2.3.1.1. Загальні положення
2.3.1.1.1. Клієнт приєднується до підрозділу “Віддалені канали обслуговування” шляхом підписання Заяви про приєднання по відповідній послузі Банку, отримання якої передбачає можливість використання віддалених каналів обслуговування.
2.3.1.1.2. Для ініціювання платіжних операцій Клієнт має право використовувати один або кілька засобів дистанційної комунікації з Банком (далі — Засоби дистанційної комунікації або Віддалені канали обслуговування).
2.3.1.1.3. Сторони узгодили можливість використання Клієнтом наступних Віддалених каналів обслуговування: Система "Приват24", в т.ч. мобільна версія, системи "LiqPay" та АТМ, ТСО, SMS, месенджери та будь-які інші системи "клієнт - банк", "клієнт - Інтернет - банк", "телефонний банкінг", "миттєва безконтактна оплата", якщо Банком надається така технічна можливість.
2.3.1.1.4. Клієнт має право ініціювати Платіжну інструкцію у Віддалених каналах обслуговування в електронній формі. Обов'язкові реквізити Платіжної інструкції визначені чинним законодавством України, у тому числі нормативно-правовими актами Національного банку України.
2.1.1.1.5. Щодо умов порядку виконання платіжних операцій, не визначених цим підрозділом, Сторони керуються умовами виконання платіжних операцій, узгоджених в Заяві про приєднання та Розділі “Загальні положення” цих Умов та Правил.
2.3.1.1.6. Сторони визнають юридичну силу платіжних операцій (виписок), що сформовані через Віддалені канали обслуговування, і їх еквівалентність платіжним операціям, які здійснюються з використанням паперових носіїв.
2.3.1.2. Система "Приват24"
2.3.1.2.1. Система "Приват24", в т.ч. мобільна версія, призначена для управління банківськими рахунками Клієнта цілодобово в режимі реального часу через мережу Інтернет.
2.3.1.2.2. Всі операції здійснюються на підставі Платіжних інструкцій, наданих Клієнтом через Систему “Приват24”.
2.3.1.2.3. Правила користування Системою "Приват24" знаходяться на сторінці Банку у мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/udalenniy-banking/privat24.
2.3.1.2.4. В разі відсутності у Банку інформації для ідентифікації Клієнта Банк відмовляє Клієнту у його реєстрації в Системі "Приват24" або обмежує його можливість по управлінню рахунками в Системі.
2.3.1.2.5. Під час використання Системи "Приват24" Банк щоденно архівує Платіжні інструкції, ініційовані Клієнтом, та зберігає їх протягом встановленого законодавством строку.
2.3.1.2.6. Підписання Платіжних інструкцій у Системі "Приват24" здійснюється шляхом накладення Клієнтом Простого електронного підпису.
2.3.1.2.7. Права Клієнта:
2.3.1.2.7.1. Клієнт має право ініціювати платіжні операції у Системі "Приват24" в межах обмежень, встановлених законодавством, Правилами Міжнародних Платіжних Систем, внутрішньобанківськими документами.
2.3.1.2.8. Права Банку:
2.3.1.2.8.1. Банк має право виконувати періодичні перевірки виконання Клієнтом вимог щодо захисту інформації та зберігання засобів захисту і припиняти обслуговування Клієнта за допомогою Системи "Приват24" в разі невиконання Клієнтом вимог безпеки.
2.3.1.2.8.2. Банк повертає Платіжну інструкцію без виконання на підставах, визначених чинним законодавством України, у тому числі нормативно-правовими актами Національного банку.
2.3.1.2.8.3. Банк має право відмовити Клієнту у виконанні Платіжної інструкції, якщо на етапі перевірки рахунків платника та одержувача виявлені невідповідності.
2.3.1.2.8.4. Банк має право змінювати ім'я (адресу) сайту Системи "Приват24" і припиняти надання послуг.
