3.4. Картки (Порядок відкриття та обслуговування пластикових платіжних карток для корпоративних Клієнтів ПриватБанку)

3.4.1. Бізнес картка

3.4.1.1. Предмет Договору

3.4.1.1.1. Банк на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується емітувати та надати у використання Клієнтові корпоративний (бізнесовий) платіжний інструмент (далі - Електронний платіжний засіб або Платіжна картка або Платіжний інструмент) «Бізнес картка» у вигляді одного або обох її видів: «Корпоративна картка» та/або «Картка «Ключ до рахунку» (або Електронні платіжні засоби) Міжнародних платіжних систем Visa або Mastercаrd, а Клієнт зобов'язується сплачувати Банку винагороду, передбачену чинними Тарифами Банку.

3.4.1.1.2. Клієнт приєднується до Договору шляхом підписання Заяви про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг АТ КБ «ПриватБанк» «Корпоративна картка» (далі — Заява про приєднання) шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису у Системі «Приват24 для бізнесу».

3.4.1.1.3. Істотні умови Договору визначені Заявою про приєднання.

3.4.1.1.4. Електронний платіжний засіб є власністю Банку і надається Клієнту або його довіреній особі відповідно до умов Договору.

3.4.1.1.5. Вид Електронного платіжного засобу, що емітується Банком, тип його носія ідентифікаційних даних (магнітна смуга, мікросхема, чіп), реквізити, які наносяться на нього у графічному вигляді, визначаються платіжною організацією відповідної платіжної системи, у якій цей Електронний платіжний засіб застосовується, з урахуванням вимог, встановлених відповідними державними стандартами України, і міжнародних стандартів, прийнятими Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO).

3.4.1.1.6. Платіжна картка містить обов'язкові реквізити, визначені законодавством.

Строк дії Електронного платіжного засобу зазначений на лицьовому боці (місяць і рік). Електронний платіжний засіб дійсний до останнього календарного дня зазначеного місяця.

3.4.1.1.7. Платіжна картка «Бізнес картка» надається Клієнту для наступних цілей:

- витрат, пов’язаних з основною діяльністю Клієнта (купівля товару, розрахунки з постачальниками);

- представницьких витрат (офіційні прийоми, культурні програми) Клієнта;

- витрат на відрядження по Україні та за кордон (бронювання номерів у готелі, купівля квитків, оренда авто тощо);

- господарських покупок (канцтовари, оргтехніка, меблі, бензин тощо).

Кошти не можуть бути використані за допомогою електронного платіжного засобу для одержання/перерахування заробітної плати, інших виплат соціального характеру, а також витрат, що не пов'язані із господарською / підприємницькою діяльністю Клієнта, зокрема отримання готівкових коштів у іноземній валюті в Україні, здійснення іноземних інвестицій в Україну та інвестицій резидентів за її межі. Електронний платіжний засіб не може бути використаний для сплати реєстрів, що створюються у рамках сервісу «Реєстрові поповнення».

3.4.1.2. Права та обов'язки Клієнта:

3.4.1.2.1. Клієнт має право:

3.4.1.2.1.1. Клієнт має право одержувати виписки про рух коштів за його рахунком безпосередньо у відділенні Банку в межах графіку роботи відділення, за вимогою Клієнта поштою, електронною поштою, у вигляді текстового повідомлення на мобільний телефон, через банкомат, а також цілодобово у Системі «Приват24 для бізнесу».

3.4.1.2.1.2. Звертатися до Банку для випуску додаткових Електронних платіжних засобів в порядку та на умовах, визначених законодавством та цим Договором.

3.4.1.2.1.3. Клієнт має право самостійно встановлювати ліміт в каналах самообслуговування, за допомогою клієнтської підтримки або у відділенні банку.

