банк не несе відповідальності за повноту і достовірність наданих Клієнтом реквізитів.

4.3.7.12. Забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, персональні дані Платників, Транзакції.

4.3.7.13. Не допускати перевищення суми Транзакції понад суму вартості товарів та/або послуг, оплачуваних через Інтернет, за рахунок, зокрема:

- застосування курсу конвертації національної валюти України, відмінного від курсу, встановленого в Банку на момент проведення Транзакції. При обчисленні суми Транзакції в рахунок оплати вартості товарів та/або при здійсненні розрахунків з Платниками, Клієнт зобов'язаний використовувати виключно національну валюту України — гривню. Клієнт зобов'язаний застосовувати курс конвертації національної валюти України, встановлений Банком на момент проведення Транзакції і вказаний на веб-сайті Банку, а також повідомляти залучені Клієнтом Підприємства про заборону застосування різних курсів конвертації національної валюти України з метою визначення остаточної ціни товару\послуг\робіт, при направленні Платника на сторінку оплати та ініціюванні останнім відповідної Транзакції;

- порушення правил Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м) щодо заборони перекладення (включення до ціни товарів/робіт/послуг) комісій за еквайринг на власника Картки (мерчант зобов'язаний сплачувати комісію за інтернет еквайринг самостійно, додавання будь-якого роду сурчардж до вартості товару або перекладати комісію за обслуговування в LiqPay на власника Картки забороняється).

4.3.7.14.Відповідно до вимог міжнародного стандарту безпеки Інтернет-платежів 3-D Securе, прийнятого Міжнародною (-ми) / Національною (-ми) платіжною (-ми) системою (-ми), якщо Клієнт користується послугами технічного інтегратора (оператора послуг платіжної інфраструктури), ресурси якого сертифіковані за стандартами PCI DCC, Клієнт має право вимагати введення реквізитів Карток (номер Картки, строк дії, CVV) від Платників на сайті в мережі Інтернет, на якому залучені Клієнтом Підприємства реалізують\надають\виконують товари\послуги\роботи.
Введення реквізитів Карток здійснюється СУВОРО на захищеному Сервері
https://www.liqpay.ua і виключно особисто Платником.

4.3.7.15. Виконувати інші умови використання системи LiqPay, що визначають права і обов'язки Сторін.

4.3.7.16. При виникненні обставин, що перешкоджають виконанню умов цього Договору, повідомити Банк у триденний термін.

4.3.7.17. Забезпечити наявність достатньої кількості грошових коштів на поточному рахунку Клієнта для надання Банком Послуг за цим Договором.

4.3.7.18. Повідомити Банк негайно, але не пізніше одного календарного дня, про виявлені факти компрометації будь-яких даних Клієнта, залучених Клієнтом Підприємств або Платників. Негайно вжити заходів щодо запобігання компрометації та усунення слабких місць у безпеці захищеної інформації. Розкривати інформацію судовим і правоохоронним органам, про компрометаціонні події, в порядку встановленому чинним законодавством України. Забезпечити можливість своїм співробітникам зв'язатися через всі доступні канали зв'язку з представниками Банку для визначення ступеня компрометації реквізитів Платіжних карток.

4.3.7.19. Відразу, але не пізніше двадцяти чотирьох (24) годин, забезпечити збереження всієї інформації, у всіх можливих для фіксації джерелах, що стосується фактів компрометації, в тому числі:

забезпечити збереження та захист всіх потенційних доказів, що що можуть бути необхідними для проведення судової експертизи;

●  ізолювати зламані системи з мережі;

зберегти всі системи виявлення вторгнень, захист від вторгнень, журнали Prevention System, все брандмауери, Web, бази даних і журнали подій;

●  задокументувати всі дії   реагування на інциденти, а також утримуватися від перезавантаження або скомпрометованої, або потенційно зараженої системи або прийняття еквівалентних дій, які можуть мати ефект усунення або знищення інформації, яка потенційно може свідчити про подію.4.3.7.20. Відмовитися від здійснення платіжної операції з використанням платіжного інструменту у разі:

1) неможливості виконання авторизації у зв'язку з технічними причинами;

2) отримання негативного коду відповіді від емітента платіжного інструменту;

3) інших випадків, встановлених договором або законодавством України.

