4.3.1. Терміни та поняття
4.3.1.1. Система LiqPay - це платіжний сервіс Банку, призначений для спрощення проведення платіжних операцій між фізичними особами, юридичними особами та / або фізичними особами - підприємцями в мережі Інтернет за допомогою персональних комп'ютерів та / або інших мобільних пристроїв.
4.3.2. Предмет Договору
4.3.2.1. Клієнт доручає, а Банк за винагороду, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, приймає на себе обов'язок забезпечити здійснення платіжних операцій з переказу коштів (далі - Послуга), ініційованих за допомогою електронних платіжних засобів або реквізитів рахунку в форматі (IBAN) з використанням платіжного застосунку між користувачами (далі – “Платниками”) та Клієнтом.
До оплати Клієнтом приймаються Електронні платіжні засоби (далі - Платіжні засоби/платіжні інструменти) міжнародних, національних платіжних систем, з якими Банк підтримує співпрацю, зокрема Mastercard, Visa, Простір та інші.
Винагорода за надання Послуг, визначених у цьому пункті, може стягуватись з Клієнта та/або Платника.
Платіжні інструкції Платника, надаються до Банку засобами дистанційної комунікації (надалі – через узгоджені канали доступу в Системі LiqPay «Дистанційні розпорядження»).
4.3.2.2. Банк надає послуги за Сервісами “Оплата частинами”, “Миттєва розстрочка” в разі їх підключення.
4.3.2.3. Істотні умови Договору визначені Заявою про приєднання.
4.3.2.4. Клієнт приєднується до Договору шляхом підписання Заяви про приєднання до Умов та Правил надання послуг в Системі LiqPay АТ КБ «ПриватБанк» (далі — Заява про приєднання).
4.3.3. Правила реєстрації в Системі LiqPay
4.3.3.1. Необхідні умови для успішного підключення Клієнта до Системи LiqPay:
4.3.3.1.1. Реквізити для отримання зарахувань в Системі LiqPay відповідають реквізитам поточного рахунку Клієнта;
4.3.3.1.2. Клієнт (представник Клієнта) ідентифікований і верифікований відповідно до вимог законодавства та внутрішніх положень Банку.
4.3.3.2. Додаткові вимоги:
4.3.3.2.1. Клієнт має працюючий Інтернет-магазин, який налаштовано для приймання платежів через Систему LiqPay;
4.3.3.2.2. Номер телефону, на який зареєстровано обліковий запис в Системі LiqPay, відповідає номеру телефону, зазначеного в реквізитах Клієнта в Банку, як фінансовий номер фізичної особи, визначеної уповноваженим представником Клієнта для виконання певних операцій в Системі LiqPay (далі - Уповноважена особа або Довірена особа). Список Уповноважених і Довірених осіб доступній у Системі «Приват24 для бізнесу» в розділі: "Ще - Налаштування - Матриця повноважень");
4.3.3.2.3. Інтернет-магазин Клієнта успішно пройшов перевірку на відсутність забороненої продукції та послуг;
4.3.3.2.4. Інтернет-магазин Клієнта успішно пройшов перевірку на наявність необхідного функціоналу для здійснення покупок, вимоги яких розміщені за посиланням https://www.liqpay.ua/information/requirements?tab=0
4.3.3.3. Для активації Інтернет-магазину Клієнт зобов'язаний надати Банку усі необхідні дані для проведення належної перевірки, налаштування веб-сайту та виконання інших вимог. Інструкція з реєстрації Інтернет магазину в Системі LiqPay - https://www.liqpay.ua/information/instructions/registration.
4.3.3.4. Банк зі своєї сторони має виконати всі необхідні технічні налаштування для забезпечення можливості надання послуг за цим Договором.
4.3.4. Банк має право:
4.3.4.1. Відмовити в наданні Послуг, а також повернути платіж без виконання, якщо платіж не пройшов перевірку безпеки.
4.3.4.2. У межах своїх внутрішніх правил та політики ведення бізнесу з метою мінімізації можливих ризиків і збитків від шахрайської діяльності, недотримання вимог законодавства, в односторонньому порядку встановлювати та/або змінювати максимальну суму операції з надання Банком Послуги Клієнту на підставі цього Договору.
4.3.4.3. Без узгодження з Клієнтом обмежити загальну суму Транзакції до 29 999,99 гривень або в еквіваленті цієї суми в іноземній валюті з одного Платіжного засобу за один день щодо кожного або будь-якого залученого Клієнтом Підприємства.
4.3.4.4. При виникненні претензій з боку Платника або його банка-емітента з приводу необґрунтованості здійсненого переказу коштів з його рахунку на користь Клієнта (оспорювана Транзакція або Chargeback), Банк вживає заходів щодо врегулювання спірних питань, керуючись вимогами Міжнародних та / або Національних платіжних систем і чинного законодавства України. Клієнт зобов'язаний відшкодувати Банку суму оспорюваної Транзакції в порядку, передбаченому цим Договором,а Банк має право утримати цю суму з наступних зарахувань Клієнту шляхом виконання дебетового переказу.
4.3.4.5. Перевіряти дотримання Клієнтом положень цього Договору на підставі чинного законодавства України.