2.3.1.2.8.5. Банк має право вводити додаткові інструменти і способи, що підвищують безпеку Системи "Приват24", без узгодження та попереднього повідомлення Клієнта.
2.3.1.2.8.6. Банк має право змінювати список доступних Клієнту операцій в Системі "Приват24".
2.3.1.2.8.7. Банк має право для виконання Платіжних інструкцій застосовувати Унікальний ідентифікатор у вигляді міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) та/або номера Платіжної картки та/або номера телефону. Застосування того чи іншого виду Унікального ідентифікатора здійснюється на розсуд Банку.
2.3.1.2.8.8. Сторони узгодили, що за наявності технічної можливості та за відсутності інших обставин, які унеможливлюють переказ, переказ коштів між рахунками Платіжних карток, емітентом/емітентами яких є учасник/учасники міжнародної платіжної системи переказів "PrivatMoney", здійснюється через міжнародну платіжну систему переказів "PrivatMoney".
2.3.1.2.8.9. Сторони узгодили, що в разі здійснення Клієнтом платіжної операції на користь отримувача, з яким у Банка укладено договір в рамках послуги “Приймання платежів”, Банк має право автоматично заповнювати реквізит “Дата валютування”. При цьому Клієнт доручає Банку автоматично зазначити дату валютування відповідно до умов укладеного договору між Банком та отримувачем коштів.
2.3.1.2.9. Обов’язки Клієнта:
2.3.1.2.9.1. Під час використання Системи "Приват24" Клієнт зобов'язаний дотримуватися всіх вимог безпеки оброблення Платіжних інструкцій, встановлених законодавством та цими Умовами та Правилами.
2.3.1.2.9.2. Клієнт зобов'язаний не використовувати Систему “Приват24” для операцій, пов'язаних з підприємницькою діяльністю.
2.3.1.2.9.3. Клієнт зобов'язаний не розголошувати відомості про логін та пароль третім особам.
2.3.1.2.9.4. Клієнт зобов'язаний надавати Банку достовірну інформацію, необхідну для проведення операцій.
2.3.1.2.10. Обов’язки Банку:
2.3.1.2.10.1. Платіжна інструкція вважається переданою Клієнтом до Банку, якщо Клієнт:
- для доступу в Систему ввів правильні логін (Фінансовий номер телефону) і пароль;
- підтвердив вхід в Систему через додаткову перевірку Клієнта будь-яким шляхом;
- підписав Платіжну інструкцію шляхом введення одноразового паролю ОТР та/або шляхом зчитування QR коду та/або перевіркою ПІН-коду Платіжної картки та/або шляхом IVR дзвінка та/або дзвінка оператора ОКЦ на Фінансовий номер телефону.
2.3.1.2.10.2. Банк зобов'язується не рідше одного разу на місяць надавати Клієнту виписки про стан рахунка у Системі “Приват24”. Послуга не тарифікується.
2.3.1.2.10.3. Банк зобов'язується забезпечити відповідність Системи "Приват24" вимогам законодавства, в тому числі нормативно-правових актів Національного банку, які пред'являються до технології та захисту електронних банківських розрахунків щодо програмного забезпечення Засобів дистанційної комунікації.
2.3.1.2.11. Миттєві кредитові перекази в Системі «Приват24»
2.3.1.2.11.1. Клієнт має право ініціювати в Системі “Приват24” Миттєвий кредитовий переказ в гривні у відповідному меню ініціювання переказів/платежів, де надається така технічна можливість, в т.ч. шляхом обрання відповідного виду кредитового переказу.
2.3.1.2.11.2. Банк виконує Миттєвий кредитовий переказ виключно за таких умов:
- за умови наявності і доступності на рахунку платника суми коштів, необхідної для виконання Миттєвого кредитового переказу, включаючи комісію за здійснення переказу;
- за умови наявності у Банка технічної можливості для виконання Миттєвого кредитового переказу;
- за умови, що надавач платіжних послуг отримувача є учасником системи Миттєвих кредитових переказів.
Сторони узгодили, що у випадку неможливості здійснити переказ коштів Миттєвим кредитовим переказом, Клієнт доручає Банку виконати переказ коштів на звичайних умовах кредитового переказу.
2.3.1.2.11.3. Банк здійснює інформування Клієнта, який має відкритий поточний рахунок в Банку, про операції Миттєвих кредитових переказів, а саме:
- Після отримання від надавача платіжних послуг отримувача повідомлення про завершення платіжної операції або якщо таке повідомлення не було отримане протягом 10 секунд з моменту прийняття Платіжної інструкції на виконання Миттєвого кредитового переказу, Банк невідкладно повідомляє Клієнта-платника про те, чи доступна сума коштів за платіжною операцією з виконання Миттєвого кредитового переказу на рахунку отримувача шляхом направлення відповідного повідомлення у Системі "Приват24".
- Після зарахування на рахунок Клієнта-отримувача суми коштів за платіжною операцією з виконання Миттєвого кредитового переказу Банк зобов’язується невідкладно повідомити його про таке зарахування шляхом направлення відповідного повідомлення у Системі "Приват24".
2.3.1.2.11.4. Інші умови та порядок виконання Миттєвих кредитових переказів, що не визначені цим Договором, визначаються чинним законодавством України.
2.3.1.2.11.5. Сторони узгодили та Клієнт розуміє, що будь-який переказ коштів виконується Банком із дотриманням вимог чинного законодавства України, зокрема, але не виключно, із дотриманням вимог Закону України «Про платіжні послуги», Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Для дотримання вимог чинного законодавства України та з урахуванням умов, визначених Розділом 1.1. «Загальні положення» цього Договору, Банк може прийняти рішення щодо призупинення/обмеження обслуговування Клієнта, зупинення або відмови в проведенні фінансової операції.
2.3.1.3. SMS-банкінг
2.3.1.3.1. Банк приймає до виконання дистанційні розпорядження на формування Платіжної інструкції між поточними рахунками Клієнта за допомогою SMS-повідомлень, направлених Клієнтом Банку. Для їх виконання Клієнт доручає Банку сформувати Платіжну інструкцію та надати її на підпис Клієнту. Клієнт підписує таку Платіжну інструкцію Простим електронним підписом.
2.3.1.4. Телефонний банкінг
2.3.1.4.1. Банк надає Клієнту послугу “Платежі по телефону”, яка полягає в обслуговуванні Поточних рахунків Клієнта за допомогою телефонних каналів зв'язку.
2.3.1.4.2. Користування послугою “Платежі по телефону” здійснюється на підставі посиленої автентифікації Клієнта:
- за Фінансовим номером телефону, номером рахунку (Платіжної картки), прізвищем, іменем, по-батькові Клієнта, датою народження, відповіддю на динамічне питання, паспортними даними,
- надсиланням Банком на Фінансовий номер телефону Клієнта одноразового ОТП-паролю.
Для підтвердження підключення до послуги Клієнт повинен назвати ОТП пароль співробітникові Банку, уповноваженому проводити Платежі по телефону.
2.3.1.4.3. Для ініціювання платіжних операцій за допомогою телефонних каналів зв’язку використовуються Платіжні інструкції в електронній формі.
2.3.1.4.4. Для ініціювання платіжної операції Клієнт повинен звернутися в Банк з Фінансового номеру телефону і повідомити реквізити Платіжної інструкції.
2.3.1.4.5. Платіжна інструкція вважається ініційованою Клієнтом і прийнятою Банком, якщо Клієнт пройшов посилену автентифікацію в порядку, визначеному у п.2.3.1.4.2. Умов та Правил, а також повідомив реквізити Платіжної інструкції. Платіжна інструкція підписується Клієнтом Простим електронним підписом.
2.3.1.4.6. Клієнт зобов’язаний зберігати свій мобільний телефон поза зоною досяжності сторонніх осіб і не допускати використання його третіми особами для користування послугою “Платежі по телефону”.
2.3.1.4.7. В випадку втрати, крадіжки мобільного телефону Клієнт зобов'язаний негайно повідомити про це Банк для блокування для цього номера телефону як фінансового.
2.3.1.4.8. Банк має право виконувати періодичні перевірки виконання Клієнтом вимог щодо захисту інформації та зберігання телефону і припиняти обслуговування Клієнта за послугою “Платежі по телефону” у разі невиконання ним вимог безпеки.
2.3.1.4.9. Банк має право змінювати граничну суму можливого проведення платежу по телефону як і більшу, так і в меншу сторону в односторонньому порядку, виходячи з міркувань безпеки.
2.3.1.5. Операції фізичних осіб з продажу безготівкової іноземної валюти в ПТКС
2.31.5.1. Банк здійснює купівлю безготівкової іноземної валюти у Клієнта в ПТКС на підставі поданої Клієнтом Заяви на продаж іноземної валюти (далі — Заява). Заява подається в електронній формі шляхом заповнення Клієнтом відповідних даних в інтерфейсі ПТКС (Платіжна картка для зарахування/списання, валюта, сума валюти для продажу, курс валют) та натисканням відповідної кнопки для підтвердження операції. Клієнт здійснює підтвердження операції з продажу валюти Простим електронним підписом.
2.3.1.5.2. Для безготівкових операцій з продажу іноземної валюти діє курс продажу чинний на час проведення операції. Курси для безготівкових операцій (курс для карток) встановлюються Банком щоденно, враховуючи поточний стан валютного ринку та потреби Банку, і можуть бути змінені протягом дня.
2.3.1.5.3. Банк не здійснює купівлю безготівкової іноземної валюти у Клієнта в ПТКС у разі технічних несправностей, наявності арешту і в інших випадках, встановлених у Договорі з Клієнтом та чинним законодавством України.
2.3.1.5.4. Операція з продажу Клієнтом безготівкової іноземної валюти в ПТКС не тарифікуються. Комісійна винагорода за списання/зарахування грошових коштів на Платіжну картку визначена у Тарифах для відповідного виду Платіжної картки.
2.3.1.5.5. Банк інформує Клієнта щодо здійснених операцій в порядку, передбаченому підрозділом 1.1.3 Умов та Правил.
Клієнт має право отримати інформацію про всі здійснені операції в меню ПТКС, Системі«Приват24» цілодобово.
2.3.1.5.6. Банк приймає до виконання та виконує Заяву Клієнта одразу при поданні, відкликання Заяви за цією послугою не передбачено.
2.3.1.5.7. Операція сторно за раніше проведеною через ПТКС операцією з продажу безготівкової іноземної валюти Клієнтом, не здійснюється.
2.3.1.6. Відкритий банкінг (або Open Banking)
2.3.1.6.1. Предмет договору
2.3.1.6.1.1. Банк за умови отримання Згоди користувача (далі - користувача або Клієнта), який має відкритий поточний рахунок в Банку, зобов'язується
здійснювати обмін даними зі Стороннім НПП через базовий спеціалізований інтерфейс під час Доступу до рахунку Клієнта Стороннього НПП з метою надання нефінансових платіжних послуг Клієнту таким Стороннім НПП в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України та цим Договором.
2.3.1.6.1.2. Банк зобов'язується здійснювати отримання Доступу до рахунку Клієнта, відкритих у іншого НПП з обслуговування рахунку, у межах Відкритого банкінгу в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України та цим Договором.
2.3.1.6.1.3. Отримання Послуги надання відомостей з рахунків Клієнта та/або Послуги з ініціювання платіжної операції та/або отримання Доступу до рахунків Клієнта, відкритих у іншого НПП з обслуговування рахунку, у межах Відкритого банкінгу можливе виключно після надання Клієнтом Банку відповідних Згод користувача в порядку та на умовах, визначених цим Договором, за умови, якщо для отримання відповідної послуги вимагається надання Клієнтом Згоди.