4.3.7.21. Надавати Банку необхідні документи, відомості та інші дані для ідентифікації, визначення суті діяльності та фінансового стану, документи для призначення або зміни відповідного коду категорії діяльності Клієнта з метою виконання вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, зокрема, але не виключно: 

  • документи, передбачені чинним законодавством для проведення процедури ідентифікації Клієнта якщо він не був попередньо ідентифікований;

  • документи, передбачені внутрішніми положеннями Банку, що регулюють питання ідентифікації/верифікації Клієнта;

  • ліцензії на певні види діяльності, які підлягають ліцензуванню за правилами чинного законодавства;

  • документи або інформацію фінансової установи при здійсненні фінансових послуг;

  • документи на право торгівлі, договори і накладні Підприємства;

  • документи, які підтверджують право Клієнта на використання об'єктів права інтелектуальної власності, якщо такі використовуються Клієнтом для його ідентифікації в межах організації проведення Транзакцій;

  • документи, необхідні для перевірки Клієнта згідно із вимогами законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;

  • документи для визначення або зміни відповідного коду категорії його діяльності.;

При реєстрації Клієнта в Системі LiqPay, для призначення Банком коду категорії його діяльності, за запитом Банком через канали комунікації (чат-онлайн, електронна пошта з доменом @privatbank.ua, особистий кабінет LiqPay), у нього можуть бути витребувані, зокрема, але не виключно, документи/інформацію щодо господарської діяльності: договори, ліцензії (якщо вид господарської діяльності підлягає ліцензуванню), накладні, рахунки-фактури тощо.

4.3.7.21.1. Документи, які подаються Клієнтом Банку, повинні бути чинними та містити достовірну інформацію на час їх подання до Банку та містити усі реквізити, які вимагаються законодавством та/або Банком для таких документів. 

4.3.7.21.2. Якщо після подання Банку відповідних документів/інформації в них відбулися зміни, Клієнт зобов'язаний протягом 10 (десяти) календарних днів, наступних за днем, в який зміни відбулися, повідомити Банк через канали комунікації (чат-онлайн, електронну пошту, особистий кабінет LiqPay) про них та надати відповідні документи на підтвердження/з урахуванням таких змін. 

4.3.7.22. Забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, персональні дані Платників, Транзакції.

4.3.7.23. Неухильно дотримуватися та виконувати вимоги Санкційної та інших політик Банку, актуальна версія яких розміщена на офіційному сайті Банку за посиланням Головна сторінка Банку/ розділ «Інше»/ ПроБанк/ Комплаєнс і фінансовий моніторинг, довідково посилання https://privatbank.ua/compliance#gads-1810.

4.3.8. Моніторинг операцій

4.3.8.1.З метою виявлення операцій, що викликають підозру щодо їх правомірності та вжиття заходів для запобігання шахрайських операцій з Картками та відповідності веб-сайтів Клієнтів умовам, визначеним п. 4.3.3.2.4. цього Договору, Банк має право здійснювати моніторинг веб-сайтів та Інтернет-магазинів залучених Клієнтом Підприємств, а також (аналіз) Транзакцій та/або інформації, що міститься в Дистанційних розпорядженнях Клієнта та/або Платника на предмет відповідності вимогам цього Договору, положень законодавства України, правил Міжнародних / Національних платіжних систем, умов надання банківських послуг.

4.3.9. Гарантований депозит

4.3.9.1. Банк має право вимагати від Клієнта сплати Гарантованого депозиту в разі наявності підозр про порушення Клієнтом законодавства України, правил Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м) та/або умов надання послуг Банку, задля запобіганню можливих збитків, пов’язаних з претензіями споживачів послуг Клієнта (Chargeback) та/або застосування відповідних санкцій з боку Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м).

4.3.9.2. Сума Гарантованого депозиту розраховується Банком, виходячи з суми завданих або потенційних збитків Банку внаслідок стягнення з Банку сум за неврегульованими (у т.ч. не відшкодованими Банку) Клієнтом оспорюваними Транзакціями, суми еквіваленту доларів США, що дорівнює стягненим та/або таких, що можуть бути стягнені з Банку сум санкцій (штрафів) Міжнародною (-ми) та / або Національною (-ми) платіжною (-ми) системою (-ми). При визначенні суми Гарантованого депозиту в українських гривнях застосовується курс продажу Банком доларів США на дату виставлення відповідного рахунку Банком, якщо інше не передбачено цим Договором. Сума Гарантованого депозиту формується у національній валюті України – гривні та обліковується Банком на відповідному внутрішньобанківському рахунку, при цьому проценти на суму Гарантованого депозиту не нараховуються та, відповідно, Банком не сплачуються.