4.3.4.6. Призупинити обробку Транзакцій на користь Клієнта, у разі якщо рівень Chargeback-to-sale (для транзакцій від загальних обсягів, за якими банком-емітентом подані chargeback) та fraud-to-sale (для транзакцій від загальних обсягів, що мають ознаки шахрайських) за календарний місяць досягає або перевищує граничні значення, встановлені чинними правилами міжнародних платіжних систем, починаючи із дня початку надання послуг за цим Договором, до остаточного з'ясування обставин.
4.3.4.7. Призупинити надання Послуг Клієнту (повідомивши про це Клієнта не пізніше дня призупинення) в наступних випадках:
Припинити надання Послуг в Системі Лікпей та розірвати Договір без додаткових комунікацій (відправлень повідомлень Клієнту), у разі якщо Клієнт протягом 30 (тридцяти) та більше календарних днів не здійснює платіжні операції з використанням Системи LiqPay.
4.3.4.8. У разі здійснення повернення товару/послуги Платнику, утримати суму повернення з рахунку Клієнта, відкритого у Банку або утримати суму повернення з відповідного внутрішньобанківського рахунку Банку після накопичення відповідної суми платежів на користь Клієнта на зазначеному внутрішньобанківському рахунку (у такому випадку Банк має право не перераховувати отримані платежі Клієнту до моменту проведення відповідного повернення). Для здійснення повернення, Клієнт має провести скасування авторизації суми відповідної Транзакції через Систему LiqPay.
4.3.4.9. Звернутися до правоохоронних органів, в разі, якщо він володіє інформацією про вже виявлені протиправні дії Клієнта з використанням платіжних інструментів або можливі протиправні випадки в майбутньому.
4.3.4.10. Періодично (на підставі даних за 3 (три) останні календарні місяці) здійснювати аналіз операцій з використанням Системи LiqPay та за результатами такого аналізу ініціювати зміну тарифів за Договором в порядку, визначеному п.4.3.14.2. цього Договору.
4.3.4.11. Не зараховувати Клієнту суми грошових коштів, якщо Транзакція проведена з порушенням обов'язків Клієнта за цим Договором.
4.3.4.12.Припинити надання послуг в Системі LiqPay у випадку порушень Клієнтом умов цього Договору, зокрема вимог до Інтернет-магазину Клієнта, передбачених п. 4.3.3.2.4 цього Договору.
4.3.4.13. Не здійснювати перерахування грошових коштів Клієнту за реалізовані товари/послуги до надання усіх необхідних документів та виконання вимог, передбачених цим Договором. Грошові кошти переказані Платниками враховуються на відповідному внутрішньобанківському рахунку до виконання Клієнтом відповідних вимог. При цьому, через 60 (шістдесят) календарних днів, з дати повідомлення Банком Клієнта, та якщо Клієнт не пройде перевірку, кошти повертаються Платникам.
4.3.4.14. Вимагати у Клієнта документи та інформацію, які необхідні для актуалізації даних про його діяльність. У разі відмови Клієнта надати необхідні документи та відомості або умисного надання неправдивих відомостей про себе, Банк має право відмовити Клієнту в наданні Послуг.
4.3.5. Клієнт має право:
4.3.5.1. Отримувати від Банку консультації з порядку надання Послуг та/або підключення до Системи LiqPay, інформаційні матеріали, інструктаж по роботі з Системою LiqPay і порядку проведення Транзакцій.
4.3.5.2. Здійснювати обмін інформацією з Банком шляхом використання автоматизованих систем, які підтримують взаємодію з банківськими платіжними сервісами та/або обладнанням. Взаємодія з Банком за допомогою таких автоматизованих систем вважається одним із узгоджених каналів обміну інформації між Банком та Клієнтом.
4.3.5.3. Звернутись до Банку та запросити акти приймання-передачі наданих Послуг за цим Договором, які складаються у строки та в порядку, узгодженому Сторонами шляхом обміну письмовими повідомленнями.
4.3.6. Банк зобов'язаний:
4.3.6.1. Виконувати платіжні інструкції Платників щодо переказу грошових коштів на рахунок Клієнта, в порядку, визначеному чинним законодавством та цим Договором.
4.3.6.2. Виконувати платіжні інструкції Клієнта та Платників. надані до Банку Засобами дистанційної комунікації, які не суперечать чинному законодавству України, правилам Міжнародних / Національних платіжних систем і цьому Договору.
4.3.6.3. Здійснювати переказ грошових коштів відправлених за допомогою Системи LiqPay, на рахунок Клієнта за вирахуванням винагороди Банку за надання послуг.
При цьому, Банк не несе відповідальності за повноту і достовірність наданих Клієнтом реквізитів.
Здійснювати переказ сум грошових коштів, отриманих від Платників за реалізовані Клієнтом товари/роботи/послуги на веб-сайті контрагента (суб'єкта господарювання).
4.3.6.4.Забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, платіжні інструменти Платників і їх персональні дані.
4.3.6.5. За запитом Клієнта здійснити зміну фінансового номеру телефона в порядку, передбаченому п.п. 4.3.3.2.2., 4.3.7.8. цього Договору.