2.3.1.6.2. Умови надання Банком Стороннім надавачам платіжних послуг Доступу до рахунків Клієнтів Банку
2.3.1.6.2.1. Послуга надання відомостей з рахунків Клієнта Сторонньому НПП
2.3.1.6.2.1.1. Банк під час надання Сторонньому НПП Доступу до рахунку Клієнта через базові спеціалізовані інтерфейси зобов’язаний забезпечувати виконання запитів щодо надання відомостей з рахунку, а саме щодо суми доступних коштів на рахунку Клієнта (баланс) та/або історії операцій (за період, що становить не більше ніж 31 календарний день від поточної дати запиту) за рахунком, наданих Клієнтом через НПП з надання відомостей з рахунків.
Надання такого Доступу до рахунку Клієнта Сторонньому НПП Банк здійснює виключно за умови отримання від Клієнта підписаної Згоди на надання відомостей з рахунку та розкриття інформації (зокрема, інформації, що містить банківську таємницю, комерційну таємницю, таємницю надавача платіжних
послуг), яка надається в електронній формі в Системі “Приват24”, та з урахуванням обсягу інформації, визначеної такою Згодою.
Згода користувача на надання відомостей з рахунків надається ним Банку до першого запиту Клієнта щодо надання відомостей з рахунків, наданого через НПП з надання відомостей з рахунків, якому надається Доступ до рахунку.
2.3.1.6.2.1.2. Згода користувача про надання відомостей з рахунку може бути відкликана ним у Системі “Приват24” або в засобі дистанційної комунікації НПП з надання відомостей з рахунків.
2.3.1.6.2.2. Виконання Платіжної інструкції щодо разової платіжної операції, наданої платником через НПП з ініціювання платіжної операції
2.3.1.6.2.2.1. Під час надання Сторонньому НПП Доступу до рахунку Клієнта через базові спеціалізовані інтерфейси Банк зобов’язаний забезпечувати виконання Платіжної інструкції щодо разової платіжної операції, наданої платником через НПП з ініціювання платіжної операції, в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України та цим Договором.
2.3.1.6.2.2.2. Ініціювання платіжної операції через НПП з ініціювання платіжної операції здійснюється на підставі Платіжної інструкції платника, яку НПП з ініціювання платіжної операції передає Банку та за умови наданої платником НПП з ініціювання платіжної операції Згоди на ініціювання платіжної операції. Така Платіжна інструкція платника повинна містити обов’язкові реквізити, визначені чинним законодавством України.
Ініціювання, формування та наповнення такої Платіжної інструкції здійснюється платником, НПП з ініціювання платіжної операції та Банком в порядку, визначеному чинним законодавством України.
2.3.1.6.2.2.3. Згода Клієнта на виконання платіжної операції надається Банку під час кожного ініціювання платником разової платіжної операції через НПП з ініціювання платіжної операції шляхом підписання Клієнтом Платіжної інструкції на виконання такої операції в Системі “Приват24”.
2.3.1.6.2.2.4. Приєднанням до цього Договору Клієнт надає Банку дозвіл на
розкриття інформації, що містить банківську таємницю, комерційну таємницю, таємницю надавача платіжних послуг відповідному НПП з інціювання платіжної операції, через якого Клієнт ініціює відповідну платіжну операцію.
2.3.1.6.3. Отримання Доступу до рахунків Клієнта, відкритих у інших НПП з обслуговування рахунку
2.3.1.6.3.1. Банк надає Клієнту нефінансові платіжні послуги з отримання Доступу до рахунків Клієнта, відкритих у інших НПП з обслуговування рахунку, з урахуванням вимог чинного законодавства України та цього Договору за умови наявності технічної можливості.
2.3.1.6.3.2. Банк не надає Клієнту нефінансові платіжні послуги, якщо до рахунку Клієнта немає доступу в режимі реального часу.