Сума гарантованого депозиту має бути погоджена Сторонами додатково в кожному окремому випадку.

4.3.9.3. Клієнт зобов'язаний сплатити суму Гарантованого депозиту протягом 2 календарних днів з моменту отримання відповідної вимоги від Банку шляхом переказу коштів на рахунок, вказаний у вимозі Банку. У разі ненадання Клієнтом відповіді та/або невнесення депозиту протягом 2 календарних днів з моменту отримання вимоги:

- Банк має право обмежити ліміт обігу на місяць та/або призупинити надання послуг Клієнту;

- Банк має право отримати грошові кошти у розмірі Гарантованого депозиту із поточного рахунка Клієнта, відкритого в Банку, та/або утримати грошові кошти у розмірі Гарантованого платежу з надходжень на рахунки Клієнта, шляхом ініціювання Банком дебетового переказу, що здійснюються в порядку та на умовах, визначених Договором. Сторони узгодили, що підписанням Заяви про приєднання Клієнт надає Банку згоду на здійснення такого дебетового переказу та такий платіж є акцептованим Клієнтом.

4.3.9.4. Крім передбаченого п.п. 4.3.9.3. цього розділу Сторони погодили, що Банк має право на формування гарантованого депозиту задля запобіганню можливих збитків, пов’язаних з претензіями споживачів послуг Клієнта (Chargeback). Гарантований депозит може формуватись як у порядку, що передбачений пунктами 4.3.9.3. Договору, так і за погодженням Сторін.

Накопичена та невикористана сума гарантованого депозиту повертається Банком на рахунок Клієнта після спливу 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту останньої Транзакції або протягом 5 (п’яти) днів після припинення договірних відносин в залежності від того яка подія настане раніше.

В разі виникнення у Банку збитків внаслідок Chargeback сума гарантованого депозиту переказується на користь Банку шляхом ініціювання дебетового переказу в межах суми збитків.

4.3.10. Методи оплати

4.3.10.1. Методи оплати, що доступні Клієнту в Системі LiqPay, вказані в Тарифах.

4.3.10.2. Банк має право в односторонньому порядку встановлювати обмеження і ліміти надання Послуги по кожному з методів оплати (наприклад, Максимальну суму Транзакції по кожному методу оплати) без обов'язкового попереднього повідомлення Клієнта. Продовження співпраці при змінених умовах, є підтвердженням Клієнта про ознайомлення та про прийняття змінених умов.

4.3.11. Вартість послуг та порядок розрахунків

4.3.11.1. Вартість Послуг і порядок здійснення розрахунків визначаються в Заяві про приєднання та Тарифах.

4.3.11.2. З метою реалізації досягнутих домовленостей за цим Договором, а також з метою виконання будь-яких інших своїх грошових зобов'язань за цим Договором, підписанням Заяви про приєднання, Клієнт надає свою згоду на проведення Банком дебетових переказів по сплаті винагороди Банку з усіх поточних рахунків Клієнта, відкритих в Банку, а також тих, що будуть відкриті в майбутньому, в національній валюті України та/або в іноземній  валюті у розмірі, еквівалентному сумі винагороди, відповідно до Тарифів та термінів, визначених цим Договором, протягом строку його дії.

4.3.11.3. У випадку, якщо валюта на рахунках Клієнта, що відкриті в установах Банку та за якими Банк буде здійснювати дебетовий переказ, є відмінною від валюти виконання відповідного зобов’язання за цим Договором, Сторони узгодили, що конвертація іноземної валюти здійснюється за офіційним курсом гривні щодо іноземних валют, встановленим Національним банком України на дату виконання дебетового переказу.

4.3.11.4. Дебетовий переказ коштів здійснюється відповідно до встановленого законодавством порядку, при цьому оформляється платіжна інструкція, у реквізиті "Призначення платежу" якої зазначаються номер, дата і посилання на відповідні положення цього Договору, одержувачем коштів є Банк.

4.3.11.5. У випадку недостатності або відсутності у Клієнта коштів в національній валюті України для погашення заборгованості у національній валюті України, Підписанням Заяви про приєднання, Клієнт надає свою згоду на проведення Банком  дебетових переказів коштів  в іноземній валюті, зокрема, з поточних рахунків Клієнта, що вже зазначені у цьому Договорі, а так само, що можуть бути відкриті в майбутньому, у розмірах, що еквівалентні сумі заборгованості за цим Договором в національній валюті України на дату виконання дебетового переказу за офіційним курсом гривні щодо іноземних валют, встановленим Національним банком України на дату виконання дебетового переказу.

4.3.12. Відповідальність Сторін

4.3.12.1. Клієнт несе відповідальність за розголошення і збереження конфіденційності даних, що використовуються для авторизації Клієнта в Системі LiqPay.

4.3.12.2. Клієнт несе повну відповідальність за будь-які дії осіб, яким були передані дані, які використовуються для авторизації Клієнта в Системі LiqPay для підключення Клієнта до Системи LiqPay або внесення зміни в умови надання Послуг. Клієнт несе повну відповідальність за операції, що здійснюються в Системі LiqPay його Довіреними особами.

4.3.12.3. При невиконанні або неналежному виконанні своїх зобов'язань однією із Сторін, інша Сторона має право вимагати від винної Сторони виконання прийнятих на себе зобов'язань, а також відшкодування завданих їй збитків.

4.3.12.4. При використанні Клієнтом Системи LiqPay та/або Послуг для здійснення Транзакцій щодо  заборонених товарів та послуг (перелік опублікований за посиланням https://www.liqpay.ua/prohibited_goods) та/або високоризикових операцій, які призвели до стягнень відповідною Міжнародною платіжною системою сум коштів з Банку, Клієнт сплачує Банку штраф, в розмірі еквівалента 2500,00 доларів США за кожне встановлене порушення (платіж). Сплата штрафу здійснюється у гривні, для розрахунку суми штрафу в гривні застосовується офіційний курс гривні до відповідної іноземної валюти, що встановлений НБУ станом на дату сплати такого штрафу. Окрім сплати вказаного штрафу, Клієнт зобов’язується відшкодовувати збитки, пов'язані із застосуванням штрафних санкцій Міжнародними платіжними системами за результатами незаконної та/або ризикової діяльності Клієнта, пов'язаної з використанням системи LiqPay та/або Послуг для здійснення Транзакцій щодо заборонених та/або ризикових товарів чи послуг, в повному обсязі, включаючи витрати Банку, пов'язані з наданням Банку правової допомоги третіми особами.

4.3.12.5. Не вважається забороненою, в розумінні цього Договору, діяльність, що здійснюється на підставі, в межах та протягом строку, що визначений відповідною ліцензією (дозволом), що виданий уповноваженим державним органом України на право зайняття такою діяльністю.

4.3.12.6. При перевищенні цін на товари або послуги, оплачувані через Інтернет (в тому числі за рахунок застосування курсу конвертації національної валюти України, відмінної від курсу, встановленого в Банку на момент проведення Транзакції), внаслідок порушення зобов’язань, передбачених положеннями цього Договору, Клієнт зобов'язаний протягом 3-х днів після отримання офіційного повідомлення від Банку про таке порушення, усунути його. У разі неусунення або відмови в усуненні порушення, Клієнт зобов’язується сплатити Банку штраф в розмірі 5000 грн. на рахунок та у строки, визначені у вимозі Банку, за кожен випадок порушення, а також різницю ціни замовлення при оплаті через Інтернет в порівнянні з іншими способами оплат (готівковий або безготівковий розрахунок) по кожній оскарженій за цим правилом Транзакції.

4.3.12.7. Датою належного виконання Банком грошових зобов'язань перед Клієнтом вважається дата перерахування коштів / зарахування по Транзакціям в повній сумі на вказаний у Заяві рахунок Клієнта.

4.3.12.8. Якщо поточний рахунок Клієнта, вказаний у реквізитах для переказу зарахувань по Транзакціям, знаходиться в іншому банку, Банк не несе відповідальність за комісії, що стягуються його розрахунковим банком, і терміни зарахування розрахунковим банком грошових коштів на рахунок Клієнта.

4.3.12.9. Клієнт несе повну відповідальність за інформацію, що міститься на його веб-сайті та на веб-сайтах залучених Клієнтом Підприємств, на яких Клієнт надає послуги з переказу коштів.

4.3.12.10. При підтвердженні факту розголошення конфіденційної інформації, а також за кожен факт, якщо сертифікат PCI DCC технічного інтегратора (оператора послуг платіжної інфраструктури) Клієнта припинив дію або якщо Клієнт змінив технічного інтегратора і при цьому вимагав введення реквізитів Карток (номер Картки, строк дії, CVV) від Платників, Клієнт зобов'язується сплатити Банку штраф в розмірі 5000 грн. на рахунок та у строки, визначені у вимозі Банку, за кожен випадок порушення. При неодноразовому (два і більше разів) порушенні цієї умови Клієнтом, Банк має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, повідомивши про це Клієнта не пізніше ніж дати розірвання Договору.

4.3.12.11.Суми штрафів або витрат, можуть бути або утримані Банком з наступних зарахувань Клієнта шляхом виконання переказів з внутрішньобанківського рахунку обліку необхідної суми, або шляхом виставлення рахунку на оплату штрафу або компенсації витрати Клієнтом. Клієнт зобов'язаний сплатити відповідний рахунок протягом 10 робочих днів з дати його виставлення. У разі несплати рахунку у встановлені строки Клієнт зобов'язаний сплатити Банку пеню в розмірі 0.1% від суми заборгованості за кожен день прострочення платежу.

4.3.12.12. У разі разі пред'явлення до Банку будь-яких претензій чи вимог у зв’язку з чи щодо порушення Клієнтом законодавства про використання об’єктів права інтелектуальної власності, або блокування будь-яких інтернет ресурсів (веб-сайтів, веб-сторінок, застосунків Банку через неналежне використання Клієнтом будь-яких об'єктів права інтелектуальної власності), Клієнт зобов’язаний відшкодувати Банку збитки та витрати, які виникли у зв’язку з такими претензіями та вимогами, сплатою штрафів, будь-яких витрат, які мав Банк для їх врегулювання, зокрема, але не обмежуючись цим, відшкодувати сплачені Банком штрафи, платежі, судові збори, витрати на професійну правничу допомогу, витрати, пов’язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз, витрати пов’язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів, витрати, пов’язані з вчиненням будь-яких процесуальних дій, витрати для оприлюднення спростувань чи будь-яких інтерв’ю, повідомлень, роз’яснень, якщо такі за рішенням Банку будуть необхідними, для врегулювання претензій чи вимог щодо неправомірного використання Клієнтом об’єктів права інтелектуальної власності.

4.3.13. Врегулювання розбіжностей та розгляд спорів

4.3.13.1. Всі суперечки і розбіжності, що виникають з цього Договору або в зв'язку з ним, будуть, по можливості, вирішуватися шляхом переговорів.

Якщо Сторони не дійдуть згоди, спори і розбіжності підлягають вирішенню в установленому чинним законодавством України порядку.

4.3.13.2. При виникненні будь-яких претензій, які виникають внаслідок виконання цього Договору, Банк вживає заходів щодо врегулювання спірних питань, керуючись вимогами Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м) і чинним законодавством України.

У випадку, якщо іншого не передбачено правилами Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м), строк відповіді Клієнта на таку  претензію складає 10 (десять) календарних днів з дати отримання повідомлення Банку про її надходження.

З дати отримання повідомлення від Банка про претензію Клієнт зобов’язується не здійснювати повернення коштів по оскаржуваним транзакціям без погодження з Банком.

4.3.13.3. Клієнт зобов'язаний відшкодувати Банку суму збитків банку, що завдані внаслідок Chargeback(-s) та/або застосування відповідних санкцій Міжнародною (-ми) та / або Національною (-ми) платіжною (-ми) системою (-ми), а Банк має право утримати цю суму з сум наступних надходжень коштів Клієнту, в порядку, передбаченому цим Договором.

4.3.13.4. В разі порушення строків виконання платіжних операцій, передбачених Законом України “Про платіжні послуги” або цим Договором, Банк зобов’язаний сплатити Клієнту пеню в розмірі 0,1% суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше 1 відсотка суми платіжної операції.

4.3.14. Строк дії Договору. Припинення Договору

4.3.14.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання та діє 1 (один) рік, але не менше, ніж до повного виконання зобов'язань Сторонами за цим Договором. Договір вважається продовженим на кожний наступний календарний рік в разі, якщо за 30 календарних днів до дати закінчення дії цього Договору жодна зі Сторін не заявила про намір його розірвання (Банк може повідомляти Клієнта про намір розірвання одним з таких способів: в письмовій формі, через встановлені засоби електронного зв'язку Банку та Клієнта: Система “Приват24 для бізнесу”, SMS-повідомлення на останні відомі Банку номери телефонів, надані Банку при ідентифікації та актуалізації відомостей про Клієнта, або іншими засобами. Клієнт Може повідомляти Банк про намір розірвання Договору в письмовій формі).

4.3.14.2. Банк має право змінити істотні умови Договору, шляхом направлення Клієнту повідомлення про зміну істотних умов договору у спосіб, який дає змогу встановити дату направлення повідомлення, через встановлені засоби електронного зв'язку Банку та Клієнта за 30 календарних днів до запланованих змін.

Зміни до Договору вважаються погодженими Клієнтом, якщо до дати, з якої вони застосовуватимуться, Клієнт не повідомить Банк про розірвання договору шляхом подання повідомлення про розірвання Договору протягом 30 календарних днів.

4.3.14.3. У випадку незгоди Клієнта з розміром вартості Послуг, тарифів за цим Договором, розірвання Договору та подальше припинення надання Банком Послуг за цим Договором здійснюється без додаткової сплати Клієнтом будь-яких платежів, зарахувань, штрафних санкцій за розірвання Договору.

4.3.14.4. В разі зміни (збільшення або зменшення) розміру інтерчейнджу Банк відповідно до законодавства переглядає тарифи у відповідну сторону (збільшення або зменшення) та здійснює коригування комісії за послуги переказу коштів з використанням платіжного сервісу “Система Liqpay.”

4.3.14.5. Банк може припинити надання Послуг за цим Договором та / або розірвати Договір в односторонньому порядку шляхом направлення Клієнту повідомлення не пізніше дня припинення надання Послуг та / або розірвання Договору в разі:

  • відмови та/або ненадання необхідної інформації Клієнтом, наявності підозр порушення Клієнтом положень цього Договору, законодавства України, правил Міжнародних платіжних систем та/або умов надання банківських послуг Банку,  порушення  Клієнтом  положень  цього  Договору,  законодавства  України, правил Міжнародних та/або Національних платіжних систем та/або умов надання банківських послуг Банку,або

  • невнесення Клієнтом суми гарантованого депозиту протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання відповідної вимоги Банку.

При розірванні цього Договору Клієнт зобов'язується видалити з усіх сторінок свого сайту логотипи Verified By Visa, MasterCard SecureCode, АТ КБ «ПриватБанк», Системі «Приват24», посилання privatbank.ua і іншу інформацію про співпрацю з АТ КБ «ПриватБанк» за цим Договором.

4.3.14.6. У разі встановлення фактів компрометації даних через неналежний захист платіжних реквізитів Карток Клієнтом, Банк має право достроково розірвати Договір і припинити надання Послуг за цим Договором.

4.3.14.7. Банк, в порядку передбаченому розділом “Загальні положення” Правил надання банківських послуг акціонерного товариства комерційного банку «ПриватБанк», має право відмовитися від підтримання ділових відносин, припинити надання послуг в Системі LiqPay та достроково розірвати цей Договір, якщо Клієнт не надасть йому документи або інформацію, що обґрунтовано вимагатимуться Банком для цілей, зазначених в п.4.3.7.21. цього Договору, а також якщо Клієнт надасть Банку неправдиві відомості щодо фактичної господарської діяльності.

Тарифи

№ тарифу Бізнес Назва послуги Тариф Примітка
1 Електронний бізнес Переказ коштів 1,5 % від суми переказу за картками усіх банків; 1,0 % для МСС 4900 Комунальні послуги Канали: - Система “Приват24”; - платіжна сторінка Банку у мережі Інтернет; - внесення готівкою через ТСО; - Оплата з використанням токену; - Masterpass та Masterpass one click; - Visa Checkout
2 Електронний бізнес Переказ коштів в рамках взаємодії за сервісом “Оплата частинами” Згідно тарифів підрозділу 3.6.1. Еквайринг цих Умов та Правил