3.4.1.2.1.3. Клієнт має право використовувати Платіжну картку для оплати товарів і послуг, отримання/внесення готівкових грошових коштів у банківських установах і через банкомати, для здійснення інших банківських операцій, передбачених Договором, зокрема через Віддалені канали обслуговування.

3.4.1.2.2. Клієнт зобов'язується:

3.4.1.2.2.1. Перед першим використанням Електронного платіжного засобу Клієнт (Держатель Електронного платіжного засобу) зобов'язаний самостійно встановити на ньому PIN-код.

3.4.1.2.2.2. В разі закінчення строку дії Електронного платіжного засобу для його перевипуску Клієнт (Держатель Електронного платіжного засобу) зобов'язаний звернутися до Банку. Електронні платіжні засоби, строк дії яких закінчився, підлягають знищенню Банком (крім втрачених або викрадених).

3.4.1.2.2.3. Клієнт зобов'язаний надавати до Банку документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин між Клієнтом та Держателем (Держателями) Електронного платіжного засобу. В разі ненадання Клієнтом Банку таких документів, Банк має право відмовитись від Договору або тимчасово припинити надання послуг за Договором до надання таких документів.

3.4.1.2.2.4. Клієнт-фізична особа-підприємець самостійно визначає довірених осіб, які мають право здійснювати платіжні та/або інші операції за його рахунком з використанням Платіжної картки, та зобов'язаний надати Банку їх ідентифікаційні дані шляхом видачі такій довіреній особі довіреності (копії довіреності), засвідченої нотаріально або уповноваженим працівником Банка, а у випадках, визначених законодавством України, іншими уповноваженими на це особами.

3.4.1.3. Права та обов'язки Банка

3.4.1.3.1. Банк має право:

3.4.1.3.1.1. Банк має право встановлювати ліміти (обмеження) на суми і кількість операцій з отримання готівки з застосуванням Електронного платіжного засобу.

3.4.1.3.1.2. Банк має право зупиняти платіжні операції (в т.ч. операції із зарахування коштів на рахунок Клієнта), які можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення відповідно до вимог законодавства України та цього Договору.

3.4.1.3.1.3. Банк має право встановлювати кількість Електронних платіжних засобів, що можуть бути емітовані а цим Договором.

3.4.1.3.1.4. Банк має право емітувати Платіжний інструмент до рахунку, відкритого в Банку фізичній особі (не власнику рахунку), за умови надання власником рахунку згоди щодо його емісії.

3.4.1.3.1.5. Банк має право відмовитись від встановлення (підтримання) ділових відносин, проведення фінансової операції клієнту на підставі вимог, встановлених чинним законодавством України.

3.4.1.3.2. Банк зобов'язується:

3.4.1.3.2.1. Банк зобов'язується надавати Клієнту на його вимогу виписки про рух коштів за його рахунком.

Виписка про рух коштів доступна Клієнту у Системі «Приват24 для бізнесу» цілодобово на безоплатній основі.

3.4.1.3.2.2. Замість втраченого/технічно несправного Електронного платіжного засобу Банк зобов'язаний надати Клієнту новий.

3.4.1.4. Виконання платіжних операцій та порядок розрахунків

3.4.1.4.1. Порядок виконання платіжних операцій та розрахунків визначено у Заяві про приєднання.

3.4.1.4.2. Платіжна картка «Бізнес картка» - це дебетово-кредитовий електронний платіжний засіб. Можливість використання коштів залежить від наявності власних або кредитних коштів на рахунку.

Платіжна картка «Ключ до рахунку»: операції проводяться як за рахунок коштів суб'єкта господарювання на рахунку, так і за рахунок невикористаної частини кредитного ліміту. Корпоративна картка: операції проводяться за рахунок власних коштів на рахунку, так і за рахунок невикористаної частини кредитного ліміту в межах предвстановленого ліміту операцій.

3.4.1.4.3. Цільове використання коштів по рахунку здійснюється власниками цих рахунків. Розрахунки по операціям з використанням електронних платіжних засобів, здійснені на території України як резидентами, так і нерезидентами, між еквайрами та торговцями, а також між платіжними організаціями небанківських платіжних систем-нерезидентів і торговцями, здійснюються винятково у гривнях відповідно до правил, встановлених платіжною організацією платіжної системи, і в порядку, обговореному у Договорі. Терміни здійснення переказу за допомогою електронних платіжних засобів визначаються правилами платіжної системи і договорами, які укладаються між членами та учасниками платіжної системи, але не можуть перевищувати строків, визначених Законом України «Про платіжні послуги». Для цілей інформування Клієнта під час виконання платіжних операцій реєстрація та створення акаунта Клієнтом в Системі «Приват24 для бізнесу» вважається наданням Клієнтом інформації для здійснення контактів із ним.

3.4.1.4.4. У випадку здійснення операції за кордоном, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, сума операції конвертується у валюту рахунку за комерційним курсом Банку для карток на момент валютування. Курс валют для карток оприлюднюється на сайті Банку. При погашенні угоди несанкціонованого овердрафту валютного рахунку сума конвертується за курсом НБУ.

3.4.1.4.5. Електронний платіжний засіб являється інструментом відображення реквізитів рахунку для зарахування коштів на рахунок бізнес -клієнтам в валюті гривня. Поповнення електронних платіжних засобів, оформлених під рахунки в іноземній валюті, проводиться виключно за рахунок поповнення з валютного рахунку юридичної особи та фізичної особи-підприємця. Грошові кошти, які надійшли з інших банків як переказ на електронний платіжний засіб, проводяться по рахунку в межах ліміту.

3.4.1.4.6. Картка «Ключ до рахунку»: доступний залишок по електронному платіжному засобу дорівнює залишку по рахунку. На всіх електронних платіжних засобах єдиний залишок, за виключенням коштів на корпоративних картках або заблокованих/арештованих.

Корпоративна картка: на кожному електронному платіжному засобі окремий залишок, який дорівнює предвстановленому ліміту операцій. У кожного електронного платіжного засобу свій предвстановлений ліміт, який змінюються самостійно Клієнтом по кожному електронному платіжному засобі окремо. Доступна сума видаткових операцій не може перевищувати залишок власних та кредитних коштів на рахунку. Гарантійне забезпечення та/або незнижуваний залишок коштів на електронному платіжному засобу не вимагається.

3.4.1.4.7. Виписка про рух коштів доступна Клієнту у Системі «Приват24 для бізнесу» цілодобово. Додатково виписка про рух коштів на рахунку може надаватися Клієнту безпосередньо у Банку, надсилатися у вигляді текстового повідомлення на мобільний телефон, через банкомат тощо.

3.4.1.4.8. В разі прострочення погашення несанкціонованого овердрафту відповідно до абз.1 пункту 1.11 Заяви про приєднання, починаючи з дня, що є наступним за днем спливу строку його погашення, Клієнт, зобов'язується сплатити на користь Банку заборгованість за несанкціонованим овердрафтом, відповідальність за порушення виконання грошового зобов'язання, відповідно до ст. 625 ЦКУ та пеню в розмірі за кожен день прострочення, в розмірі, встановленому п. 1.11 Заяви про приєднання.

3.4.1.5. Відповідальність Сторін

3.4.1.5.1. При невиконанні або неналежному виконанні своїх зобов'язань однієї із Сторін, інша Сторона має право зажадати від винної Сторони виконання прийнятих на себе зобов'язань, а також відшкодування заподіяних нею збитків.

3.4.1.5.2. Клієнт несе повну фінансову відповідальність за ліміти видаткових операцій (Резерв залишку) на використання Корпоративних платіжних карток, що встановлені ним за допомогою Дистанційних каналів обслуговування.

Резерв залишку - загальна сума видаткових операцій, що використовується для ініціювання переказу коштів з рахунка платника з метою оплати вартості товарів і послуг, перерахування коштів зі своїх рахунків на рахунки інших осіб, отримання коштів у готівковій формі в касах банків через банківські автомати, а також здійснення інших операцій. Резерв залишку встановлюється та змінюється Клієнтом у Системі «Приват24 для бізнесу».

3.4.1.5.3. Клієнт несе повну фінансову відповідальність за всі операції, здійснені за електронними платіжними засобами в торгово-сервісній мережі, мережі Internet і банківської мережі, прив'язаними до його рахунку, до моменту заяви про втрату електронного платіжного засобу, а також за всі подальші операції, які не супроводжувалися авторизацією, якщо електронний платіжний засіб не потрапив до СТОП-листа, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІН-коду або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію.

3.4.1.6. Строк дії Договору та порядок внесення змін. Термін дії електронного платіжного засобу

3.4.1.6.1. Цей Договір припиняється після закінчення строку дії цього Договору або за настання інших обставин, встановлених вимогами чинного законодавства та цим Договором.

3.4.1.6.2. Сторони мають право розірвати цей Договір шляхом направлення повідомлення одна одній у строк не менше, ніж за 30 календарних днів до бажаної дати розірвання Договору.

3.4.1.6.3. Протягом строку дії Договору його умови, в т.ч. тарифи, комісійні винагороди та інші збори за цим Договором можуть бути змінені в порядку, визначеному Договором та чинним законодавством України.

Підписанням цього Договору Клієнт надає свою письмову згоду на зміну (у тому числі збільшення) платежів за Договором.

Банк надає Клієнту пропозиції щодо зміни істотних умов Договору у спосіб, що дає змогу встановити дату відправлення повідомлення Клієнту, а саме: шляхом направлення повідомлень електронною поштою або у Системі «Приват24 для бізнесу» або повідомлення у месенджерах не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться зміни.

Зміни до Договору починають діяти з дати, зазначеної в повідомленні Банку, якщо інше не визначено чинним законодавством України.

У разі незгоди Клієнта зі змінами істотних умов Договору Клієнт має право розірвати Договір без будь-якої плати за його розірвання шляхом направлення Банку письмового повідомлення до дати застосування Банком змін, яка зазначена у повідомленні Банку. При цьому до дати розірвання Договору Клієнт зобов'язується здійснити повне погашення грошових зобов'язань за цим Договором.

Зміни до Договору вважаються погодженими Клієнтом, якщо до дати, з якої вони застосовуватимуться, Клієнт не повідомить Банк про розірвання Договору.

3.4.1.6.4. Умови перевипуску електронного платіжного засобу: блокування, зміна розпорядника рахунку, закінчення терміну дії.

3.4.1.6.4.1. Електронний платіжний засіб передається Клієнту у користування в відділені Банку або за замовленням Клієнта на адресну доставку. Електронний платіжний засіб закріплюється за фізичною особою - представника Клієнта в момент додавання номеру електронного платіжного засобу до рахунку через Систему «Приват24 для бізнесу». Для користування електронним платіжним засобом фізична особа-представника Клієнта повинна змінити PIN-код (активація). Аналіз фізичних осіб Клієнта проводиться згідно матриці повноважень.

Обмеження:

- не більше 2-х карток одній фізичній особі до одного рахунку і при цьому не більше 10-и карток одному власникові (фізичній особі - представника клієнта) незалежно від кількості рахунків або підприємств, до яких є доступ;

- не більше 15-и карток одній фізичній особі - представника клієнта оформлених протягом останніх 12 місяців незалежно від кількості рахунків або підприємств, до яких є доступ;

- арешт \ блокування рахунку Клієнта. При встановленні будь-яких обмежень на рахунок (арешти, блокування, обмеження обслуговування, тощо) видаткові операції по електронному платіжному засобу неможливі.

3.4.1.6.4.2. У разі закінчення терміну дії чи блокування електронного платіжного засобу його можна перевипустити протягом 180 днів, у разі неперевипуску електронний платіжний засіб закривається.

Електронний платіжний засіб закривається автоматично наступного дня, при зміні уповноважених осіб аналізуючи матрицю повноважень.

Додатково Клієнт може оформити заяву на закриття електронного платіжного засобу будь-яким зручним способом: в Системі «Приват24 для бізнесу» чи в будь-якому відділенні банку. Для подальшої роботи по рахунку клієнтові необхідно додати новий номер електронного платіжного засобу через Систему «Приват24 для бізнесу».

3.4.1.6.4.3. Термін дії Електронного платіжного засобу зазначений на лицьовому боці пластику (місяць і рік). Електронний платіжний засіб дійсний до останнього календарного дня зазначеного місяця.

3.4.1.6.4.4. Сторони домовились, що за рішенням Банку (при настанні форс-мажорних обставин: встановлення Карантину, військового стану та інше) період дії Електронного платіжного засобу може бути продовжено на визначений Банком період. При цьому, Банк інформує Клієнтів про подовження періоду дії Електронного платіжного засобу шляхом направлення повідомлень чи через загальнонаціональні засоби масової інформації та соціальні мережі та розміщення інформації на офіційному сайті Банку.

3.4.1.7. Інші умови Договору

3.4.1.7.1. Клієнт або уповноважена особа, відповідальна за розпорядження рахунком або за електронний платіжний засіб, отримує необхідну кількість неактивованого пластику електронних платіжних засобів на підприємство і управляє ними самостійно в Системі «Приват24 для бізнесу».

3.4.1.7.2. Протягом дії та до припинення або скасування воєнного стану в Україні надання продукту/послуги здійснюється з урахуванням спеціальних вимог та обмежень, введених законами України, нормативно-правовими актами Національного банку України та інших регуляторних органів, що регулюють діяльність в період воєнного стану та мають вплив на процес.

3.4.1.8. Платіжна картка «BusinessGO»

3.4.1.8.1. Клієнт має право отримати Платіжну картку «BusinessGO» - це «Корпоративна картка» або «Картка «Ключ до рахунку», яка є платіжним інструментом, що емітується Банком, реалізованим на електронному носії (digital-картка). Партнером Банку для цього Договору є Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ КОНТРАКТ», (далі — Партнер).

3.4.1.8.2. Платіжні операції, здійснені із використанням Платіжної картки «BusinessGO» у торговій мережі Партнера, враховуються для надання привілеїв (бонусів, знижок тощо) за його програмою лояльності. З метою надання та нарахування привілеїв, передбачених такою програмою лояльності, Банк передає Партнеру інформацію про Клієнта та транзакції, здійснені Клієнтом в його торговій мережі з використанням Платіжної картки «BusinessGO», а саме:

- прізвище, ім'я, по батькові;

- номер телефону;

- адресу електронної пошти;

- унікальний код транзакції RRN - у разі здійснення Держателем Платіжної картки «BusinessGO» транзакцій у торгових мережах Партнерів.

3.4.1.8.2. Умови нарахування привілеїв за програмою лояльності та строк їх дії визначаються виключно Партнером. Банк не визначає умови такої програми лояльності, не контролює підстави, повноту, своєчасність нарахування привілеїв за програмою лояльності, не визначає строк дії програми, не приймає рішення про її припинення та не несе жодної відповідальності, пов'язаної із її умовами. Банк не здійснює виплату привілеїв, нарахованих відповідно до зазначеної програми лояльності.

 

Тарифи

№ тарифу Бізнес Назва послуги Тариф Примітка
1 Малий і Середній Бізнес/Корпоративний бізнес Оформлення картки миттєвого випуску окремо не тарифікується
2 Малий і Середній бізнес / Корпоративний бізнес Оформлення Digital картки окремо не тарифікується
3 Мікро, Малий, Середній та Корпоративний бізнес Оформлення картки з фото Пакет «Бізнес Стандарт» - 150 грн; Пакет «Бізнес Комфорт» - 100 грн; Пакет «Бізнес ПРО» - 50 грн.
4 Мікро, Малий, Середній та Корпоративний бізнес Оформлення картки Platinum окремо не тарифікується
5 Малий і Середній бізнес / Корпоративний бізнес Обслуговування картки Platinum 50 грн на місяць. Пакет «Бізнес ПРО» - окремо не тарифікується
6 Мікро, Малий, Середній та Корпоративний бізнес Комісія за зняття власних коштів в Україні Пакети: «Бізнес Стандарт», «Бізнес Комфорт» та «Бізнес ПРО» - 1%
7 Малий і Середній бізнес / Корпоративний бізнес Комісія за зняття власних коштів за кордоном 2%
8 Малий і Середній бізнес / Корпоративний бізнес Комісія за зняття коштів за рахунок “Кредитного ліміту” в Україні та за кордоном 3%
9 Малий і Середній бізнес / Корпоративний бізнес Додаткова комісія за зняття власних коштів у пунктах видачі готівки ПриватБанку понад 100 тис.грн. з однієї картки без попереднього замовлення коштів (утримується з суми, що перевищує 100 тис.грн.) 0,25%
10 Малий і Середній бізнес / Корпоративний бізнес Додаткова комісія за зняття готівки без присутності картки в касі 0,2% min 5 грн
11 Мікро, Малий, Середній та Корпоративний бізнес Друк в банкоматі і ТСО чека з балансом картки окремо не тарифікується
12 Малий і Середній бізнес / Корпоративний бізнес Комісія за проведення оплати товарів / послуг в торгово-сервісній мережі та Internet окремо не тарифікується
13 Мікро, Малий, Середній та Корпоративний бізнес Комісія за проведення платежу з картки на: - картку для виплат та інтернет-картки, за нецільове поповнення в рамках зарплатного проекту та масових виплат 0,5% від суми
14 Малий і Середній бізнес / Корпоративний бізнес Комісія за проведення платежу з картки за рахунок “Кредитного ліміту” за винятком розрахунків в торгівельній мережі 3%
15 Малий і Середній бізнес / Корпоративний бізнес Комісія за зняття коштів за рахунок “Кредитного ліміту “Підприємницький” в Україні та за кордоном 4%
16 Малий і Середній бізнес / Корпоративний бізнес Комісія за проведення платежу з картки за рахунок “Кредитного ліміту “Підприємницький” за винятком розрахунків в торгівельній мережі 4%
17 Мікро, Малий, Середній та Корпоративний бізнес Комісія за організацію послуг з доставки картки для перевипуску по Україні* не тарифікується *Доступно всього 6 карток усіх типів протягом фактичного року (враховуючі замовлення перевипуску та/або відкриття нового рахунку)
18 Мікро, Малий, Середній та Корпоративний бізнес Комісія за організацію послуг з доставки картки для відкриття нового рахунку по Україні** не тарифікується **Доступно всього 6 карток усіх типів протягом фактичного року (враховуючи відкриття нового рахунку та/або перевипуск по Україні та за кордон)
19 Мікро, Малий, Середній та Корпоративний бізнес Комісія за організацію послуг з міжнародної доставки картки для перевипуску* не тарифікується *Доступно всього 6 карток усіх типів протягом фактичного року (враховуючи замовлення перевипуску та/або відкриття нового рахунку по Україні та за кордон)
20 Мікро, Малий, Середній та Корпоративний бізнес Комісія за організацію послуг з міжнародної доставки картки для відкриття нового рахунку** не тарифікується **Доступно всього 6 карток усіх типів протягом фактичного року (враховуючи відкриття нового рахунку та/або перевипуск по Україні та за кордон)