4.3.6.6. Виконувати зарахування коштів за операціями, проведеними в торгово-сервісної мережі Клієнта за платіжними реквізитами Клієнта у національній валюті та у строк не пізніше наступного операційного дня після дня здійснення платіжної операції Платником. Зарахування здійснюється щодня за наявності операцій Платників.
4.3.7. Клієнт зобов'язаний:
4.3.7.1. Виконувати вимоги законодавства України та правил Міжнародних/Національних платіжних систем, які застосовуються до Послуг.
4.3.7.2. Не допускати перевищення максимальної суми Транзакції.
4.3.7.3. Не розголошувати дані, що використовуються для авторизації Клієнта в Системі LiqPay третім особам.
4.3.7.4. Контролювати передачу динамічного пароля і даних, що використовуються для авторизації Клієнта в Системі LiqPay третім особам і довіреним / уповноваженим особам, у тому числі працівникам або підрядникам Клієнта для підключення до Системи LiqPay, підписання платіжних інструкцій, внесення зміни в умови надання Послуг і повідомляти Банк про Довірених осіб Клієнта і перелік їх повноважень.
4.3.7.5. Не застосовувати Систему LiqPay і Послуги для здійснення Транзакцій для прийому платежів щодо реалізації заборонених товарів і послуг (перелік тут - https://www.liqpay.ua/prohibited_goods).
4.3.7.6. Оплачувати Послуги та інші послуги Банку відповідно до тарифів Банку та на підставі наданого Банком рахунку та підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг. Зокрема, на вимогу Банку, сплатити щорічну додаткову комісію за еквайринг відповідно до виду діяльності Клієнта.
4.3.7.7. Здійснювати власні платіжні операції відповідно до умов цього Договору.
4.3.7.8. Повідомляти Банк про всі зміни в наданих документах/інформації Клієнта, пов'язаних з виконанням цього Договору, не пізніше 3 календарних днів з моменту їх виникнення в письмовому вигляді, надавши відповідну документацію та/або інформацію в будь-яке відділення Банку або через канали комунікації (чат-онлайн, електронну пошту, особистий кабінет LiqPay).
4.3.7.9. Вносити зміни в реквізити для отримання платежів в Системі LiqPay тільки після отримання від Банку зарахувань по всім представленим раніше даним.
4.3.7.10. При проведенні Транзакції дотримуватися порядку роботи з Платіжними засобами, викладеного в цьому Договорі, у правилах Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м) і чинному законодавстві України.
4.3.7.11. При укладанні Договору вказувати правильні реквізити, за якими буде здійснюватися переказ грошових коштів.
4.3.7.12. Забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, персональні дані Платників, Транзакції.
4.3.7.13. Не допускати перевищення суми Транзакції понад суму вартості товарів та/або послуг, оплачуваних через Інтернет, за рахунок, зокрема:
- порушення правил Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м) щодо заборони перекладення (включення до ціни товарів/робіт/послуг) комісій за еквайринг на власника Платіжного засобу (Клієнт зобов'язаний сплачувати комісію за інтернет еквайринг самостійно, додавання будь-якого роду додаткової комісії (сурчардж) до вартості товару або перекладати комісію за обслуговування в Системі LiqPay на власника Платіжного засобу забороняється).
4.3.7.14.Відповідно до вимог міжнародного стандарту безпеки Інтернет-платежів 3-D Securе, прийнятого Міжнародною (-ми) / Національною (-ми) платіжною (-ми) системою (-ми), якщо Клієнт користується послугами контрагента, який виконує налаштування інтернет магазину), ресурси якого сертифіковані за стандартами PCI DCC, Клієнт має право вимагати введення реквізитів Платіжного засобу (номер, строк дії, CVV) від Платників на сайті в мережі Інтернет, на якому залучені Клієнтом Підприємства реалізують/надають\виконують товари/послуги/роботи.
Введення реквізитів Платіжних засобів здійснюється СУВОРО на захищеному Сервері https://www.liqpay.ua і виключно особисто Платником.
4.3.7.15. Виконувати інші умови використання Системи LiqPay, що визначають права і обов'язки Сторін.
4.3.7.16. При виникненні обставин, що перешкоджають виконанню умов цього Договору, повідомити Банк у триденний термін з моменту настання вказаних обставин.
4.3.7.17. Забезпечити наявність достатньої кількості грошових коштів на поточному рахунку Клієнта для надання Банком Послуг за цим Договором.
4.3.7.18. Повідомити Банк негайно, але не пізніше одного календарного дня, про виявлені факти компрометації будь-яких даних Клієнта, залучених Клієнтом Підприємств або Платників. Негайно вжити заходів щодо запобігання компрометації та усунення слабких місць у безпеці захищеної інформації. Розкривати інформацію судовим і правоохоронним органам про компрометаціонні події в порядку встановленому чинним законодавством України. Забезпечити можливість своїм співробітникам зв'язатися через всі доступні канали зв'язку з представниками Банку для визначення ступеня компрометації реквізитів Платіжних засобів.