2.3.1.6.3.3.1. Послуга надання відомостей з рахунків Клієнта, відкритих у інших НПП з обслуговування рахунку
2.3.1.6.3.3.1.1. Клієнт надає Банку згоду на надання відомостей з рахунків у меню “Усі рахунки” Системи “Приват24” шляхом введення IBAN рахунку, відкритого в іншому НПП з обслуговування рахунку, щодо якого Клієнт бажає отримати послугу надання відомостей з рахунку, та обрання відповідних опцій - історія транзакцій та/або перегляд балансу.
2.3.1.6.3.3.1.2. Банк надає послугу надання відомостей з рахунків за умови отримання підтвердження НПП з обслуговування рахунку надання згоди на надання відомостей з рахунків.
2.3.1.6.3.3.1.3. Клієнт має право відкликати надану згоду у меню “Відкритий банкінг” Системи “Приват24”.
2.3.1.6.3.3.2. Послуга ініціювання платіжної операції з рахунків Клієнта, відкритих у інших НПП з обслуговування рахунку
2.3.1.6.3.2.1. Ініціювання платіжної операції через Банк як НПП з ініціювання платіжної операції здійснюється на підставі Платіжної інструкції Клієнта, поданої
ним у Системі “Приват24”, яку Банк передає НПП з обслуговування рахунку. Така Платіжна інструкція Клієнта повинна містити обов’язкові реквізити, визначені чинним законодавством України. Приєднання до цього Договору є наданням Клієнтом Згоди на ініціювання платіжної операції. Клієнт не має права відкликати Платіжну інструкцію після надання НПП з ініціювання платіжної операції Згоди на ініціювання такої платіжної операції
2.3.1.6.4. Вартість послуг
2.3.1.6.4.1. Вартість послуг Банку визначається Тарифами.
2.3.1.6.5. Персональні дані
2.3.1.6.5.1. Банк у рамках реалізації Відкритого банкінгу обробляє наступні персональні дані Клієнтів:
Прізвище, ім’я, по-батькові; реєстраційний номер облікової картки платника податків; дані документів, що посвідчують особу; IBAN рахунку; дані про баланс рахунку та трансакційні дані; дата народження; місце реєстрації/проживання; номер рахунку платника/отримувача; прізвище, ім’я, по-батькові та РНОКПП платника/отримувача; сума, валюта, дата та час проведення платежу, його ідентифікатор, статус та призначення; контактні дані; підпис.
2.3.1.6.5.2. Персональні дані обробляються з метою реалізації Відкритого банкінгу, правовою підставою для обробки є укладення та виконання правочину, стороною якого є Клієнт, чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу Клієнта.
2.3.1.6.5.3. Клієнт повідомлений, що у з метою реалізації Відкритого банкінгу його персональні дані можуть бути передані іншому НПП в порядку та на умовах, визначених законодавством та цим Договором.
Детальніша інформація про порядок обробки персональних даних Банком викладена у розділі 1.1.9. Умов та Правил та за посиланням.
2.3.1.6.6. Інші умови
2.3.1.6.6.1. Порядок направлення звернень Клієнта до Банку визначено
Порядком опрацювання звернень клієнтів, посилання на який міститься у Преамбулі Умов та Правил у графі “Гіперпосилання на внутрішньобанківський документ (витяг), який регламентує порядок розгляду банком звернень клієнтів”, а також у підрозділі “1.1.2. Права та обов'язки Клієнта” Умов та Правил.
Інші права та обов'язки Сторін, що не визначені цим підрозділом, визначені чинним законодавством України та “Загальними положеннями” Умов та Правил.
2.3.1.6.6.2. Інформація, що передається з метою надання послуг в межах Відкритого банкінгу, може передаватися через технологічного оператора платіжних послуг, що отримав право на надання послуг у межах Відкритого банкінгу. При цьому така передача даних здійснюється виключно з метою забезпечення виконання функцій, необхідних для реалізації послуг в межах Відкритого банкінгу відповідно до вимог чинного законодавства України та умов цього Договору.
2.3.1.7. Відповідальність Сторін
2.3.1.7.1. Банк не несе відповідальності за неналежне виконання Платіжних інструкцій в разі, коли Клієнт допустив помилки на етапі заповнення її реквізитів.
2.3.1.7.2. Банк не несе відповідальність за збереження коштів Клієнта у разі розголошення Клієнтом відомостей про логін та пароль для входу в Систему “Приват24” третім особам. Інші права та обов'язки Сторін, в т.ч. відповідальність Сторін при використанні платіжних інструментів, визначені підрозділом “1.1.10. Загальні умови обслуговування Платіжних інструментів (Платіжних карток)” Умов.
2.3.1.7.3. Банк несе відповідальність за:
- шкоду, заподіяну Клієнту в разі недотримання Банком вимог чинного законодавства України, що регулює порядок надання послуг в межах відкритого банкінгу.
- невиконання або неналежне виконання платіжних операцій, ініційованих Клієнтом через НПП з ініціювання платіжної операції, відповідно до Закону України “Про платіжні послуги” та умов укладених між Клієнтом та Банком
договорів, якщо не доведе, що платіжні операції виконані Банком належним чином;
- розкриття сторонньому НПП інформації, що містить банківську таємницю, комерційну таємницю, таємницю надавача платіжних послуг без дозволу Клієнта та/або в обсязі, на який не було отримано дозвіл Клієнта.
| № тарифу | Бізнес | Назва послуги | Тариф | Примітка |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Напрямок платежів | Комісія за переказ коштів на поповнення мобільного номера в каналі: Система "Приват24" (у т.ч. за послугою “Автоплатежі”) (повна версія або мобільний додаток) | - від 0,01 до 100,00 - 2,00 грн.; - від 100,01 - 4,00 грн. | При здійсненні платежу додаткова комісія за рахунок кредитних коштів не стягується |
| 2 | Напрямок платежів | Комісія за переказ коштів на поповнення мобільного номера в каналах: Банкомат; Термінал самообслуговування; ATM Recycler | - від 0,01 до 100,00 - 3,00 грн.; - від 100,01 - 5,00 грн. | При здійсненні платежу додаткова комісія за рахунок кредитних коштів не стягується |
| 3 | Напрямок платежів | Комісія за переказ коштів на поповнення мобільного номера в каналі: IVR за номером 3700 | - від 5,00 - 3,00 грн. | При здійсненні платежу додаткова комісія за рахунок кредитних коштів не стягується |
| 4 | Напрямок платежів | Комісія за переказ коштів на поповнення мобільного номера в каналі: SMS-банкінг | від 0,01 до 50,00 - 1,00 грн; від 50,01 до 100,00 - 2,00 грн; від 100,01 до 150,00 - 3,00 грн; від 150,01 до 200,00 - 4,00 грн; від 200,01 - 5,00 грн | При здійсненні платежу додаткова комісія за рахунок кредитних коштів не стягується |
| 5 | Роздрібний бізнес | Комісія за приймання платежу за оплату залізничних квитків | 4% від суми платежу | |
| 6 | Роздрібний бізнес | Комісія за приймання платежу за оплату залізничних квитків (Євро жд) | не тарифікується | |
| 7 | Роздрібний бізнес | Комісія за приймання платежу за квитки на заходи (кіно) | до 2% від суми платежу | Про розмір комісії Клієнт буде проінформований під час здійснення платіжної операції. Розмір залежить від договору, який укладено з отримувачем коштів |
| 8 | Роздрібний бізнес | Комісія за приймання платежу за оплату автобусних квитків | до 5% від суми платежу | Про розмір комісії Клієнт буде проінформований під час здійснення платіжної операції. Розмір залежить від договору, який укладено з отримувачем коштів |
| 9 | Роздрібний бізнес | Комісія за приймання платежу за оплату авіаквитків | 1% (max 500 грн) від суми платежу | |
| 10 | Роздрібний бізнес | Комісія за приймання платежу за оплату турів | від 5% від суми платежу | Про розмір комісії Клієнт буде проінформований під час здійснення платіжної операції. Розмір залежить від договору, який укладено з отримувачем кошті |
| 11 | Напрямок платежів | Комісія за приймання платежу через канал Система "Приват24" в адресу комерційних одержувачів, перелік яких визначено Банком на підставі внутрішніх документів | 1 грн. | |
| 12 | Напрямок платежів | Переказ коштів на рахунок (картку) в іншому банку через Систему "Приват24" | 0,5% (мінімум 5 грн максимум 500 грн) від суми платежу | |
| 13 | Напрямок платежів | Платежі по телефону через оператора (якщо є договір з отримувачем) | 1% (мінімум 15,00 грн., максимум 500,00 грн.) + 20,00 грн. | При переказі коштів стягується карткова комісія, з якою можна ознайомитися в розділі 2.1 Умов та Правил |
| 14 | Напрямок платежів | Платежі по телефону через оператора (якщо немає договору з отримувачем) | 1% (мінімум 25,00 грн., максимум 1000,00 грн.) + 20,00 грн. | При переказі коштів стягується карткова комісія, з якою можна ознайомитися в розділі 2.1 Умов та Правил |
| 15 | Напрямок платежів | Платежі по телефону через оператора (для одержувачів пенсійних виплат у ПриватБанку, якщо є договір з отримувачем) | 1% (мінімум 15,00 грн., максимум 500,00 грн.) | При переказі коштів стягується карткова комісія, з якою можна ознайомитися в розділі 2.1 Умов та Правил |
| 16 | Напрямок платежів | Платежі по телефону через оператора (для одержувачів пенсійних виплат у ПриватБанку, якщо немає договору з отримувачем) | 1% (мінімум 25,00 грн., максимум 1000,00 грн.) | При переказі коштів стягується карткова комісія, з якою можна ознайомитися в розділі 2.1 Умов та Правил |
| 17 | Напрямок платежів | Платежі по телефону в IVR-меню | 2 грн. | При переказі коштів стягується карткова комісія, з якою можна ознайомитися в розділі 2.1 Умов та Правил |
| 18 | Напрямок платежів | Платежі через Систему "Приват 24" (якщо є договір з отримувачем) | 1 грн. | Платежі одержувачів пенсійних виплат у ПриватБанку за комунальні послуги через Систему "Приват 24" у сумі до 5 000 грн на місяць (включно) і не більше ніж 15 платежів – не трифікуються. При здійсненні платежу за комунальні послуги, платежі за інтернет/ ТВ додаткова комісія за рахунок кредитних коштів не стягується |
| 19 | Напрямок платежів | Платежі через Систему "Приват 24" (якщо немає договору з отримувачем) | 3 грн. | |
| 20 | Напрямок платежів | Платежі через Термінал/Банкомат (якщо є договір з отримувачем) | 1% (мінімум 5 грн, максимум 500 грн) | При здійсненні платежу за комунальні послуги, платежі за інтернет/ ТВ додаткова комісія за рахунок кредитних коштів не стягується |
| 21 | Напрямок платежів | Комунальні платежі через сайт | 1 % (мінімум 1 грн) | При здійсненні платежу додаткова комісія за рахунок кредитних коштів не стягується |
| 22 | Напрямок платежів | Платежі через Систему "Приват 24" до бюджетних організацій | 1% (min 3 грн max 100 грн) | |
| 23 | Напрямок платежів | Переказ коштів через ТСО на рахунки (картки) фізичних осіб, відкриті в інших банках | 2 % (min 5 грн) | |
| 24 | Напрямок платежів | Комісія за приймання платежів на благодійність (якщо є договір з отримувачем) | не тарифікується | |
| 25 | Роздрібний бізнес | Надання відомостей з рахунку (в рамках Відкритого банкінгу) | не тарифікується |
Ви знайшли помилку в тексті: