4. Інформаційно-консультаційні послуги

4.1. Послуги для Преміальних клієнтів Банку

4.1.2.1. Преміальний клієнт Банку (далі за текстом цього підрозділу - Клієнт) має право обслуговуватись в Premium-відділеннях, адреси яких зазначено на офіційному сайті Банку (послуга не тарифікується).

4.1.2. Послуги “Персональний банкір” та “Чат з персональним банкіром”.

4.1.2.1. Преміальний клієнт Банку має право користуватись послугою “Персональний банкір” , яка полягає у цілодобовому банківському обслуговуванні Клієнта та його найближчих родичів (чоловіка/дружини, дітей), закріпленим за ним працівником Банку.

4.1.2.2. Клієнт має право скористатись послугою, звернувшись до персонального банкіра через чат в Системі "Приват24" (мобільна версія) або у Premium-відділенні Банку.

4.1.2.3. Детальна інформація про послуги “Персональний банкір” та “Чат з персональним банкіром” розміщена на офіційному сайті Банку за осиланням https://privatbank.ua/vip/platinum#gads-12160 (послуги не тарифікуються).