4.3.7.19. Відразу, але не пізніше двадцяти чотирьох (24) годин, забезпечити збереження всієї інформації, у всіх можливих для фіксації джерелах, що стосується фактів компрометації, в тому числі:
● забезпечити збереження та захист всіх потенційних доказів, що що можуть бути необхідними для проведення судової експертизи;
● ізолювати зламані системи з мережі;
● зберегти всі системи виявлення вторгнень, захист від вторгнень, журнали Prevention System, всі брандмауери, Web, бази даних і журнали подій;
● задокументувати всі дії реагування на інциденти, а також утримуватися від перезавантаження скомпрометованої або потенційно зараженої системи або прийняття еквівалентних дій, які можуть мати ефект усунення або знищення інформації, яка потенційно може свідчити про подію.
4.3.7.20. Відмовитися від здійснення платіжної операції з використанням платіжного інструменту у разі:
1) неможливості виконання авторизації у зв'язку з технічними причинами;
2) отримання негативного коду відповіді від емітента Платіжного засобу;
3) інших випадків, встановлених договором або законодавством України.
4.3.7.21. Надавати Банку необхідні документи, відомості та інші дані для ідентифікації, визначення суті діяльності та фінансового стану, документи для призначення або зміни відповідного коду категорії діяльності Клієнта з метою виконання вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, зокрема, але не виключно:
При реєстрації Клієнта в Системі LiqPay, для призначення Банком коду категорії його діяльності, за запитом Банком через канали комунікації (чат-онлайн, електронна пошта з доменом @privatbank.ua, особистий кабінет LiqPay), надавати документи/інформацію щодо господарської діяльності: договори, ліцензії (якщо вид господарської діяльності підлягає ліцензуванню), накладні, рахунки-фактури тощо.
4.3.7.21.1. Документи, які подаються Клієнтом Банку, повинні бути чинними та містити достовірну інформацію на час їх подання до Банку та містити усі реквізити, які вимагаються законодавством та/або Банком для таких документів.
4.3.7.21.2. Якщо після подання Банку відповідних документів/інформації в них відбулися зміни, Клієнт зобов'язаний протягом 10 (десяти) календарних днів, наступних за днем, в який зміни відбулися, повідомити Банк через канали комунікації (чат-онлайн, електронну пошту, особистий кабінет LiqPay) про них та надати відповідні документи на підтвердження/з урахуванням таких змін.
4.3.7.22. Неухильно дотримуватися та виконувати вимоги Санкційної та інших політик Банку, актуальна версія яких розміщена на веб-сайті Банку за посиланням: https://privatbank.ua/compliance#gads-1810.
4.3.7.23. Проінформувати третіх осіб про передачу Банку та обробку ним їх персональних даних, зокрема (за наявності) прізвищ, імен та по батькові (за наявності), контактних номерів телефонів та номерів Платіжних засобів з метою вчинення дій, що передують укладенню договору між такими третіми особами та Банком, на що має відповідну правову підставу.
4.3.8. Моніторинг операцій
4.3.8.1.З метою виявлення операцій, що викликають підозру щодо їх правомірності та вжиття заходів для запобігання шахрайських операцій з Платіжними засобами та відповідності веб-сайтів Клієнтів умовам, визначеним п. 4.3.3.2.4. цього Договору, Банк має право здійснювати моніторинг веб-сайтів та Інтернет-магазинів залучених Клієнтом Підприємств, а також (аналіз) Транзакцій та/або інформації, що міститься в Дистанційних розпорядженнях Клієнта та/або Платника на предмет відповідності вимогам цього Договору, положень законодавства України, правил Міжнародних / Національних платіжних систем, умов надання банківських послуг.
4.3.9. Гарантований депозит
4.3.9.1. Банк має право вимагати від Клієнта сплати Гарантованого депозиту в разі наявності підозр про порушення Клієнтом законодавства України, правил Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м) та/або умов надання послуг Банку, задля запобіганню можливих збитків, пов’язаних з претензіями споживачів послуг Клієнта (Chargeback) та/або застосування відповідних санкцій з боку Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м).
4.3.9.2. Сума Гарантованого депозиту розраховується Банком, виходячи з суми завданих або потенційних збитків Банку внаслідок стягнення з Банку сум за неврегульованими (у т.ч. не відшкодованими Банку) Клієнтом оспорюваними Транзакціями та визначається в сумі еквіваленту доларів США, що дорівнює стягненим та/або таких, що можуть бути стягнені з Банку сум санкцій (штрафів) Міжнародною (-ми) та / або Національною (-ми) платіжною (-ми) системою (-ми). При визначенні суми Гарантованого депозиту в українських гривнях застосовується курс продажу Банком доларів США на дату виставлення відповідного рахунку Банком, якщо інше не передбачено цим Договором. Сума Гарантованого депозиту формується у національній валюті України – гривні та обліковується Банком на відповідному внутрішньобанківському рахунку, при цьому проценти на суму Гарантованого депозиту не нараховуються та, відповідно, Банком не сплачуються.
Сума гарантованого депозиту має бути погоджена Сторонами додатково в кожному окремому випадку.
4.3.9.3. Клієнт зобов'язаний сплатити суму Гарантованого депозиту протягом 2 календарних днів з моменту отримання відповідної вимоги від Банку шляхом переказу коштів на рахунок, вказаний у вимозі Банку. У разі ненадання Клієнтом відповіді та/або невиконання дій щодо формування Гарантованого депозиту протягом 2 календарних днів з моменту отримання вимоги:
- Банк має право обмежити ліміт обігу на місяць та/або призупинити надання послуг Клієнту;
- Банк має право утримати грошові кошти у розмірі Гарантованого депозиту із поточного рахунка Клієнта, відкритого в Банку, та/або утримати грошові кошти у розмірі Гарантованого платежу з надходжень на рахунки Клієнта, шляхом ініціювання Банком дебетового переказу, що здійснюються в порядку та на умовах, визначених Договором. Сторони узгодили, що підписанням Заяви про приєднання Клієнт надає Банку згоду на здійснення такого дебетового переказу та такий платіж є акцептованим Клієнтом.
4.3.9.4. Крім передбаченого п.п. 4.3.9.3. цього розділу Сторони погодили, що Банк має право на формування Гарантованого депозиту задля запобіганню можливих збитків, пов’язаних з претензіями споживачів послуг Клієнта (Chargeback). Гарантований депозит може формуватись як у порядку, що передбачений пунктом 4.3.9.3. Договору, так і за погодженням Сторін.
4.3.9.5. У разі припинення договірних відносин накопичена та невикористана сума Гарантованого депозиту повертається Банком на рахунок Клієнта протягом 5 (п’яти) робочих днів після:
1) спливу 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту останньої Транзакції, у разі відсутності оскарження проведених Транзакцій, та
2) завершення строків розгляду наявних претензій Міжнародною(-ми) / Національною платіжною(-ми) системою(-ми) за останньою оскаржуваною Транзакцією.
В разі виникнення у Банку збитків внаслідок Chargeback сума Гарантованого депозиту переказується на користь Банку шляхом ініціювання дебетового переказу в межах суми збитків.
4.3.10. Методи оплати та сервіси
4.3.10.1. Методи оплати та сервіси, що доступні Клієнту в Системі LiqPay, вказані в Тарифах.
4.3.10.2. Банк має право в односторонньому порядку встановлювати обмеження і ліміти надання Послуги по кожному з методів оплати або сервісу без обов'язкового попереднього повідомлення Клієнта. Продовження співпраці при змінених умовах, є підтвердженням Клієнта про ознайомлення та про прийняття змінених умов.
4.3.11. Вартість послуг та порядок розрахунків
4.3.11.1. Вартість Послуг і порядок здійснення розрахунків визначаються в Заяві про приєднання та Тарифах.
4.3.11.2. З метою реалізації досягнутих домовленостей за цим Договором, а також з метою виконання будь-яких інших своїх грошових зобов'язань за цим Договором, підписанням Заяви про приєднання, Клієнт надає свою згоду на проведення Банком дебетових переказів по сплаті винагороди Банку з усіх поточних рахунків Клієнта, відкритих в Банку, а також тих, що будуть відкриті в майбутньому, в національній валюті України та/або в іноземній валюті у розмірі, еквівалентному сумі винагороди, відповідно до Тарифів та термінів, визначених цим Договором, протягом строку його дії.
4.3.11.3. У випадку, якщо валюта на рахунках Клієнта, що відкриті в Банку та за якими Банк буде здійснювати дебетовий переказ, є відмінною від валюти виконання відповідного зобов’язання за цим Договором, Сторони узгодили, що конвертація іноземної валюти здійснюється за офіційним курсом гривні щодо іноземних валют, встановленим Національним банком України на дату виконання дебетового переказу.
4.3.11.4. Дебетовий переказ коштів здійснюється відповідно до встановленого законодавством порядку, при цьому оформляється платіжна інструкція, у реквізиті "Призначення платежу" якої зазначаються номер, дата і посилання на відповідні положення цього Договору, одержувачем коштів є Банк.
4.3.11.5. У випадку недостатності або відсутності у Клієнта коштів в національній валюті України для погашення заборгованості у національній валюті України, підписанням Заяви про приєднання, Клієнт надає свою згоду на проведення Банком дебетових переказів коштів в іноземній валюті, зокрема, з поточних рахунків Клієнта, що вже зазначені у цьому Договорі, а так само, що можуть бути відкриті в майбутньому, у розмірах, що еквівалентні сумі заборгованості за цим Договором в національній валюті України на дату виконання дебетового переказу за офіційним курсом гривні щодо іноземних валют, встановленим Національним банком України на дату виконання дебетового переказу.
4.3.11.6. Банк не несе відповідальності за повноту оплати та правильність здійснення розрахунку сум грошових коштів за платіжною операцією на користь Клієнта за реалізовані товари/роботи/послуги на його веб-сайті, розмір якої визначається окремим договором між Клієнтом та його контрагентом (суб'єктом господарювання).
4.3.12. Відповідальність Сторін
4.3.12.1. Клієнт несе відповідальність за розголошення і збереження конфіденційності даних, що використовуються для авторизації Клієнта в Системі LiqPay.
4.3.12.2. Клієнт несе повну відповідальність за будь-які дії осіб, яким були передані дані, які використовуються для авторизації Клієнта в Системі LiqPay для підключення Клієнта до Системи LiqPay або внесення зміни в умови надання Послуг. Клієнт несе повну відповідальність за операції, що здійснюються в Системі LiqPay його Довіреними особами.
4.3.12.3. При невиконанні або неналежному виконанні своїх зобов'язань однією із Сторін, інша Сторона має право вимагати від винної Сторони виконання прийнятих на себе зобов'язань, а також відшкодування завданих їй збитків.
4.3.12.4. При підтвердженні неправомірності Транзакції, що виникла внаслідок умисного або необережного порушення Клієнтом, його персоналом та/або його контрагентом умов цього Договору, Клієнт зобов'язаний відшкодувати Банку суму оспорюваної Транзакції, а Банк має право утримати цю суму з сум наступних надходжень коштів Клієнту, в порядку, передбаченому цим Договором.
4.3.12.5. При використанні Клієнтом Системи LiqPay та/або Послуг для здійснення Транзакцій щодо заборонених товарів та послуг (перелік опублікований за посиланням https://www.liqpay.ua/prohibited_goods) та/або високоризикових операцій, які призвели до стягнень відповідною Міжнародною платіжною системою сум коштів з Банку, Клієнт сплачує Банку штраф, в розмірі еквівалента 2500,00 доларів США за кожне встановлене порушення (платіж). Сплата штрафу здійснюється у гривні, для розрахунку суми штрафу в гривні застосовується офіційний курс гривні до відповідної іноземної валюти, що встановлений НБУ станом на дату сплати такого штрафу. Окрім сплати вказаного штрафу, Клієнт зобов’язується відшкодовувати збитки, пов'язані із застосуванням штрафних санкцій Міжнародними платіжними системами за результатами незаконної та/або ризикової діяльності Клієнта, пов'язаної з використанням системи LiqPay та/або Послуг для здійснення Транзакцій щодо заборонених та/або ризикових товарів чи послуг, в повному обсязі, включаючи витрати Банку, пов'язані з наданням Банку правової допомоги третіми особами.
4.3.12.6. Не вважається забороненою, в розумінні цього Договору, діяльність, що здійснюється на підставі, в межах та протягом строку, що визначений відповідною ліцензією (дозволом), що виданий уповноваженим державним органом України на право зайняття такою діяльністю.
4.3.12.7. При перевищенні цін на товари або послуги, оплачувані через Інтернет (в тому числі за рахунок застосування курсу конвертації національної валюти України, відмінної від курсу, встановленого в Банку на момент проведення Транзакції), внаслідок порушення зобов’язань, передбачених положеннями цього Договору, Клієнт зобов'язаний протягом 3-х днів після отримання офіційного повідомлення від Банку про таке порушення, усунути його. У разі неусунення або відмови в усуненні порушення, Клієнт зобов’язується сплатити Банку штраф в розмірі 5000 грн. на рахунок та у строки, визначені у вимозі Банку, за кожен випадок порушення, а також різницю ціни замовлення при оплаті через Інтернет в порівнянні з іншими способами оплат (готівковий або безготівковий розрахунок) по кожній оскарженій за цим правилом Транзакції.
4.3.12.8. Датою належного виконання Банком грошових зобов'язань перед Клієнтом вважається дата перерахування коштів / зарахування по Транзакціям в повній сумі на вказаний у Заяві рахунок Клієнта.
Якщо поточний рахунок Клієнта, вказаний у реквізитах для переказу зарахувань по Транзакціям, знаходиться в іншому банку, Банк не несе відповідальність за комісії, що стягуються його банком, і терміни зарахування банком Клієнта грошових коштів на рахунок Клієнта.
4.3.12.9. В разі порушення строків виконання платіжних операцій, передбачених Законом України “Про платіжні послуги” або цим Договором, Банк зобов’язаний сплатити Клієнту пеню в розмірі 0,1% суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше 1% від суми платіжної операції.
4.3.12.10. Клієнт несе повну відповідальність за інформацію, що міститься на його веб-сайті та на веб-сайтах залучених Клієнтом Підприємств, на яких Клієнт надає послуги з переказу коштів.
4.3.12.11. При підтвердженні факту розголошення конфіденційної інформації, а також за кожен факт, якщо сертифікат PCI DCC контрагента, який виконував налаштування інтернет магазину Клієнта, припинив дію або якщо Клієнт змінив такого контрагента та при цьому вимагав введення реквізитів Платіжних засобів (номер, строк дії, CVV) від Платників, Клієнт зобов'язується сплатити Банку штраф в розмірі 5000 грн. на рахунок та у строки, визначені у вимозі Банку, за кожен випадок порушення. При неодноразовому (два і більше разів) порушенні цієї умови Клієнтом, Банк має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, повідомивши про це Клієнта не пізніше ніж дати розірвання Договору.
4.3.12.12.Суми штрафів або витрат, можуть бути або утримані Банком з наступних зарахувань Клієнта шляхом виконання переказів з внутрішньобанківського рахунку обліку необхідної суми, або шляхом виставлення рахунку на оплату штрафу або компенсації витрати Клієнтом. Клієнт зобов'язаний сплатити відповідний рахунок протягом 10 робочих днів з дати його виставлення. У разі несплати рахунку у встановлені строки Клієнт зобов'язаний сплатити Банку пеню в розмірі 0.1% від суми заборгованості за кожен день прострочення платежу.
4.3.12.13. У разі разі пред'явлення до Банку будь-яких претензій чи вимог у зв’язку з чи щодо порушення Клієнтом законодавства про використання об’єктів права інтелектуальної власності, або блокування будь-яких інтернет ресурсів (веб-сайтів, веб-сторінок, застосунків Банку через неналежне використання Клієнтом будь-яких об'єктів права інтелектуальної власності), Клієнт зобов’язаний відшкодувати Банку збитки та витрати, які виникли у зв’язку з такими претензіями та вимогами, сплатою штрафів, будь-яких витрат, які мав Банк для їх врегулювання, зокрема, але не обмежуючись цим, відшкодувати сплачені Банком штрафи, платежі, судові збори, витрати на професійну правничу допомогу, витрати, пов’язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертиз, витрати пов’язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів, витрати, пов’язані з вчиненням будь-яких процесуальних дій, витрати для оприлюднення спростувань чи будь-яких інтерв’ю, повідомлень, роз’яснень, якщо такі за рішенням Банку будуть необхідними, для врегулювання претензій чи вимог щодо неправомірного використання Клієнтом об’єктів права інтелектуальної власності.
4.3.12.14. Клієнт несе відповідальність в сумі збитків Банку у разі розміщення за власною ініціативою та на власний ризик інформації про послуги Банку, яка є неактуальною та/або неправдивою, на своєму веб-сайті.
4.3.13. Врегулювання розбіжностей та розгляд спорів
4.3.13.1. Всі суперечки і розбіжності, що виникають з цього Договору або в зв'язку з ним, будуть, по можливості, вирішуватися шляхом переговорів.
Якщо Сторони не дійдуть згоди, спори і розбіжності підлягають вирішенню в установленому чинним законодавством України порядку.
4.3.13.2. При виникненні будь-яких претензій, які виникають внаслідок виконання цього Договору, Банк вживає заходів щодо врегулювання спірних питань, керуючись вимогами Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м) і чинним законодавством України.
У випадку, якщо іншого не передбачено правилами Міжнародної (-их) / Національної (-их) платіжної (-их) системи (-м), строк відповіді Клієнта на таку претензію складає 10 (десять) календарних днів з дати отримання повідомлення Банку про її надходження.
З дати отримання повідомлення від Банка про претензію Клієнт зобов’язується не здійснювати повернення коштів по оскаржуваним транзакціям без погодження з Банком.
4.3.14. Строк дії Договору. Припинення Договору
4.3.14.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання та діє 1 (один) рік, але не менше, ніж до повного виконання зобов'язань Сторонами за цим Договором. Договір вважається продовженим на кожний наступний календарний рік в разі, якщо за 30 календарних днів до дати закінчення дії цього Договору жодна зі Сторін не заявила про намір його розірвання (Банк може повідомляти Клієнта про намір розірвання одним з таких способів: в письмовій формі, через встановлені засоби електронного зв'язку Банку та Клієнта: Система “Приват24 для бізнесу”, SMS-повідомлення на останні відомі Банку номери телефонів, надані Банку при ідентифікації та актуалізації відомостей про Клієнта, або іншими засобами. Клієнт Може повідомляти Банк про намір розірвання Договору в письмовій формі).
4.3.14.2. В разі зміни (збільшення або зменшення) розміру інтерчейнджу Банк відповідно до законодавства переглядає тарифи у відповідну сторону (збільшення або зменшення) та здійснює коригування винагороди за переказ коштів в “Системі Liqpay.”
Банк надає Клієнту пропозиції щодо зміни істотних умов Договору, шляхом направлення Клієнту повідомлення про зміну істотних умов договору у спосіб, який дає змогу встановити дату направлення повідомлення, через встановлені канали комунікацій Банку та Клієнта, а саме: шляхом направлення повідомлень, зокрема, електронною поштою, у Системі «Приват24 для бізнесу», повідомлення у месенджерах, дзвінка на Фінансовий номер телефону Клієнта за 5 (п’ять) робочих днів до запланованих змін.
Зміни до Договору вважаються погодженими Клієнтом, якщо до дати, з якої вони застосовуватимуться, Клієнт не повідомить Банк про розірвання Договору шляхом подання повідомлення про розірвання Договору протягом 5 (п'яти) робочих днів.
4.3.14.3. У випадку незгоди Клієнта з розміром вартості Послуг, тарифів за цим Договором, розірвання Договору та подальше припинення надання Банком Послуг за цим Договором здійснюється без додаткової сплати Клієнтом будь-яких платежів, зарахувань, штрафних санкцій за розірвання Договору.
4.3.14.4. Банк може припинити надання Послуг за цим Договором та / або розірвати Договір в односторонньому порядку шляхом направлення Клієнту повідомлення не пізніше дня припинення надання Послуг та / або розірвання Договору в разі:
При розірванні цього Договору Клієнт зобов'язується видалити з усіх сторінок свого сайту логотипи Verified By Visa, MasterCard SecureCode, АТ КБ «ПриватБанк», Системі «Приват24», посилання privatbank.ua і іншу інформацію про співпрацю з АТ КБ «ПриватБанк» за цим Договором.
4.3.14.5. У разі встановлення фактів компрометації даних через неналежний захист реквізитів Платіжних засобів Клієнтом, Банк має право достроково розірвати Договір і припинити надання Послуг за цим Договором.
4.3.14.6. Банк, в порядку передбаченому розділом “Загальні положення” Правил надання банківських послуг акціонерного товариства комерційного банку «ПриватБанк», має право відмовитися від підтримання ділових відносин, припинити надання послуг в Системі LiqPay та достроково розірвати цей Договір, якщо Клієнт не надасть йому документи або інформацію, що обґрунтовано вимагатимуться Банком для цілей, зазначених в п.4.3.7.21. цього Договору, а також якщо Клієнт надасть Банку неправдиві відомості щодо фактичної господарської діяльності.
4.3.14.7. Крім порядку розірвання Договору у спосіб, визначений пунктом 4.3.14.1., Сторони мають право розірвати Договір у порядку, визначеному підрозділом 1.1.8. “Розірвання Договору та закриття рахунків” цих Умов та Правил.
4.3.14.8. Припинення цього Договору здійснюється у відповідності з положеннями цього Договору та чинного законодавства України. За наявності у Сторін невиконаних фінансових та інших зобов'язань за цим Договором, вони підлягають виконанню незалежно від розірвання Договору.
4.3.15. Взаємодія Сторін щодо окремих послуг з переказу коштів за сервісами та програмами
4.3.15.1. Сторони мають право узгодити в Заяві про приєднання взаємодію щодо окремих послуг з проведення розрахунків за сервісами та програмами, пов'язаними із Послугою в Системі LiqPay. В разі такого узгодження, окрім прав та обов'язків, передбачених вище, Клієнт приймає на себе права та обов'язки, передбачені підрозділом 4.3.15. цих Умов та Правил.
4.3.15.2. Предметом Договору є встановлення загальних принципів діяльності Сторін щодо взаємодії за послугами з переказу коштів за сервісами та програмами Банку, визначеними цим підрозділом Умов та Правил та Заявою про приєднання.
4.3.15.3. Обов'язки Клієнта:
4.3.15.3.1. Надавати Платникам при оплаті товарів, робіт, послуг із використанням платіжних інструментів знижки в розмірах, узгоджених Сторонами у відповідній Заяві про приєднання.
4.3.15.3.2. Не допускати перевищення ціни товару (послуги) шляхом додаванням комісій або винагород при оплаті їх з використанням сервісів «Оплата частинами», «Миттєва розстрочка» у порівнянні з іншими способами оплати.
4.3.15.3.3. В разі повернення товару, придбаного з використанням сервісів «Оплата частинами»/«Миттєва розстрочка» - забезпечити наявність коштів на своєму поточному рахунку та подати заявку на повернення в особистому кабінеті “Оплати частинами” або за API.
4.3.15.4. Обов'язки Банку:
4.3.15.4.1. При наданні послуги за сервісом “Оплата частинами” здійснювати зарахування коштів в наступному порядку:
4.3.15.4.2. Забезпечити підключення відповідного сервісу після отримання заяви та проходження Клієнтом перевірки на відповідність вимогам, визначеним п.4.3.3. Правил реєстрації в Системі LiqPay, для підключення до послуги з переказу коштів за сервісами «Оплата частинами», «Миттєва розстрочка».
4.3.15.5. Права Банку:
4.3.15.5.1. В односторонньому порядку відключати Клієнта від послуг з переказу коштів за сервісами "Оплата частинами", "Миттєва розстрочка", якщо:
- було виявлено факти або є підозри щодо шахрайства та/або;
- виявлено операції з переведення коштів за безготівковими розрахунками в готівку та/або;
- здійснюються навмисні повернення товарів з метою отримання грошових коштів та/або;
- в інших випадках на розсуд Банку.
4.3.15.6. Порядок розрахунків
4.3.15.6.1. За надання послуг за переказ коштів за сервісом “Оплата частинами” Клієнт зобов'язується сплатити Банку винагороду. Винагорода нараховується окремо по кожній транзакції та утримується із загальної суми, що підлягає переказу Клієнту. Для цього Клієнт надає свою згоду Банку утримати розмір такої винагороди шляхом виконання дебетового переказу в порядку та на умовах, визначених Договором.
№ тарифу | Бізнес | Назва послуги | Тариф | Примітка |
---|---|---|---|---|
1 | Напрямок торгового еквайрингу | Переказ коштів | 1,5 % від суми переказу за Платіжними засобами, емітованими банків; 1,0 % для МСС 4900 Комунальні послуги | Канали: - Система “Приват24”; - платіжна сторінка Банку у мережі Інтернет; - внесення готівкою через ТСО; - Оплата з використанням токену; - Masterpass та Masterpass one click; - Visa Checkout |
Ви знайшли помилку в тексті: